Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Tijn
Internationale topspeler

Sensation wrote: 30 Jun 2022, 16:57
OnsPSV wrote: 30 Jun 2022, 16:42 Een paar dagen geleden vroeg ik naar het ‘scoutingsleger’ op dit forum. Een aantal van ons is zeer bedrijvig in het uitzoeken van kwaliteiten van spelers.

Na het vertrek van Doan komt er weer wat geld vrij (was er al), en volgens de PSV-watchers wil PSV nog ervaring toevoegen op het middenveld (bij voorkeur plek Götze).

Wie zou volgens jullie hier in aanmerking voor komen?
- Alejandro Pozuelo, 30-jarige Spaanse CAM van Toronto FC, transfervrij, meeste wedstrijden gespeeld voor Genk (177) maar ook wat voor Swansey City en Real Betis. En natuurlijk Toronto (bijna 100). Was bij Genk aanvoerder.

- Joao Moutinho, zou je blind in de basis kunnen zetten. Ook zijn contract, bij Wolves, is afgelopen. Roma leek interesse te hebben maar laatste berichten zijn alweer een maand oud. Niets is onmogelijk toch? :mrgreen:

En dan de optie waar een bedrag voor op tafel moet komen:
- Sergi Darder, 28-jarige speler van Espanyol, kan imo ideaal zoals Ruud het wilt (geen klassieke 10), loopt volgend jaar uit contract.
Gaat niet soepel op de telefoon.
Pozuelo - Sangare - Veerman is wel een echt PSV middenveld, zijn er nog meer opties met een P? 😃
FritskePhilips
Nationale topspeler

Tijn wrote: 30 Jun 2022, 18:07
Gaat niet soepel op de telefoon.
Pozuelo - Sangare - Veerman is wel een echt PSV middenveld, zijn er nog meer opties met een P? 😃
Georginio Pijnaldum
ComeOnPSV
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Groot denken:
Als Luuk de Jong niet lukt misschien voor Andrea Belotti gaan?
Is nu transfervrij en heeft nog geen deal met een club.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Hoe doet Hoever het op de training iemand al iets gezien? Mocht men open staan om toch nog een rechtsback toe te voegen..

Rasmus Carstensen van Silkeborg.
Nu 21 jaar en de laatste twee jaar goed voor 20 assists in 62 wedstrijden. Een prima gemiddelde gemiddeld creërt 0,7 xG per wedstrijd.
Een aankoop als Carstensen en Hoever zou ervoor zorgen dat Mauro zich volledig op linksback kan ontwikkelen.

Hij moet nog wat gepolijst worden, kwam vanuit de jeugd als aanvaller bij de selectie en is omgevormd tot een talentvolle rechtsback die gevolgd wordt door grote clubs uit Duitsland.
ParkJiSung
Basisspeler

Sensation wrote: 30 Jun 2022, 16:57
OnsPSV wrote: 30 Jun 2022, 16:42 Een paar dagen geleden vroeg ik naar het ‘scoutingsleger’ op dit forum. Een aantal van ons is zeer bedrijvig in het uitzoeken van kwaliteiten van spelers.

Na het vertrek van Doan komt er weer wat geld vrij (was er al), en volgens de PSV-watchers wil PSV nog ervaring toevoegen op het middenveld (bij voorkeur plek Götze).

Wie zou volgens jullie hier in aanmerking voor komen?
- Alejandro Pozuelo, 30-jarige Spaanse CAM van Toronto FC, transfervrij, meeste wedstrijden gespeeld voor Genk (177) maar ook wat voor Swansey City en Real Betis. En natuurlijk Toronto (bijna 100). Was bij Genk aanvoerder.

- Joao Moutinho, zou je blind in de basis kunnen zetten. Ook zijn contract, bij Wolves, is afgelopen. Roma leek interesse te hebben maar laatste berichten zijn alweer een maand oud. Niets is onmogelijk toch? :mrgreen:

En dan de optie waar een bedrag voor op tafel moet komen:
- Sergi Darder, 28-jarige speler van Espanyol, kan imo ideaal zoals Ruud het wilt (geen klassieke 10), loopt volgend jaar uit contract.
Heb Pozuelo live gezien bij Toronto FC, beste man vh veld in een mickey mouse league. Leek een Hoofdklasse wedstrijd. Zou dat niet doen.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Voor de centrale verdediger zou ik het te gek vinden als ze in het geheim met Axel Zagadou om de tafel zitten. Die kiest voor Eindhoven in plaats van Manchester en Lille.
Jammer genoeg geblesseerd geraakt en op zoek naar speelminuten. Niet de gedroomde ervaren man, een enorm grote man die een enorm potentieel al heeft laten zien. Door omstandigheden niet meer terug in de basis is gekomen. "Gratis" op te halen.

Hij zal het niveau meteen de concurrentie opkrikken en daarmee de rest naar een hoger niveau.

Heeft als jonge speler zich al staande gehouden tegen de grote clubs in de Champignons League en de Bundesliga.

http://www.thehardtackle.com/transfer-n ... l-zagadou/

Een fijne speler om als toeschouwer naar te kijken.

Of Gaston Avila van Boca Juniors contract tot 2024. Boscagli vibes en ook fel op de bal.

Menno1
Legende

Deze jongen; Oscar Gloukh, staat in de belangstelling van Ajax. Schijnt DE uitblinker te zijn bij EURO onder 19 bij Israel dat verrassend in de finale staat. Onze Tai Abed schijnt ook goed te spelen trouwens. Uiteindelijk heeft Engeland met 3-1 in de verlenging gewonnen.

Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Overigens staan er bij een doorverkoop club als Monaco ook erg interessante spelers voor PSV op de loonlijst.

Centraal achterin zit het met de talentvolle Disasi en Badiashile erg sterk in elkaar met een extreem getalenteerd tweetal. Daarachter zit de geroutineerde Maripán uit Chili die ook een enorm hoog niveau haalt.

Qua buitenkansjes zou het eventueel halen van Guillermo Maripán wel een transfer zijn van Guardado achtige proporties. Ik acht de kans ook zeer klein. Toch leuk om erover te fantaseren.

28 jaar op de toppen van zijn kunnen een grote (1,93) sterke en spijkerharde verdediger met 37 interlands ervaring. Hij is zijn plek in het nationale elftal kwijtgeraakt door een gebrek aan speelminuten. Het schijnt dat Bayern interesse heeft maar wellicht doen vaste speelminuten wat. Of kan een huurdeal voor Monaco ook goed werken.

Daarnaast zit bij Monaco met Jean Marcelin een van de grootste talenten verdedigend van Frankrijk ook nog op de bank.
Ook in lange sterke jongen van 1,93 cm.

Wellicht valt hier een huur te bespreken zoals we ooit cultheld Isimat daar ook hebben kunnen huren en uiteindelijk overgenomen.

Jean Marcelin is een groot talent wat verhuurd is aan Cercle afgelopen seizoen. Waar men enorm van onder de indruk was totdat hij een blessure kreeg vanaf toen konden de play-offs aspiraties eigenlijk in de koelkast. Als groot talent van Auxerre gehaald voor 10 miljoen in 19/20.

Zo goed als de twee basisspelers is hij nog niet. Dat is eigenlijk internationale top die spelen niet nog twee jaar voor Monaco.

In de categorie buitenkans uit Chili ook deze jongen die voor een onbekend bedrag naar Watford is gegaan en nu dus op het tweede niveau moet acteren. Fransisco Sierralta 1,92 lang en die dit seizoen eigenlijk de plek van Maripán heeft overgenomen in de Chileense selectie.
Bij Watford ook speler van de maand geworden, die kan. Categorie breker/sloper en no nonsense defender.

Een jaartje zich op het hoogste niveau in de kijker spelen voor het WK in plaats van in de Championship. Zal geen makkelijke huur zijn.

Image
Image
Joenepsv
Legende

Las vanmorgen dat Club Brugge interesse heeft in Alan Virginius van Fc Sochaux. Had er nog nooit van gehoord maar na even googelen vind ik hem een interessante speler. 19 jaar, Frans jeugdinternational, razendsnel, kan op beide flanken uit de voeten en is nog betaalbaar. Wordt omschreven als een offensieve allrounder die bij Sochaux vooral van rechts komt maar eigenlijk een linksbuiten is. Heeft nog een contract voor een jaar. Geen idee of het wat is maar wou hem even delen.
DonyellMalen
Legende

Hier ook nog een paar keer genoemd, maar gaat dus naar Olympiacos:

Jwoeloe
Moderator

Geen idee wat deze data inhoudt, maar misschien dat jullie er wijzer uit worden. Dat prijskaartje zegt natuurlijk niks en is op niks gebaseerd, zal ongetwijfeld een stuk duurder zijn.

Post hem hier ivm het verhaal van de Tsjechische speler waar PSV mee bezig zou zijn.
Standbeeld
Mister PSV

Haha, om de zoveel tijd duikt Joost weer even op. :L
Handball
Regelmatige invaller

Welke spelers denken jullie die haalbaar zijn als back up van Sangare?

Persoonlijk zou ik Noah Mbamba de perfecte optie vinden.
Toptalent van Club Brugge, met momenteel nog maar een contract van 1 jaar. Daardoor lijkt het mij dat hij zelfs voor PSV redelijk betaalbaar moet zijn.
Nog wel heel erg jong, maar wel op een goed niveau en met een ongelovelijk grote potentie.
Heruone
Lid scoutingsteam

Mbamba is inderdaad een hele talentvolle verdediger. Wel 17 jaar en daar heeft PSV ook v.d Blaak en Seelt rondlopen. Kan je hem nog steeds halen, maar je moet wel overwegen dat je je geld maar 1x kan uitgeven. Ik vind dat iig wel een interessante naam inderdaad.

Verder wil ik dan toch ook een andere naam droppen gezien het laatst volgens mij een keertje over Serie A verdedigers ging nav een reactie van [mention]RIO[/mention]: Zinho Vanheusden. Stond in Belgie altijd bekend als een enorm groot talent, is 22 jaar en heeft de stap naar Inter gezet. Gelijk verhuurd aan Genoa. Afgelopen seizoen niet veel gespeeld ivm blessures. Heeft zijn debuut gemaakt in het Belgie nationale elftal.

Ik weet niet of hij haalbaar is, maar ik vind dit wel een speler uit de categorie buitenkansje.

Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Massimo
Legende

Ook wel een apart verhaal met Vanheusden. Als heel groot talent naar Inter. Vervolgens koopt een paar jaar later Standard Luik hem weer terug voor een recordsom terwijl ze verder op dat moment geen nagel hebben om aan hun kont te krabben. Wel zit er een verplichte terugkoopoptie in na 2 jaar voor 16 miljoen euro waar ook meteen een 5 jarig contract aan vastzit. Inter heeft door de Coronacrisis weinig geld, hebben we ook gemerkt met Dumfries vorig seizoen, om uiteindelijk weer uitgeleend te worden. Maar vorig jaar vooral weinig gespeeld in verband met twee langdurige blessures. Geen idee of hij al weer fit is. En dus nog een 4 jarig contract.
Heruone
Lid scoutingsteam

Die constructie met Luik is puur financiën voor de boekhouding. Daarvan stikt het in Italië, zulke obscure transfers voor de boekhoudingen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Massimo
Legende

Er staat me ook nog iets van bij dat Inter eigenlijk onder de verplichte terugkoopoptie wilde uitkomen, maar dat dit uiteindelijk niet gelukt is. (En dat was desastreus geweest voor Standard)

Je wordt trouwens hier niet vrolijk van hoor.
https://www.transfermarkt.de/zinho-vanh ... ler/338672
danko-lazovic
Meervoudig international

Weliswaar rechtsbenig, maar voor 1 miljoen op te halen. Zal meteen onze beste CV zijn, Portugees international.

https://www.transfermarkt.nl/domingos-d ... ler/257376
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

danko-lazovic wrote: 05 Jul 2022, 18:19

Weliswaar rechtsbenig, maar voor 1 miljoen op te halen. Zal meteen onze beste CV zijn, Portugees international.

Jij zit elk weekend voor de buis als Granada in actie komt?
danko-lazovic
Meervoudig international

Eindhovenvoetbal wrote: 05 Jul 2022, 18:36
danko-lazovic wrote: 05 Jul 2022, 18:19

Iets minder dan een jaar in Granada gewoond, dus ja ik heb hem vaak genoeg zien voetballen😚
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

danko-lazovic wrote: 05 Jul 2022, 19:26

Iets minder dan een jaar in Granada gewoond, dus ja ik heb hem vaak genoeg zien voetballen😚
Nou vertel eens dan. Waar is hij allemaal goed in en beter in dan onze huidige verdedigers. Waarom is hij dan zo goedkoop? Waarom is hij een geweldige aanwinst, waarom speelt hij op die leeftijd bij Granada?
Ardbeg
Mister PSV

Naar, dat kusje. Heel legitieme vraag van onze beste man
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Ardbeg wrote: 05 Jul 2022, 19:43

Naar, dat kusje. Heel legitieme vraag van onze beste man
Wel geil.
Smeets14
Nationale topspeler

Heruone wrote: 04 Jul 2022, 23:14 Mbamba is inderdaad een hele talentvolle verdediger. Wel 17 jaar en daar heeft PSV ook v.d Blaak en Seelt rondlopen. Kan je hem nog steeds halen, maar je moet wel overwegen dat je je geld maar 1x kan uitgeven. Ik vind dat iig wel een interessante naam inderdaad.

Verder wil ik dan toch ook een andere naam droppen gezien het laatst volgens mij een keertje over Serie A verdedigers ging nav een reactie van @RIO: Zinho Vanheusden. Stond in Belgie altijd bekend als een enorm groot talent, is 22 jaar en heeft de stap naar Inter gezet. Gelijk verhuurd aan Genoa. Afgelopen seizoen niet veel gespeeld ivm blessures. Heeft zijn debuut gemaakt in het Belgie nationale elftal.

Ik weet niet of hij haalbaar is, maar ik vind dit wel een speler uit de categorie buitenkansje.

Is nu dus op weg naar AZ. Knappe transfer van AZ!

[media]https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... erond.html[/media]
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Smeets14 wrote: 05 Jul 2022, 21:03
Heruone wrote: 04 Jul 2022, 23:14 Mbamba is inderdaad een hele talentvolle verdediger. Wel 17 jaar en daar heeft PSV ook v.d Blaak en Seelt rondlopen. Kan je hem nog steeds halen, maar je moet wel overwegen dat je je geld maar 1x kan uitgeven. Ik vind dat iig wel een interessante naam inderdaad.

Verder wil ik dan toch ook een andere naam droppen gezien het laatst volgens mij een keertje over Serie A verdedigers ging nav een reactie van @RIO: Zinho Vanheusden. Stond in Belgie altijd bekend als een enorm groot talent, is 22 jaar en heeft de stap naar Inter gezet. Gelijk verhuurd aan Genoa. Afgelopen seizoen niet veel gespeeld ivm blessures. Heeft zijn debuut gemaakt in het Belgie nationale elftal.

Is nu dus op weg naar AZ. Knappe transfer van AZ!

[media]https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... erond.html[/media]
Zeer goede verdediger die altijd geblesseerd raakt ergens in het seizoen.
Post Reply