Hier geloof ik echter weinig van. In de huidige situatie lijkt het me bijzonder sterk dat PSV grondige totaalrenovatie gaat invullen met een buitenlandse passant die PSV noch de Eredivisie kent. Vast een prima coach, maar net als Marsch totaal geen logische naam imo tav de fase waarin de club zich bevindt.Tovast wrote: ↑01 Jun 2023, 17:22 Van dezelfde bron als het verhaal over de Ketelaere hoor ik nu dat de naam Hasenhüttl steeds meer rondzingt. Een week geleden hoorde ik de eerste geluiden maar deze worden dus steeds hardnekkiger. Is naast de Nederlandse optie en Marsch een van de namen waarmee gesproken wordt en interesse wordt gepeild. Zou wat mij betreft een prima keuze zijn.
Nogmaals: ik ben geen insider, hoor af en toe wat van iemand die vrij goed in het wereldje zit.
Nieuwe trainer PSV
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Ted Lasso
- Bankzitter
- Old name: FC Bavaria
- Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
- Favoriete speler: Olivier Boscagli
Nu al een toptransferzomer. En het is pas 1 juni. Genieten. En mooi dat we morgen in ieder geval een trainer hebben. Nu zaak hem uit te rusten met CL-waardig kampioensteam.
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
-
- Meervoudig international
- Ted Lasso
- Bankzitter
- Old name: FC Bavaria
- Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
- Favoriete speler: Olivier Boscagli
Ja ja, ijs en wederdienende enzo …
Iets anders: dat gezeik dat hij nog niets gewonnen heeft. Nogal wiedes, hij is nog geen trainer van PSV 1 geweest. Volgend jaar piepen jullie wel anders
Iets anders: dat gezeik dat hij nog niets gewonnen heeft. Nogal wiedes, hij is nog geen trainer van PSV 1 geweest. Volgend jaar piepen jullie wel anders
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
-
- Lid scoutingsteam
Dat Bosz geen prijzen heeft gepakt is mooi en logisch.
Mooi, want PSV is heeft regelmatig toen een prijs gepakt.
Logisch, als je naar de Bundesliga en Ligue 1 gaat dan ga je tegen Europese giganten en competitie overheersende teams spelen in de vorm van Bayern en PSG.
Mocht hij komen dan moet de verdediging grondig onder de schop en ik kan niet anders dan denken dat de leiding hier hetzelfde naar kijkt welke trainer er ook komt.
Hij heeft jonge spelers mits goed genoeg de kans en brengt en verwacht wel een topsport klimaat. Waardoor de drie grote talenten(Bazoer, Tete en Riedewald) van Ajax werden verkocht en uiteindelijk de basis werd gelegd voor een aantal enorm succesvolle seizoenen met jeugd die onder Bosz doorkwam en onder Ten Hag zich doorontwikkelen.
Welke trainer er ook komt, hopelijk is het zo snel mogelijk bekend.
Seizoenen met leuk voetbal en prijzen het zal eens tijd worden.
Mooi, want PSV is heeft regelmatig toen een prijs gepakt.
Logisch, als je naar de Bundesliga en Ligue 1 gaat dan ga je tegen Europese giganten en competitie overheersende teams spelen in de vorm van Bayern en PSG.
Mocht hij komen dan moet de verdediging grondig onder de schop en ik kan niet anders dan denken dat de leiding hier hetzelfde naar kijkt welke trainer er ook komt.
Hij heeft jonge spelers mits goed genoeg de kans en brengt en verwacht wel een topsport klimaat. Waardoor de drie grote talenten(Bazoer, Tete en Riedewald) van Ajax werden verkocht en uiteindelijk de basis werd gelegd voor een aantal enorm succesvolle seizoenen met jeugd die onder Bosz doorkwam en onder Ten Hag zich doorontwikkelen.
Welke trainer er ook komt, hopelijk is het zo snel mogelijk bekend.
Seizoenen met leuk voetbal en prijzen het zal eens tijd worden.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Bovendien: Cocu, Van Bommel en Van Nistelrooij hadden ook nog nooit iets begonnen toen ze bij PSV startten. En geen van hen brachten PSV mooi voetbal, dus wat dat betreft heeft Pietro een streepje voor zelfs
-
- Legende
-
- Bankzitter
Dan kom je thuis na een goede pot basketbal te hebben gekeken, en dan lig je meteen 20 pagina's achter op dit topic.. kut - daar gaat mijn slaap.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
- Meervoudig international
Wel mooi hoe het werkt hier: toen Bosz bij Ajax werd genoemd gebruikte men de argumenten ‘nog nooit wat gewonnen’ en nu hij met één been binnen staat wordt dat aan alle kanten weer gebagatelliseerd Wel prettig dat er een volwassen trainer aanstaande is in ieder geval.
-
- Legende
Verre van zelfs. Volgens mij zelden zo'n splitsing gezien bij aanstelling van een trainer.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Hatseflats
- Vedette
- Qwazi a Dodo
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Lozano
Het geeft hem ook motivatie dat hij nooit wat gewonnen heeft.. nu krijgt die de kans om (opnieuw) voor de prijzen te spelen..
Ik ben wel blij met deze aanstelling. Iig een duidelijke visie.. nu de spelers nog die dat uit gaan voeren…
Ik ben wel blij met deze aanstelling. Iig een duidelijke visie.. nu de spelers nog die dat uit gaan voeren…
-
- Regelmatige invaller
Slecht gevoel bij, die gozer weet wel echt dingen. En Marco en Rik zijn wel heel stil tav Bosz.
Dan maar hopen dat die ervaren Nederlandse trainer waar de directie het met supporters over had Louis van Gaal is.
- Tyyne
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Couhaib Driouech
- ComeOnPSV
- Vedette
Timmer en Elfrink ontkrachten het ook allemaal niet.LucNilis87 wrote: ↑02 Jun 2023, 08:22Slecht gevoel bij, die gozer weet wel echt dingen. En Marco en Rik zijn wel heel stil tav Bosz.
Dan maar hopen dat die ervaren Nederlandse trainer waar de directie het met supporters over had Louis van Gaal is.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Nee, dat doen we pas na de Supercup.
Nee, ik ben ook niet voor Bosz, maar hij begint natuurlijk gewoon weer op nul bij mij. Ik hoop net zo hard mee dat hij wel slaagt (maar zolang het nog kan nog meer dat hij het niet wordt).