Cody Gakpo

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Skuddem wrote: 18 Aug 2022, 20:46
Standbeeld wrote: 18 Aug 2022, 20:25 @Skuddem ook aanwezig?
Neen! Maar die filmpjes pakken het echt goed samen, zoals ik het heb ervaren toen, met Carlos de opper baas weer aan het woord…super mooi dat andere jongens van de selectie ook aansluiten. Ik weet zeker dat het de onderlinge band en daarmee het teamproces mega ten goede komt.
Waarom doen ze zo'n bijeenkomsten eigenlijk niet in de kerk? Of maakt dat voor de Brazilianen geen verschil? Heb je dat eens gevraagd?
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Standbeeld wrote: 18 Aug 2022, 20:50
Skuddem wrote: 18 Aug 2022, 20:46

Neen! Maar die filmpjes pakken het echt goed samen, zoals ik het heb ervaren toen, met Carlos de opper baas weer aan het woord…super mooi dat andere jongens van de selectie ook aansluiten. Ik weet zeker dat het de onderlinge band en daarmee het teamproces mega ten goede komt.
Waarom doen ze zo'n bijeenkomsten eigenlijk niet in de kerk? Of maakt dat voor de Brazilianen geen verschil? Heb je dat eens gevraagd?
Nee, eigenlijk niet. Wel een potentieel interessant idee. Ik weet wel dat deze groep klein is begonnen (woonkamer) en iets wil uitbouwen, Verbo Connect is de organisatie die daarachter zit en houdt via digitale kanalen een wereldwijde community in stand. Om die reden wordt het ook opgenomen, en om die reden hoor je ook Portuguese vervolgens de Engelse vertaling. Misschien is het eind plan van hun wel om dit in een kerk te doen maar, zou een kerk zich daarvoor lenen?

Het is wel een mooie beleving, er is een host/spreker (Freddie), een pastoor/vriend ingevlogen uit Lissabon, een jongen achter het keyboard en een soort open-mic afgewisseld met muziek (reli-pop, Cory Asbury bv). Ten alle tijden wordt alles intens beleefd, en de passie en verhalen van Vinicius zijn daar best een bepalende factor in. Zeker omdat hij de Bijbelse teksten vaak koppelt aan zijn persoonlijke leven als voetballer en mens. En het komt echt uit zijn tenen/hart, hopelijk kan hij als PSV spits net zo bepalend worden ;-)

Wat dat betreft een hele mooie uiting van het geloof; nederig, hoopvol en verbonden met elkaar.
Heruone
Lid scoutingsteam

:L :L
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

80 miljoen voor Antony. Afgewezen.

Voetbal is naar de klote.
#FreeGeneratie4
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Ja fijn dat ajax 80 miljoen afwijst. Maar als ze nu met die 80 miljoen bij ons komen doen we een hele mooie strik om ons Cody en dan brengen we hem weg. Zonder twijfel.
Madueke
Legende

80 miljoen voor dat manwijf, over de 100 in totaal voor de 30 jarige Casemiro. Wat een kansloze club toch joh.
Heruone
Lid scoutingsteam

Paco Casal wrote: 18 Aug 2022, 22:41 80 miljoen voor Antony. Afgewezen.

Voetbal is naar de klote.
Kwam toevallig vandaag deze uitspraak ergens tegen op Twitter: de PL is de beste en slechtste competitie ter wereld. Kleinere clubs buiten Engeland lachen zich rot dat er gewoon 50 miljoen betaald wordt voor spelers die geen bal kunnen raken.

Ajax speelt natuurlijk bluf poker op zijn Ajax's. Ik geloof niet dat zij Antony gaan laten vertrekken. Maar hoe dan ook zijn ze al heel deze window bezig met het maximale eruit te melken.

Ik ben benieuwd of Gakpo naar United wilt. Want die gaan gewoon komen na woensdag met een hele flinke som geld.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
PCGC
Vedette

Als ze 80 voor Shanice bieden, kunnen wij toch nooit meer genoegen nemen met 60 als United komt?
#FreeGeneratie4
Franciscus
Nationale topspeler
Favoriete speler: Mauro Jr

MaartenV wrote: 18 Aug 2022, 18:49
Robson de Souza wrote: 17 Aug 2022, 12:49

Wat een onzin-post om Schmidt erbij te halen. Vorig jaar nam Gakpo ook vaak corners. Even snel gekeken maar alleen al tegen FC Groningen en AZ was hij goed voor 3 assists uit corners. Leuk dat je het niet zitten in Schmidt, maar blijf wel bij feiten.
Zoals eerder vandaag al aangeven in het topic spelhervattingen... schmidt had er anderhalf jaar voor nodig om te zien dat mwene, mauro en max toch niet de ideale cornernemers zijn. Terwijl gakpo merendeel van dat anderhalf jaar op het veld stond. Dat waren anderhalf jaar met recordaantal weinig doelpunten uit corners. Sinds gakpo ze is gaan nemen is dat rap omgeslagen. Alleen al het idee om max de corners vanaf rechts te laten nemen...hoe dogmatisch kun je zijn ?!
Dus anderhalf jaar werd er nauwelijks gescoord en daarna bijna 1 doelpunt per wedstrijd uit een corner? Wat een baarlijke nonsens.
ComeOnPSV
Vedette

Betalen moeten ze. Ik hoop echt dat PSV de CL haalt. Ik denk dat PSV met CL geld en een wereldsom voor Cody (want die gasten zijn in paniek) enorm veel kan herinvesteren en echt de voorste posities dusdanig kan versterken met veel rendement.

Ik hoop natuurlijk dat Cody blijft, maar het geeft wel iets aan dat ze hem als tweede optie zien en het als realistischer beschouwen..
Madueke
Legende

LOL
ComeOnPSV
Vedette

Dit komt ook wel door de berichten in Nederland.
PSV moet echt gaan zorgen dat er iemand wat hogere bedragen gaat lekken naar de kranten. Het record verbreken is dat ongeveer. Nee wij moeten in de media hebben dat het minstens 50miljoen is en niet minder.
nilssonH
Moderator

Ik geloof echt wel dat hij (serieus) in beeld is, maar er worden nu zó veel namen genoemd daar dat ik ook nog maar moet zien of ze daadwerkelijk doorpakken.
ComeOnPSV
Vedette

Fabrizio Romano komt ermee. Die heeft nog niet zoveel namen genoemd. Vooral in die Engelse kranten komen echt alle namen voorbij.
ComeOnPSV
Vedette

Volgens The Telegraph gaan ze nu vol voor Cody.

https://www.telegraph.co.uk/football/20 ... o-signing/
ruuddevil
Legende

Voor 34 mln pond krijgen ze Max en Derrick.
Op weg naar nr 26
Vedette

Kan ook tactiek zijn van Ajax, poot stijf houden en 100 vragen, pakken ze door is het kassa en anders verzwak je de concurrent.
ComeOnPSV
Vedette

Nieuw Cody-bericht in paar minuten tijd..
Cody is hottopic in Engeland:

Nottingham gaat vol voor Cody Gakpo

TheSyb
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV (duh)

ruuddevil wrote: 18 Aug 2022, 23:23 Voor 34 mln pond krijgen ze Max en Derrick.
en een gesigneerde balpen van John
Siemen
Nationale topspeler

Liever naar Nottingham dan United. Aan de andere kant: als United 50 neerlegt?
ArdaMattaveld
Regelmatige invaller

Volgens diverse media hebben zo 80 miljoen (euro) geboden op Shanice, dit heeft 020 zonder blikken of blozen direct afgewezen. Dan gaan we toch niet serieus overwogen om Gakpo voor de helft te verkopen?
De Realist
Internationale topspeler

Siemen wrote: 18 Aug 2022, 23:26 Liever naar Nottingham dan United. Aan de andere kant: als United 50 neerlegt?
Dan vertellen we ze dat ze er nog 25 bovenop mogen leggen. Zijn wanhopig. Dikke doei.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Madueke
Legende

Rik heeft het over de absolute hoofdprijs en dat komt ie met 45 - 50 miljoen. :no:
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

De Realist wrote: 18 Aug 2022, 23:29
Siemen wrote: 18 Aug 2022, 23:26 Liever naar Nottingham dan United. Aan de andere kant: als United 50 neerlegt?
Dan vertellen we ze dat ze er nog 25 bovenop mogen leggen. Zijn wanhopig. Dikke doei.
Hag weet helaas dat PSV geen Nee gaat zeggen tegen 50...
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
mateja
Internationale topspeler

ziege maar ook zagge wrote: 18 Aug 2022, 23:33
De Realist wrote: 18 Aug 2022, 23:29

Hag weet helaas dat PSV geen Nee gaat zeggen tegen 50...
Ik denk dat het nieuws van vandaag, en hopelijk een goede wedstrijd volgende week, er wel voor zorgt dat we nee gaan zeggen tegen 50.
Post Reply