Munt thee zeker. PussyShovingNE2 wrote: ↑30 Jul 2022, 07:46 Met een kopje thee in de hand even de gum er overheen getrokken.
Interessante spelers
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
Niet iedereen drinkt een dubbele espresso met een sigaar voor de ochtenddrol :-PMenno1 wrote: ↑30 Jul 2022, 08:10Munt thee zeker. PussyShovingNE2 wrote: ↑30 Jul 2022, 07:46 Met een kopje thee in de hand even de gum er overheen getrokken.
- DadOfFour
- Internationale topspeler
Muntthee....Menno1 wrote: ↑30 Jul 2022, 08:10Munt thee zeker. PussyShovingNE2 wrote: ↑30 Jul 2022, 07:46 Met een kopje thee in de hand even de gum er overheen getrokken.
Als je iemand belachelijk wilt maken, doe het dan in ieder geval grammaticaal correct
La vida és massa curta per no fer broma
- DadOfFour
Wie stopt er dan ook een sigaar in z'n dubbele espresso?D.Millpants wrote: ↑30 Jul 2022, 08:24Niet iedereen drinkt een dubbele espresso met een sigaar voor de ochtenddrol :-P
La vida és massa curta per no fer broma
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
Hoort dat niet dan?DadOfFour wrote: ↑30 Jul 2022, 08:33Wie stopt er dan ook een sigaar in z'n dubbele espresso?D.Millpants wrote: ↑30 Jul 2022, 08:24
Niet iedereen drinkt een dubbele espresso met een sigaar voor de ochtenddrol :-P
-
- Lid scoutingsteam
Viktor Tsygankov van Dynamo Kiev is niet haalbaar onder normale omstandigheden.
Hij brengt ervaring, kan enorm goed voetballen, heeft een hele goede en zekere trap. Mede hierom als aanvoerder vaak de penaltynemer. Is regelmatig als doelpuntenmaker of aangever betrokken bij goals en een echte teamspeler.
Hij is multifunctioneel, snel, technisch.
Wie weet als een leuke optie dit jaar nu Noni uitgeschakeld is. Zijn waarde ligt op 25+ maar gezien er oorlog is, wie weet..
Hij brengt ervaring, kan enorm goed voetballen, heeft een hele goede en zekere trap. Mede hierom als aanvoerder vaak de penaltynemer. Is regelmatig als doelpuntenmaker of aangever betrokken bij goals en een echte teamspeler.
Hij is multifunctioneel, snel, technisch.
Wie weet als een leuke optie dit jaar nu Noni uitgeschakeld is. Zijn waarde ligt op 25+ maar gezien er oorlog is, wie weet..
- ComeOnPSV
- Vedette
Wat mij betreft gaat PSV vol voor Anwar el Ghazi.
Hij heeft een uitstekende voorzet vanaf rechts en kan bij een blessure van Cody ook uitstekend vanaf de linkerkant spelen.
Met het WK in aantocht kan hij zomaar voor een stap naar PSV kunnen kiezen.
Hij heeft een uitstekende voorzet vanaf rechts en kan bij een blessure van Cody ook uitstekend vanaf de linkerkant spelen.
Met het WK in aantocht kan hij zomaar voor een stap naar PSV kunnen kiezen.
- hondjevandebakker
- Lorenzo von Matterhorn
Ik ben El Ghazi sinds zijn tijd bij Ajax compleet uit het oog verloren? Heeft hij nog wat bijgeleerd in de Bundesliga?
- ComeOnPSV
- Vedette
Daar kan je toch niet op rekenen. We willen kampioen worden dan moet er gewoon een buitenspeler bij. El Ghazi kan op beide posities en heeft al best veel ervaring.hondjevandebakker wrote: ↑30 Jul 2022, 23:51 El Ghazi? Zie veel liever Saibari en Savio daar ontwikkelen.
- hondjevandebakker
Een ervaren speler vind ik prima om erbij te halen maar El Ghazi hoef ik niet. Afgelopen half jaar 2 wedstrijden gespeeld bij Everton en het feit dat hij in Amsterdam heeft gespeeld maakt het er niet echt beter op.ComeOnPSV wrote: ↑30 Jul 2022, 23:53Daar kan je toch niet op rekenen. We willen kampioen worden dan moet er gewoon een buitenspeler bij. El Ghazi kan op beide posities en heeft al best veel ervaring.hondjevandebakker wrote: ↑30 Jul 2022, 23:51 El Ghazi? Zie veel liever Saibari en Savio daar ontwikkelen.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Die heeft in de Bundesliga echt helemaal niks geleerd. Nu heeft ie daar ook nooit gespeeld. In Ligue 1 en de Premier League overigens wel. Ik snap zelfs niet helemaal hoe hij zijn plekje verloren is bij Aston Villa, want daar leek ie het goed te doen die keren dat ik hem zag. Interessante optie dus, al vind ik hem te egoïstisch spelen vaak.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑30 Jul 2022, 23:52Ik ben El Ghazi sinds zijn tijd bij Ajax compleet uit het oog verloren? Heeft hij nog wat bijgeleerd in de Bundesliga?
- ComeOnPSV
- Vedette
Wat maakt het uit dat die jongen voor Ajax heeft gespeeld...hondjevandebakker wrote: ↑30 Jul 2022, 23:56Een ervaren speler vind ik prima om erbij te halen maar El Ghazi hoef ik niet. Afgelopen half jaar 2 wedstrijden gespeeld bij Everton en het feit dat hij in Amsterdam heeft gespeeld maakt het er niet echt beter op.
Ajax doet dat toch ook niet bij PSV en Feyenoord.. halen gewoon de spelers die ze willen (zonder te kijken naar het verleden).
El Ghazi is trouwens een jongen die totaal niet de arrogantie van die club heeft. Hele rustige jongen die met beide benen op de grond staat.
Prima kerel om in je selectie te hebben.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Nou, dat is toch ook niet echt de dikke stap omhoog. Small club...
https://www.vi.nl/nieuws/az-laat-midtsj ... e-transfer
https://www.vi.nl/nieuws/az-laat-midtsj ... e-transfer
- DonyellMalen
- Legende
Komt ook helemaal niet uit Amsterdam. Is getogen in Barendrecht, dus inderdaad geen pure Ajacied. Pas in 2013 naar Ajax gegaan. Interessante optie, zeker.
-
- Lid scoutingsteam
Het wordt steeds mooier. Dadelijk lezen we ook nog dat Kluivert helemaal niet zo'n vervelend mannetje is. Kul. Allebei ontzettende engnekken die het Ajax-DNA meermaals hebben laten zien aan het publiek.
Ze zijn trouwens ook gewoon niet eens goed genoeg, om de belangrijkere zaken maar aan te stippen. Overschatte spelers.
Ze zijn trouwens ook gewoon niet eens goed genoeg, om de belangrijkere zaken maar aan te stippen. Overschatte spelers.
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
El Ghazi zou top zijn, samen met onze talenten en Noni in de 2e seizoenshelft zijn we dan goed bezet op rechts, en hij kan het inderdaad ook de plek van Gakpo invullen. Bij Aston Villa scoorde hij er gretig op los, dat staat me nog wel bij. Tevens een leuke, open, goeie jongen - wat dat betreft meer een PSVer dan een Ajacied.
-
- Nationale topspeler
Zowel El Ghazi als Kluivert tillen ons niet naar een hoger niveau. Laten we daar op mikken aub.
El Ghazi is overigens een prima jongen, keertje tegen gekomen in Amsterdam en was toen echt hartstikke vriendelijk en open, qua voetbalkwaliteiten vind ik het echter niet voldoende om een echte versterking te zijn.
El Ghazi is overigens een prima jongen, keertje tegen gekomen in Amsterdam en was toen echt hartstikke vriendelijk en open, qua voetbalkwaliteiten vind ik het echter niet voldoende om een echte versterking te zijn.
- Skuddem
- Nationale topspeler
-
- Nationale topspeler
Ik vind het een prima speler voor de eredivisie, zeker geen buitencategorie. Laat staan in Europa als je echt potten wil gaan breken wat binnen PSV de ambitie is. Ik zou echt hoger mikken dan hem.
- Skuddem
- Nationale topspeler
El Ghazi, relevante ervaring:
70 wedstrijden PL
30 Championship
40 League 1
70 Eredivisie
11 Europa League
6 CL
In totaal 279 wedstrijden, 69 goals en 37 assist.
Is 27 jaar, kan rechts en linksvoor, zal goedkoop op te halen zijn en een prima antwoord op het plotse gemis van Madueke en ter ontlasting van Gakpo. Geen onbetwiste basisspeler voor de lange termijn waarschijnlijk maar die zoeken we nu ook niet, of? Volgens mij zoeken we een noodverband met meer ervaring dan de jonkies die we nu beschikbaar hebben, iemand waarvan je een fatsoenlijke bijdrage mag verwachten.
70 wedstrijden PL
30 Championship
40 League 1
70 Eredivisie
11 Europa League
6 CL
In totaal 279 wedstrijden, 69 goals en 37 assist.
Is 27 jaar, kan rechts en linksvoor, zal goedkoop op te halen zijn en een prima antwoord op het plotse gemis van Madueke en ter ontlasting van Gakpo. Geen onbetwiste basisspeler voor de lange termijn waarschijnlijk maar die zoeken we nu ook niet, of? Volgens mij zoeken we een noodverband met meer ervaring dan de jonkies die we nu beschikbaar hebben, iemand waarvan je een fatsoenlijke bijdrage mag verwachten.
Last edited by Skuddem on 31 Jul 2022, 20:55, edited 1 time in total.
- DonyellMalen
- Legende
Over Kluivert ben ik het met je eens, dat is echt een neus. Maar bij El Ghazi valt dat wel mee toch? Verbeter me als het wel zo is. Het is sowieso lastig, van de opties die ik als vervanger van Noni zie langskomen vind ik merendeel niet overtuigend. El Ghazi heb ik afgelopen jaar weinig zien spelen, maar gezien het feit dat hij bijna mee zou gaan naar het EK gaf ik hem het voordeel van de twijfel en het is enigszins een creatieve oplossing. Wat denk jij dat PSV gaat doen dan [mention]Ykhim[/mention]; gaan ze voor Dries Mertens?Ykhim wrote: ↑31 Jul 2022, 20:43 Het wordt steeds mooier. Dadelijk lezen we ook nog dat Kluivert helemaal niet zo'n vervelend mannetje is. Kul. Allebei ontzettende engnekken die het Ajax-DNA meermaals hebben laten zien aan het publiek.