Die kan zijn trucendoos in Nederland laten en dan blijft er niet zo heel veel over van Enteny.Hatseflats wrote: ↑16 Aug 2022, 11:17 Enteny wordt in Engeland een paar keer gewoon netjes doormidden gezaagd hoor, met z'n zaagselhoofd.
Cody Gakpo
-
- Internationale topspeler
- Ardbeg
- Mister PSV
GaarneHatseflats wrote: ↑16 Aug 2022, 11:17 Enteny wordt in Engeland een paar keer gewoon netjes doormidden gezaagd hoor, met z'n zaagselhoofd.
- ComeOnPSV
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Vanavond toch wel weer een test voor Cody. Hopelijk gaat hij vandaag meer balvast zijn want tegen Monaco was hij aan de bal zeer zwak. Ging al iets na de middenlijn naar binnen terwijl er echt ruimte op de zijkanten lag.
Tavernier is direct ook de sterspeler van Rangers dus het is een flinke kluif.
Aan de andere kant weet Tavernier ook dat hij Cody niet teveel ruimte kan geven want dan is hij levensgevaarlijk.
Tavernier is direct ook de sterspeler van Rangers dus het is een flinke kluif.
Aan de andere kant weet Tavernier ook dat hij Cody niet teveel ruimte kan geven want dan is hij levensgevaarlijk.
- Juancho
- Mister PSV
Ben ook razend benieuwd, hij zal misschien wat minder fysiek sterkte tegenstanders tegen komen en wellicht wat meer ruimte voor zijn acties. Maar reken maar dat er volop aandacht ligt op deze 2 wedstrijden en zijn prestaties.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- De Realist
Hoop dat ie het vanavond wel weer heeft. Als Cody zn dag heeft dan is hij bijna niet te houden en gaan alle ballen in ieder geval altijd richting tussen de palen.
[mention]Hatseflats[/mention] tja, dat zal wel maar dan staat dat geld wel al lang weer op de rekening van die kut club.
[mention]Hatseflats[/mention] tja, dat zal wel maar dan staat dat geld wel al lang weer op de rekening van die kut club.
Last edited by De Realist on 16 Aug 2022, 13:13, edited 1 time in total.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- TinuZzZ
- Jeugdinternational
En ik denk dat als Tavernier zijn aanvallende prikkels niet goed kan beheersen Cody wel die ruimte kan gaan krijgen. Hopelijk is zijn (Cody) koppie wat leger. Dat vond ik het grootste euvel tegen Monaco. Leek wel alsof ie er niet bij was, enorme bewijsdrang ook. Echt behoorlijk zin in deze pot
Gas erop! Remmen is angst!
-
- Legende
Uit tegen Monaco vond ik Gakpo al slecht spelen, maar thuis maakte hij ook nog eens rare keuzes die hij normaliter niet doet. De komende twee wedstrijden is het wel aan Gakpo om te laten zien dat hij CL aan zal gaan kunnen. Helemaal omdat Gakpo/Tavernier wel eens een sleutelduel zou kunnen gaan worden. Vooral thuis verwacht ik van Gakpo wel dat hij daar het verschil zou kunnen gaan maken als Rangers en Tavernier niet voor hun thuispubliek spelen.
- Lorenzo von Matterhorn
*verkeerd topic*
Last edited by Lorenzo von Matterhorn on 16 Aug 2022, 13:31, edited 1 time in total.
-
- Bankzitter
- De Realist
Klopt inderdaad, stond echt heel erg geforceerd te spelen. Heel vreemd om dat bij hem te zienMassimo wrote: ↑16 Aug 2022, 13:17 Uit tegen Monaco vond ik Gakpo al slecht spelen, maar thuis maakte hij ook nog eens rare keuzes die hij normaliter niet doet. De komende twee wedstrijden is het wel aan Gakpo om te laten zien dat hij CL aan zal gaan kunnen. Helemaal omdat Gakpo/Tavernier wel eens een sleutelduel zou kunnen gaan worden. Vooral thuis verwacht ik van Gakpo wel dat hij daar het verschil zou kunnen gaan maken als Rangers en Tavernier niet voor hun thuispubliek spelen.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Vedette
Ik zag dat Union vanaf links met rechts gevaarlijke voorzetten mocht geven. Hopelijk krijg Gakpo daar ook tijd en ruimte voor...
-
Tavernier is vooral aanvallend gevaarlijk, als je dat kan afvangen door hem goed over te nemen dan kan Cody aanvallend bepalend zijn. Echt jammer dat we Madueke moeten missen, want 2 van die dreigende vleugelspelers en je kan nog makkelijker counteren.
- ComeOnPSV
- Vedette
In deze wedstrijd is het zeker jammer, aan de andere kant denk ik dat we tegen Monaco eraf waren gegaan met Madueke. Saibari was ontzettend betrouwbaar iets wat Madueke niet was in het voorseizoen.
- hondjevandebakker
- Juancho
- Mister PSV
Helaas maar behalve 1 of 2 leuke acties wederom matig. Als scout zou ik niet overtuigd zijn om hier +50 miljoen voor te betalen. En dat vind ik helemaal prima, Cody heeft gewoon duidelijkheid en rust in het hoofd nodig.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Meervoudig international
Wederom? Is met regelmaat, ook in Europa, belangrijk geweest. Was niet goed vandaag, volgende week beter.
Daarnaast, met een prima linksback erbij, gaat hij ook veel makkelijker spelen. Moet op links alles alleen doen..
Daarnaast, met een prima linksback erbij, gaat hij ook veel makkelijker spelen. Moet op links alles alleen doen..
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Had even een sterke fase, maar kon dat niet vasthouden. Jammer. Ook blijf ik het bevreemdend vinden hoe hij met zijn traptechniek geen directe vrije trappen neemt, zoveel corners verprutst en met zijn lengte ook nooit zelf mee gaat om te koppen. Dat zijn toch de elementen waarop je voor jezelf een voordeeltje kunt creëren in dit soort wedstrijden.
-
Was weer erg matig, moet er nog even in komen dit seizoen. Lekker bijtekenen jongen, is het beste voor je.