Nieuwe trainer PSV
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Smeets14 kwam gister met de suggestie voor Tetê. Linksbenige rechtsbuiten die onder Bosz bij Lyon speelde. Eigendom van Shakhtar (contract tot einde jaar) afgelopen halve seizoen verhuurd aan Leicester.DonyellMalen wrote: ↑02 Jun 2023, 11:17 Dan zie ik liever Lukebakio als linksbenige rechtsbuiten komen.
-
- Legende
Ik zie daar weinig kwaads in. Ik zie juist iets positiefs in een vertrekkende trainer die bij zijn volgende club spelers wil meenemen. Vaak kun je er meer voor krijgen dan wanneer een andere club zich meldt. Eeuwig zonde dat Marcel bij Everton onze Maxi niet heeft meegenomen.11 Tinus wrote: ↑02 Jun 2023, 11:16Ik heb me daar bij Roger zo ongelooflijk aan geërgerd al die tijd. Bij elke mogelijke aankoop werd de link gelegd met zijn nationaliteit, Bundesliga, China, Red Bull etc. Toen ging ie weg en zou hij heel PSV meenemen naar Benfica. Na Roger kwam Ruud en een jaar lang niets van dit. Heerlijk was dat.GiveCup2day wrote: ↑02 Jun 2023, 10:57 Hebben Bosz en Depay nog overlap met elkaar gehad bij Lyon? Anders ffkes een lijntje uitgooien Peter!
Nieuwe trainer, nieuwe verbanden. De Telegraaf heeft al de linkjes met de assistenten gelegd en hier zijn ze al op zoek naar spelers met wie ze samen hebben gewerkt. Duurt nog even voordat de naam van de speler genoemd wordt die op rechtsbuiten bij ons het verschil zou kunnen maken en die in de NL (sub)top al bij 3 clubs uitstekend heeft gepresteerd en in het buitenland een beetje op een zijspoor zit.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Moderator
En bij Vitesse ook.Robson de Souza wrote: ↑02 Jun 2023, 11:07Helaas niet. Wel werkte hij zowel bij Ajax als bij Lyon samen met Traoré..GiveCup2day wrote: ↑02 Jun 2023, 10:57 Hebben Bosz en Depay nog overlap met elkaar gehad bij Lyon? Anders ffkes een lijntje uitgooien Peter!
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Uitstekend wel, prima profiel.Sensation wrote: ↑02 Jun 2023, 11:21@Smeets14 kwam gister met de suggestie voor Tetê. Linksbenige rechtsbuiten die onder Bosz bij Lyon speelde. Eigendom van Shakhtar (contract tot einde jaar) afgelopen halve seizoen verhuurd aan Leicester.DonyellMalen wrote: ↑02 Jun 2023, 11:17 Dan zie ik liever Lukebakio als linksbenige rechtsbuiten komen.
https://www.transfermarkt.be/tete/profil/spieler/371256
- mateja
- Internationale topspeler
Dat mag je vinden, maar dat maakt het niet waar Je moet nu weer naar andere type spelers gaan kijken, die over 1 of 2 jaar eventueel wederom niet passen. Als je alleen al naar de verdediging kijkt, kan ik me voorstellen dat onder een Cocu (bijvoorbeeld) sommige spelers wel renderen, omdat alles voor de verdediging gewoon beter staat. Onder een Bosz moet je misschien op zoek naar een compleet nieuwe linie.Hatseflats wrote: ↑02 Jun 2023, 09:29Uh ja, de selectie moet sowieso op de schop. Dus dit is wel een heel slecht argument.
Dat heen en weer geschuif qua speelstijl en bijbehorende aankopen lijkt me op de lange termijn niet houdbaar. Maar misschien blijven ze nu vasthouden aan een idee, wie weet. Je moet ergens beginnen.
- 11 Tinus
- Legende
Oh begrijp me niet verkeerd. Er zijn tig succesverhalen waarbij Martinez bij United ook best een fair voorbeeld is.Josef Dettelbacher wrote: ↑02 Jun 2023, 11:22Ik zie daar weinig kwaads in. Ik zie juist iets positiefs in een vertrekkende trainer die bij zijn volgende club spelers wil meenemen. Vaak kun je er meer voor krijgen dan wanneer een andere club zich meldt. Eeuwig zonde dat Marcel bij Everton onze Maxi niet heeft meegenomen.11 Tinus wrote: ↑02 Jun 2023, 11:16
Ik heb me daar bij Roger zo ongelooflijk aan geërgerd al die tijd. Bij elke mogelijke aankoop werd de link gelegd met zijn nationaliteit, Bundesliga, China, Red Bull etc. Toen ging ie weg en zou hij heel PSV meenemen naar Benfica. Na Roger kwam Ruud en een jaar lang niets van dit. Heerlijk was dat.
Nieuwe trainer, nieuwe verbanden. De Telegraaf heeft al de linkjes met de assistenten gelegd en hier zijn ze al op zoek naar spelers met wie ze samen hebben gewerkt. Duurt nog even voordat de naam van de speler genoemd wordt die op rechtsbuiten bij ons het verschil zou kunnen maken en die in de NL (sub)top al bij 3 clubs uitstekend heeft gepresteerd en in het buitenland een beetje op een zijspoor zit.
Het ging mij vooral om verbanden die er eigenlijk niet toe doen. Bv Mwene is een Oostenrijkse semi international die bij Mainz speelde en omdat Mainz in de Bundesliga zit was dat te koppelen aan Roger dus was het een Roger aankoop. Hetzelfde met Max die een jaar terug al bijna was gekomen maar het toen niet wilde (met kans op Dortmund nota bene) en door Roger wel kwam. Maar dat maakte het niet een Roger aankoop. Mvogo idem dito.
-
- Legende
Nee snap ik, soms is dat gewoon niet duidelijk. Zeker niet als aanstelling trainer samenvalt met transferwindow.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Bankzitter
Ik durf inmiddels wel met zekerheid te zeggen dat PSV helemaal niet bezig is met Bosz.
Dat hij gister in Eindhoven gezien is komt denk ik puur dat hij bevriend is met Mo Allach die in Veldhoven woont.
Als hij echt in onderhandeling met PSV zou zijn ga je niet daar rondlopen.
Het is echt ontzettend lastig waar PSV mee bezig is. Steward heeft nog nergens echt benieuwd waar hij naar toe wilt en op welke manier.
Welke speelwijze voor PSV 1 maar ook voor de rest van de elftallen bijvoorbeeld.
Totdat er niks uitlekt kunnen wij alleen maar gissen.
Het kan verschillen van Wim Jonk - Pascal Jansen - Jesse Marsch, of juist iemand die we niet kennen zoals toen met Roger Schmidt. Ook dat zag toen niemand aankomen.
Ik ben althans ontzettend nieuwsgierig welke richting we op gaan.
Dat hij gister in Eindhoven gezien is komt denk ik puur dat hij bevriend is met Mo Allach die in Veldhoven woont.
Het is echt ontzettend lastig waar PSV mee bezig is. Steward heeft nog nergens echt benieuwd waar hij naar toe wilt en op welke manier.
Welke speelwijze voor PSV 1 maar ook voor de rest van de elftallen bijvoorbeeld.
Het kan verschillen van Wim Jonk - Pascal Jansen - Jesse Marsch, of juist iemand die we niet kennen zoals toen met Roger Schmidt. Ook dat zag toen niemand aankomen.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Hoe verklaar je dan, voordat alle foto’s online kwamen, dat er al mensen waren die beweerden Bosz met een PSV delegatie te zien in het vd Valk hotel? Werd eerst niet geloofd maar daarna kwam een foto van een kale man op de parkeerplaats die achteraf dezelfde kleding aan had als Bosz toen hij door Eindhoven liep, waarvan niet veel later foto’s online kwamen.Sjorsensjimmie wrote: ↑02 Jun 2023, 11:47 Ik durf inmiddels wel met zekerheid te zeggen dat PSV helemaal niet bezig is met Bosz.
PSV is dus wel degelijk met hem in gesprek
-
- Vaste waarde in elftal
Heb deze 2 zinnen uit je posting even omgedraaid. Moet goed komen met Bosz dus, we winnen straks alles
- Standbeeld
- Mister PSV
Sjorsensjimmie wrote: ↑02 Jun 2023, 11:47Ik durf inmiddels wel met zekerheid te zeggen dat PSV helemaal niet bezig is met Bosz.
-
- Bankzitter
Met het woordje 'zekerheid' bedoel ik dat ik het wel durf te beweren dat ze niet met Bosz bezig zijn.Standbeeld wrote: ↑02 Jun 2023, 11:53Sjorsensjimmie wrote: ↑02 Jun 2023, 11:47Ik durf inmiddels wel met zekerheid te zeggen dat PSV helemaal niet bezig is met Bosz.
Misschien wat beter uitgelegd voor diegene die elk woordje op een weegschaal leggen
- PSVerDenBosch
- Basisspeler
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Oke. Ik durf vrij zeker te zeggen dat men wel in gesprek is. Bosz is niet achterlijk, die gaat echt niet juist op dit moment 'toevallig' met vriend Mo Allach door Eindhoven heen lopen.
#FreeGeneratie4
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
Denk wel dat PSV bezig is met Bosz hoor. Denk dat we anders allang van Rik hadden we gehoord dat het niet het geval was; ook in zijn stukken in het ED valt nog iedere keer de naam van Bosz.Sjorsensjimmie wrote: ↑02 Jun 2023, 11:47 Ik durf inmiddels wel met zekerheid te zeggen dat PSV helemaal niet bezig is met Bosz.
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Luuk de Jong
tuurlijk zijn ze met Bosz bezig letterlijk iedereen betrouwbaar of onbetrouwbaar meld het, er zijn fotos gemaakt .
letterlijk het enige wat er nog ontbreekt is een bevestiging vanuit PSV zelf.
ik ga zelf iedergeval voor 90 procent uit dat Bosz de nieuwe trainert is.
letterlijk het enige wat er nog ontbreekt is een bevestiging vanuit PSV zelf.
ik ga zelf iedergeval voor 90 procent uit dat Bosz de nieuwe trainert is.
Oans bin de Zeeuwen!
-
Jij was toen zeker nog niet op dit forum actief? Als er iemand toen gepusht werd door verschillende leden dan was dat Roger wel. Hij werd ook in artikelen in bijv. VI als mogelijke buitenlandse kandidaat genoemd destijds, dus zo onverwachts was die aanstelling niet.Sjorsensjimmie wrote: ↑02 Jun 2023, 11:47of juist iemand die we niet kennen zoals toen met Roger Schmidt. Ook dat zag toen niemand aankomen.
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
- 11 Tinus
- Legende
Uit onverwachte hoek is wel het leukste maar ook het moeilijkste in het huidige landschap. Als de aanstelling van de nieuwe trainer ook maar in de buurt komt van de aankondiging van Benitez, het 5 jaar tekenen van Xavi of het ontslag van Ruud dan ben ik al erg blij.
- Juancho
- Mister PSV
Eigenlijk, nu je dit zo zegt, is Bosz sowieso achterlijk . Als je wel met PSV serieus in gesprek bent maar het is nog niet rond, dan laat je je idd niet zo open en bloot zien daar. Maar als je niet naar PSV gaat weet je drommels goed dat je naam genoemd wordt, dus om dan alsnog zo open en bloot wederom daar zo te gaan rondlopen is ook niet echt tactisch.Paco Casal wrote: ↑02 Jun 2023, 11:59 Oke. Ik durf vrij zeker te zeggen dat men wel in gesprek is. Bosz is niet achterlijk, die gaat echt niet juist op dit moment 'toevallig' met vriend Mo Allach door Eindhoven heen lopen.
Dus linksom of rechtsom, domme keuze als het Bosz wel is op die foto's
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Nationale topspeler
Duurt me allemaal te lang, is nu anderhalve week geleden dat Ruud opstapte. Het enige wat wij tot nu toe hebben gehoord zijn vage geruchten en foto's maar na dit weekend gaat zo'n beetje elke speler wel op vakantie ook... Je zou toch verwachten dat zoiets rond is voor het weekend of ben ik nou gek?
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
Ik heb van een betrouwbare bron vernomen dat een kalende, licht corpulente meneer met een stoppeltjes baard op zwart witte McQueens gespot is in de Myshop van Philips @ stadion.
Gerucht is dat hij daar 2 min gratis mag winkelen als part of the deal.
Foto’s volgen zsm
Gerucht is dat hij daar 2 min gratis mag winkelen als part of the deal.
Foto’s volgen zsm
Sanga are u dead ???? NO MAN!