Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik zou voor de Corryvreckan gaan.
Last edited by Ardbeg on 13 May 2022, 11:20, edited 1 time in total.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

FieseFriedrich wrote: 13 May 2022, 11:04
d'Oude wrote: 13 May 2022, 09:03 Wijnaldum zou voor mij wel een droomaankoop zijn. Maar dan moet je ver gaan in salaris en in die categorie moet je dan keuzes maken (met Gotze ook nog aan boord). Bijv. Luuk, Gini én Witsel is wel teveel van het goede. Naast dat je minder "kapitaal op het veld" hebt staan.
Ik zou het geweldig vinden als Gotze vertrekt en 1-op-1 wordt vervangen door Gini. Gini kan echt nog wel wat jaartjes mee, is een leiderstype-aanjager, kent de club etc etc.
Als Luuk daarbij Zahavi 1-op-1 vervangt heb je toch een geweldige as staan?

Ik zou denken salaristechnisch haalbaar als de salarissen van Gotze en Zahavi echt zo hoog zijn als soms worden genoemd?
Dat zou meer dan geweldig zijn. Gini, De Jong, Gakpo, Sangare, Madueke, Veerman, Mauro, Ramalho, dan heb je een geweldige mix van talent en ervaring. Nog net zo'n topper als Mauro erbij op back en een topkeeper. Dan zijn we niet meer te stoppen. Dromen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Gini verdient 9 miljoen of zo? Die is nu toch nog niet haalbaar?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

Mij lijkt het ook een sterk verhaal dat we Gini kunnen verleiden. Zou heel mooi zijn maar dan moet hij wel heel erg veel geld in gaan leveren. Zou voor mij een hele grote verassing zijn maar daar hou ik wel van. Maar of het realistisch is? Dat denk ik niet.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 13 May 2022, 11:11 Gini verdient 9 miljoen of zo? Die is nu toch nog niet haalbaar?
Kans is klein inderdaad. Maar die 9 mln gaat hij nergens meer krijgen. Mag blij zijn met de helft bij een subtop club ipv absolute top en dan moet hij nog hopen op voldoende speeltijd richting WK. Gewoon voor 4mln hier komen spelen en dan is hij verzekerd van speeltijd, ook op het WK.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Mario verdiende ook 10 miljoen, net zoals Zahavi.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

Ik vind 4 miljoen nog best veel voor een speler zonder restwaarde. 2/3 miljoen zou ik mee kunnen leven of 4 miljoen voor een speler van 22 die zich bewezen heeft en veel restwaarde heeft. Maar goed dat is mijn kijk.
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 13 May 2022, 10:57
M.Delgado wrote: 13 May 2022, 10:55

En wat voor fles whiskey stuur je dan mijn kant op als dat niet lukt? :tongue: uiteraard mag je ook andersom een fles verwachten als het wel zo gaat zijn!
Dan denk jij dus van niet, maar wat denk jij dan?
Wat ik denk is meer gestoeld op hoop en gefilterd met een stukje realisme, ik denk dat PSV flink zal moeten investeren en doorselectere willen ze daadwerkelijk Ajax van de (tijdelijke) kroon kunnen stoten. Als ik dan namen lees van nieuwe keepers als Cilessen of het aanhouden van Mvogo dan vind ik dat niet de namen waar we stappen mee gaan zetten. Uiteraard valt of staat veel met de inkomsten en verkopen, vooral het blijven van Gakpo/Sangaré is erg belangrijk net als een langer verblijf van Götze. Achterin moet er ook echt wat gebeuren, met ruim 40 tegendoelpunten kun je niet met ongeveer dezelfde bezetting verder. Ik ben dus sceptisch... en uiteraard ook hoopvol... vooral hoop ik dat er snel andere geluiden volgen!
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DeEintovenaar wrote: 13 May 2022, 11:17 Ik vind 4 miljoen nog best veel voor een speler zonder restwaarde. 2/3 miljoen zou ik mee kunnen leven of 4 miljoen voor een speler van 22 die zich bewezen heeft en veel restwaarde heeft. Maar goed dat is mijn kijk.
We betalen het nu ook zowat voor Gotze. Ik zie Wijnaldum dan net als Gotze maar 1 a 2 seizoenen blijven, daarna nog een stap naar het buitenland voor een paar mln. Misschien Amerika of naar Italië, daar doen "oude" spelers het goed. Maar goed nogmaals: zeer kleine kans.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Ik denk dat Cody vertrekt, Gotze ook en Sangare blijft. Een goede keeper, RB, CV en spits en dan nog een vervanger voor Cody en Gotze. Dan gaan we kampioen worden.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 13 May 2022, 11:21
DeEintovenaar wrote: 13 May 2022, 11:17 Ik vind 4 miljoen nog best veel voor een speler zonder restwaarde. 2/3 miljoen zou ik mee kunnen leven of 4 miljoen voor een speler van 22 die zich bewezen heeft en veel restwaarde heeft. Maar goed dat is mijn kijk.
We betalen het nu ook zowat voor Gotze. Ik zie Wijnaldum dan net als Gotze maar 1 a 2 seizoenen blijven, daarna nog een stap naar het buitenland voor een paar mln. Misschien Amerika of naar Italië, daar doen "oude" spelers het goed. Maar goed nogmaals: zeer kleine kans.
Enerzijds is Wijnaldum wel nog 2 jaar ouder dan Götze. Anderzijds een Nederlandse jongen die de club al kent en wellicht nog wat meer internationale ervaring heeft. Dat is dan een afweging die je moet maken of je dat waard vindt. Als we het zo stellen kan het zeker wel een hele goede transfer zijn. Vraag is wel of dit realistisch is want heb eigenlijk nog nergens voorbij zien komen dat ze daadwerkelijk in gesprek zijn.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DeEintovenaar wrote: 13 May 2022, 11:24
Standbeeld wrote: 13 May 2022, 11:21
We betalen het nu ook zowat voor Gotze. Ik zie Wijnaldum dan net als Gotze maar 1 a 2 seizoenen blijven, daarna nog een stap naar het buitenland voor een paar mln. Misschien Amerika of naar Italië, daar doen "oude" spelers het goed. Maar goed nogmaals: zeer kleine kans.
Enerzijds is Wijnaldum wel nog 2 jaar ouder dan Götze. Anderzijds een Nederlandse jongen die de club al kent en wellicht nog wat meer internationale ervaring heeft. Dat is dan een afweging die je moet maken of je dat waard vindt. Als we het zo stellen kan het zeker wel een hele goede transfer zijn. Vraag is wel of dit realistisch is want heb eigenlijk nog nergens voorbij zien komen dat ze daadwerkelijk in gesprek zijn.
Ik heb er ook vertrouwen in dat Wijnaldum meer goals en assists komt brengen ten opzichte van Gotze. Zou een droom zijn maar realistisch is het niet imo.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 13 May 2022, 11:15
ShovingNE2 wrote: 13 May 2022, 11:11 Gini verdient 9 miljoen of zo? Die is nu toch nog niet haalbaar?
Kans is klein inderdaad. Maar die 9 mln gaat hij nergens meer krijgen. Mag blij zijn met de helft bij een subtop club ipv absolute top en dan moet hij nog hopen op voldoende speeltijd richting WK. Gewoon voor 4mln hier komen spelen en dan is hij verzekerd van speeltijd, ook op het WK.
Hij heeft nog 2 jaar contract. Dus hij kan het nog 2 jaar beuren. Daarbij zal de transfersom ook fors zijn, zeker als je hem 100% naar nul afschrijft.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 13 May 2022, 11:26
DeEintovenaar wrote: 13 May 2022, 11:24

Enerzijds is Wijnaldum wel nog 2 jaar ouder dan Götze. Anderzijds een Nederlandse jongen die de club al kent en wellicht nog wat meer internationale ervaring heeft. Dat is dan een afweging die je moet maken of je dat waard vindt. Als we het zo stellen kan het zeker wel een hele goede transfer zijn. Vraag is wel of dit realistisch is want heb eigenlijk nog nergens voorbij zien komen dat ze daadwerkelijk in gesprek zijn.
Ik heb er ook vertrouwen in dat Wijnaldum meer goals en assists komt brengen ten opzichte van Gotze. Zou een droom zijn maar realistisch is het niet imo.
Daar ben ik het wel mee eens. Droom maar niet realistisch. Wijnaldum is ook wel een heel ander type speler en ik vind dat Götze echt veel te weinig lof krijgt. Als je ziet hoeveel belangrijke dingen hij in een wedstrijd doet zoals de ruimte vinden, een slimme overtreding maken, een slimme overtreding meekrijgen etc. Ik denk dat het een speler is die we pas echt gaan missen als hij er niet meer is. Daarom vind ik het jammer dat sommige supporters (maar zeker lang niet alle) Götze zo graag willen laten gaan om dat hij wat minder doelpunten en assisten geeft. Ik kan echt genieten van Götze. En als er een betere spits voor hem komt te staan die wat meer afmaakt gaan de assisten ook wel omhoog want nu lag het af en toe ook echt aan de afronding.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 13 May 2022, 11:28
Standbeeld wrote: 13 May 2022, 11:15
Kans is klein inderdaad. Maar die 9 mln gaat hij nergens meer krijgen. Mag blij zijn met de helft bij een subtop club ipv absolute top en dan moet hij nog hopen op voldoende speeltijd richting WK. Gewoon voor 4mln hier komen spelen en dan is hij verzekerd van speeltijd, ook op het WK.
Hij heeft nog 2 jaar contract. Dus hij kan het nog 2 jaar beuren. Daarbij zal de transfersom ook fors zijn, zeker als je hem 100% naar nul afschrijft.
Klopt, maar geld is niet alles voor Wijnaldum. Daar is hij anders nu wel op een harde manier achter gekomen. Gini is een gevoelsmens. Die levert liever in en dat hij ergens gelukkig is en speelt op het WK. Transfersom zal een struikelblok zijn ja.
DeEintovenaar wrote: 13 May 2022, 11:29
Standbeeld wrote: 13 May 2022, 11:26
Ik heb er ook vertrouwen in dat Wijnaldum meer goals en assists komt brengen ten opzichte van Gotze. Zou een droom zijn maar realistisch is het niet imo.
Daar ben ik het wel mee eens. Droom maar niet realistisch. Wijnaldum is ook wel een heel ander type speler en ik vind dat Götze echt veel te weinig lof krijgt. Als je ziet hoeveel belangrijke dingen hij in een wedstrijd doet zoals de ruimte vinden, een slimme overtreding maken, een slimme overtreding meekrijgen etc. Ik denk dat het een speler is die we pas echt gaan missen als hij er niet meer is. Daarom vind ik het jammer dat sommige supporters (maar zeker lang niet alle) Götze zo graag willen laten gaan om dat hij wat minder doelpunten en assisten geeft. Ik kan echt genieten van Götze. En als er een betere spits voor hem komt te staan die wat meer afmaakt gaan de assisten ook wel omhoog want nu lag het af en toe ook echt aan de afronding.
Daar zijn we het over eens.
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 13 May 2022, 11:21 Ik denk dat Cody vertrekt, Gotze ook en Sangare blijft. Een goede keeper, RB, CV en spits en dan nog een vervanger voor Cody en Gotze. Dan gaan we kampioen worden.
Ik ben er ook bang voor, als Sangaré blijft zou dat geweldig belangrijk zijn, Götze zomaar vervangen zal erg lastig worden, Cody is een echte PSV-er, daar heb je sowieso meer moeite mee als hij vertrekt.
Sheepies
Bankzitter
Posts: 271
Joined: 17 May 2021, 19:41
FOOTB_REM_S: No

We hebben er al langere tijd niets over gehoord, maar omdat we in de winter met ‘m gelinkt werden bij deze: Doekhi gaat waarschijnlijk naar Duitsland of Schotland. PSV wordt niet eens meer genoemd.

https://www.vi.nl/nieuws/doekhi-kan-kie ... rangers-fc
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Union moet Baumgartl halen niet Doekhi
Garnala
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 10 Jan 2022, 14:47
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sheepies wrote: 13 May 2022, 12:06 We hebben er al langere tijd niets over gehoord, maar omdat we in de winter met ‘m gelinkt werden bij deze: Doekhi gaat waarschijnlijk naar Duitsland of Schotland. PSV wordt niet eens meer genoemd.

https://www.vi.nl/nieuws/doekhi-kan-kie ... rangers-fc
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... pelen.html
hij gaat naar Duitsland.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Helaas voor ons. Maar wel een mooie stap voor Doekhi. Ik sluit niet uit dat hij daar nog een stap gaat maken en dan is het geen straf om in Berlijn te wonen/werken.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Vind je het echt helaas om zo'n matige tractor als Doekhi mis te lopen? Waarom dan?
Last edited by Ardbeg on 13 May 2022, 12:42, edited 3 times in total.
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 13 May 2022, 12:31 Vindt je het echt helaas om zo'n matige tractor als Doekhi mis te lopen? Waarom dan?
En hou jij nu eindelijk op met ánderen de maad te nemen waar het d's, t's en/of dt's betreft? 😀
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

Als we onze verdediging echt willen versterken moeten we ook geen Doekhi voor het bloeden willen halen.
Dutch Cowboy
Lid 2e elftal
Posts: 185
Joined: 04 Nov 2020, 15:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wijnaldum heeft dit seizoen 32 keer gespeeld, 19 keer begonnen in de basis en 12 keer ingevallen.
Ik kan mij voorstellen dat PSG van hem af wil, dan zou hij misschien transfervrij kunnen vertrekken.
Dan zou je nog iets met tekengeld kunnen compenseren.
Ik zou het mooi vinden als Gini komt. Ik blijf dromen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 13 May 2022, 12:31 Vindt je het echt helaas om zo'n matige tractor als Doekhi mis te lopen? Waarom dan?
Haha wow nee natuurlijk niet.

Helaas voor ons dat ze voor Doekhi gaan en dan onze RCV die luistert naar de naam Timo niet nemen.
Locked