Mooi! Dan blijft hij gewoon nog een seizoen!
Ibrahim Sangaré
- Persepolis
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Ten eerste: het was niet zijn beste seizoen, nee, maar clubs/scouts die hem al lang volgen kunnen echt wel daar doorheen prikken en zien hoe hij in wat voor team werd gebruikt. Ten tweede: ook in zijn wat mindere seizoen bleef hij een van de belangrijkste PSV'ers en ten derde: nagenoeg niemand speelde op zijn best afgelopen seizoen. Dus lag dat logischerwijs aan Sangaré of aan het team/de trainer? En wat de rest zegt, als het niet betaald wordt dan blijft hij toch gewoon? Ik weet vrij zeker dat Bosz er veel meer uit weet te halen, en we hebben onder Schmidt gezien wat voor niveau hij dan kan halen. Kan ik prima mee leven hoor.
-
- Moderator
Bij Sangare zullen ze niet tot einde wachten, omdat die clausule niet tot einde window van toepassing is. Maar ze zullen ongetwijfeld pas vlak voor het verstrijken van die clausule toeslaan, wanneer dat ook precies moge zijn.
-
- Legende
Leggen dan net zo makkelijk 50 miljoen euro neer.
- BlackMambaSanga
- Veelbelovend talent
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Favoriete speler: Ibrahim Sangare
Met al een Xavi, Benitez, Teze, Boscagli, Saibari en Sangare heb je al een goede as waar iedereem elkaar kan verstaan. Naast Teze of Boscagli een Frans sprekende nieuwe CV en dus nog een als vervanger van Guti (Mendy). Dat is wat ik hoop (verwacht)
Bakayoko spreekt ook nog Frans. Kan Zenden weer terugkomen als veldtrainer.
Bakayoko spreekt ook nog Frans. Kan Zenden weer terugkomen als veldtrainer.
-
- Vaste waarde in elftal
Dat de geruchten zich rondom Frankrijk centreren wil niet zeggen dat we een Franse as willen creëren.
Sangare zal gewoon gaan. Liever vroeg dan laat in de transferperiode maar daarvoor is 37 mln. wellicht net teveel na een matig seizoen. Als net de juiste club de juiste hoeveelheid geld krijgt kan het snel gaan (West Ham?) Maar algemeen verwacht ik dat de clubs die 37 mln af kunnen tikken voor Sanga afwachtend zijn mbt de opties en pas later in de transferperiode toe willen slaan.
Jammer genoeg
Sangare zal gewoon gaan. Liever vroeg dan laat in de transferperiode maar daarvoor is 37 mln. wellicht net teveel na een matig seizoen. Als net de juiste club de juiste hoeveelheid geld krijgt kan het snel gaan (West Ham?) Maar algemeen verwacht ik dat de clubs die 37 mln af kunnen tikken voor Sanga afwachtend zijn mbt de opties en pas later in de transferperiode toe willen slaan.
Jammer genoeg
One can only hope
-
- Ballenjongen
De HERE WE GO van Romano rondom Declan Rice is in ieder geval de wereld in geslingerd 20 minuten geleden. Misschien dat dit de mogelijke interesse van West Ham in Sangare in een stroomversnelling gaat brengen. Fingers crossed
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Dit is op zich wel realistisch, het zal ietsjes langer duren, maar ga er maar vanuit dat ie weg is voor minimaal 37 miljoen.d'Oude wrote: ↑04 Jul 2023, 23:34 Dat de geruchten zich rondom Frankrijk centreren wil niet zeggen dat we een Franse as willen creëren.
Jammer genoeg
- BlackMambaSanga
- Veelbelovend talent
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Favoriete speler: Ibrahim Sangare
Ik vraag me echt af hoe mensen deze speler graag verkocht zien worden Voor welk bedrag dan ook.
Gaat na degradatie meegemaakt te hebben niet ons voor een Brighton verlaten ben ik 100% zeker van. Je ziet dat hij het leuk vind ( scoren/winnen van prijzen)
-
- Internationale topspeler
Vermoed dat nu het grote wachten op het vertrek van Sangaré is begonnen. Eerste lading geld is op.
- Juancho
- Mister PSV
Dus toch terug op het trainingsveld, had ik eerlijk gezegd niet verwacht gezien de berichten van hem en zijn entourage. Lijkt me dan alsnog wel dat hij voor het trainingskamp een transfer gaat maken want daar wil je als trainer echt gaan bouwen. En dan is je as super belangrijk, zeker als daar een aantal nieuwe jongens voor moet komen. Geldt natuurlijk ook voor het centrum achterin. Liefst wil je daar met je nieuwe 6 en CV aan de bak.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Legende
Wil je hem anders op de Herdgang rondjes laten lopen als de rest op trainingskamp is?
Zolang Ibi er is kun je hem toch gewoon zien als volwaardig PSV 1 speler en gaat ie ook gewoon mee op traingingskamp als er van een transfer (nog) geen sprake is. Het is geen prutser ofzo.
Zolang Ibi er is kun je hem toch gewoon zien als volwaardig PSV 1 speler en gaat ie ook gewoon mee op traingingskamp als er van een transfer (nog) geen sprake is. Het is geen prutser ofzo.
-
- Legende
Volgens mij bedoelt Juancho dat je als trainer het liefst werkt met spelers die je in september óók op het veld verwacht. Andere spelers zijn welkom maar daar investeer je minder in.
Is toch niet gek? Een speler die denkt te vertrekken zal op zijn beurt ook voorzichtiger trainen/spelen met oog op blessures.
Is toch niet gek? Een speler die denkt te vertrekken zal op zijn beurt ook voorzichtiger trainen/spelen met oog op blessures.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Captain(C)
- Vaste waarde in elftal
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Het is ook veel handiger om ervan uit te gaan dat je hem gaat gebruiken in de vCL. Het is natuurlijk wel klote dat als hij de derde ronde als een beest speelt dat we hem dan wellicht nog gaan missen in de playoffs. Maarja dan is het maar aan Earnie om te zorgen dat hij op dat moment vervangbaar is.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Denk niet dat je dat persoonlijk moet zien. Natuurlijk houd je een speler als Sangaré er graag bij. Maar dat veel mensen, waaronder ik, een verkoop wenselijk vinden ligt veel meer in het bedrag dat dan vrijkomt om te herinvesteren. En een 'belangrijk deel' van de transfersom mag en zal volgens Elfrink geinvesteerd worden. Verkoop je Sangaré, dan kun je voor rond €10M een kwaliteitsmiddenvelder als Varela halen én je defensie flink verstevigen. Kortom, de verkoop van Sangaré zou de selectie in principe meer balans en kwaliteit moeten opleveren. En het zou me werkelijk worst wezen voor welke club de Ivoriaan ons inruilt eigenlijk.BlackMambaSanga wrote: ↑06 Jul 2023, 05:29
Ik vraag me echt af hoe mensen deze speler graag verkocht zien worden Voor welk bedrag dan ook.
Gaat na degradatie meegemaakt te hebben niet ons voor een Brighton verlaten ben ik 100% zeker van. Je ziet dat hij het leuk vind ( scoren/winnen van prijzen)
-
- Internationale topspeler
Lijkt me niet waarschijnlijk dat hij voor het trainingskamp een transfer gaat maken, want ze vertrekken donderdag al. Dan moet hij snel zijn.
- PSV 1973
- Lid 2e elftal
Het is en blijft een glasbak. Soms komt hij houterig over maar dat komt door zijn lengte en lichaamsbouw, maar technisch is hij zeker, waar helaas voetbaljournalisten lacherig over doen. Wat ik wel jammer vind, is dat hij als voormalige spits aan de rand van de 16 van de tegenstander, zo weinig schoten lost, en te vaak, hoewel dat ook rendement kan brengen, de bal doorpasst naar een medespeler. Zéér collegiaal dat wel.BlackMambaSanga wrote: ↑06 Jul 2023, 05:29
Ik zou hem verschrikkelijk missen, mede omdat hij ook nog eens een warme persoonlijkheid is.
- Persepolis
- Vedette
Een deel van mij hoopt nog steeds, tegen beter weten in, dat hij overtuigt raakt van het project-Bosz en besluit nog 1 jaar te knallen bij PSV om vervolgens met een kampioenschap te vertrekken. Absolute glasbak.