Isaac Babadi

Spelers A-selectie.
Post Reply
Kolkmania
Regelmatige invaller

Lorenzo von Matterhorn wrote: 21 May 2024, 12:35 Gronbaek is meer dan welkom. Als Saibari zijn poot breekt wordt de spoeling dun, Land is nog niet klaar voor een basisplek.

Schouten, Saibari, Tillman is een uitstekend middenveld. Het mist wellicht de creativiteit van Veerman, maar dat is lastig op te vangen.

Als je dan daarachter Gronbaek, Til, Babadi, Land en eventueel Flamingo hebt is dat echt geen overbodige luxe hoor. Mauro kan evt ook nog naar het middenveld mocht Schouten uitvallen.
Als Saibari zijn poot breekt heb je met Tillman, Mauro, Babadi en Land vervangers, dat is toch luxe? Als het Schouten overkomt dan heb je eigenlijk geen controlerende speler als vervanger. Wat mij betreft steken we juist geld in een (veelzijdige) back-up achter Schouten in plaats van een vervanger van Veerman.

Voor jongens als Babadi en Land (beide eigenlijk te goed voor de KKD), moet je imo gewoon een proiminent plekje inruimen in de selectie. Als je voor elke basisspeler twee spelers met ervaring achter de hand wil hebben, dan schieten je afschrijvingen en salarisbudget door het plafond, bovendien creëer je nauwelijks speelminuten voor de jongens met enorme potentie (en de daarbijhorende transfersommen). Dat kan voor clubs als City, maar past niet bij een Eredivsieclub.
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Siemen wrote: 21 May 2024, 07:49

Leuke voetballer en leuk menneke. Blij dat ie verlengd heeft. Ben benieuwd naar z'n rol volgend jaar. Speelt ie mee voor de 8/10 rol op het middenveld, of eerder de flank alla Tillman?
Genieten hoor dit. Die gaat volgend seizoen ongetwijfeld de nieuwe stappen zetten in zijn ontwikkeling. Fysieke inhoud kweken en de intensiteit onder de knie krijgen. Fantastische dribbel heeft 'ie al en met alleen maar waanzinnige voetballers om hem heen gaat dat een lust voor het oog worden.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    O Goleiro Grande
    DonyellMalen
    Legende

Topventje, zo’n aanstekelijke glimlach.

DonyellMalen
    Legende

Bossche bol
    Meervoudig international

DonyellMalen wrote: 04 Jun 2024, 22:22
    Gerard Joling?
    Standbeeld
    Mister PSV

Context?
    DeefPeef
    Veelbelovend talent

Standbeeld wrote: 04 Jun 2024, 22:25
    Context?
    Zij is een PSV pleegmoeder van PSV jeugdspelers. Dus een jeugdspeler van PSV werd door Babadi thuisgebracht.
  • These users thanked the author DeefPeef for the post (total 3):
    Bossche bolStandbeeldRen Höek
    DonyellMalen
    Legende

Aanname :top: (die van Baka is een stuk minder)

• These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
    ThijsRen Höek
    DonyellMalen
    Legende

Is, zo lijkt, weer hersteld van zijn blessure. Is weer volle bak aan het trainen, zo is op zijn Instagram te zien. Kan ‘ie mooi helemaal fit aansluiten bij de voorbereiding, top.
    Tovast
    Nationale topspeler

Komend jaar wordt zijn jaar van doorbraak. Wordt in de “plannetjes” wel eens bijna vergeten, maar gaat dit jaar echt verrassen.
  • These users thanked the author Tovast for the post (total 2):
    DonyellMalenBenitez040
    ShovingNE2
    Site Admin

Heb zojuist het interview met de broer van Babadi gelezen in het kampioensboek van het ED. Geeft toch een beetje een ander beeld van hem. Mooi artikel.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    DonyellMalen
    Legende

Ja, ik deel dat. Babadi gaat genieten worden. Klinkt misschien gek, maar ik zie Guus wellicht wel vertrekken. Dan wordt Icey de back-up van Tillman op 10.
    Standbeeld
    Mister PSV

DonyellMalen wrote: 29 Jun 2024, 11:29 Ja, ik deel dat. Babadi gaat genieten worden. Klinkt misschien gek, maar ik zie Guus wellicht wel vertrekken. Dan wordt Icey de back-up van Tillman op 10.
    Dan moet er wel nog veel gebeuren. Babadi heeft veel talent, maar alleen talent is niet genoeg. Zal echt heel hard moeten werken. Dat laatste zal onder Bosz wel goed komen, maar ik durf zeker nog niet te zeggen dat Babadi aankomend seizoen al toplevel wordt.
    LucNilisLegend
    Jeugdspeler

Heeft hij eigenlijk al bijgetekend?
    Balinho
    Internationale topspeler

LucNilisLegend wrote: 29 Jun 2024, 15:26 Heeft hij eigenlijk al bijgetekend?
    Dat zou jij toch regelen? Heb je dat nog niet gedaan?
    Menno1
    Legende

ShovingNE2 wrote: 29 Jun 2024, 11:27 Heb zojuist het interview met de broer van Babadi gelezen in het kampioensboek van het ED. Geeft toch een beetje een ander beeld van hem. Mooi artikel.
    Zo zie je maar weer. Iets minder negatief zijn de volgende keer. Niet alles is kut. Behalve Wageningen dan 😘
    ShovingNE2
    Site Admin

Niet alles. Boston wel. Extreem kut zelfs.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    ComeOnPSV
    Vedette

Meneer Babadi wilde grof geld gaan verdienen, maar zijn spel is heel slecht. Wat een egoïstische voetballer zeg. Heeft echt heel weinig oog voor medespelers en alles aan hem is: ik laat even zien hoe goed ik ben.

Nee als hij zo dit seizoen gaat spelen, zal hij vooral minuten maken in jong.
    Balinho
    Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 29 Jun 2024, 16:20 Niet alles. Boston wel. Extreem kut zelfs.
    Waaghals. Boston rules.
    Isaac komt er wel trouwens.
  • These users thanked the author Balinho for the post:
    Menno1
    BarryBanaan
    Basisspeler
    Favoriete speler: Joey Veerman

Jaartje verhuren lijkt me het beste, niet alleen op basis van vanavond. Speelt nog te veel als een jeugdspeler.
    DonyellMalen
    Legende

Icey moet je er lekker bijhouden juist. Wilde vandaag misschien iets te graag, maar is gewoonweg een schitterend talent. Vandaag wat ongelukkig soms, maar soit.
    BarryBanaan
    Basisspeler
    Favoriete speler: Joey Veerman

DonyellMalen wrote: 24 Jul 2024, 22:03 Icey moet je er lekker bijhouden juist. Wilde vandaag misschien iets te graag, maar is gewoonweg een schitterend talent. Vandaag wat ongelukkig soms, maar soit.
    Talent op een positie waar 3 andere voorrang hebben. Dan is het toch veel slimmer om ergens 25/30 wedstrijden te gaan spelen? Jaartje bij v Persie ofzo.
    ComeOnPSV
    Vedette

DonyellMalen wrote: 24 Jul 2024, 22:03 Icey moet je er lekker bijhouden juist. Wilde vandaag misschien iets te graag, maar is gewoonweg een schitterend talent. Vandaag wat ongelukkig soms, maar soit.
    Die bal die hij van 25 meter schoot zei alles... heel veel afspeelmogelijkheden en dan met buitenkant rechts gaan schieten.

Nee ik moet nog overtuigd worden. Ik vond hem vorig seizoen in het begin wel die gif en dat overzicht hebben... maarja dan komt hij er net in en nu voelt hij zich de ster
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ik heb er toch wel een erg hard hoofd in bij deze jongen. Technisch geweldig, maar hij speelt als Ihattaren… heb hem nog nooit een echt goede 90 minuten zien spelen. Soms wat geweldige momenten, maar veel vaker dat hij een dissonant is, zelfs bij Jong. Moet echt heel snel veranderen, want anders wordt dit niks.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Thijs wrote: 12 Aug 2024, 22:02 Ik heb er toch wel een erg hard hoofd in bij deze jongen. Technisch geweldig, maar hij speelt als Ihattaren… heb hem nog nooit een echt goede 90 minuten zien spelen. Soms wat geweldige momenten, maar veel vaker dat hij een dissonant is, zelfs bij Jong. Moet echt heel snel veranderen, want anders wordt dit niks.
    Misschien toch verhuren, aan Almere ofzo?
    Post Reply