Haha dit is wel echt goud hoor: Fabrizio Romano, dik 18 miljoen volgers en de meest geraadpleegde bron van de afgelopen week, zet dankzij het herhalen van d'n Johan zijn quote maar mooi zowel Bakayoko als daarmee ook onze club positief in het daglicht:
Drijft hij mooi de prijs mee op voor komende transferwindows.
Johan Bakayoko
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 6):
- Asterix • trouwepsvfan • Lazo • Rikkert1234 • Leon77M • Ren Höek
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Alsof hij dan wel weg gaat. Johan is onze nieuwe Berry.Grasmat wrote: ↑03 Sep 2023, 20:33 Haha dit is wel echt goud hoor: Fabrizio Romano, dik 18 miljoen volgers en de meest geraadpleegde bron van de afgelopen week, zet dankzij het herhalen van d'n Johan zijn quote maar mooi zowel Bakayoko als daarmee ook onze club positief in het daglicht:
-
- Internationale topspeler
Hij betaalt nog contributie, ja?Franciscus wrote: ↑03 Sep 2023, 20:44Alsof hij dan wel weg gaat. Johan is onze nieuwe Berry.Grasmat wrote: ↑03 Sep 2023, 20:33 Haha dit is wel echt goud hoor: Fabrizio Romano, dik 18 miljoen volgers en de meest geraadpleegde bron van de afgelopen week, zet dankzij het herhalen van d'n Johan zijn quote maar mooi zowel Bakayoko als daarmee ook onze club positief in het daglicht:
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
Hopelijk ontstaat rond Bakayoko ook zo'n hype zoals bij Gakpo en Simons vorig seizoen. Dan is ieder doelpunt of goede actie, zeker in de CL of voor het nationale elftal, ineens wereldwijd het behandelen waard.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
- Standbeeld
- Mister PSV
Brentford had Bakayoko graag naar de Premier League gehaald in de afgelopen maanden. Naar verluidt deed de club zelfs een bod van 35 miljoen euro, dat door PSV naar de prullenbak werd verwezen. "Ik wilde zijn bij de club waar ik van hou, de club die ook van mij houdt", vertelt Bakayoko. "Voor het EK wil ik me zoveel mogelijk tonen. De Champions League is een mooi podium. Die competitie geeft me kippenvel. Ik droomde ervan, eraan deelnemen is nog beter."
https://m.voetbalzone.nl/nieuws/psver-b ... ten/423883
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
Verrader weet ik niet zeker, maar er zijn bepaalde forumleden niet mals geweest op zijn beslissing om te blijven. Ik vond het een hele goede beslissing van een hele slimme jongen. Hij is niet bang voor concurrentie en ik denk dat drie basiswaardige wingers echt een must is voor dit seizoen.
- ComeOnPSV
- Vedette
Achja sommige mensen willen hier maar 11 goede basisspelers hebben. Je hebt gewoon 20 topspelers nodig.
Ik ben zeer blij met het blijven van Bakayoko. Is gewoon een talentvolle gozer die echt nog wel genoeg minuten zal maken.
Het vertrek van Sangare hing veel meer in de lucht. Dat hij vertrokken is, CL gehaald is en we financieel al klaar zijn dit seizoen is echt top. Als je vooraf dit scenario zou schetsen had iedereen dat geweldig gevonden. Maar ik begrijp wel dat mensen zeggen dat Bakayoko voor dit bedrag echt wel had mogen vertrekken.
Denk dat veel mensen ook dachten dat het Chucky of Baka zou worden. Dat het Chucky en Baka is geworden kan bij sommigen nog niet echt erin komen.
Ik ben zeer blij met het blijven van Bakayoko. Is gewoon een talentvolle gozer die echt nog wel genoeg minuten zal maken.
Het vertrek van Sangare hing veel meer in de lucht. Dat hij vertrokken is, CL gehaald is en we financieel al klaar zijn dit seizoen is echt top. Als je vooraf dit scenario zou schetsen had iedereen dat geweldig gevonden. Maar ik begrijp wel dat mensen zeggen dat Bakayoko voor dit bedrag echt wel had mogen vertrekken.
Denk dat veel mensen ook dachten dat het Chucky of Baka zou worden. Dat het Chucky en Baka is geworden kan bij sommigen nog niet echt erin komen.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Dat komt natuurlijk vooral door de hype, die ontstond. Als je eind vorig seizoen of zelfs een dikke maand geleden had gezegd dat Bakayoko dicht tegen het eerste zou zitten, maar er wel twee buitenspelers boven hem in de pikorde zouden staan, was iedereen het daarmee eens geweest.ComeOnPSV wrote: ↑08 Sep 2023, 13:59 Achja sommige mensen willen hier maar 11 goede basisspelers hebben. Je hebt gewoon 20 topspelers nodig.
We bekritiseren spelers vaak, omdat ze te snel een stap maken (bijv. Xavi) of vooral financieel lijken te kijken (bijv. Comenencia), maar in het geval van Bakayoko zie je ook hoe erg iemand in de verleiding wordt gebracht op zowel positieve manier (clubs die geld, sportief succes e.d. bieden) alsook op een negatieve manier (“supporters” die hem weg willen, mogelijk ook druk zaakwaarnemer of zelfs PSV). Dan moet je heel sterk in je schoenen staan om dan toch te blijven.
Knap dus van deze jongen en laten we hopen dat het goed loopt en hij niet uiteindelijk een nieuwe Narsingh wordt of dergelijk niveau, maar een echte glasbak.
-
- Vedette
Moet je even de posts van 31 augustus teruglezen. Hij zou ons naaien en het werd hem min of meer persoonlijk verweten dat we geen CV meer konden kopen.
- R.Manco
- Regelmatige invaller
Het ging er volgens mij niet om of je meer dan 11 goede spelers moet hebben, maar dat die 40 miljoen voor Bakayoko buitenproportioneel veel zou zijn.ComeOnPSV wrote: ↑08 Sep 2023, 13:59 Achja sommige mensen willen hier maar 11 goede basisspelers hebben. Je hebt gewoon 20 topspelers nodig.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Geen verrader, wel hele nare berichten waarin werd genoemd dat hij de club naait door niet verkocht te willen worden. En dan aan de andere kant klagen dat clubliefde dood is en niet meer bestaat. Nou onze Johan heeft het en daar mogen we trots op zijn!
- Lente
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Wat hem nog meer gaat helpen om te ontwikkelen, hem nog meer kans geeft op grote wedstrijden, meer kans op prijzen etc. Maar vergeet vooral ook niet dat het na PSV nooit makkelijker wordt dan bij PSV strijden met Lang en Lozano voor twee posities. Ik lijk inmiddels de enige maar Lozano is niet alleen de concurrent voor Bakayoko maar ook voor Lang.
Je hebt 3 spelers voor 2 posities waarbij flankspelers het vaakst gewisseld worden en het het fijnste is om erin te komen. Als je 3 wedstrijden speelt in 8 dagen tijd heb je 540 minuten te verdelen over 3 spelers. Is dat nu zo erg? Komt neer op 180 min per speler in 3 wedstrijden. Dat haal je vaak niet bij een Europese (sub)topper met ambities.
- Lente
Nee hoor, je hebt helemaal gelijk en ik ben het ook helemaal met je eens. Ik zei het met een knipoog . Uniek hoe Bakayoko zich presenteert, daar mogen velen een voorbeeld aan nemen. Het is denk ik ook niet voor niets dat Bakayoko zo goed in de groep ligt, zowel bij de oudere medespelers als bij de jongste jeugd. Die staat met beide benen op de grond en plant z’n stappen heel bewust. Precies wat Sensation ook zegt, op onze Johan mogen we heel trots zijn, net zoals Johan ook oprecht trots is om voor PSV te spelen. Vond het interview van een tijdje terug ook zo mooi hoe hij juist over Lozano sprak toen hem daar naar gevraagd werd. Was de spijker op z’n kop. Die jongen die komt er wel.11 Tinus wrote: ↑08 Sep 2023, 17:18Wat hem nog meer gaat helpen om te ontwikkelen, hem nog meer kans geeft op grote wedstrijden, meer kans op prijzen etc. Maar vergeet vooral ook niet dat het na PSV nooit makkelijker wordt dan bij PSV strijden met Lang en Lozano voor twee posities. Ik lijk inmiddels de enige maar Lozano is niet alleen de concurrent voor Bakayoko maar ook voor Lang.
Je hebt 3 spelers voor 2 posities waarbij flankspelers het vaakst gewisseld worden en het het fijnste is om erin te komen. Als je 3 wedstrijden speelt in 8 dagen tijd heb je 540 minuten te verdelen over 3 spelers. Is dat nu zo erg? Komt neer op 180 min per speler in 3 wedstrijden. Dat haal je vaak niet bij een Europese (sub)topper met ambities.
Oh PSV wat je met me doet…
-
-
- Lid scoutingsteam
Het is niet leuk om te zeggen, maar dit was ook mijn eerste gedachte. Leuk om dat filmpje te retweeten op de slotdag, maar ik had het ook maar moeten zien als het om Liverpool, Madrid of Barcelona was gegaan. Niet dat Brentford de hel op aarde is, want die worden echt heel goed gerund. Maar het is iets makkelijker om daar nee tegen te zeggen dan een echte eliteclub.
Niettemin blij dat 'ie blijft. Maakt de bezetting voorin toch net wat sterker zo.
- These users thanked the author Ykhim for the post:
- trouwepsvfan
-
- International
Bij dat soort clubs waren ze allemaal weggegaan.. Zelfs Luuk was teruggegaan naar BarcaYkhim wrote: ↑09 Sep 2023, 14:12Het is niet leuk om te zeggen, maar dit was ook mijn eerste gedachte. Leuk om dat filmpje te retweeten op de slotdag, maar ik had het ook maar moeten zien als het om Liverpool, Madrid of Barcelona was gegaan. Niet dat Brentford de hel op aarde is, want die worden echt heel goed gerund. Maar het is iets makkelijker om daar nee tegen te zeggen dan een echte eliteclub.
Niettemin blij dat 'ie blijft. Maakt de bezetting voorin toch net wat sterker zo.
- These users thanked the author Rickskeg for the post:
- Maria-Franciscus