Nieuwe keeper

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ykhim
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

ComeOnPSV wrote: 17 May 2022, 09:59 Dat Aad op Cleiton komt kan best veel zeggen.
De bekende voetbalmensen hebben best veel contacten en het kan zo zijn dat iemand hem heeft getipt dat hij interessant vanuit PSV is. Laten we eerlijk zijn, Aad zou toch nooit zelf op Cleiton komen.
Is ook een van de serieuze namen op het lijstje (dat ik verder niet ken), kan ik bij dezen bevestigen.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Ykhim wrote: 17 May 2022, 14:03
ComeOnPSV wrote: 17 May 2022, 09:59 Dat Aad op Cleiton komt kan best veel zeggen.
De bekende voetbalmensen hebben best veel contacten en het kan zo zijn dat iemand hem heeft getipt dat hij interessant vanuit PSV is. Laten we eerlijk zijn, Aad zou toch nooit zelf op Cleiton komen.
Is ook een van de serieuze namen op het lijstje (dat ik verder niet ken), kan ik bij dezen bevestigen.
Geil
Standbeeld
Mister PSV

Misschien tijd voor een nieuwe poll? Het forum heeft gesproken over Cillessen namelijk. We gaan voor Cleiton.
Ardbeg
Mister PSV

Ik heb je fucking door. Jij bent Aad.
Sensation
Lid scoutingsteam

Even out-of-the-box, Chelsea heeft het geprobeerd met Kepa na Courtois maar ondertussen staat daar Mendy, zou Kepa geen interessante optie voor ons zijn? [mention]Ardbeg[/mention] jij ziet veel Engels voetbal. Moet hem alleen geen penalty's laten nemen :mrgreen: Kon allicht de druk bij Chelsea niet aan en een stap naar een minder grote club zou weleens een stap vooruit kunnen zijn voor hem, was bij Bilbao gewoon een hele goede keeper.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Kepa kostte Chelsea het lieve sommetje van 80 miljoen euro en verdient 10 miljoen euro per jaar. Dat kan weleens lastig worden, haha. Wel fenomenale keeper.
Ardbeg
Mister PSV

Sensation wrote: 18 May 2022, 14:30 Even out-of-the-box, Chelsea heeft het geprobeerd met Kepa na Courtois maar ondertussen staat daar Mendy, zou Kepa geen interessante optie voor ons zijn? @Ardbeg jij ziet veel Engels voetbal. Moet hem alleen geen penalty's laten nemen :mrgreen: Kon allicht de druk bij Chelsea niet aan en een stap naar een minder grote club zou weleens een stap vooruit kunnen zijn voor hem, was bij Bilbao gewoon een hele goede keeper.
Het profiel van Kepa past wel in het voormalige profiel van PSV, als in, een krasje/niet geslaagd bij de volgende stap. Ik schat hem alleen niet in als haalbaar, gezien hoe stroef Chelsea is als onderhandelingspartner. Zie casus Van Ginkel en in grotere schaal Hazard. Er zit een release clausule van iets meer dan 40 miljoen op die gast, en zijn contract loopt nog tot 2025. Als je dan kijkt hoe moeilijk ze al deden bij Van Ginkel (die nooit en te nimmer meer voor Chelsea in aanmerking zou komen) jaren op rij.

Aan de andere kant. Zijn marktwaarde wordt op ongeveer 10 miljoen ingeschat en kijk hoe Kepa eerder water bij de wijn heeft gedaan :mrgreen:

https://www.thesun.co.uk/sport/football ... f-chelsea/
Sensation
Lid scoutingsteam

Ardbeg wrote: 18 May 2022, 14:38
Sensation wrote: 18 May 2022, 14:30 Even out-of-the-box, Chelsea heeft het geprobeerd met Kepa na Courtois maar ondertussen staat daar Mendy, zou Kepa geen interessante optie voor ons zijn? @Ardbeg jij ziet veel Engels voetbal. Moet hem alleen geen penalty's laten nemen :mrgreen: Kon allicht de druk bij Chelsea niet aan en een stap naar een minder grote club zou weleens een stap vooruit kunnen zijn voor hem, was bij Bilbao gewoon een hele goede keeper.
Het profiel van Kepa past wel in het voormalige profiel van PSV, als in, een krasje/niet geslaagd bij de volgende stap. Ik schat hem alleen niet in als haalbaar, gezien hoe stroef Chelsea is als onderhandelingspartner. Zie casus Van Ginkel en in grotere schaal Hazard. Er zit een release clausule van iets meer dan 40 miljoen op die gast, en zijn contract loopt nog tot 2025. Als je dan kijkt hoe moeilijk ze al deden bij Van Ginkel (die nooit en te nimmer meer voor Chelsea in aanmerking zou komen) jaren op rij.

Aan de andere kant. Zijn marktwaarde wordt op ongeveer 10 miljoen ingeschat en kijk hoe Kepa eerder water bij de wijn heeft gedaan :mrgreen:

Die jongen zal het denk best willen om zijn carrière nieuw leven in te blazen, maar idd als Chelsea alsnog een megabedrag voor hem wil dan maar laten voor wat het is. Maar best ervaren en bij Bilbao was hij echt goed en potentieel één van de besten van de wereld, als je die nu op 27-jarige leeftijd kan halen en oplapt dan heb je daar jaren plezier van.
DonyellMalen
Legende

Kepa verdient bij Chelsea 155k pond per week, dat zegt genoeg. Next.
Ardbeg
Mister PSV

Sensation wrote: 18 May 2022, 14:48
Ardbeg wrote: 18 May 2022, 14:38

Die jongen zal het denk best willen om zijn carrière nieuw leven in te blazen, maar idd als Chelsea alsnog een megabedrag voor hem wil dan maar laten voor wat het is. Maar best ervaren en bij Bilbao was hij echt goed en potentieel één van de besten van de wereld, als je die nu op 27-jarige leeftijd kan halen en oplapt dan heb je daar jaren plezier van.
Chelsea is hier thuis nog wel eens een dingetje. Mijn vriendin is vanuit de 90s nog fan en heeft dat vanuit huis meegekregen. Die heeft nog wel sympathie voor de club, al heeft ze ook erg moeite met hoe de club hedendaags is. Ze heeft veel meer met PSV de laatste jaren, daar is ze nu echt supporter van. Ik had echter weinig met de club Chelsea en vond dat ze PSV/Van Ginkel een paar jaar op rij schofterig behandeld hadden. Hij wilde naar PSV, PSV wilde hem en toch gingen ze veel te hoog in de boom zitten. Zoek het dan maar uit, met je kut handelshuis.

Desalniettemin zie ik regelmatig PL idd. Ik heb meer met Liverpool. En de Championship en alles daar onder. Lekker in een pub, met een pint naar wedstrijden kijken zonder dat het voor jou uitmaakt wie er wint. Heerlijk! We gaan in juli van Londen naar Nottingham, York, Whitby, weer terug naar Londen. Vanalles nog wat af. Wordt mooi! :mrgreen:
Mr. Spock
Internationale topspeler
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Selectie van België is bekendgemaakt:
Doel: Koen Casteels (VfL Wolfsburg), Thibaut Courtois (Real Madrid), Simon Mignolet (Club Brugge), Matz Sels (Strasbourg)

Geen Van Crombrugge, die er ook eigenlijk nooit bij zit. Zelfs Selz staat voor hem in de pikorde.
ruuddevil
Legende

Dat is niet best. Van Krombrugge valt af
Trixm
Vedette

Maakt hem alleen maar goedkoper
Saibari is underrated.
Mikelvb
Nationale topspeler

Trixm wrote: 18 May 2022, 20:29 Maakt hem alleen maar goedkoper
Met die beredenering zijn er nog wel goedkopere opties
Ardbeg
Mister PSV

Mikelvb wrote: 18 May 2022, 20:49
Doe dan maar Koeman Jr.
Trixm
Vedette

Ja met jouw redenering is het een betere keeper dan gisteren als hij wel was opgeroepen. Ik zie alleen maar voordelen, maar sommigen zien het glas halfleeg.
Saibari is underrated.
Menno1
Legende

Is er ooit iemand van jouw lijstje ooit echt naar PSV gekomen? Niet om te sarren, oprecht nieuwsgierig
Ykhim
Lid scoutingsteam

Ja hoor, meerdere keren zelfs.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Ykhim = Piet de Visser confirmed.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ykhim wrote: 18 May 2022, 22:02 Ja hoor, meerdere keren zelfs.
En we worden ervan nog steeds schreeuwend wakker.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Thijs wrote: 18 May 2022, 22:06En we worden ervan nog steeds schreeuwend wakker.
Wat is 'ie alsnog goed geworden hè, onze Guti :mrgreen:
Jwoeloe
Moderator

Ykhim wrote: 18 May 2022, 22:08
Thijs wrote: 18 May 2022, 22:06En we worden ervan nog steeds schreeuwend wakker.
En zijn Dragon Ball Z compagnon viel ook zeker niet tegen.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ykhim wrote: 18 May 2022, 22:08
Hij lijkt in elk geval in de verste verte niet meer op de speler, die jij aanprees destijds. :mrgreen:
Mikelvb
Nationale topspeler

Trixm wrote: 18 May 2022, 21:47

Ja met jouw redenering is het een betere keeper dan gisteren als hij wel was opgeroepen. Ik zie alleen maar voordelen, maar sommigen zien het glas halfleeg.
Zeg ik dat ergens? Ik heb namelijk nul interesse in van Crombrugge als keeper van PSV. Het feit dat hij niet opgeroepen is, zegt volgens mij genoeg over zijn kwaliteiten in verhouding met een niveau wat wij zouden moeten nastreven.
Tomm
Vedette

Laatst een paar samenvatting van gezien; ik wordt er ook niet bepaald vrolijk van. Mvogo is niet minder, in huidige vorm zelfs vele malen beter.
Post Reply