Interessante spelers
-
- Lid scoutingsteam
- ShovingNE2
- Site Admin
Na een half jaar wilde zelfs Feyenoord hem niet hebben. Heeft zijn zakken gevuld, maar zijn carrière opgeblazen door naar City te gaan.degans4567 wrote: ↑13 Jul 2022, 12:21 waarschijnlijk vind niemand dit iets voor PSV maar phillip sandler is transfervrij. Hij had altijd een grote potentie maar door blessure is dat er nooit uitgekomen als je een cv die jong is en als back up voor teze/ramalho/obispo en boscagli dan kan hij prima die rol vervullen vind ik.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Internationale topspeler
Morato van Benfica zou ook wel echt geweldig zijn. Moeilijk haalbaar, dure jongen, maar nog jong en echt een slager. Linkerbeen ook lang niet beroerd.
- hondjevandebakker
- Clubvoorkeur: PSV
Rennes heeft een bod van 13 miljoen gedaan en dat werd geweigerd dus hij is inderdaad nogal duurEindhovenvoetbal wrote: ↑13 Jul 2022, 17:45 Morato van Benfica zou ook wel echt geweldig zijn. Moeilijk haalbaar, dure jongen, maar nog jong en echt een slager. Linkerbeen ook lang niet beroerd.
- Standbeeld
- Mister PSV
Die gaat natuurlijk niet eeuwig op PSV zitten wachten. Ze geven daar bij Salzburg de laaste jaren toch serieus geld uit. Steeds meer transfers van 10+ miljoen. Heb het even opgezocht maar deze aankoop van 13 mln zou hun hoogste uitgave aan een inkomende speler ooit zijn.
-
Ja 15 zal je wel nodig hebben. Maar PSV heeft nog geen enkele grote aankoop gedaan dit jaar, dus wie weet is er iets mogelijk. Dit zijn wel de types die je echt sterker maken denk ikhondjevandebakker wrote: ↑13 Jul 2022, 17:49Rennes heeft een bod van 13 miljoen gedaan en dat werd geweigerd dus hij is inderdaad nogal duurEindhovenvoetbal wrote: ↑13 Jul 2022, 17:45 Morato van Benfica zou ook wel echt geweldig zijn. Moeilijk haalbaar, dure jongen, maar nog jong en echt een slager. Linkerbeen ook lang niet beroerd.
- El Sordo
- Vedette
Ja, die zijn sinds '18/'19 toch wel de stappen aan het zetten die wij ook zouden moeten zetten, maar op een of andere manier niet aandurven/-kunnen. Zowel qua aankoopbeleid als doorstroom echt ijzersterk.Standbeeld wrote: ↑13 Jul 2022, 18:37 Ze geven daar bij Salzburg de laaste jaren toch serieus geld uit. Steeds meer transfers van 10+ miljoen. Heb het even opgezocht maar deze aankoop van 13 mln zou hun hoogste uitgave aan een inkomende speler ooit zijn.
-
-
- Regelmatige invaller
Idealiter zien velen graag een groot talent achter De Jong komen. Deze jongen staat de laatste jaren bekend als een groot talent. Heeft daarnaast een aardig ratio goals/wedstrijden (in jeugdteams) en kan uitstekend mee voetballen. Geheel ander type spits dan wat we momenteel in de selectie hebben en zou daardoor een welkome aanvulling zijn
- hondjevandebakker
Levi Colwill: 19-jarige LINKSBENIGE CV van Chelsea die vorig jaar werd uitgeleend aan Huddersfield Town.
Hij mag permanent vertrekken van Chelsea aangezien ze nu even Koulibaly Ake en Kimpembe binnenhalen. Ik heb amper wedstrijden van hem gezien maar op basis van de beelden die ik heb gezien zie ik hem veel liever komen dan die Branthwaite. Ik kwam ook veel Chelseafans tegen die hopen dat hij blijft dus dat lijkt me ook een goed teken.
https://footballtalentscout.net/2021/08 ... i-colwill/
Hij mag permanent vertrekken van Chelsea aangezien ze nu even Koulibaly Ake en Kimpembe binnenhalen. Ik heb amper wedstrijden van hem gezien maar op basis van de beelden die ik heb gezien zie ik hem veel liever komen dan die Branthwaite. Ik kwam ook veel Chelseafans tegen die hopen dat hij blijft dus dat lijkt me ook een goed teken.
-
- Bankzitter
Wilde het net hierin gaan plaatsen ja. Volgens Chelsea fans enorm talentvol, en klaar om minuten te maken voor het 1ste zo nu en dan. Waarschijnlijk onhaalbaar dan, zal wel naar een mid table prem club gaan.
- Captain(C)
- Vaste waarde in elftal
-
- Vaste waarde in elftal
Wat een kul argument! Luuk vond je ook niets? Die had helemaal niets gepresteerd bij Gladbach en Newcastle.Captain(C) wrote: ↑13 Jul 2022, 22:39Alstublieft niet, die heeft na AZ helemaal niets meer gepresteerd.
De Boadu van AZ was een prima spits, zou het goed kunnen doen bij PSV.
-
- Bankzitter
Zouden ze die nu al laten gaan met een optie? Denk het niet. En dan gaat hij eerder naar een club waar hii eerste keus is denk ik. Zie hem eerder een jaartje onder Slot bij Feyenoord spelen
- ruuddevil
- Legende
Dit ziet er interessant uit. Misschien is die jongen over te halen met het bekende goede verhaal.hondjevandebakker wrote: ↑13 Jul 2022, 20:45 Levi Colwill: 19-jarige LINKSBENIGE CV van Chelsea die vorig jaar werd uitgeleend aan Huddersfield Town.
-
- Jeugdinternational
https://www.transfermarkt.nl/malang-sar ... ler/344596
Zou een lijntje uitgooien naar Malang Sarr niet een goede zet zijn? Huur met optie tot koop op hem bedwingen moet mogelijk zijn aangezien hij weinig speeltijd gaat krijgen bij Chelsea. Is jong heeft 100+ wedstrijden gespeeld in de top 5 leagues en is een linksbenige cv. Fysiek sterke jongen, voldoet verder volgensmij prima aan het profiel waar PSV naar zoekt. PSV heeft in het verleden al eens eerder ooit een lijntje naar hem uitgegooid. Dus dit nog een keer proberen lijkt mij een goede zet.
Zou een lijntje uitgooien naar Malang Sarr niet een goede zet zijn? Huur met optie tot koop op hem bedwingen moet mogelijk zijn aangezien hij weinig speeltijd gaat krijgen bij Chelsea. Is jong heeft 100+ wedstrijden gespeeld in de top 5 leagues en is een linksbenige cv. Fysiek sterke jongen, voldoet verder volgensmij prima aan het profiel waar PSV naar zoekt. PSV heeft in het verleden al eens eerder ooit een lijntje naar hem uitgegooid. Dus dit nog een keer proberen lijkt mij een goede zet.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Zeker. Ex-Nice ook nog eens, misschien kan Benitez even bellen.
Beste spits in de Koreaanse Eredivsie, op te pikken voor 2-3 miljoen dollar. Zal naast Son spelen op het WK in Qatar.
Cho Gue-Sung - fysiek sterk (zeker voor Koreaanse begrippen) en veelzijdig, kan in de spits, kopsterk en vanaf de linkerflank. Een typische spits die het heel goed zou doen in Duitsland.
Beste spits in de Koreaanse Eredivsie, op te pikken voor 2-3 miljoen dollar. Zal naast Son spelen op het WK in Qatar.
Cho Gue-Sung - fysiek sterk (zeker voor Koreaanse begrippen) en veelzijdig, kan in de spits, kopsterk en vanaf de linkerflank. Een typische spits die het heel goed zou doen in Duitsland.
-
- Nationale topspeler
Leuke naam, een keer iets anders. Hoe schat je hem in qua niveau op dit moment? Een waardige concurrent voor Luuk? Upgrade van Vinicius? Of echt een jongen die nog een stuk moet groeien?RIO wrote: ↑14 Jul 2022, 15:21 Zeker. Ex-Nice ook nog eens, misschien kan Benitez even bellen.
-
- Moderator
Die had ome Roger toch niet zo slecht gescout in die Mickey Mouse league. Al lag de vraagprijs voor ons een stuk hoger dan die 3 miljoen als je de media toen moest geloven. Achteraf heel jammer natuurlijk, zeker als hij het zo goed doet bij Fener.