Peter Bosz
- De Realist
- Internationale topspeler
Nu nog twee wedstrijden alle ballen op Luuk en alles op alles stellen dat hij topscorer wordt. Komend seizoen meer rouleren met Pepi. All time Hero en clubicoon Luuk gaat nog meer dan genoeg belangrijk zijn komend jaar
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Teleurstellingen uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst. Ik vind een vergelijk met het PSV onder Van Nistelrooij bijna op alle vlakken mank gaan. Ruuds idee ging veel meer uit van geduldig de aanval zoeken en in de praktijk een uitvoering waar vaak geen lijn in zit. Op de een of andere manier haast iedereen zich om te zeggen dat hij de basis voor deze titel al heeft gelegd maar dat zie ik echt anders. Sinds dag 1 heeft Bosz in alles een transformatie bewerkstelligt bij PSV en komt het huidige spel en succes op zijn conto (en dat van Stewart). Het argument van Luuk over roteren obv de ervaringen vorig seizoen heeft dan ook weinig waarde imo; Bosz geeft elk van zijn spelers zoveel duidelijkheid over de rol en verwachtingen waarmee ze te maken hebben dat hij zich enige roulatie echt wel kan veroorloven zonder puntverlies.ShovingNE2 wrote: ↑06 May 2024, 11:59 Toen Bosz het voorstelde aan Luuk somde hij op welke wedstrijden dat onder Ruud gebeurde. Dat waren 3 zeperds tegen degradatiekandidaten.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Als bij het volgende kampioenschap alleen de mensen die kunnen zingen de microfoon vast mogen houden wordt het een saaie boel.
Ik vond het prachtig, eerst ongemakkelijk over z’n kale bolletje wrijven en daarna de knop omzetten, schijt hebben en uit volle borst
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Sorry, niet te serieus hoor. Gisteren & vandaag was en is alles mooi want PSV-gekleurd
- DonyellMalen
- Legende
Zo mooi
En deze al helemaal
En deze al helemaal
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- FritskePhilips
- Hatseflats
- Vedette
- Tjompie
Even allemaal stemmen op Bosz, gelukkig gaat hij nog aan kop
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/tr ... ~af89396d/
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/tr ... ~af89396d/
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
https://www.vi.nl/pro/overig/peter-bosz ... an-bij-PSV
En nog jaren bij PSV wil blijven?
‘Dat kwam ter sprake tijdens het trainingskamp, meer in de trant van: Wat wil je na PSV nog doen? Dat overviel me ook, want ik ben daar totaal niet mee bezig. Ik heb het hier hartstikke naar mijn zin. En als het aan mij ligt, dan blijf ik hier lekker. Vanuit dat gevoel gaf ik toen dat antwoord. Ik heb het hartstikke goed bij PSV, mijn vrouw heeft het ook naar haar zin in Eindhoven, dus ik wil hier nog heel lang blijven.’
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Zou toch geweldig zijn als Bosz het einde van zijn carrière de komende jaren in alle rust uitzit en van het attractieve denken definitief de norm maakt binnen de club. Ik vind zijn speelwijze zo waanzinnig fijn en heb er ook alle vertrouwen in dat we ook met het verliezen van sterkhouders Bosz met hun opvolgers er weer een machine van maakt. Prettig dat de man een langer verblijf voorstaat en van Brands weet je ook dat hij de komende jaren op z’n post zit. Dan is het verder te hopen dat het onze succes-TD niet gaat kriebelen. Met dat driemanschap intact kan PSV echt megastappen zetten de komende seizoenen.
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post (total 2):
- Sensation • De Realist
- DonyellMalen
- Legende
No worries, dat heeft Stewart al tig keer gezegd. Deze weg is PSV vanaf dit seizoen ingeslagen en daar stapt het niet meer van af.O Goleiro Grande wrote: ↑08 May 2024, 12:29en van het attractieve denken definitief de norm maakt binnen de club.
- DonyellMalen
- Legende
-
- Legende
Ze zitten er alle drie nog relatief kort, hebben al een bepaalde leeftijd dat het allemaal wat minder moet en ze hebben alle drie de nodige bagage uit het buitenland meegenomen en weten hoe het daar.O Goleiro Grande wrote: ↑08 May 2024, 12:29 Zou toch geweldig zijn als Bosz het einde van zijn carrière de komende jaren in alle rust uitzit en van het attractieve denken definitief de norm maakt binnen de club. Ik vind zijn speelwijze zo waanzinnig fijn en heb er ook alle vertrouwen in dat we ook met het verliezen van sterkhouders Bosz met hun opvolgers er weer een machine van maakt. Prettig dat de man een langer verblijf voorstaat en van Brands weet je ook dat hij de komende jaren op z’n post zit. Dan is het verder te hopen dat het onze succes-TD niet gaat kriebelen. Met dat driemanschap intact kan PSV echt megastappen zetten de komende seizoenen.
Dat maakt dat de kans dat het stabiel en rustig blijft met wellicht zelfs nog groei behoorlijk groot. Over een aantal jaar kunnen bepaalde zaken weer anders liggen, maar voor de komende jaren ziet het er naar uit de organisatie er gebeiteld bijzit. Alle ingrediënten om na dit succesvolle jaar er nog een aantal achteraan te plakken.
- These users thanked the author Massimo for the post:
- O Goleiro Grande
- DonyellMalen
- Legende
Hier houd ik van. Laat Peet maar bouwen en Earnie maar de kanonnen aantrekken.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
- Razzaa • De Realist
- Standbeeld
- Mister PSV
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Volgend jaar wél die beker en die records pakken en ook na de groepsfase nog meedoen!
- These users thanked the author ziege maar ook zagge for the post (total 2):
- Razzaa • De Realist
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- DonyellMalen
- Legende
Je weet niet half door wie we geleid worden. Peet en Earnie zijn perfectionisten en zeker Earnie heeft de Amerikaanse mentaliteit volledig in zich. Altijd voor het maximale gaan en altijd op zoek naar verbetering. Komend seizoen verder komen in de CL en die beker wél winnen.Standbeeld wrote: ↑19 May 2024, 17:27 Haha, dit kan je bijna niet serieus nemen. Nóg beter dan dit seizoen? Pff
- These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 5):
- Standbeeld • Razzaa • ziege maar ook zagge • De Realist • OmeAad
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Bovendien zei hij dat het beter moet om volgend seizoen 88 punten te halen, omdat iedereen het ons moeilijker gaat maken.
Dus niet persé meer punten.
De vergelijking met Feyenoord klopte dan ook niet helemaal, aangezien die juist wel meer punten hebben gehaald.
Dus niet persé meer punten.
De vergelijking met Feyenoord klopte dan ook niet helemaal, aangezien die juist wel meer punten hebben gehaald.
- These users thanked the author SKERLA for the post:
- Franciscus
- De Realist
- ruuddevil
- Legende
Als mensen, inclusief Peter Bosz, verwachten dat het beter kan dan dit seizoen dan wacht ze een teleurstelling. Dit seizoen was uniek. 91 punten mensen, dat is absurd goed. Alles viel in elkaar en dan zet je zo’n serie neer. Europees zou het eventueel beter kunnen.