Waaron blijf je deze foto zo posten? Cringe.HendrikG wrote: ↑05 Jul 2021, 18:10
Dit is toch niet te geloven. Nadat John de Jong al circa 30% van de transferrechten cadeau heeft gedaan, geeft hij de makelaars de volledige vrijheid om de overige 70% ook te verkopen. Dit betekent dat (vergis je niet) 100% van de transfer verkocht wordt door de zaakwaarnemers.
Dit is wel heel bizar. Ze hebben immers een contract bij PSV en het is aan John de Jong om clubs te laten concurreren om een zo hoog mogelijke prijs te bewerkstelligen. Dit is net alsof je bij de BCC bent en de verkoper staat er maar wat en doet alsof de wasmachine zichzelf verkoopt.
Ik heb het er zojuist met mijn zoon over gehad, die werkt bij NUON en die heeft al eerder geconstateerd dat John de Jong waarschijnlijk geen enkel energie contract verkocht zal krijgen. Waarom laten we deze man de beschikking hebben over miljoenen transfers? Helemaal als hij spelers en hun zaakwaarnemer zelf op expeditie stuurt?
Dit is niet te begrijpen. Waarom heeft hij Bruma niet op een dergelijke expeditie gestuurd en alleen onze goudmijntjes?
Ik call hem alvast.