Transferwindow 2024/25
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Hm, zou het toch een atypische Earnie-aankoop vinden eigenlijk. Alleen halen als Ramalho dan vertrekt, twee ervaren krachten op de RCB heeft geen zin. Dan kan Flamingo ipv Bella-Kotchap komen.
-
- Nationale topspeler
Je krijgt een error als je op deze website klikt, hebben ze de keutel ingetrokken en klopt er niks van?Ardbeg wrote: ↑16 May 2024, 10:23https://www.gazzetta.it/Calcio/Champion ... 8219.shtmlShovingNE2 wrote: ↑16 May 2024, 10:22 Kan iemand dit ook daadwerkelijk linken aan Gazetta. Socials of webpagina? Ik vind het een logische stap om te proberen overigens.
- ShovingNE2
- Site Admin
Blessure gevoelig? Afgelopen seizoen respectievelijk 3 en 8 duels gemist door blessures.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik neem aan dat Rik E. ermee bezig is.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
- Ardbeg • DonyellMalen
-
- Legende
- Ardbeg
- Mister PSV
- Tyyne
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Couhaib Driouech
De Vrij zou een toffe transfer zijn. Wel een ander type dan de sterke snelle spelers die we eerst voor deze positie wilden hebben zoals Sanchez en Bella ketchup. Inter zelf staat volgens mij een beetje stil op de transfermarkt door perikelen rond hun investeerders.
- Hatseflats
- Vedette
Nou, ik kop hem maar weer in. Te oud! Geen restwaarde! Bingo voor de medische staf! Te sloom! Kan nie keepen! EERST EEN LINKSBACK! Magnetronmaaltijd!
PS: van mij mag hij komen
PS: van mij mag hij komen
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- Ardbeg
-
- Internationale topspeler
-
- Regelmatige invaller
Wel een absolute topsporter, die met zijn toewijding het maximale uit zijn carriere heeft gehaald. Dat gaat ook een positief effect hebben op de rest van de selectie (met name de jonge spleers). Zie het niet zitten om hem én Ramalho in de selectie te hebben, maar zou De Vrij in combinatie met een jonge CV top vinden. Denk dat salaris wel een groot struikelblok is, hij verdient vast een godsvermogen in Milaan. Wellicht dat het vervangen van Lozano voor Sahraoui (bijv.) salaris vrijspeelt.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik zou het heel fijn vinden dat wij in het hart van de defensie iemand krijgen met een bak aan ervaring op het hoogste niveau. Ik hoef niet per se iemand die moet groeien in zijn rol. Dat mag ook op andere posities. Of het wel of geen Bosz voetballer is: geen idee.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
- Ardbeg • Vanthaman18
- Standbeeld
- Mister PSV
Hoe zie je dat voor je? Hancko of De Vrij op de bank? Neem aan dat Beelen en Hancko het duo wordt.
- Ardbeg
- Mister PSV
Je weet nog niet wat hij kost. Daarnaast heeft hij gewoon voetballend vermogen wat in het spel past. Ik snap nooit waarom mensen "inspiratieloos" gebruiken bij aankopen. Het gaat niet om hoe origineel maar om de toegevoegde waarde voor PSV.
-
- Legende
Los van dat de geruchten omtrent De Vrij de laatste jaren steeds terugkomen, is hij in principe een rechter centrale verdediger ook al staat hij heel af en toe links. Op rechts heeft Feyenoord Trauner en Beelen, dus waar PSV, zolang Boscagli er nog is, geen behoefte heeft aan een linker centrale verdediger voor de basis en hooguit voor daarachter als Obispo vertrekt, maar juist aan een rechter centrale verdediger, heeft Feyenoord met het waarschijnlijk vertrek van Hancko behoefte aan een linker centrale verdediger.
Voorlopig gaat dat dus elkaar niet bijten.
Voorlopig gaat dat dus elkaar niet bijten.
-
- Legende
Hancko gaat ook weg. De Vrij en Beelen centraal, al zijn dat wel 2 rechtspoten. Zou Feyenoord 'nee' zeggen tegen de Vrij puur en alleen omdat ze Beelen hebben?Standbeeld wrote: ↑16 May 2024, 10:41Hoe zie je dat voor je? Hancko of De Vrij op de bank? Neem aan dat Beelen en Hancko het duo wordt.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
De Vrij is een waanzinnige verdediger die zich al jaren in de absolute top bewijst, of hij een Bosz speler is laat ik graag aan anderen over. Zijn positionering is igg een hele sterke kwaliteit en ook iets wat belangrijk is in het spel van Bosz.
Wel een jaarlijks terugkerend gerucht, aan de andere kant loopt zijn contract nog één jaar dus wel kans dat Inter hem (ook gezien zijn leeftijd) deze zomer zal verkopen als er een goed bod binnenkomt.
Wel een jaarlijks terugkerend gerucht, aan de andere kant loopt zijn contract nog één jaar dus wel kans dat Inter hem (ook gezien zijn leeftijd) deze zomer zal verkopen als er een goed bod binnenkomt.
Last edited by Sensation on 16 May 2024, 10:49, edited 1 time in total.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik verwacht dat Hancko nog een seizoen zal blijven en dat de rest die je noemde wel zal vertrekken. Enige mate van continuïteit zullen ze daar ook wel willen. Mocht Hancko alsnog gaan dan zou De Vrij een optie kunnen zijn, als hij betaalbaar is.Madueke wrote: ↑16 May 2024, 10:46Hancko gaat ook weg. De Vrij en Beelen centraal, al zijn dat wel 2 rechtspoten. Zou Feyenoord 'nee' zeggen tegen de Vrij puur en alleen omdat ze Beelen hebben?Standbeeld wrote: ↑16 May 2024, 10:41
Hoe zie je dat voor je? Hancko of De Vrij op de bank? Neem aan dat Beelen en Hancko het duo wordt.
- DonyellMalen
- Legende
Ik denk dat Hancko verkocht gaat worden. Genoeg interesse voor hem en gewoonweg een goede verdediger.
-
https://loonwijzer.nl/salaris/vipsalari ... an-de-Vrij
Iemand die in 2022 7 mln per jaar verdiende bij Inter zal niet voor een appel of een ei bij ons komen voetballen. Ik weet het inderdaad niet maar ik denk dat je er best een zinnige 'calculated guess' over kunt maken.
Kwa statistiek (https://fbref.com/en/players/d0d8dd44/Stefan-de-Vrij) vind ik hem ook tegen vallen, wel met kanttekening dat het ook aan de speelstijl van Inter kan liggen.
En als je een dure Nederlander haalt puur op basis van naam die obv statistiek niet hetgeen is wat je zoekt, dan noem ik dat inspiratieloos
- Standbeeld
- Mister PSV
-
Hele goede aankoop mocht het lukken. Maar is hij wel snel genoeg voor Bosz? We willen St. Juste schijnbaar omdat hij o.a. snel is, maar hoe zit dit bij de Vrij? Met goed positioneren kun je veel oplossen uiteraard maar als we met een hoge lijn blijven spelen kan dit kwetsbaar zijn. Ik vraag mij af hoeveel waarheid in dit gerucht zit aangezien het profiel niet helemaal matched.
- Ardbeg
- Mister PSV
Op een "calculated guess" kun je niet zo veel conclusies trekken. Tevens doe je ook nog eens de aanname dat je een speler puur op naam haalt. Iets wat sowieso niet bij PSV past anders was pak en beet Schouten ook niet gekomen. Hoezo is hij niet wat PSV zoekt overigens? Ik lees alleen nog maar aannames Daarnaast is er een heel groot gat tussen 7 miljoen en een appel en een ei.Jur1913 wrote: ↑16 May 2024, 10:51https://loonwijzer.nl/salaris/vipsalari ... an-de-Vrij
Iemand die in 2022 7 mln per jaar verdiende bij Inter zal niet voor een appel of een ei bij ons komen voetballen. Ik weet het inderdaad niet maar ik denk dat je er best een zinnige 'calculated guess' over kunt maken.
En als je een dure Nederlander haalt puur op basis van naam die obv statistiek niet hetgeen is wat je zoekt, dan noem ik dat inspiratieloos
-
Je hoeft obv mijn mening ook geen conclusies te trekken hoor. Als jij hem wel geschikt vindt dan is dat helemaal primaArdbeg wrote: ↑16 May 2024, 10:56Op een "calculated guess" kun je niet zo veel conclusies trekken. Tevens doe je ook nog eens de aanname dat je een speler puur op naam haalt. Iets wat sowieso niet bij PSV past anders was pak en beet Schouten ook niet gekomen. Hoezo is hij niet wat PSV zoekt overigens? Ik lees alleen nog maar aannames Daarnaast is er een heel groot gat tussen 7 miljoen en een appel en een ei.Jur1913 wrote: ↑16 May 2024, 10:51
https://loonwijzer.nl/salaris/vipsalari ... an-de-Vrij
- ShovingNE2
- Site Admin
Kan natuurlijk zijn dat hij ook het WK in het hoofd heeft. Dan kan hij bij PSV nagenoeg gegarandeerd basis spelen en dan mee naar het WK. Hij zal sowieso de komende jaren fors in moeten leveren qua salaris.