Madueke wrote: ↑16 May 2024, 22:45Wel bizar hoe hij zich ontwikkeld heeft, als afdankertje van Feyenoord bij ADO, trommelde z'n familie op om een teamgenoot bij Feyenoord in elkaar te rammen en gaat straks een transfer naar de PL maken.
Euh wat?
Summerville stond altijd al bekend als een groot talent in de jeugd van Feyenoord. Hij kreeg ruzie met een teamgenoot, belde zijn broer en die kwam vervolgens de kleedkamer binnen waarna een handgemeen volgde. Normaliter zou je Summerville dan buitengooien, maar aangezien hij flinke toekomstige waarde vertegenwoordigde koos Feyenoord voor een boete en schorsing. De zomer daarna werd Summerville verhuurd aan ADO. Alle inspanningen vanuit Feyenoord bleken uiteindelijk voor niets te zijn geweest want Summerville koos ervoor om zijn contract niet te verlengen. Daardoor werd Summerville verkocht voor 1.5mln aan Leeds. De rest is bekend.
Nou, moet je je voorstellen dat wij Wijndal wel aan de praat krijgen. Dan krijgen ze in Amsterdam ook een meltdown hoor. Maar goed, zij dachten dat ze dat trucje met Ihattaren konden flikken. Die kregen ze niet aan de praat, maar wel aan het eten.
Heruone wrote: ↑14 May 2024, 17:52Een type Gronbaek die @Armada noemde of Bergvall (is van de markt af) die eerder genoemd werd, ogen voor je middenveld qua types dan als veel logischere namen. Dat zijn spelers die net als De Bruyne of Odegaard wel duidelijk de transitie naar een speler voor de '8' positie kunnen maken.
Heb even wat beelden zitten kijken. Heel behendig en zelfverzekerd aan de bal, met veel succesvolle dribbels; leuke speler om te zien.
Dit scout report geeft een nog beter inzicht, zou een goede aankoop zijn.
Nou, moet je je voorstellen dat wij Wijndal wel aan de praat krijgen. Dan krijgen ze in Amsterdam ook een meltdown hoor. Maar goed, zij dachten dat ze dat trucje met Ihattaren konden flikken. Die kregen ze niet aan de praat, maar wel aan het eten.
Ik vind Wijndal zeker niet de slechtste optie die ik voorbij heb zien komen. Zou het zelfs wel lollig vinden omdat mits je hem in een goede organisatie (zoals Slot bij AZ) laat functioneren dan zie ik eerder de Wijndal van AZ ontstaan dan die van Ajax. Maar goed het is wel een risk en eigenlijk moet je dat totaal niet willen.
Als je van Dest naar Wijndal gaat, ga je van een Ferrari naar een Fiat Punto. Funny idee door het nieuws van afgelopen week, maar dat moet je echt niet willen gezien de kwaliteit van die Wijndal.
Wel een interessante case: gewoon Sutalo en Wijndal halen van Ajax en dat Peterke die 2 geweldig laat ontwikkelen zodat ze 2 jaar later naar de Europese top gaan voor idioot veel geld . Of te wel...hoe goed is Bosz nou daadwerkelijk? Gaat hij dan eindelijk hiermee getest worden? Zoveel vragen....
DonyellMalen wrote: ↑18 May 2024, 19:50
Als je van Dest naar Wijndal gaat, ga je van een Ferrari naar een Fiat Punto. Funny idee door het nieuws van afgelopen week, maar dat moet je echt niet willen gezien de kwaliteit van die Wijndal.
Niet dat ik Wijndal wil, maar om eerlijk te zijn zagen we allemaal denk ik niet aankomen dat Dest het zó goed zou doen. Toen hij kwam vond ik hem nauwelijks een versterking, vervolgens speelde hij het (verreweg) beste seizoen van zijn carrière.