Transferwindow 2024/25
-
- Legende
Dat Wijndal het zo slecht zou doen had ik niet verwacht, maar ik had genoeg bij AZ van hem gezien dat hij hooguit een prima speler voor Ajax zou kunnen zijn, maar geen topper daar zou worden. Tevens stond Wijndal bij AZ ook al niet bekend om zijn fantastische mentaliteit.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Niet? Los van dat ik sowieso erg sceptisch ben over de succeskansen van AZ-spelers in het algemeen als ze een transfer naar een hoger plan maken, had ik bij Wijndal direct wel vraagtekens. Zeker in relatie tot het absurd hoge bedrag. Wijndal deed aanvallend leuk mee, maar heb ik nooit kunnen betrappen op doortastend verdedigen, laat staan de mentaliteit die dat vraagt. Miskoop vanaf de start.
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Vaste waarde in elftal
Zou alleen St Juste een directe versterking zijn. Flamingo en Driouech zijn nog niet goed genoegBenitez040 wrote: ↑19 May 2024, 09:50 Flamingo Driouech en st juste zijn de spelers die ze snel willen halen
-
- Vaste waarde in elftal
Driouech en Flamingo worden de back up van Lang en schoutenXaviS7mons wrote: ↑19 May 2024, 09:55Zou alleen St Juste een directe versterking zijn. Flamingo en Driouech zijn nog niet goed genoegBenitez040 wrote: ↑19 May 2024, 09:50 Flamingo Driouech en st juste zijn de spelers die ze snel willen halen
-
- Moderator
Driouech als opvolger van Vertessen en Flamingo die de vacature achter Schouten invult, zouden beide gewoon heel prima zijn voor die rol. Je kan ze maar binnen hebben op het moment dat er dalijk meer beweging komt rondom basisspelers.
St. Juste blijft toch lastig met zijn blessuregevoeligheid. Speelt hij een heel seizoen dan geloof ik dat het een fantastische aanwinst is, maar als hij de helft van het seizoen mist, dan hadden we het allemaal van tevoren al aan zien komen.
St. Juste blijft toch lastig met zijn blessuregevoeligheid. Speelt hij een heel seizoen dan geloof ik dat het een fantastische aanwinst is, maar als hij de helft van het seizoen mist, dan hadden we het allemaal van tevoren al aan zien komen.
- Joenepsv
- Legende
-
- Vaste waarde in elftal
Vind dat oprecht goed beleid. Twee talentvolle jongens, die echt al wel wat kunnen betekenen, halen achter de toppers die je hebt. Als er onverhoopt een topper vertrekt, haal je een topper terug. Kanttekening: als Veerman vertrekt zou ik geen één-op-één vervanger halen, maar proberen het team nog sterker te maken. Ik denk namelijk dat het erg lastig is hem direct te vervangen.Benitez040 wrote: ↑19 May 2024, 09:56Driouech en Flamingo worden de back up van Lang en schoutenXaviS7mons wrote: ↑19 May 2024, 09:55
Zou alleen St Juste een directe versterking zijn. Flamingo en Driouech zijn nog niet goed genoeg
Over St. Juste heb ik twijfels. Het lijkt me een topper voor het spel van Bosz, maar zoveel blessures kunnen haast geen toeval zijn.
- R.Manco
- Regelmatige invaller
Met Driouech, Flamingo, Tillman en St. Juste ben je zo al 30-35 miljoen kwijt aan aankopen dit jaar. Ga je er vanuit dat ze nog Dest halen dan ga je al richting de 40. Ben wel heel benieuwd wat er dan nog in de transfer pot zit, want ik vind dat we er dan niet veel sterker op worden t.o.v. dit seizoen.
Last edited by R.Manco on 19 May 2024, 10:41, edited 1 time in total.
- These users thanked the author R.Manco for the post:
- De Realist
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
Het halen van Driouech en Flamingo juich ik toe. Van St. Juste ben ik niet overtuigd gezien zijn blessureverleden. Fit is hij een absolute versterking.
- Standbeeld
- Mister PSV
Jij rekent wel erg ruim. Ik zou 25mln voor die drie spelers al veel vinden. Daarnaast gaat Dest geen 10mln kosten. Eerder 0 tot maximaal een paar mln.R.Manco wrote: ↑19 May 2024, 10:40 Met Driouech, Flamingo, Tillman en St. Juste ben je zo al 30-35 miljoen kwijt aan aankopen dit jaar. Ga je er vanuit dat ze nog Dest halen dan ga je al richting de 40. Ben wel heel benieuwd wat er dan nog in de transfer pot zit, want ik vind dat we er dan niet veel sterker op worden t.o.v. dit seizoen.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- NotoriousBIG046
-
- Geselecteerd voor Oranje
Een blessuregevoelige speler halen met onze blessuregeschiedenis zou ik echt onbegrijpelijk vinden.
- These users thanked the author LeandroBonfim for the post (total 4):
- Carnelito • Benitez040 • Leon77M • Chucky
- DonyellMalen
- Legende
St. Juste gaat hopelijk van het lijstje, die andere twee mogen best komen.Voor zowel Couhaib Driouech, Jeremiah St. Juste en Ryan Flamingo is plek in de Eindhovense selectie.
- Asterix
- Meervoudig international
Nul vertrouwen in onze medische staf gecombineerd met een blessuregevoelige St Juste. Dit kan alleen maar goed gaan.
- These users thanked the author Asterix for the post:
- LeandroBonfim
Ich liebe gegenpressung
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
- Vaste waarde in elftal
In de breedte plus je wel, bovendien zullen spelers zich ontwikkelen. Met een fitte Lang, heb je nog een verkapte aanwinst. Als een topspeler verdwijnt, zul je wel moeten investeren.R.Manco wrote: ↑19 May 2024, 10:40 Met Driouech, Flamingo, Tillman en St. Juste ben je zo al 30-35 miljoen kwijt aan aankopen dit jaar. Ga je er vanuit dat ze nog Dest halen dan ga je al richting de 40. Ben wel heel benieuwd wat er dan nog in de transfer pot zit, want ik vind dat we er dan niet veel sterker op worden t.o.v. dit seizoen.
- ruuddevil
- Legende
Met de genoemde spelers, en dan met name , kun je meerdere kanten op. Door die nu te halen heb je in ieder geval een basis staan voor de selectie. Verder zal het dan afhangen van de uitgaande transfers en of de grotere targets beschikbaar komen.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Als het of of is: Liever 8 miljoen voor Sahraoui betalen dan 4 voor Driouech.PeeJ wrote: ↑19 May 2024, 10:55In de breedte plus je wel, bovendien zullen spelers zich ontwikkelen. Met een fitte Lang, heb je nog een verkapte aanwinst. Als een topspeler verdwijnt, zul je wel moeten investeren.R.Manco wrote: ↑19 May 2024, 10:40 Met Driouech, Flamingo, Tillman en St. Juste ben je zo al 30-35 miljoen kwijt aan aankopen dit jaar. Ga je er vanuit dat ze nog Dest halen dan ga je al richting de 40. Ben wel heel benieuwd wat er dan nog in de transfer pot zit, want ik vind dat we er dan niet veel sterker op worden t.o.v. dit seizoen.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Dat is ook het eerste wat ik dacht. Tot ik nog een keer goed las en Tillman ook in dat rijtje zag staan..Standbeeld wrote: ↑19 May 2024, 10:42Jij rekent wel erg ruim. Ik zou 25mln voor die drie spelers al veel vinden. Daarnaast gaat Dest geen 10mln kosten. Eerder 0 tot maximaal een paar mln.R.Manco wrote: ↑19 May 2024, 10:40 Met Driouech, Flamingo, Tillman en St. Juste ben je zo al 30-35 miljoen kwijt aan aankopen dit jaar. Ga je er vanuit dat ze nog Dest halen dan ga je al richting de 40. Ben wel heel benieuwd wat er dan nog in de transfer pot zit, want ik vind dat we er dan niet veel sterker op worden t.o.v. dit seizoen.
- These users thanked the author 29.04.2007 for the post (total 2):
- Standbeeld • R.Manco