Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elfrink schijnt er in zijn artikel vanochtend ook over geschreven te hebben. Aantal mensen onder zijn tweet verwachten daardoor een snelle exit. Lees ook dat als opvolger Wijnaldum of een jong talent (wellicht een van onze Boca vrienden?) in beeld is. Linken we dat gelijk aan het verhaal over die Argentijn.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elfrink stelt dat in vragende vorm: "Gaat PSV voor Wijnaldum of komt er toch een bewezen Jong talent?". Zoiets was het. Zegt niet zo heel veel. Er wordt wel een snelle exit van Sangare verwacht.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ah, op die manier. De knip en plak sites hebben het nog niet overgenomen, dus heb nog niks gelezen. Doe mij maar dat jonge talent. Gini heeft zelf de deur al dichtgegooid en ik zou hem ook niet in een controlerende rol willen zien spelen.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gini zou vooral blij moeten zijn als hij een belangrijke rol bij PSV krijgt aangeboden, gezien zijn huidige niveau. Aan zijn recente uitspraken te lezen is de Eredivisie ongeveer zijn laatste potentiële keuze, dus laat hem maar lekker lopen.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als hij zegt een bewezen jong talent dan is het wel een best goede speler lijkt mij.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sangaré traint denk ik niet meer mee komende week als ik dit zo lees.
Stewart heeft de komende weken nog veel meer werk te verrichten. Op het middenveld is een verkoop van Ibrahim Sangaré niet ver weg en dus moet de club gaan kiezen wie zijn vervanger wordt.Stewart heeft de komende weken nog veel meer werk te verrichten. Op het middenveld is een verkoop van Ibrahim Sangaré niet ver weg en dus moet de club gaan kiezen wie zijn vervanger wordt.
Wat wel leuk is: Chelsea betaalde gisteren een gelimiteerde afkoopsom voor een speler. Zij deden daar nog een aantal miljoenen bovenop om het in termijnen te mogen betalen.

Het is tegenwoordig vrij simpel. Als er een bod komt van een club die in termijnen wil betalen en er zitten bonussen in dan gaat de verkopende club kijken wat het oplevert als ze de vordering verkopen. Als dat niet genoeg is zeggen ze tegen de kopende partij: er moeten knaken bij.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je dat leest ga je er wel van uit dat ‘ie voor de eerste training verkocht is. In één keer 37.5 miljoen innen voor Sanga is een uitstekende deal voor ons.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV heeft volgens mij best wel wat om te investeren, maar als Sangare weggaat, verwacht ik dat het echte vuurwerk gaat losbarsten. Des te prettiger dat PSV dat zo snel mogelijk weet te realiseren. Onder JdJ in het verleden hebben we regelmatig moeite gehad om spelers (Gakpo, Sangare, Malen, Bergwijn, Lozano, Dumfries) tijdig te verkopen in een zomerwindow.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sangare slijten voor de eerste training zou geweldig zijn (als in: als die dan toch verkocht moet worden). Moet je eens voorstellen om voorrondes tegen “matige” tegenstanders in te gaan met een Varela, Lang, nieuwe CV en een goeie bank.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ben ik er wel klaar voor dat Sangaré vertrekt. Wil er niet eens aan denken. Mijn favoriete speler van de laatste 5 jaar. Wat ga ik die big smile van hem missen, hij straalde oprecht geluk uit na elke goal of winstpartij. Een echte heerser op het middenveld, zoals we er niet superveel hebben gehad.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik verwacht niet dat er direct een club komt die de afkoopsom aftikt, dus dat kan best nog wel even duren. Het zou top zijn als er snel duidelijk is, maar hij hoeft nu ook weer niet in de uitverkoop.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 24 Jun 2023, 12:26 PSV heeft volgens mij best wel wat om te investeren, maar als Sangare weggaat, verwacht ik dat het echte vuurwerk gaat losbarsten. Des te prettiger dat PSV dat zo snel mogelijk weet te realiseren. Onder JdJ in het verleden hebben we regelmatig moeite gehad om spelers (Gakpo, Sangare, Malen, Bergwijn, Lozano, Dumfries) tijdig te verkopen in een zomerwindow.
Tja, je noemt nu allemaal toppers op, natuurlijk laat je die niet direct naar de eerste de beste bieder vertrekken. Nu met Sangaré is de situatie wel wat anders ivm zijn clausule.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Alle partijen hebben er belang bij dat het niet al te lang gaat duren en het is dan wachten tot een club de clausule aftikt of er net wat onder komt als er aan de juiste betalingsvoorwaarden wordt voldaan. Vorig jaar was PSV er alles aan gelegen om hem samen met Gakpo te behouden en daar is PSV in salaris en tekengeld heel ver in gegaan. Nu ligt de situatie compleet anders. Hij heeft hier drie jaar gespeeld, is een betere speler geworden en nu is het tijd voor een volgende stap die hij denk ik ook wel aan zou kunnen. Met name Engeland is waar ik dan aan denk en daar moet het transfergeweld nog losbarsten.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 24 Jun 2023, 12:34
Heruone wrote: 24 Jun 2023, 12:26 PSV heeft volgens mij best wel wat om te investeren, maar als Sangare weggaat, verwacht ik dat het echte vuurwerk gaat losbarsten. Des te prettiger dat PSV dat zo snel mogelijk weet te realiseren. Onder JdJ in het verleden hebben we regelmatig moeite gehad om spelers (Gakpo, Sangare, Malen, Bergwijn, Lozano, Dumfries) tijdig te verkopen in een zomerwindow.
Tja, je noemt nu allemaal toppers op, natuurlijk laat je die niet direct naar de eerste de beste bieder vertrekken. Nu met Sangaré is de situatie wel wat anders ivm zijn clausule.
Daar ben ik het volkomen mee eens en natuurlijk spelen zaken als voorronde CL + interlands/EK een rol. Desalniettemin vind ik dat PSV iig die categorie spelers vaak heel erg laat/moeizaam weet te verkopen, iets wat je proces op de transfermarkt niet ten goede komt.

Daarom zou het nu ook zo fijn zijn als Sangare op hele korte termijn vertrekt.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eens, maar die clausule kan nu extra steun in de rug geven. Wanneer een geïnteresseerde club die aftikt is ‘ie weg. En hopelijk tijdig.
1913PSV.
Vaste waarde in elftal
Posts: 661
Joined: 12 Jun 2022, 18:10
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgens zijn Instagram is hij verkozen tot Ivoriaans voetballer van het jaar. Goed voor de marktwaarde 😉
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 24 Jun 2023, 12:26 PSV heeft volgens mij best wel wat om te investeren, maar als Sangare weggaat, verwacht ik dat het echte vuurwerk gaat losbarsten. Des te prettiger dat PSV dat zo snel mogelijk weet te realiseren. Onder JdJ in het verleden hebben we regelmatig moeite gehad om spelers (Gakpo, Sangare, Malen, Bergwijn, Lozano, Dumfries) tijdig te verkopen in een zomerwindow.
Gakpo, Sangaré en Bergwijn zijn niet eens in een zomerwindow verkocht en er is nooit een zomerwindow geweest waarin het de intentie is geweest om hen te verkopen. Vorig jaar wilde PSV Sangaré en Gakpo juist houden, in 2019 wilde PSV Bergwijn ook nog houden (niet zowel Lozano als Bergwijn verkopen) en is in augustus 2019 zijn contract nog een keer verlengd.
Vos35
Ballenjongen
Posts: 15
Joined: 10 Jun 2023, 14:54
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou mooi zijn als hij snel verkocht word.
Dan kunnen we makkelijker doorpakken
User avatar
BlackMambaSanga
Veelbelovend talent
Posts: 109
Joined: 13 Jun 2023, 20:06
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Favoriete speler: Ibrahim Sangare
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vos35 wrote: 24 Jun 2023, 17:28 Zou mooi zijn als hij snel verkocht word.
Dan kunnen we makkelijker doorpakken
Waarom? Liever andere overbodige spelers eerst verkopen! Komt er genoeg geld van vrij. Hij hoeft niet weg. En zover.ik weet is er een datum warvoor hij nog voor maar 37,5 miljoen te koop is.
Vos35
Ballenjongen
Posts: 15
Joined: 10 Jun 2023, 14:54
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

BlackMambaSanga wrote: 24 Jun 2023, 17:38
Vos35 wrote: 24 Jun 2023, 17:28 Zou mooi zijn als hij snel verkocht word.
Dan kunnen we makkelijker doorpakken
Waarom? Liever andere overbodige spelers eerst verkopen! Komt er genoeg geld van vrij. Hij hoeft niet weg. En zover.ik weet is er een datum warvoor hij nog voor maar 37,5 miljoen te koop is.
Dat wist ik niet dat een datum aan de clausule hing.
Dan is het beter om te wachtten dat hij eruit is , kunnen we meer vragen.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 24 Jun 2023, 17:26
Heruone wrote: 24 Jun 2023, 12:26 PSV heeft volgens mij best wel wat om te investeren, maar als Sangare weggaat, verwacht ik dat het echte vuurwerk gaat losbarsten. Des te prettiger dat PSV dat zo snel mogelijk weet te realiseren. Onder JdJ in het verleden hebben we regelmatig moeite gehad om spelers (Gakpo, Sangare, Malen, Bergwijn, Lozano, Dumfries) tijdig te verkopen in een zomerwindow.
Gakpo, Sangaré en Bergwijn zijn niet eens in een zomerwindow verkocht en er is nooit een zomerwindow geweest waarin het de intentie is geweest om hen te verkopen. Vorig jaar wilde PSV Sangaré en Gakpo juist houden, in 2019 wilde PSV Bergwijn ook nog houden (niet zowel Lozano als Bergwijn verkopen) en is in augustus 2019 zijn contract nog een keer verlengd.
Omdat men ze dus niet verkocht kreeg. Volgens mij steekt het narratief als het volgt in elkaar: in de zomer 19/20 was het idee dat zowel Bergwijn als Lozano verkocht zouden worden. Uiteindelijk kwam die interesse pas heel laat opgang en werd Lozano pas heel laat verkocht. Twee sterspelers in de laatste weken van je window moeten vervangen, is echt een absoluut horrorscenario. Bergwijn is toen inderdaad nog verlengd, waarschijnlijk om waarde vast te houden en omdat de gewenste clubs/bedragen niet langs kwamen en daarmee een langer verblijf veilig te stellen.

Datzelfde verhaal klinkt ook bij PSV afgelopen zomer. Men ging er in eerste instantie vanuit dat Gakpo/Sangare verkocht zouden worden. Sangare door die clausule, Gakpo omdat daar veel interesse in was. Beide kwamen niet van de grond en daarbij speelde ook de voorronde CL een rol waarbij PSV een hek om de selectie zette. Daarna is Sangare dus iig verlengd (uiteraard tegenover een compensatie in de vorm bonussen/geld) zodat die clausule er nog uit ging en is Gakpo gebleven omdat er niet het gewenste bod kwam.

Edit: Hoe dan ook, het is fijn als Sangare nu zo snel mogelijk verkocht wordt. Dan zit je en niet met het gezeik dat je hem niet kan verkopen gedurende de CL-voorrondes en je krijgt vroeg in het seizoen je boekhouding al op orde en daarmee zekerheid.
Last edited by Heruone on 24 Jun 2023, 17:45, edited 1 time in total.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 24 Jun 2023, 17:26
Heruone wrote: 24 Jun 2023, 12:26 PSV heeft volgens mij best wel wat om te investeren, maar als Sangare weggaat, verwacht ik dat het echte vuurwerk gaat losbarsten. Des te prettiger dat PSV dat zo snel mogelijk weet te realiseren. Onder JdJ in het verleden hebben we regelmatig moeite gehad om spelers (Gakpo, Sangare, Malen, Bergwijn, Lozano, Dumfries) tijdig te verkopen in een zomerwindow.
Gakpo, Sangaré en Bergwijn zijn niet eens in een zomerwindow verkocht en er is nooit een zomerwindow geweest waarin het de intentie is geweest om hen te verkopen. Vorig jaar wilde PSV Sangaré en Gakpo juist houden, in 2019 wilde PSV Bergwijn ook nog houden (niet zowel Lozano als Bergwijn verkopen) en is in augustus 2019 zijn contract nog een keer verlengd.
Opmerkelijk dat je dat over Gakpo en Sangaré zegt. Terwijl het blijven van allebei de spelers voor de RvC toch de druppel was om John de Jong in het zadel te houden. Het is dus maar net aan wie je het vraagt binnen de club.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vos35 wrote: 24 Jun 2023, 17:43
BlackMambaSanga wrote: 24 Jun 2023, 17:38

Waarom? Liever andere overbodige spelers eerst verkopen! Komt er genoeg geld van vrij. Hij hoeft niet weg. En zover.ik weet is er een datum warvoor hij nog voor maar 37,5 miljoen te koop is.
Dat wist ik niet dat een datum aan de clausule hing.
Dan is het beter om te wachtten dat hij eruit is , kunnen we meer vragen.
Ja en dan vraag je meer, willen clubs niet meer doorpakken en verkopen we hem uiteindelijk tijdens de CL voorrondes voor 2 miljoen meer… fantastisch, dan spelen we de voorrondes weer met een half middenveld omdat we niet op tijd konden schakelen. Als de intentie is om hem te verkopen, doe het dan lekker voor de clausule van 37,5 miljoen en ga je nieuwe spelers halen.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mr.Unibet
Meervoudig international
Posts: 1,006
Joined: 05 Jun 2021, 15:48
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Verkoop van Sangaré ligt logischerwijs pas in volgend boekjaar, dus pas na 1 juli zal hij daadwerkelijk vertrekken lijkt me.
Post Reply