Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Massimo wrote: 20 Jul 2022, 10:48 Ah, weer iemand die zich net een paar dagen geleden heeft aangemeld en dingen heeft gehoord....
Hij zegt dat zijn bron ESPN is. Is toch wat anders.
Klapstoel
Basisspeler

Massimo wrote: 20 Jul 2022, 10:48 Ah, weer iemand die zich net een paar dagen geleden heeft aangemeld en dingen heeft gehoord....
Ik heb gewoon aangeven waar ik het gehoord heb dus geen duistere bronnen 😉
Massimo
Legende

Ah ok. Je zou namelijk niet de eerste zijn die zich net aanmeld om vervolgens met zogenaamde info komt. Vandaar dat ik daar op reageerde, maar ik zie dat je daarna keurig ESPN aangaf waar je het gehoord had.
Menno1
Legende

Onder het mom van volstrekt onhaalbaar, maar damn wat zou het geweldig zijn als... Endrick; 15(!!!) jaar en nu al geweldig.

Stel toch dat je die jongen binnen hengelt en hem 4 jaar bij je kan houden; an heeft PSV eindelijk zijn nieuwe Ronaldo. Dromen mag.
ruuddevil
Legende

Genieten hoor die beelden. Beheerst alles en is ongrijpbaar. Behalve voor de ene verdediger die dacht nu ben ik het zat, mooi Braziliaans verdedigd.

Is vandaag jarig en heeft vandaag zijn contract getekend bij Palmeiras. Gefeliciteerd Endrick, volgende contract in Eindhoven.
Riffii
Geselecteerd voor Oranje

Dit is er 1 door City of Real wordt weggekaapt… en anders door een Portugeze club die weer een dikke transfersom gaan verdienen eraan.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
Menno1
Legende

Menno1 wrote: 21 Jul 2022, 05:47 Onder het mom van volstrekt onhaalbaar, maar damn wat zou het geweldig zijn als... Endrick; 15(!!!) jaar en nu al geweldig.

Stel toch dat je die jongen binnen hengelt en hem 4 jaar bij je kan houden; an heeft PSV eindelijk zijn nieuwe Ronaldo. Dromen mag.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=406054

Gelijk een update. Ergens wel mooi, dat hij niet gelijk naar de europese top gaat. En wie weet komt hij toch ooit nog eens naar PSV. :)
De Realist
Internationale topspeler

Ja haha 60 miljoen. Dat gaat geen Savio constructie worden lijkt me 😅
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
DonyellMalen
Legende

Menno1 wrote: 21 Jul 2022, 05:47 Stel toch dat je die jongen binnen hengelt en hem 4 jaar bij je kan houden; an heeft PSV eindelijk zijn nieuwe Ronaldo. Dromen mag.
Kijk, als je via de City Group dit soort gasten kan binnenhalen doordat een Savio zich hier top ontwikkelt en de goede band met ze, dan zit je echt in de absolute categorie toptalent hoor.
Menno1
Legende

De Realist wrote: 21 Jul 2022, 18:10 Ja haha 60 miljoen. Dat gaat geen Savio constructie worden lijkt me 😅
Lijkt mij ook niet; die halen we zonder hulp. :)
1913PSV.
Vaste waarde in elftal

Beetje hetzelfde verhaal als buitenspeler Gabriel Veron. Groot talent. Verder nog niet veel bewezen, maar vertrekt voor zo’n 15 miljoen naar Porto.
Bakkertje01
Regelmatige invaller

Die hadden wij ook goed kunnen gebruiken zeg. :tear:
DonyellMalen
Legende

Mwah, heb dit nooit een geweldenaar gevonden eerlijk gezegd.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Ik heb nog eens heel wat beelden opgezocht en bekeken, en natuurlijk zijn dat geen hele wedstrijden, maar toch: Renan zou voor mij echt prioriteit zijn. Met zijn 20 jaar ook weer jong, maar echt een geweldige verdediger. Kan bikkelhard zijn, prima linkerbeen, echt een vechter en kan ondanks zijn 1.84m ook in de lucht een wapen zijn. Wordt momenteel uitgeleend aan Red Bull, maar keert in december terug bij Palmeiras. Daar nog een driejarig contract. Dit zou ik echt een topper vinden voor PSV en een potentiële cashcow. Speelt ook niet meer als een talent, maar staat er echt als een kerel.

Onder andere dit filmpje, waarin je ziet dat hij uitschuifbenen heeft en echt sterk is in de één tegen één. Blijft altijd heel goed naar de bal kijken en kan snel reageren:

Hier nog wat info: https://www.transfermarkt.nl/renan/prof ... ler/662325

Zal niet goedkoop zijn, maar in mijn ogen dé man die we moeten hebben. Fysiek ook al ijzersterk. [mention]Ykhim[/mention]: wat vind jij van deze speler, heb jij hem regelmatig live gezien?
DeBruyne
Meervoudig international

Roko Simic zat vanavond niet bij de selectie van Salzburg. Blessure, transferperikelen of nog niet goed genoeg? Persoonlijk hoop ik nog steeds dat we Vinicius nog ergens kunnen slijten en dit talent ervoor terug kunnen halen.

Sesko scoorde trouwens weer. Dat gaat hun volgende goudmijntje worden
Heruone
Lid scoutingsteam

DeBruyne wrote: 22 Jul 2022, 23:21 Roko Simic zat vanavond niet bij de selectie van Salzburg. Blessure, transferperikelen of nog niet goed genoeg? Persoonlijk hoop ik nog steeds dat we Vinicius nog ergens kunnen slijten en dit talent ervoor terug kunnen halen.

En Sesko vertrekt wordt Simic de volgende dus ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
DeBruyne
Meervoudig international

Heruone wrote: 22 Jul 2022, 23:30
DeBruyne wrote: 22 Jul 2022, 23:21 Roko Simic zat vanavond niet bij de selectie van Salzburg. Blessure, transferperikelen of nog niet goed genoeg? Persoonlijk hoop ik nog steeds dat we Vinicius nog ergens kunnen slijten en dit talent ervoor terug kunnen halen.

En Sesko vertrekt wordt Simic de volgende dus ;)
Dat is inderdaad wel hun strategie en werkwijze. Wel knap hoe ze dat altijd doen in samenwerking met hun satelietclub FC Liefering. Maar wie weet bij een bod van enkele miljoenen...
Massimo
Legende

Toch wel een gemiste kans van PSV vorig jaar om niet Min-jae Kim voor 3 miljoen op te halen.
ruuddevil
Legende

Inderdaad, die bleek gewoon haalbaar te zijn. Kan me niet voorstellen dat deze jongen niet voor de club van Hiddink had gekozen ipv Turkije.
DonyellMalen
Legende

Waren helaas teveel twijfels over hem. Gegokt en verloren, dat kan af en toe gebeuren. Heeft zich bij Fenerbahce wel echt laten zien en heeft nu een schitterende transfer naar Napoli te pakken.
OnsPSV
Meervoudig international

Vanavond speelt er een zeer interessante controleur mee bij Betis. Ogen open houden!
Juancho
Mister PSV

Guardado in het voorjaar nog zien voetballen. Hij viel in maar was by far niet meer de speler van toen. Hobbelde ene beetje mee, relaxt als middenvelder spelen, niet te veel meters maken. Maargoed, was ene moment opname natuurlijk en het was flink warm toen in Sevilla die dag 😁

De mensen zijn daar wel fan van hem overigens, mooie gesprekken over gehad op de (idioot hoge) tribune.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ardbeg
Mister PSV

Altijd gebaald dat hij naar die kut club ging. PSV jarenlang niet betalen.
Last edited by Ardbeg on 23 Jul 2022, 10:28, edited 2 times in total.
Joenepsv
Legende

Je zou toch denken dat we dit bij PSV ook moeten kunnen. Net als Salzburg vroeg scouten, tijdig kopen en zelf opleiden in de academy. Met Jong PSV hebben we enorme mogelijkheden die nog niet helemaal worden benut alhoewel er nu met Saibari en Oppegard wel weer twee spelers doorkomen die dat traject hebben doorlopen.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

en natuurlijk Bakayoko, Delanghe beide van Anderlecht dacht ik en Ledezma uit de VS.
Post Reply