Is ook een van de serieuze namen op het lijstje (dat ik verder niet ken), kan ik bij dezen bevestigen.
Nieuwe keeper
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Misschien tijd voor een nieuwe poll? Het forum heeft gesproken over Cillessen namelijk. We gaan voor Cleiton.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Even out-of-the-box, Chelsea heeft het geprobeerd met Kepa na Courtois maar ondertussen staat daar Mendy, zou Kepa geen interessante optie voor ons zijn? [mention]Ardbeg[/mention] jij ziet veel Engels voetbal. Moet hem alleen geen penalty's laten nemen Kon allicht de druk bij Chelsea niet aan en een stap naar een minder grote club zou weleens een stap vooruit kunnen zijn voor hem, was bij Bilbao gewoon een hele goede keeper.
-
- Internationale topspeler
Kepa kostte Chelsea het lieve sommetje van 80 miljoen euro en verdient 10 miljoen euro per jaar. Dat kan weleens lastig worden, haha. Wel fenomenale keeper.
- Ardbeg
- Mister PSV
Het profiel van Kepa past wel in het voormalige profiel van PSV, als in, een krasje/niet geslaagd bij de volgende stap. Ik schat hem alleen niet in als haalbaar, gezien hoe stroef Chelsea is als onderhandelingspartner. Zie casus Van Ginkel en in grotere schaal Hazard. Er zit een release clausule van iets meer dan 40 miljoen op die gast, en zijn contract loopt nog tot 2025. Als je dan kijkt hoe moeilijk ze al deden bij Van Ginkel (die nooit en te nimmer meer voor Chelsea in aanmerking zou komen) jaren op rij.Sensation wrote: ↑18 May 2022, 14:30 Even out-of-the-box, Chelsea heeft het geprobeerd met Kepa na Courtois maar ondertussen staat daar Mendy, zou Kepa geen interessante optie voor ons zijn? @Ardbeg jij ziet veel Engels voetbal. Moet hem alleen geen penalty's laten nemen Kon allicht de druk bij Chelsea niet aan en een stap naar een minder grote club zou weleens een stap vooruit kunnen zijn voor hem, was bij Bilbao gewoon een hele goede keeper.
Aan de andere kant. Zijn marktwaarde wordt op ongeveer 10 miljoen ingeschat en kijk hoe Kepa eerder water bij de wijn heeft gedaan
https://www.thesun.co.uk/sport/football ... f-chelsea/
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Die jongen zal het denk best willen om zijn carrière nieuw leven in te blazen, maar idd als Chelsea alsnog een megabedrag voor hem wil dan maar laten voor wat het is. Maar best ervaren en bij Bilbao was hij echt goed en potentieel één van de besten van de wereld, als je die nu op 27-jarige leeftijd kan halen en oplapt dan heb je daar jaren plezier van.Ardbeg wrote: ↑18 May 2022, 14:38Het profiel van Kepa past wel in het voormalige profiel van PSV, als in, een krasje/niet geslaagd bij de volgende stap. Ik schat hem alleen niet in als haalbaar, gezien hoe stroef Chelsea is als onderhandelingspartner. Zie casus Van Ginkel en in grotere schaal Hazard. Er zit een release clausule van iets meer dan 40 miljoen op die gast, en zijn contract loopt nog tot 2025. Als je dan kijkt hoe moeilijk ze al deden bij Van Ginkel (die nooit en te nimmer meer voor Chelsea in aanmerking zou komen) jaren op rij.Sensation wrote: ↑18 May 2022, 14:30 Even out-of-the-box, Chelsea heeft het geprobeerd met Kepa na Courtois maar ondertussen staat daar Mendy, zou Kepa geen interessante optie voor ons zijn? @Ardbeg jij ziet veel Engels voetbal. Moet hem alleen geen penalty's laten nemen Kon allicht de druk bij Chelsea niet aan en een stap naar een minder grote club zou weleens een stap vooruit kunnen zijn voor hem, was bij Bilbao gewoon een hele goede keeper.
Aan de andere kant. Zijn marktwaarde wordt op ongeveer 10 miljoen ingeschat en kijk hoe Kepa eerder water bij de wijn heeft gedaan
- DonyellMalen
- Legende
- Ardbeg
- Mister PSV
Chelsea is hier thuis nog wel eens een dingetje. Mijn vriendin is vanuit de 90s nog fan en heeft dat vanuit huis meegekregen. Die heeft nog wel sympathie voor de club, al heeft ze ook erg moeite met hoe de club hedendaags is. Ze heeft veel meer met PSV de laatste jaren, daar is ze nu echt supporter van. Ik had echter weinig met de club Chelsea en vond dat ze PSV/Van Ginkel een paar jaar op rij schofterig behandeld hadden. Hij wilde naar PSV, PSV wilde hem en toch gingen ze veel te hoog in de boom zitten. Zoek het dan maar uit, met je kut handelshuis.Sensation wrote: ↑18 May 2022, 14:48Die jongen zal het denk best willen om zijn carrière nieuw leven in te blazen, maar idd als Chelsea alsnog een megabedrag voor hem wil dan maar laten voor wat het is. Maar best ervaren en bij Bilbao was hij echt goed en potentieel één van de besten van de wereld, als je die nu op 27-jarige leeftijd kan halen en oplapt dan heb je daar jaren plezier van.Ardbeg wrote: ↑18 May 2022, 14:38
Het profiel van Kepa past wel in het voormalige profiel van PSV, als in, een krasje/niet geslaagd bij de volgende stap. Ik schat hem alleen niet in als haalbaar, gezien hoe stroef Chelsea is als onderhandelingspartner. Zie casus Van Ginkel en in grotere schaal Hazard. Er zit een release clausule van iets meer dan 40 miljoen op die gast, en zijn contract loopt nog tot 2025. Als je dan kijkt hoe moeilijk ze al deden bij Van Ginkel (die nooit en te nimmer meer voor Chelsea in aanmerking zou komen) jaren op rij.
Desalniettemin zie ik regelmatig PL idd. Ik heb meer met Liverpool. En de Championship en alles daar onder. Lekker in een pub, met een pint naar wedstrijden kijken zonder dat het voor jou uitmaakt wie er wint. Heerlijk! We gaan in juli van Londen naar Nottingham, York, Whitby, weer terug naar Londen. Vanalles nog wat af. Wordt mooi!
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Selectie van België is bekendgemaakt:
Doel: Koen Casteels (VfL Wolfsburg), Thibaut Courtois (Real Madrid), Simon Mignolet (Club Brugge), Matz Sels (Strasbourg)
Geen Van Crombrugge, die er ook eigenlijk nooit bij zit. Zelfs Selz staat voor hem in de pikorde.
Doel: Koen Casteels (VfL Wolfsburg), Thibaut Courtois (Real Madrid), Simon Mignolet (Club Brugge), Matz Sels (Strasbourg)
Geen Van Crombrugge, die er ook eigenlijk nooit bij zit. Zelfs Selz staat voor hem in de pikorde.
- Trixm
- Vedette
Ja met jouw redenering is het een betere keeper dan gisteren als hij wel was opgeroepen. Ik zie alleen maar voordelen, maar sommigen zien het glas halfleeg.
Saibari is underrated.
-
- Legende
-
- Moderator
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
- Nationale topspeler
Zeg ik dat ergens? Ik heb namelijk nul interesse in van Crombrugge als keeper van PSV. Het feit dat hij niet opgeroepen is, zegt volgens mij genoeg over zijn kwaliteiten in verhouding met een niveau wat wij zouden moeten nastreven.