Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Jammer Avila van Boca naar Antwerp.
ShovingNE2
Site Admin

degans4567 wrote: 13 Jul 2022, 12:21 waarschijnlijk vind niemand dit iets voor PSV maar phillip sandler is transfervrij. Hij had altijd een grote potentie maar door blessure is dat er nooit uitgekomen als je een cv die jong is en als back up voor teze/ramalho/obispo en boscagli dan kan hij prima die rol vervullen vind ik.
Na een half jaar wilde zelfs Feyenoord hem niet hebben. Heeft zijn zakken gevuld, maar zijn carrière opgeblazen door naar City te gaan.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Massimo
Legende

FritskePhilips wrote: 29 Jun 2022, 07:17
RIO wrote: 29 Jun 2022, 02:17 Heb trouwens gehoord dat als Sangare vertrekt, er een opvolger klaar staat uit de Ligue 1.
Lucas Gourna-Douath. :opzijnkop:
Voor 13 miljoen naar Salzburg.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Morato van Benfica zou ook wel echt geweldig zijn. Moeilijk haalbaar, dure jongen, maar nog jong en echt een slager. Linkerbeen ook lang niet beroerd.
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Eindhovenvoetbal wrote: 13 Jul 2022, 17:45 Morato van Benfica zou ook wel echt geweldig zijn. Moeilijk haalbaar, dure jongen, maar nog jong en echt een slager. Linkerbeen ook lang niet beroerd.
Rennes heeft een bod van 13 miljoen gedaan en dat werd geweigerd dus hij is inderdaad nogal duur
Standbeeld
Mister PSV

Massimo wrote: 13 Jul 2022, 17:04
FritskePhilips wrote: 29 Jun 2022, 07:17
Lucas Gourna-Douath. :opzijnkop:
Voor 13 miljoen naar Salzburg.
Die gaat natuurlijk niet eeuwig op PSV zitten wachten. Ze geven daar bij Salzburg de laaste jaren toch serieus geld uit. Steeds meer transfers van 10+ miljoen. Heb het even opgezocht maar deze aankoop van 13 mln zou hun hoogste uitgave aan een inkomende speler ooit zijn.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

hondjevandebakker wrote: 13 Jul 2022, 17:49
Eindhovenvoetbal wrote: 13 Jul 2022, 17:45 Morato van Benfica zou ook wel echt geweldig zijn. Moeilijk haalbaar, dure jongen, maar nog jong en echt een slager. Linkerbeen ook lang niet beroerd.
Rennes heeft een bod van 13 miljoen gedaan en dat werd geweigerd dus hij is inderdaad nogal duur
Ja 15 zal je wel nodig hebben. Maar PSV heeft nog geen enkele grote aankoop gedaan dit jaar, dus wie weet is er iets mogelijk. Dit zijn wel de types die je echt sterker maken denk ik
El Sordo
Vedette

Standbeeld wrote: 13 Jul 2022, 18:37 Ze geven daar bij Salzburg de laaste jaren toch serieus geld uit. Steeds meer transfers van 10+ miljoen. Heb het even opgezocht maar deze aankoop van 13 mln zou hun hoogste uitgave aan een inkomende speler ooit zijn.
Ja, die zijn sinds '18/'19 toch wel de stappen aan het zetten die wij ook zouden moeten zetten, maar op een of andere manier niet aandurven/-kunnen. Zowel qua aankoopbeleid als doorstroom echt ijzersterk.
Handball
Regelmatige invaller

Dit zou ook een heerlijke optie voor achter Luuk De Jong zijn dit seizoen
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Handball wrote: 13 Jul 2022, 18:58

Waarom?
Handball
Regelmatige invaller

Eindhovenvoetbal wrote: 13 Jul 2022, 19:15
Handball wrote: 13 Jul 2022, 18:58

Waarom?
Idealiter zien velen graag een groot talent achter De Jong komen. Deze jongen staat de laatste jaren bekend als een groot talent. Heeft daarnaast een aardig ratio goals/wedstrijden (in jeugdteams) en kan uitstekend mee voetballen. Geheel ander type spits dan wat we momenteel in de selectie hebben en zou daardoor een welkome aanvulling zijn
nilssonH
Moderator

Kan ie ook net zo goed ingooien als zijn vader? :mrgreen:
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Levi Colwill: 19-jarige LINKSBENIGE CV van Chelsea die vorig jaar werd uitgeleend aan Huddersfield Town.
Hij mag permanent vertrekken van Chelsea aangezien ze nu even Koulibaly Ake en Kimpembe binnenhalen. Ik heb amper wedstrijden van hem gezien maar op basis van de beelden die ik heb gezien zie ik hem veel liever komen dan die Branthwaite. Ik kwam ook veel Chelseafans tegen die hopen dat hij blijft dus dat lijkt me ook een goed teken.
https://footballtalentscout.net/2021/08 ... i-colwill/
Feathermen
Bankzitter

Wilde het net hierin gaan plaatsen ja. Volgens Chelsea fans enorm talentvol, en klaar om minuten te maken voor het 1ste zo nu en dan. Waarschijnlijk onhaalbaar dan, zal wel naar een mid table prem club gaan.
Joosth
Vaste waarde in elftal

Zie dat Monaco een spits heeft gehaald waardoor Boadu verhuurd mag worden.
Zou dit een mooie optie vinden voor PSV maar dan moet het wel zijn huur + optie tot koop.
Captain(C)
Vaste waarde in elftal

Joosth wrote: 13 Jul 2022, 22:33 Zie dat Monaco een spits heeft gehaald waardoor Boadu verhuurd mag worden.
Zou dit een mooie optie vinden voor PSV maar dan moet het wel zijn huur + optie tot koop.
Alstublieft niet, die heeft na AZ helemaal niets meer gepresteerd.
Koekoek!
Joosth
Vaste waarde in elftal

Captain(C) wrote: 13 Jul 2022, 22:39
Joosth wrote: 13 Jul 2022, 22:33 Zie dat Monaco een spits heeft gehaald waardoor Boadu verhuurd mag worden.
Alstublieft niet, die heeft na AZ helemaal niets meer gepresteerd.
Wat een kul argument! Luuk vond je ook niets? Die had helemaal niets gepresteerd bij Gladbach en Newcastle.
De Boadu van AZ was een prima spits, zou het goed kunnen doen bij PSV.
Feathermen
Bankzitter

Zouden ze die nu al laten gaan met een optie? Denk het niet. En dan gaat hij eerder naar een club waar hii eerste keus is denk ik. Zie hem eerder een jaartje onder Slot bij Feyenoord spelen
ruuddevil
Legende

hondjevandebakker wrote: 13 Jul 2022, 20:45 Levi Colwill: 19-jarige LINKSBENIGE CV van Chelsea die vorig jaar werd uitgeleend aan Huddersfield Town.
Hij mag permanent vertrekken van Chelsea aangezien ze nu even Koulibaly Ake en Kimpembe binnenhalen. Ik heb amper wedstrijden van hem gezien maar op basis van de beelden die ik heb gezien zie ik hem veel liever komen dan die Branthwaite. Ik kwam ook veel Chelseafans tegen die hopen dat hij blijft dus dat lijkt me ook een goed teken.
https://footballtalentscout.net/2021/08 ... i-colwill/
Dit ziet er interessant uit. Misschien is die jongen over te halen met het bekende goede verhaal.
Lazo
Jeugdinternational

https://www.transfermarkt.nl/malang-sar ... ler/344596

Zou een lijntje uitgooien naar Malang Sarr niet een goede zet zijn? Huur met optie tot koop op hem bedwingen moet mogelijk zijn aangezien hij weinig speeltijd gaat krijgen bij Chelsea. Is jong heeft 100+ wedstrijden gespeeld in de top 5 leagues en is een linksbenige cv. Fysiek sterke jongen, voldoet verder volgensmij prima aan het profiel waar PSV naar zoekt. PSV heeft in het verleden al eens eerder ooit een lijntje naar hem uitgegooid. Dus dit nog een keer proberen lijkt mij een goede zet.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Zeker. Ex-Nice ook nog eens, misschien kan Benitez even bellen.

Beste spits in de Koreaanse Eredivsie, op te pikken voor 2-3 miljoen dollar. Zal naast Son spelen op het WK in Qatar.

Cho Gue-Sung - fysiek sterk (zeker voor Koreaanse begrippen) en veelzijdig, kan in de spits, kopsterk en vanaf de linkerflank. Een typische spits die het heel goed zou doen in Duitsland.

koetje
Legende

Scandinaviërs beginnen in de min bij mij (slappe hap gemiddeld genomen). Koreanen hebben juist een streepje voor. Gaan door waar andere stoppen. Interessante naam.
Tovast
Nationale topspeler

RIO wrote: 14 Jul 2022, 15:21 Zeker. Ex-Nice ook nog eens, misschien kan Benitez even bellen.

Beste spits in de Koreaanse Eredivsie, op te pikken voor 2-3 miljoen dollar. Zal naast Son spelen op het WK in Qatar.

Cho Gue-Sung - fysiek sterk (zeker voor Koreaanse begrippen) en veelzijdig, kan in de spits, kopsterk en vanaf de linkerflank. Een typische spits die het heel goed zou doen in Duitsland.

Leuke naam, een keer iets anders. Hoe schat je hem in qua niveau op dit moment? Een waardige concurrent voor Luuk? Upgrade van Vinicius? Of echt een jongen die nog een stuk moet groeien?
1913PSV.
Vaste waarde in elftal

Iemand Kim ‘het monster’ nog gevolgd? Vorig jaar voor 3 miljoen door Fener opgepikt en lijkt naar Napoli te gaan. Ben benieuwd of dat de redder in nood was geweest afgelopen jaar.
Jwoeloe
Moderator

Die had ome Roger toch niet zo slecht gescout in die Mickey Mouse league. Al lag de vraagprijs voor ons een stuk hoger dan die 3 miljoen als je de media toen moest geloven. Achteraf heel jammer natuurlijk, zeker als hij het zo goed doet bij Fener.
Post Reply