ik raad je niet aan die reacties te lezen als je je lunch binnen wil houden, typisch small club gedrag daarGiveCup2day wrote: ↑24 Apr 2024, 15:39Dit is ook al Slot zijn derde jaar bij Feyenoord he. Die heeft daar heel de selectie en speelwijze al drie jaar naar zijn hand kunnen zetten. Kijk even wat Bosz in een paar maanden voor elkaar heeft gekregen.RV1913 wrote: ↑24 Apr 2024, 15:35
Waarom moeten ze Bosz in de persco van onze wedstrijd lastig vallen over Arne Snot die mogelijk naar Liverpool gaat.
Dit somt die foto perfect op, NIEMAND komt ook maar in de buurt van ons dit seizoen en toch schrijven ze heel het jaar ieder minimaal succesje van die havenslaven de hemel in.
Zó indrukwekkend.
Peter Bosz
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Ik krijg sowieso altijd een beetje diarree als ik Arne Slot over Arne Slot hoor praten. Laat ik die reacties maar even skippen dan.RV1913 wrote: ↑24 Apr 2024, 15:41ik raad je niet aan die reacties te lezen als je je lunch binnen wil houden, typisch small club gedrag daarGiveCup2day wrote: ↑24 Apr 2024, 15:39
Dit is ook al Slot zijn derde jaar bij Feyenoord he. Die heeft daar heel de selectie en speelwijze al drie jaar naar zijn hand kunnen zetten. Kijk even wat Bosz in een paar maanden voor elkaar heeft gekregen.
Zó indrukwekkend.
- These users thanked the author GiveCup2day for the post:
- RV1913
-
- Nationale topspeler
Wat voor symptomen krijg je van feyenoorders die over hun kale messias praten, gewoon uit interesse.GiveCup2day wrote: ↑24 Apr 2024, 15:44Ik krijg sowieso altijd een beetje diarree als ik Arne Slot over Arne Slot hoor praten. Laat ik die reacties maar even skippen dan.
- These users thanked the author RV1913 for the post:
- Schnitzel2023
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Alleen al het feit dat John de Wolf hem blijkbaar met 'trainer' aanspreekt vind ik iets aparts hebben. Zullen ze Te Kloese daar dan 'directeurtje' noemen?GiveCup2day wrote: ↑24 Apr 2024, 15:44Ik krijg sowieso altijd een beetje diarree als ik Arne Slot over Arne Slot hoor praten. Laat ik die reacties maar even skippen dan.
- GiveCup2day
- International
Ik woon op 10 minuten afstand van de Kuip en werk in Rotterdam. Ik doe hier geregeld aan heiligschennis als ik over Slot begin te praten.RV1913 wrote: ↑24 Apr 2024, 15:46Wat voor symptomen krijg je van feyenoorders die over hun kale messias praten, gewoon uit interesse.GiveCup2day wrote: ↑24 Apr 2024, 15:44
Ik krijg sowieso altijd een beetje diarree als ik Arne Slot over Arne Slot hoor praten. Laat ik die reacties maar even skippen dan.
-
- Nationale topspeler
ik werk in Dordrecht dat is al erg genoeg, kan me niet voorstellen hoe het voor jou moet voelen.GiveCup2day wrote: ↑24 Apr 2024, 15:54Ik woon op 10 minuten afstand van de Kuip en werk in Rotterdam. Ik doe hier geregeld aan heiligschennis als ik over Slot begin te praten.
- GiveCup2day
- International
Hoe klein is de wereld. Ik woon in Dordrecht!RV1913 wrote: ↑24 Apr 2024, 15:55ik werk in Dordrecht dat is al erg genoeg, kan me niet voorstellen hoe het voor jou moet voelen.GiveCup2day wrote: ↑24 Apr 2024, 15:54
Ik woon op 10 minuten afstand van de Kuip en werk in Rotterdam. Ik doe hier geregeld aan heiligschennis als ik over Slot begin te praten.
- RV1913
-
- Nationale topspeler
Ik wist niet dat daar mensen met voetbalverstand woonden, is er toch nog hoop
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
Bizar zeg, ik reed er laatst nog langs ook!
- These users thanked the author Heissenberrug for the post:
- mr.top
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Dafuck! Ik woon zo'n 60km ván Dordrecht. Enge shit dit!
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik keek net op google maps en zag het liggen. Nu komt het echt dichtbij hoor.... En de dichter bij Dordt....
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- GiveCup2day
- International
Hoe meer het hier gaat over dordt, hoe rotter het wordtShovingNE2 wrote: ↑24 Apr 2024, 17:03 Ik keek net op google maps en zag het liggen. Nu komt het echt dichtbij hoor.... En de dichter bij Dordt....
- RV1913
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Mooi stukje over Bosz en hoe hij de selectie poogde extra te motiveren voor dit seizoen. En die 'cleaner'? Dat is natuurlijk Luuk. Vaak afgeschreven en weggezet als beperkt, maar een gedisciplineerd sportman die altijd hard heeft gewerkt en daardoor een mooie carriere heeft gehad.
PSV kan vanavond kampioen worden, mede door het cadeauboek van Bosz - https://nos.nl/l/2518083
PSV kan vanavond kampioen worden, mede door het cadeauboek van Bosz - https://nos.nl/l/2518083
- These users thanked the author Buitenspelgoal for the post (total 2):
- SKERLA • Ren Höek
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
23 hier. Alles , maar dan ook alles boven de riolen hè?! Dordt zelf het afvoerputje
-
- Legende
Ik weet dat het niet de essentie in het stuk is, maar er staat dat Bosz het boek gegeven had op het trainingskamp in januari, om vervolgens aan te geven dat het ogenschijnlijk geholpen had omdat PSV al snel de leiding pakte in de Eredivisie...Buitenspelgoal wrote: ↑25 Apr 2024, 09:07 Mooi stukje over Bosz en hoe hij de selectie poogde extra te motiveren voor dit seizoen. En die 'cleaner'? Dat is natuurlijk Luuk. Vaak afgeschreven en weggezet als beperkt, maar een gedisciplineerd sportman die altijd hard heeft gewerkt en daardoor een mooie carriere heeft gehad.
- DonyellMalen
- Legende
Ja, heel mooi. Dit was echter al lang bekend, zie onderstaand interview met Baka.Buitenspelgoal wrote: ↑25 Apr 2024, 09:07 Mooi stukje over Bosz en hoe hij de selectie poogde extra te motiveren voor dit seizoen. En die 'cleaner'? Dat is natuurlijk Luuk. Vaak afgeschreven en weggezet als beperkt, maar een gedisciplineerd sportman die altijd hard heeft gewerkt en daardoor een mooie carriere heeft gehad.
https://nos.nl/artikel/2504022-schaker- ... van-denken
Heb het boek naar aanleiding van hiervan in januari ook gekocht. Aanrader, staan enorm waardevolle dingen in.
Hij heeft het boek aan het begin van het seizoen gegeven.
Last edited by DonyellMalen on 25 Apr 2024, 09:55, edited 1 time in total.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Nee hoor, dat staat er niet:Massimo wrote: ↑25 Apr 2024, 09:49Ik weet dat het niet de essentie in het stuk is, maar er staat dat Bosz het boek gegeven had op het trainingskamp in januari, om vervolgens aan te geven dat het ogenschijnlijk geholpen had omdat PSV al snel de leiding pakte in de Eredivisie...Buitenspelgoal wrote: ↑25 Apr 2024, 09:07 Mooi stukje over Bosz en hoe hij de selectie poogde extra te motiveren voor dit seizoen. En die 'cleaner'? Dat is natuurlijk Luuk. Vaak afgeschreven en weggezet als beperkt, maar een gedisciplineerd sportman die altijd hard heeft gewerkt en daardoor een mooie carriere heeft gehad.
"Op het trainingskamp van PSV in Spanje in januari had vleugelaanvaller Johan Bakayoko het al over het boek dat hij had gekregen van Bosz"
Iedereen heeft het in de zomer gekregen.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Slot had het toch ook binnen een paar maanden goed staan bij Feyenoord na de afzichtelijke jaren onder Advocaat, die beweerde dat dit de enige manier was om met deze spelers te spelen. En Slot heeft het niveau daarna steeds iets omhoog gebracht.GiveCup2day wrote: ↑24 Apr 2024, 15:39Dit is ook al Slot zijn derde jaar bij Feyenoord he. Die heeft daar heel de selectie en speelwijze al drie jaar naar zijn hand kunnen zetten. Kijk even wat Bosz in een paar maanden voor elkaar heeft gekregen.RV1913 wrote: ↑24 Apr 2024, 15:35
Waarom moeten ze Bosz in de persco van onze wedstrijd lastig vallen over Arne Snot die mogelijk naar Liverpool gaat.
Dit somt die foto perfect op, NIEMAND komt ook maar in de buurt van ons dit seizoen en toch schrijven ze heel het jaar ieder minimaal succesje van die havenslaven de hemel in.
Zó indrukwekkend.
Ik vind Slot best een kwal, maar ik vind ook dat je een beetje denigrerend doet over de trainerskwaliteiten van hem. Ik hoop dat Bosz hetzelfde vol blijft houden en dat we volgend jaar na de winterstop het niveau van voor de winterstop vast kunnen blijven houden want daar zitten verbetermogelijkheden.
- Juancho
- Mister PSV
Bij Bosz gaat zijn 2de jaar natuurlijk ook heel belangrijk worden. Het is dit jaar zo idioot goed gegaan, er zullen wellicht 1-3 belangrijke spelers vertrekken en tja, hoe gaat PSV komend seizoen voor de dag komen. Alle vertrouwen in natuurlijk, maar net zoals bij spelers die een top seizoen draaien is een 2de jaar best wel van belang. Kan je jezelf nog een keer bewezen of was het zo'n seizoen voor een speler/trainer/elftal dat alles perfect samen kwam en het eenmalig was. Enorm interessant!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- GiveCup2day
- International
Huh, waar doe ik denigrerend over Slot zijn trainerskwaliteiten? Ik vind het een ongelooflijke kwal als persoon maar ik heb het toch niet over zijn capaciteiten als trainer? Het is wel een feitelijke constatering dat Bosz in een paar maanden PSV zo goed heeft neergezet dat Slot dit jaar in de competitie geen kans heeft gehad. En dat terwijl Slot al drie jaar de selectie en speelwijze naar zijn hand heeft gezet.Harminator wrote: ↑25 Apr 2024, 10:45Slot had het toch ook binnen een paar maanden goed staan bij Feyenoord na de afzichtelijke jaren onder Advocaat, die beweerde dat dit de enige manier was om met deze spelers te spelen. En Slot heeft het niveau daarna steeds iets omhoog gebracht.GiveCup2day wrote: ↑24 Apr 2024, 15:39
Dit is ook al Slot zijn derde jaar bij Feyenoord he. Die heeft daar heel de selectie en speelwijze al drie jaar naar zijn hand kunnen zetten. Kijk even wat Bosz in een paar maanden voor elkaar heeft gekregen.
Zó indrukwekkend.
Ik vind Slot best een kwal, maar ik vind ook dat je een beetje denigrerend doet over de trainerskwaliteiten van hem. Ik hoop dat Bosz hetzelfde vol blijft houden en dat we volgend jaar na de winterstop het niveau van voor de winterstop vast kunnen blijven houden want daar zitten verbetermogelijkheden.
En dat is gewoon enorm knap werk van Bosz.
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Phillip Cocu
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Maar ff serieus, wat moet je ook met zo’n vraag..
- These users thanked the author Sensation for the post:
- Standbeeld