Keuken Kampioen Divisie Algemeen

Clubs en andere wedstrijden uit de Eerste Divisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
Menno1
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Lullig voor Dirk. Tot de 1-0 had hij het aardig onder controle.
Joenepsv
Legende

Weet niet waarom maar ik zie Dirk graag verliezen. Wordt daar wel blij van. Ga wat dat betreft een topseizoen krijgen waarschijnlijk.
ruuddevil
Legende

Dirk is altijd een irritante vent geweest, beetje de ideale schoonzoon uithangen en inspelen op wat het volk wil horen. Vervolgens zet ie zijn jeugdliefde aan de kant, gokt naar verluidt in een bepaald circuit en laat zijn hele kop strak trekken. Van dat gewone jongen imago is niets meer over.

Nu krijg je de verhalen dat hij zo’n hoog niveau is gewend dat de spelers hem niet begrijpen. Hoorde je bij Van Basten ook. Er is een betere verklaring: niet iedere topvoetballer is een goede trainer.
Ren Höek
Vedette

Dirk was als trainer van Feyenoord -19 regelmatig afwezig, omdat hij andere (privé)zaken belangrijker vond.
Daarbij kwamen uit die tijd ook niet bepaald enthousiaste verhalen naar voren over de inhoud van zijn trainingen en zijn wijze van coachen.

Dat hij nu hopeloos door de mand aan het vallen is komt dan ook niet als een verrassing. Dat ADO hem heeft aangesteld is vrij belachelijk en ongelooflijk dom, maar daar komen ze nu zelf ook achter.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
ComeOnPSV
Vedette

Helaas gaat Dirk nu nooit meer bij Feyenoord werken.
O wat had dat fantastisch geweest.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ik zou het wel mooi vinden. Van Nistelrooij coach van PSV, Kuyt coach van Feyenoord en Sneijder coach van Ajax. Dan krijgt de term winterkampioen direct een nieuwe betekenis.
Ledezma10
Verbannen

Beetje zielig die gezamenlijke afgunst/haat richting Kuijt op basis van niks. Is blijkbaar stoer ofzo
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ledezma10 wrote: 20 Aug 2022, 14:41 Beetje zielig die gezamenlijke afgunst/haat richting Kuijt op basis van niks. Is blijkbaar stoer ofzo
Welke afgunst/haat? Omdat er wat grappen over hem gemaakt worden?
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

:lol: sinds wanneer is grappen over iemand maken afgunst?
Heruone
Lid scoutingsteam

Inderdaad. Ik bedoel maar, iedereen heeft gewoon enorm veel respect voor de trainer en speler Dirk Kuijt.

Aldus Dirkie zelf.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
29.04.2007
Nationale topspeler

Ledezma10 wrote: 20 Aug 2022, 14:41 Beetje zielig die gezamenlijke afgunst/haat richting Kuijt op basis van niks. Is blijkbaar stoer ofzo
Dirk vroeg alleen om een staf die hem 'complimenteerde' hè, niet om supporters. En al helemaal niet supporters van een andere club.
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Grasmat wrote: 20 Aug 2022, 14:48 :lol: sinds wanneer is grappen over iemand maken afgunst?
Gaat ook nooit meer veranderen denk ik. Zeg eens eerlijk, kun jij nog naar Kuyt kijken zonder in de lach te schieten?
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Franciscus
Nationale topspeler
Favoriete speler: Mauro Jr

Heruone wrote: 20 Aug 2022, 15:35 Inderdaad. Ik bedoel maar, iedereen heeft gewoon enorm veel respect voor de trainer en speler Dirk Kuijt.

Aldus Dirkie zelf.
Je kunt veel vinden van Kuijt als trainer of persoon maar als geen respect hebt voor de voetballer Kuijt dan diskwalificeer je vooral jezelf.
Raw85
Meervoudig international

Dat vind ik ook. Ik snap best dat er grappen worden gemaakt over z’n verbouwde hoofd en zijn nietszeggende teksten, maar het voelt soms ook wel echt een beetje als collectief pestgedrag.

Voor m’n gevoel wordt er de afgelopen dagen even lekker massaal getrapt op iemand die toch al half op de grond ligt. Ik vind eigenlijk niet dat hij dat nou echt verdient.
DadOfFour
Internationale topspeler

Ah gut, we moeten dus medelijden hebben met Dirkie?
Het is een voetbalforum hier, geen ingezonden brieven rubriek van de Libelle...
La vida és massa curta per no fer broma
Raw85
Meervoudig international

DadOfFour wrote: 20 Aug 2022, 21:48 Ah gut, we moeten dus medelijden hebben met Dirkie?
Het is een voetbalforum hier, geen ingezonden brieven rubriek van de Libelle...
Joh als ik hier altijd zou posten wat ik daadwerkelijk denk dan was ik allang geband. We hoeven hier echt de boel niet met de mantel der liefde te bedekken maar ik vind dat gekanker op Kuyt eerlijk gezegd best treurig. Het is gewoon een makkelijk slachtoffer. Daar hou ik niet zo van
Maikel
Site Admin

Dirk heeft het er ook wel zelf naar gemaakt toch.
Zie hem nog staan met zijn stopwatch en later doen alsof het zijn titel was ipv die van de club.
Vervolgens na zijn carriere gelijk zijn vrouw lozen en zichzelf strak laten trekken.

Toch prachtig die grappen.
Standbeeld
Mister PSV

Hij lag in een scheiding, was flink aan het gokken en liet zich verbouwen. En dat was allemaal in dezelfde periode volgens mij. Die jongen zat gewoon in een moeilijke fase van zijn leven, heb ik het idee.
DadOfFour
Internationale topspeler

Ieder zijn ding zullen we maar zeggen. Beetje stoom afblazen, na een lange werkdag ofzo, en ja, dan is Dirk "Plastic Fantàstic" Kuijt een makkelijk slachtoffer
Chucky
Vedette

Als er iemand 2 gezichten heeft is het Dirk Kuyt wel, dus sorry maar hij roept dit echt allemaal over zichzelf af…
Heissenberrug
Internationale topspeler

Ja eens, roept het volledig over zichzelf af.
DadOfFour
Internationale topspeler

Maar mijn idee roept hij het ook over zichzelf af, klopt dat?
Raw85
Meervoudig international

Voor m’n gevoel is Kuyt een soort pispaal zoals Sywert dat is. Die laatste heeft het er echt zelf naar gemaakt. Kuyt heeft misschien wat misplaatste teksten hier en daar maar volgens mij is het niet iemand met verkeerde bedoelingen. Ik waardeer hem iig nu al een stuk meer dan zo’n frikandel van een Sneijder die vanuit een studio alles beter denkt te weten maar zich voor van alles te goed voelt.
Standbeeld
Mister PSV

Dit is een net forum met keurige mensen. We nemen het hier gewoon op voor ras-feyenoorder Kuijt. Geen probleem.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Jeetje, alsof Kuyt een debieltje is die zich niet kan verweren ofzo. Volgens mij valt het zat mee wat er gezegd wordt en als publiek persoon hoort zoiets er ook gewoon bij, zeker als je zelf gekke dingen doet waarover de grappen gaan.
Post Reply