Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Tovast wrote: 01 Jun 2023, 17:22 Van dezelfde bron als het verhaal over de Ketelaere hoor ik nu dat de naam Hasenhüttl steeds meer rondzingt. Een week geleden hoorde ik de eerste geluiden maar deze worden dus steeds hardnekkiger. Is naast de Nederlandse optie en Marsch een van de namen waarmee gesproken wordt en interesse wordt gepeild. Zou wat mij betreft een prima keuze zijn.

Nogmaals: ik ben geen insider, hoor af en toe wat van iemand die vrij goed in het wereldje zit.
Hier geloof ik echter weinig van. In de huidige situatie lijkt het me bijzonder sterk dat PSV grondige totaalrenovatie gaat invullen met een buitenlandse passant die PSV noch de Eredivisie kent. Vast een prima coach, maar net als Marsch totaal geen logische naam imo tav de fase waarin de club zich bevindt.
Ted Lasso
Bankzitter
Old name: FC Bavaria
Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
Favoriete speler: Olivier Boscagli

Nu al een toptransferzomer. En het is pas 1 juni. Genieten. En mooi dat we morgen in ieder geval een trainer hebben. Nu zaak hem uit te rusten met CL-waardig kampioensteam.
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
040-076
Meervoudig international

Ted Lasso wrote: 01 Jun 2023, 23:46 Nu al een toptransferzomer. En het is pas 1 juni. Genieten. En mooi dat we morgen in ieder geval een trainer hebben. Nu zaak hem uit te rusten met CL-waardig kampioensteam.
Nog even geduld, het is pas zeker als het kogeltje rond is.
Marcel for president!
Ted Lasso
Bankzitter
Old name: FC Bavaria
Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
Favoriete speler: Olivier Boscagli

Ja ja, ijs en wederdienende enzo …

Iets anders: dat gezeik dat hij nog niets gewonnen heeft. Nogal wiedes, hij is nog geen trainer van PSV 1 geweest. Volgend jaar piepen jullie wel anders 😉
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Dat Bosz geen prijzen heeft gepakt is mooi en logisch.
Mooi, want PSV is heeft regelmatig toen een prijs gepakt.
Logisch, als je naar de Bundesliga en Ligue 1 gaat dan ga je tegen Europese giganten en competitie overheersende teams spelen in de vorm van Bayern en PSG.

Mocht hij komen dan moet de verdediging grondig onder de schop en ik kan niet anders dan denken dat de leiding hier hetzelfde naar kijkt welke trainer er ook komt.
Hij heeft jonge spelers mits goed genoeg de kans en brengt en verwacht wel een topsport klimaat. Waardoor de drie grote talenten(Bazoer, Tete en Riedewald) van Ajax werden verkocht en uiteindelijk de basis werd gelegd voor een aantal enorm succesvolle seizoenen met jeugd die onder Bosz doorkwam en onder Ten Hag zich doorontwikkelen.

Welke trainer er ook komt, hopelijk is het zo snel mogelijk bekend.
Seizoenen met leuk voetbal en prijzen het zal eens tijd worden.
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Ted Lasso wrote: 01 Jun 2023, 23:54 Ja ja, ijs en wederdienende enzo …

Iets anders: dat gezeik dat hij nog niets gewonnen heeft. Nogal wiedes, hij is nog geen trainer van PSV 1 geweest. Volgend jaar piepen jullie wel anders 😉
Bovendien: Cocu, Van Bommel en Van Nistelrooij hadden ook nog nooit iets begonnen toen ze bij PSV startten. En geen van hen brachten PSV mooi voetbal, dus wat dat betreft heeft Pietro een streepje voor zelfs 😉
Josef Dettelbacher
Legende

Fox92 wrote: 01 Jun 2023, 20:27
FootballViolence wrote: 01 Jun 2023, 19:53 Image

Peter Bosz zojuist op de hoogstraat.
Image

Kan iemand een analyse van z'n oor eruit gooien?
Ja ik ben eruit, die onderste is Fred Grim.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Bram
Nationale topspeler

En Willy heb je genoeg Tikkie donaties gekregen voor een leuke avond in van de Valk?
FC Bracke
Bankzitter

Dan kom je thuis na een goede pot basketbal te hebben gekeken, en dan lig je meteen 20 pagina's achter op dit topic.. kut - daar gaat mijn slaap.
Thoresen
Nationale topspeler

Kan er vast een topic "Restverdediging" aangemaakt worden? Dank u.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Goedemorgen Wilysimba , goed geslapen in het hotel? Zit je al aan het ontbijt te spioneren?
ruuddevil
Legende

Als het Bosz wordt zal ie daar wel vaker verblijven, om de secretaresses bijles te geven.
Kezmania
Meervoudig international

Wel mooi hoe het werkt hier: toen Bosz bij Ajax werd genoemd gebruikte men de argumenten ‘nog nooit wat gewonnen’ en nu hij met één been binnen staat wordt dat aan alle kanten weer gebagatelliseerd 😂 Wel prettig dat er een volwassen trainer aanstaande is in ieder geval.
Ardbeg
Mister PSV

Hoezo? De meningen over hem hier zijn niet unaniem hoor.
Josef Dettelbacher
Legende

Verre van zelfs. Volgens mij zelden zo'n splitsing gezien bij aanstelling van een trainer.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Ardbeg
Mister PSV

Inderdaad. Ik hoop wel dat als hij aangesteld wordt, er niet meteen aan zijn stoelpoten wordt gezaagd hier.
Last edited by Ardbeg on 02 Jun 2023, 07:56, edited 1 time in total.
DadOfFour
Internationale topspeler

Ardbeg wrote: 02 Jun 2023, 07:51 Inderdaad. Ik hoop wel dat als hij aangesteld wordt, er niet meteen aan zijn stoelpoten wordt gezaagd hier.
Dit dus.
La vida és massa curta per no fer broma
DC_PSV
Vedette

We zullen het zien, Schmidt had tenminste zn status mee toen hij met Salzburg Ajax overklaste en daarna in Leverkusen (zonder prijzen). Bosz teert op een finale EL die met meer geluk dan wijsheid werd behaald.
#simplythebest
Hatseflats
Vedette

Ah yes. Weer deze discussie. Heerlijk.
Qwazi a Dodo
Lid 2e elftal
Favoriete speler: Lozano

Het geeft hem ook motivatie dat hij nooit wat gewonnen heeft.. nu krijgt die de kans om (opnieuw) voor de prijzen te spelen..

Ik ben wel blij met deze aanstelling. Iig een duidelijke visie.. nu de spelers nog die dat uit gaan voeren…
ComeOnPSV
Vedette

Volgens Skaffa Neres heeft Peter Bosz iedereen op het verkeerde been gezet.
LucNilis87
Regelmatige invaller

ComeOnPSV wrote: 02 Jun 2023, 08:16 Volgens Skaffa Neres heeft Peter Bosz iedereen op het verkeerde been gezet.
Slecht gevoel bij, die gozer weet wel echt dingen. En Marco en Rik zijn wel heel stil tav Bosz.

Dan maar hopen dat die ervaren Nederlandse trainer waar de directie het met supporters over had Louis van Gaal is.
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Couhaib Driouech

ComeOnPSV wrote: 02 Jun 2023, 08:16 Volgens Skaffa Neres heeft Peter Bosz iedereen op het verkeerde been gezet.
Wanneer twee honden vechten om een been, loopt de derde ermee heen :no: :no: :sad: :huil: :huil: :sadder: Bosz naar Frankfurt confirmed
ComeOnPSV
Vedette

LucNilis87 wrote: 02 Jun 2023, 08:22
Slecht gevoel bij, die gozer weet wel echt dingen. En Marco en Rik zijn wel heel stil tav Bosz.

Dan maar hopen dat die ervaren Nederlandse trainer waar de directie het met supporters over had Louis van Gaal is.
Timmer en Elfrink ontkrachten het ook allemaal niet.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Ardbeg wrote: 02 Jun 2023, 07:51 Inderdaad. Ik hoop wel dat als hij aangesteld wordt, er niet meteen aan zijn stoelpoten wordt gezaagd hier.
Nee, dat doen we pas na de Supercup. ;)

Nee, ik ben ook niet voor Bosz, maar hij begint natuurlijk gewoon weer op nul bij mij. Ik hoop net zo hard mee dat hij wel slaagt (maar zolang het nog kan nog meer dat hij het niet wordt).
Post Reply