Interessante spelers
-
- Nationale topspeler
Imo eigenlijk wel, je kunt er echt van uit gaan dat Gakpo volgend jaar (als het niet eerder is) vertrekt waardoor je sowieso een top-top buitenspeler nodig hebt. Nu Madueke er tot 2023 uit ligt lijkt het me een perfect moment om voor te sorteren en een absolute glasbak te halen voor deze posities. Met een tussenoplossing moet je volgend jaar opnieuw aan de slag om een geschikte vervanger te vinden.
[mention]Skuddem[/mention]
[mention]Skuddem[/mention]
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Ik hoop vooral niet dat ze fors investeren in een speler die niet goed genoeg is. We lopen over van talenten op die plek, daar moet je geen peperdure jongen voor 3 jaar neerzetten.
Mertens voor een of twee jaar halen is een interessante oplossing. In die richting moet je wat mij betreft ook denken. Kan met zijn ervaring volgens mij prima op rechts, terwijl hij ook op links en centraal kan. Dat biedt opties.
Mertens voor een of twee jaar halen is een interessante oplossing. In die richting moet je wat mij betreft ook denken. Kan met zijn ervaring volgens mij prima op rechts, terwijl hij ook op links en centraal kan. Dat biedt opties.
-
- Internationale topspeler
Gezien het verloop van deze transferperiode wordt de vervanger van Madueke sowieso een huur (Branthwaite, Hoever, Savio en initieel ook Simons). Ik denk dat JdJ en MB gaan voor: Stengs en/of Kluivert. Met beide kan ik leven. Niet top maar beter dan wat we nu hebben met Bakayoko en andere kwaliteiten dan een Vertessen. Savio heb ik geen benul van of en hoe goed hij is. Ze kennen de eredivisie en zijn toch ook een soort plug and play spelers. Voor een half jaar totdat Madueke terug is, is dat prima.
El Ghazi zou echt kut zijn overigens, die komt echt veel en veel en veel te kort. Mertens op rechts zou kunnen, ik weet niet hoe goed hij afgelopen 2/3 seizoenen was bij Napoli. Daarvoor natuurlijk grandioos.
El Ghazi zou echt kut zijn overigens, die komt echt veel en veel en veel te kort. Mertens op rechts zou kunnen, ik weet niet hoe goed hij afgelopen 2/3 seizoenen was bij Napoli. Daarvoor natuurlijk grandioos.
-
Wow, das niet eens een heel hoog bedrag. Één van die spelers die elk jaar (net als Toornstra en El Ahmadi bijv.) tegen ons boven zichzelf uit stijgt en dan echt fantastisch speelt. Leuk voor hem, ik vraag me wel af hoe hij het bij PSV gedaan zou hebben, voor 3,5 miljoen wel een interessante optie geweest voor erbij.Grasmat wrote: ↑31 Jul 2022, 20:34 Nou, dat is toch ook niet echt de dikke stap omhoog. Small club...
https://www.vi.nl/nieuws/az-laat-midtsj ... e-transfer
-
El Ghazi was een verschrikkelijk vervelend ventje bij Ajax. Geen teamspeler en past niet bij PSV.DonyellMalen wrote: ↑31 Jul 2022, 20:54Over Kluivert ben ik het met je eens, dat is echt een neus. Maar bij El Ghazi valt dat wel mee toch? Verbeter me als het wel zo is. Het is sowieso lastig, van de opties die ik als vervanger van Noni zie langskomen vind ik merendeel niet overtuigend. El Ghazi heb ik afgelopen jaar weinig zien spelen, maar gezien het feit dat hij bijna mee zou gaan naar het EK gaf ik hem het voordeel van de twijfel en het is enigszins een creatieve oplossing. Wat denk jij dat PSV gaat doen dan @Ykhim; gaan ze voor Dries Mertens?Ykhim wrote: ↑31 Jul 2022, 20:43 Het wordt steeds mooier. Dadelijk lezen we ook nog dat Kluivert helemaal niet zo'n vervelend mannetje is. Kul. Allebei ontzettende engnekken die het Ajax-DNA meermaals hebben laten zien aan het publiek.
Ze zijn trouwens ook gewoon niet eens goed genoeg, om de belangrijkere zaken maar aan te stippen. Overschatte spelers.
- mateja
2 wedstrijden per week, in hele korte tijd gaat dit seizoen afgewerkt worden. Je moet sowieso een 'zekerheidje' erbij halen nu. Ook als Noni terug is, zullen er gewoon minuten gemaakt worden door een eventuele aankoop. Zeker als die multi inzetbaar is zoals een Dries.
-
- Nationale topspeler
We bestaat niet zoiets als een zekerheidje. Dries komt niet voor een paar knikkers bij ons ballen.mateja wrote: ↑31 Jul 2022, 21:362 wedstrijden per week, in hele korte tijd gaat dit seizoen afgewerkt worden. Je moet sowieso een 'zekerheidje' erbij halen nu. Ook als Noni terug is, zullen er gewoon minuten gemaakt worden door een eventuele aankoop. Zeker als die multi inzetbaar is zoals een Dries.
- mateja
Klopt, daarom tussen haakjes. Er bestaat wel meer zekerheid dan een drietal jeugdspelers met niet of nauwelijks ervaring op het hoogste niveau.Mikelvb wrote: ↑31 Jul 2022, 21:50We bestaat niet zoiets als een zekerheidje. Dries komt niet voor een paar knikkers bij ons ballen.mateja wrote: ↑31 Jul 2022, 21:36
2 wedstrijden per week, in hele korte tijd gaat dit seizoen afgewerkt worden. Je moet sowieso een 'zekerheidje' erbij halen nu. Ook als Noni terug is, zullen er gewoon minuten gemaakt worden door een eventuele aankoop. Zeker als die multi inzetbaar is zoals een Dries.
En Dries mag ook wat kosten wat mij betreft.
-
- Nationale topspeler
Je moet ergens beginnen. Als er genoeg talent wordt gezien zal het wel gaan gebeuren. Het is niet dat je elke week 2 toppers moeten spelen. Daarnaast zijn er nog 10 anders spelers die meedoen. Ik heb liever een goede RB.
-
- Nationale topspeler
Denis Bouanga (27) is met Saint-Étienne gedegradeerd naar Ligue 2. Haalde al een aantal seizoenen aardige statistieken in de Ligue 1. Kan alle posities voorin bespelen, maar is vooral een linksbuiten. Heeft een contract tot 2023 en zou interesse hebben vanuit o.a. Ligue 1, Bundesliga en MLS. Interessante optie voor ons?
-
Benieuwd wat Yusuf Demir moet kosten. Vorig jaar een half seizoen misbruikt door Barcelona, na Ajax de engste club op aarde. Maar liet zich daar ook gelden. PSV zou voor hem nog steeds een stap omhoog zijn.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Barca had een clausule van 10mil. Nu moet ik wel zeggen; Barca was/is zijn droomclub, dus kans dat Rapid Wien een wat lager bedrag (en hoge doorverkoop) gerekend heeft om hem die stap te gunnen. Heeft het bij Barca verdienstelijk gedaan idd.Eindhovenvoetbal wrote: ↑01 Aug 2022, 06:57 Benieuwd wat Yusuf Demir moet kosten. Vorig jaar een half seizoen misbruikt door Barcelona, na Ajax de engste club op aarde. Maar liet zich daar ook gelden. PSV zou voor hem nog steeds een stap omhoog zijn.
-
Marktwaarde bij Transfermarkt gehalveerd het afgelopen jaar. Nog 2 jaar contract. Nog een jaar Rapid zal hij weinig zin in hebben. Ergens denk ik dat je aan 7 a 8 miljoen genoeg hebt. Het is alleen de vraag of PSV dusdanig wil investeren. Een huur met optie tot koop is de droomdeal.
-
- Nationale topspeler
Dat zou nou idd een deal zijn waar ik blij van zou worden. Jong toptalent die de kwaliteiten heeft om iets toe te voegen. Kan in nood tevens op 10 spelen en brengt iets compleet anders dan Madueke en/of Til. Creativiteit, vernuft, fantastische techniek.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ik denk dat dit typisch zo'n speler is die je makkelijk los kan weken zodra je CL binnen hebt, want dan kan het sportieve plaatje met het financiële plaatje kloppen. Ik denk niet dat Rapid happig is op weer een huurdeal want dat was met de Catalaanse Maffia geen succes.Eindhovenvoetbal wrote: ↑01 Aug 2022, 09:00 Marktwaarde bij Transfermarkt gehalveerd het afgelopen jaar. Nog 2 jaar contract. Nog een jaar Rapid zal hij weinig zin in hebben. Ergens denk ik dat je aan 7 a 8 miljoen genoeg hebt. Het is alleen de vraag of PSV dusdanig wil investeren. Een huur met optie tot koop is de droomdeal.
-
Demir zou perfect zijn. Maar niet alleen als we CL halen, ook gewoon nu met de blessure van Madueke. Met het schema waar we zo in rollen kun je niet enkel op Saibari en Savio rekenen. Dat word zwaar en daar heb je spelers voor nodig die al wat meer bagage hebben.
-
- Ballenjongen
Wat vinden jullie van Amin Sarr van Heerenveen? Speelt pas een halfjaar in de eredivisie maar maakte een hele goede indruk op mij in de wedstrijden die ik van hem gezien heb: doelgericht, koelbloedig, snel, goede dribbel, aardige pass in de benen. Hebben we meteen een talentvolle back up voor Luuk en een speler die door zijn snelheid op beide flanken ingezet kan worden.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Een goede periode 2 seizoenen geleden? Das toch geen doorontwikkelen? Dat is gokken. Dat kunnen we beter doen met onze 4 jonkies.hondjevandebakker wrote: ↑30 Jul 2022, 23:56Een ervaren speler vind ik prima om erbij te halen maar El Ghazi hoef ik niet. Afgelopen half jaar 2 wedstrijden gespeeld bij Everton en het feit dat hij in Amsterdam heeft gespeeld maakt het er niet echt beter op.