Johan Bakayoko
-
- Internationale topspeler
Had 1 hele goede voorzet. Dat is er al 1 meer dan Lang, die alle lof krijgt. Bij beiden ontbreekt te vaak een goede afronding of eindpass
- These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post:
- Juancho
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- Persepolis
- Vedette
Het verschil zit em m.i. in het feit dat Lang meestal goede keuzes maakte, alleen misten vooral zijn schoten overtuiging. Bakayoko maakt vaker verkeerde keuzes, waardoor de kans op een goede afronding of eindpass vooraf al verkleind wordt. Uiteindelijk hebben beiden 0 goals en assists vandaag, maar Lang vond ik slimmer, dreigender en balvaster. Vind ik belangrijker dan 1 goede voorzet of geen.Eindhovenvoetbal wrote: ↑03 Oct 2023, 22:00 Had 1 hele goede voorzet. Dat is er al 1 meer dan Lang, die alle lof krijgt. Bij beiden ontbreekt te vaak een goede afronding of eindpass
-
- Meervoudig international
- Standbeeld
- Mister PSV
Hou toch op man. Heb hem vaak zat zijn tegenstander voorbij zien snellen.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
- DeBruyne • Juancho
-
- Vedette
- trouwepsvfan
- Vedette
Ik vond hem vandaag zeker niet slecht, maar hij is in scoringspositie altijd zo ongelofelijk wild. Heeft totaal niet de rust om de bal zuiver te schieten.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
- Ykhim
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Weet je wie ik vandaag een keer of 10 keer z'n tegenstanders voorbij heb zien snellen? Noa Lang! Maar was inderdaad niet zo goed als de waanzinnige Bakayoko, die z'n tegenstanders t snot voor z'n ogen liep, tactisch scherp was en een constante plaag was voor de verdediging van Sevilla. Ondanks 7 maanden droogte voor een PSV aanvaller een enorm talent, word de nieuwe recordverkoop!Standbeeld wrote: ↑03 Oct 2023, 23:34Hou toch op man. Heb hem vaak zat zijn tegenstander voorbij zien snellen.
-
- Vedette
Kritiek geven mag, maar dit is vooral erg sneu en triest..dePinhodeSouza wrote: ↑03 Oct 2023, 23:45Weet je wie ik vandaag een keer of 10 keer z'n tegenstanders voorbij heb zien snellen? Noa Lang! Maar was inderdaad niet zo goed als de waanzinnige Bakayoko, die z'n tegenstanders t snot voor z'n ogen liep, tactisch scherp was en een constante plaag was voor de verdediging van Sevilla. Ondanks 7 maanden droogte voor een PSV aanvaller een enorm talent, word de nieuwe recordverkoop!Standbeeld wrote: ↑03 Oct 2023, 23:34
Hou toch op man. Heb hem vaak zat zijn tegenstander voorbij zien snellen.
- These users thanked the author Chucky for the post:
- DezoonvanAad
Vind het verdedigen/prijzen van Bakayoko en tegelijkertijd enorm kritisch zijn op onze beste speler enorm verbazingwekkend. Bakayoko is negen van de tien keer waardeloos, en geloof me, dat gaat ie blijven want hij kan d'r geen klote van. Noa Lang is weergaloos.Chucky wrote: ↑03 Oct 2023, 23:51Kritiek geven mag, maar dit is vooral erg sneu en triest..dePinhodeSouza wrote: ↑03 Oct 2023, 23:45
Weet je wie ik vandaag een keer of 10 keer z'n tegenstanders voorbij heb zien snellen? Noa Lang! Maar was inderdaad niet zo goed als de waanzinnige Bakayoko, die z'n tegenstanders t snot voor z'n ogen liep, tactisch scherp was en een constante plaag was voor de verdediging van Sevilla. Ondanks 7 maanden droogte voor een PSV aanvaller een enorm talent, word de nieuwe recordverkoop!
Last edited by dePinhodeSouza on 03 Oct 2023, 23:55, edited 1 time in total.
- ParkJiSung
- Basisspeler
Beide niet waar wat mij betreft. Volgens mij 2x buitenom er langs, maar speelde zeker niet slecht. Paar keer een ongelukkige keuze in zijn voortzetting, maar heb een slap schot binnenkant voet van Veerman van 20 meter ook wel genoeg gezien.Standbeeld wrote: ↑03 Oct 2023, 23:34Hou toch op man. Heb hem vaak zat zijn tegenstander voorbij zien snellen.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Oneens! Want <morgen meer>dePinhodeSouza wrote: ↑03 Oct 2023, 23:54Bakayoko is negen van de tien keer waardeloos, en geloof me, dat gaat ie blijven want hij kan d'r geen klote van.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
-
- Nationale topspeler
Hij heeft dreiging maar heel weinig rendement en staat al een tijd stil. Ben sowieso voorstander van Lozano basis elke wedstrijddePinhodeSouza wrote: ↑03 Oct 2023, 23:54Vind het verdedigen/prijzen van Bakayoko en tegelijkertijd enorm kritisch zijn op onze beste speler enorm verbazingwekkend. Bakayoko is compleet waardeloos, en geloof me, dat gaat ie blijven want hij kan d'r geen klote van. Noa Lang is weergaloos.
- De Realist
Beetje ongenuanceerd allemaal, maar ik word ook niet blij van Bakayoko. Die schoten van hem zijn al een paar weken alleen rolletjes. Dat moet echt veel beter voor iemand met zijn schot.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Nationale topspeler
Ik vind het gewoon een best domme voetballer, die helaas ook niet echt ontwikkelt op het gebied van rendement, de juiste keuzes maken, variatie in acties, tempo hoog houden aan de bal. Het is wel luxe om hem en Lang en Lozano te hebben, maar ik zie toch liever dat Chucky wat meer mag wennen.
- These users thanked the author Siemen for the post:
- 29.04.2007
-
Wat mij altijd bij hem blijft verbazen, is zijn aanname. Met name die op lange cross passes. Maar ook met normale ballen heeft hij vaak veel moeite. Ik overdrijf niet als ik stel dat er vanaf amateurniveau eerste klasse en hoger veel spelers zijn te vinden die een betere aanname hebben dan Bakayoko. Voor iemand die voetballer als beroep heeft, en 24/7 met een bal in de weer is, vind ik dat toch bijzonder.
- These users thanked the author grasveld for the post:
- 29.04.2007
Tis "moake" hollandse wijsneus en gelukkig doet luukske da ok terwijl we dn Bakmeejyoghurt maar n bietje dar veurin loate brasse. Dn dieje makt himaal niks kloar.
- These users thanked the author dePinhodeSouza for the post:
- De Realist
-
- Vedette
Speelt geen goede wedstrijd maar fijn dat hij zn mooie goal heeft kunnen maken. Hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar beter
- ShovingNE2
- Site Admin
Al die wannabees die Johan naar de bank schreven moeten zich kapot schamen.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- psvgouda
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
Of zoals ze in België zeggen:ShovingNE2 wrote: ↑08 Oct 2023, 18:13 Al die wannabees die Johan naar de bank schreven moeten zich kapot schamen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..