Die staat echt wel op de lijst en hoog ook. Zou mij verbazen als hij niet komt.
Bij PSV zijn ze ook niet gek. Zien hetzelfde wat wij zien. Wat maakt ze dat ze het toch doen. Blijkt de prijs helemaal geen 10 miljoen te zien.
Transferwindow 2024/25
- ShovingNE2
- Site Admin
- Klapstoel
- Basisspeler
Wie bedoel je? Of verwacht jij dat ze alle drie komen?ShovingNE2 wrote: ↑19 May 2024, 11:04 Die staat echt wel op de lijst en hoog ook. Zou mij verbazen als hij niet komt.
Bij PSV zijn ze ook niet gek. Zien hetzelfde wat wij zien. Wat maakt ze dat ze het toch doen. Blijkt de prijs helemaal geen 10 miljoen te zien.
- ShovingNE2
- Site Admin
St. Juste.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Klapstoel
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vedette
Ik dacht dat Stewart en Bosz enkel échte kwaliteit wilde halen? Met deze spelers (met name Driouech en Flamingo) ‘versterk’ je je aan de onderkant/breedte in plaats van aan de bovenkant, en de fysio’s moeten ook nog eens extra overuren gaan draaien als St. Juste komt.
Ik volg deze waarschijnlijke keuzes in ieder geval niet en het strookt ook niet met afgelopen zomer. Anyway, Stewart krijgt wel het voordeel van de twijfel.
Ik volg deze waarschijnlijke keuzes in ieder geval niet en het strookt ook niet met afgelopen zomer. Anyway, Stewart krijgt wel het voordeel van de twijfel.
-
- Legende
Dit zijn nog geen spelers in de categorie Schouten/Lang/Lozano/Dest, nee. Echter hebben we nog wat gaten op te vullen en is met name Flamingo een multifunctionele speler en Driouech de vervanger van Vertessen, dus dat is vrij logisch.
St. Juste snap ik heel weinig van. Er wordt al jaren gezocht naar een centrale verdediger en dan komen ze telkens met deze chronisch geblesseerde aan. Er zijn toch wel meer verdedigers beschikbaar?
St. Juste snap ik heel weinig van. Er wordt al jaren gezocht naar een centrale verdediger en dan komen ze telkens met deze chronisch geblesseerde aan. Er zijn toch wel meer verdedigers beschikbaar?
- ShovingNE2
- Site Admin
Dat wil toch niet zeggen dat er geen topaankopen komen?Chucky wrote: ↑19 May 2024, 11:12 Ik dacht dat Stewart en Bosz enkel échte kwaliteit wilde halen? Met deze spelers (met name Driouech en Flamingo) ‘versterk’ je je aan de onderkant/breedte in plaats van aan de bovenkant, en de fysio’s moeten ook nog eens extra overuren gaan draaien als St. Juste komt.
Sterker nog, ze hebben het zelf gezegd dat ze de volgende stap willen maken.
Je gaat toch niet nu al roepen dat dit het niveau is wat we gaan halen deze zomer. Dat zou wel treurig zijn.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 4):
- DonyellMalen • Trixm • Ykhim • Ardbeg
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Er gaat hoe dan ook nog aan de absolute bovenkant geinvesteerd worden. Voor Veerman en Baka zullen twee absolute kanonnen komen en zal men ongetwijfeld flink investeren. Brands trok onlangs in het interview met VI niet voor niets de vergelijking met Feijenoord;
Flamingo zie ik als een heel strategische aankoop gezien zijn multifunctionaliteit en Driouech is de vervanger (qua positie in de selectie) van Vertessen. Niets mis mee, lijkt me."Zij kozen ervoor meer spelers te halen voor wat minder geld. Als je kijkt naar de afgelopen twee seizoenen heeft Feyenoord minder binnen gekregen dan wij, maar wel meer uitgegeven. Wij staken het in vier spelers en zij in tien. Dat is een keus."
- These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
- SKERLA • Ardbeg
- De Realist
- Internationale topspeler
Min keer min is plus las ik al. St juste gaat vlammen bij ons!
- These users thanked the author De Realist for the post:
- Loeka77
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Legende
Als je St. Juste haalt, dan moet je er wel iemand achter hebben die van vrijwel hetzelfde niveau is en ook moeiteloos in de basis kan spelen. Ramalho mag van mij nog zeker een jaartje blijven, al zal hij dat zelf niet zien zitten vermoed ik.
- Klapstoel
- Basisspeler
Flamingo is ter aanvulling op de selectie. Er was geen vervanger voor Schouten. Dus altijd een versterking
Voor Driouech geldt hetzelfde. Vertessen is gegaan en geen vervanger gekomen. We praten over de vierde buitenspeler.
Als laatste St Juste is misschien geen Alex maar ook geen Luckassen, Marcelo, Zanka, Derijck.
Moet wel het niveau van PSV in de gaten houden, spelers als Ramos, De Ligt, Stones, Dias komen nooit naar PSV
Voor Driouech geldt hetzelfde. Vertessen is gegaan en geen vervanger gekomen. We praten over de vierde buitenspeler.
Als laatste St Juste is misschien geen Alex maar ook geen Luckassen, Marcelo, Zanka, Derijck.
Moet wel het niveau van PSV in de gaten houden, spelers als Ramos, De Ligt, Stones, Dias komen nooit naar PSV
- DonyellMalen
- Legende
- Juancho
- Mister PSV
No way dat St. Juste naar PSV komt als 2de keuze. Daarvoor zal en zn aankoopprijs en salaris te hoog zijn. Dat zal in de ogen van PSV gewoon de nieuwe RCV moeten worden met vanuit PSV's voorkeur Ramalho als backup. En dat beeld maakt mij best treurig, zeer teleurstellend als dit de invulling is van Earnie.
Ik hoop dan maar dat het nog steeds een rookgordijn is. Want alle seinen zouden op rood moeten staan bij PSV wbt St. Juste. Dan maakt het verder niks uit of hij nou 6 miljoen moet kosten of 10 miljoen.
Flamingo zou ik daarentegen wel een goede strategische aankoop vinden. Speler ala Pepi, die je rustig een jaartje kan laten wennen maar ook rustig de basis in kan gooien. Heb je eindelijk een backup achter Schouten zodat die lekker op het middenveld kan blijven spelen.
Ik hoop dan maar dat het nog steeds een rookgordijn is. Want alle seinen zouden op rood moeten staan bij PSV wbt St. Juste. Dan maakt het verder niks uit of hij nou 6 miljoen moet kosten of 10 miljoen.
Flamingo zou ik daarentegen wel een goede strategische aankoop vinden. Speler ala Pepi, die je rustig een jaartje kan laten wennen maar ook rustig de basis in kan gooien. Heb je eindelijk een backup achter Schouten zodat die lekker op het middenveld kan blijven spelen.
Last edited by Juancho on 19 May 2024, 11:28, edited 2 times in total.
- These users thanked the author Juancho for the post:
- LeandroBonfim
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Legende
Ach, Lang is voor Ajax, dus dit vind ik geen argument. Maak me meer zorgen om z’n blessures.DonyellMalen wrote: ↑19 May 2024, 11:26Dat zal het een stuk acceptabeler maken, mocht dat echt zo zijn.
Mja, he..
-
- Vaste waarde in elftal
Ik heb hem een paar keer live in het stadion gezien tegen BMG o.a. maar was toen totaal niet onder de indruk
- DonyellMalen
- Legende
Het was ook cynisch bedoeld. Die jongen was als kind voor ajax en deed deze uitspraak als Feijenoorder, dus slijmende voetbalpraat. Lekker boeiend.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- TomPSV
-
- Vaste waarde in elftal
Stel Ryan Flamingo haakt snel aan en maakt indruk op bosz kan die altijd nog op 6 en schouten langs boscagli centraal
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Andersom.Benitez040 wrote: ↑19 May 2024, 11:43 Stel Ryan Flamingo haakt snel aan en maakt indruk op bosz kan die altijd nog op 6 en schouten langs boscagli centraal
- These users thanked the author SKERLA for the post:
- Dai Ragazzi
-
- Vaste waarde in elftal
Ook primaSKERLA wrote: ↑19 May 2024, 11:47Andersom.Benitez040 wrote: ↑19 May 2024, 11:43 Stel Ryan Flamingo haakt snel aan en maakt indruk op bosz kan die altijd nog op 6 en schouten langs boscagli centraal
- trouwepsvfan
- Vedette
Schouten wil echt niet meer op CV. Ik vind dat we dat ook wel een beetje mogen respecteren.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 4):
- DonyellMalen • Leon77M • Doperwt11 • Bram
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Vooral dat ja. De nieuwe RCV moet zorgen dat Jerdy niet meer naar achteren hoeft.
- These users thanked the author SKERLA for the post:
- De Realist