EDIT:
Ik ben gewoon op je context ingegaan. Haalt niet weg dat je ongeveer zegt dat Alderweireld dan aanvulling als derde verdediger zou zijn. Dat gaat natuurlijk niet gebeuren want het is nog een van de beste CV's van Europa.
EDIT:
Rosario heeft nog geen minuut gemist waar hij niet geschorst of geblesseerd was. No way dat PSV Veerman gaat halen en al helemaal no way dat Schmidt Rosario niet opstelt ten kosten van Veerman.Ardbeg wrote: ↑06 Apr 2021, 12:18Nee, dat klopt niet, Tinus. In de huidige samenstelling van de selectie zet Schmidt het liefst Rosario naast Sangare. Boscagli is de belangrijk voor de verdediging om nu op het middenveld te posteren en Viergever dan in de verdediging te zetten. Da's nu een paar keer oke uitgepakt maar als je echt denkt dat dit 0 kans is: No way.11 Sir Tinus wrote: ↑06 Apr 2021, 12:11
Er is 0 kans dat Zahavi en Rosario niet in de basis staan zolang ze hier nog zijn. Als je PSV een beetje hebt gevolgd de afgelopen 7 maanden dan kan het niet zijn dat dat je verbaasd.
Nee, wat ik zeg is: Rosario speelt bij gebrek aan beter. Als PSV er op die positie op vooruit kan, dan doen ze dat ook.11 Sir Tinus wrote: ↑06 Apr 2021, 12:30Rosario heeft nog geen minuut gemist waar hij niet geschorst of geblesseerd was. No way dat PSV Veerman gaat halen en al helemaal no way dat Schmidt Rosario niet opstelt ten kosten van Veerman.Ardbeg wrote: ↑06 Apr 2021, 12:18
Nee, dat klopt niet, Tinus. In de huidige samenstelling van de selectie zet Schmidt het liefst Rosario naast Sangare. Boscagli is de belangrijk voor de verdediging om nu op het middenveld te posteren en Viergever dan in de verdediging te zetten. Da's nu een paar keer oke uitgepakt maar als je echt denkt dat dit 0 kans is: No way.
Götze, zeurTinus (ik spiegel de denigrerende houding even). Götze. Het draait al lang niet allemaal meer om geld. Vooral niet bij hen die zichzelf al financieel onafhankelijk hebben gespeeld en/of hun toekomst hebben gegarandeerd.11 Sir Tinus wrote: ↑06 Apr 2021, 11:49 Wijnaldum, verdient waarschijnlijk 5 a 10 miljoen bij Liverpool en kan een grote klapper maken omdat hij transfervrij is. Kan zo naar Barcelona, Manchester of blijven bij Liverpool maar dan roept iemand dat hij transfervrij naar PSV kan. Dan ben je echt te dom om te poepen.
Nogmaals; transferwaarden zijn zoveel als mogelijk van één en dezelfde site afkomstig, om op die manier een lineaire manier van vergelijken te hanteren.Koopmeiners zit al aan zijn top en dat zou PSV kunnen doen voor Strootman-achtige bedragen, maar niet voor 17,5 a 25 miljoen.
In het vakjargon noemen we dat een Feyenoordaankoop.GillesdelaCroquette wrote: ↑06 Apr 2021, 12:36 Vind Veerman typisch zo'n speler die leuk is voor Heerenveen maar waarschijnlijk niet aan kan haken op een hoger niveau waar meer vereist wordt dan frivoliteiten.
Dat bedoelde ik ook met een koopje. Lijkt me heel sterk dat die voor 2 miljoen op te pikken is.FritskePhilips wrote: ↑06 Apr 2021, 12:51 Evenals bij Alderweireld, zie ik Koopmeiners niet voor dat bedrag vertrekken. Evenmin dat Kim voor 2 miljoen momenteel haalbaar zou zijn.
Eens, laten we wel een beetje normaal tegen elkaar blijven doen. We zijn allemaal PSV fans en soms hebben we andere opvattingen. Dat maakt je niet "te dom om te poepen" of wat dan ook. PSV zou gek zijn om geen poging te wagen bij Gini, vind ik. Hoe haalbaar is hij? Dat vind ik heel lastig in schatten maar waarom zou je niet peilen?FritskePhilips wrote: ↑06 Apr 2021, 12:51Götze, zeurTinus (ik spiegel de denigrerende houding even)11 Sir Tinus wrote: ↑06 Apr 2021, 11:49 Wijnaldum, verdient waarschijnlijk 5 a 10 miljoen bij Liverpool en kan een grote klapper maken omdat hij transfervrij is. Kan zo naar Barcelona, Manchester of blijven bij Liverpool maar dan roept iemand dat hij transfervrij naar PSV kan. Dan ben je echt te dom om te poepen.
Inderdaad. Zijn eerste seizoen was geweldig, het tweede seizoen zeer zeer matig. De Propper van het tweede seizoen mag wat mij betreft wegblijven, die van het eerste seizoen is van harte welkom. Ik heb alleen het idee dat het in de PL niet veel beter is geworden...
Daarom betitel ik niet zo snel meer iemand als onhaalbaar. Misschien wil Boateng ook een beetje rust en vind hij dat belangrijker dan nog een keer veel geld verdienen. Om maar een voorbeeld te noemen.
Zullen we anders even niet doen alsof dit zo'n vanzelfsprekendheid is, laat staan binnen de categorie spelers waar Götze in valt? Voor 99% van de spelers draait het maar om één ding: geld, ook als ze al meer dan genoeg hebben. Dat een absolute topspeler voor een rustige omgeving kiest is een zeldzame uitzondering en zo moet je 'm ook behandelen. De keren dat PSV dergelijke spelers weet te halen zijn op een hand te tellen. Sterker nog: dat Alderweireld een serieuze optie lijkt te zijn - ik geloof Ailon op z'n woord - is een klein wonder, want dat is ook gewoon nog steeds wereldtop. Hopen op zo'n scenario is nog altijd wat anders dan het continu aanhalen als een realistisch scenario.FritskePhilips wrote: ↑06 Apr 2021, 12:51 Götze, zeurTinus (ik spiegel de denigrerende houding even). Götze. Het draait al lang niet allemaal meer om geld. Vooral niet bij hen die zichzelf al financieel onafhankelijk hebben gespeeld en/of hun toekomst hebben gegarandeerd.
Je vindt het serieus lastig in te schatten hoe haalbaar Wijnaldum is?Ardbeg wrote: ↑06 Apr 2021, 12:53Eens, laten we wel een beetje normaal tegen elkaar blijven doen. We zijn allemaal PSV fans en soms hebben we andere opvattingen. Dat maakt je niet "te dom om te poepen" of wat dan ook. PSV zou gek zijn om geen poging te wagen bij Gini, vind ik. Hoe haalbaar is hij? Dat vind ik heel lastig in schatten maar waarom zou je niet peilen?FritskePhilips wrote: ↑06 Apr 2021, 12:51
Götze, zeurTinus (ik spiegel de denigrerende houding even)
Focus even op alles wat ik schrijf en pik er niet enkel 1 zinnetje uit. Er is geen enkele reden om NIET te peilen of Wijnaldum interesse zou hebben. Dat eventuele wonder dat ie het wil, moet je gewoon checken. Natuurlijk zie ik die kans niet heel groot maar hey, je weet het niet. Ik vind het bovenop alles geen reden om over mede-forumleden te spreken als "te dom om te poepen".11 Sir Tinus wrote: ↑06 Apr 2021, 13:20Je vindt het serieus lastig in te schatten hoe haalbaar Wijnaldum is?Ardbeg wrote: ↑06 Apr 2021, 12:53
Eens, laten we wel een beetje normaal tegen elkaar blijven doen. We zijn allemaal PSV fans en soms hebben we andere opvattingen. Dat maakt je niet "te dom om te poepen" of wat dan ook. PSV zou gek zijn om geen poging te wagen bij Gini, vind ik. Hoe haalbaar is hij? Dat vind ik heel lastig in schatten maar waarom zou je niet peilen?
Ik denk dat het geen issue is. Simpelweg omdat Rosario gaat vertrekken. Tik op google 'Rosario Raiola' in en vorige zomer vlogen al de wereld aan geruchten je om de oren. Raiola gaat hem wegbrengen. Die brengt een topper naar een Italiaanse club en zegt dan tegen die club: moet je Rosario ook nemen. Of een Atalanta Bergamo die goede ervaringen heeft met dit type Nederlandse spelers. Dit is ook precies de reden waarom spelers Raiola als zaakwaarnemer hebben.11 Sir Tinus wrote: ↑06 Apr 2021, 12:30
Rosario heeft nog geen minuut gemist waar hij niet geschorst of geblesseerd was. No way dat PSV Veerman gaat halen en al helemaal no way dat Schmidt Rosario niet opstelt ten kosten van Veerman.
Dat is toch geen argument? Dan kun je 500 spelers elke zomer en winter periode 'peilen' of ze voor een habbekrats bij PSV komen ballen. Daarnaast is het met Götze een lang en intensief contact geweest en niet enkel even een peilstokje erin duwen. Dat Götze voor PSV koos is een wonder en dat moeten we koesteren, maar het is geen startschot om iedere speler een appje te sturen of te vragen of ze interesse hebben.Ardbeg wrote: ↑06 Apr 2021, 13:25Focus even op alles wat ik schrijf en pik er niet enkel 1 zinnetje uit. Er is geen enkele reden om NIET te peilen of Wijnaldum interesse zou hebben. Dat eventuele wonder dat ie het wil, moet je gewoon checken. Natuurlijk zie ik die kans niet heel groot maar hey, je weet het niet. Ik vind het bovenop alles geen reden om over mede-forumleden te spreken als "te dom om te poepen".11 Sir Tinus wrote: ↑06 Apr 2021, 13:20
Je vindt het serieus lastig in te schatten hoe haalbaar Wijnaldum is?
Dat zou zoooooooo veel problemen oplossen voor PSV. Ik hoop het met alles wat ik heb. Mooi voor Raiola, mooi voor Rosario, mooi voor PSV... triple win.ShovingNE2 wrote: ↑06 Apr 2021, 13:37Ik denk dat het geen issue is. Simpelweg omdat Rosario gaat vertrekken. Tik op google 'Rosario Raiola' in en vorige zomer vlogen al de wereld aan geruchten je om de oren. Raiola gaat hem wegbrengen. Die brengt een topper naar een Italiaanse club en zegt dan tegen die club: moet je Rosario ook nemen. Of een Atalanta Bergamo die goede ervaringen heeft met dit type Nederlandse spelers. Dit is ook precies de reden waarom spelers Raiola als zaakwaarnemer hebben.11 Sir Tinus wrote: ↑06 Apr 2021, 12:30
Rosario heeft nog geen minuut gemist waar hij niet geschorst of geblesseerd was. No way dat PSV Veerman gaat halen en al helemaal no way dat Schmidt Rosario niet opstelt ten kosten van Veerman.
Weet je wat geen argument is?: "Dan kun je 500 spelers elke zomer en winter periode 'peilen' of ze voor een habbekrats bij PSV komen ballen."/"om iedere speler een appje te sturen of te vragen of ze interesse hebben". Dat beweer ik namelijk nergens maar dat trek jij in het extreme.11 Sir Tinus wrote: ↑06 Apr 2021, 13:40Dat is toch geen argument? Dan kun je 500 spelers elke zomer en winter periode 'peilen' of ze voor een habbekrats bij PSV komen ballen. Daarnaast is het met Götze een lang en intensief contact geweest en niet enkel even een peilstokje erin duwen. Dat Götze voor PSV koos is een wonder en dat moeten we koesteren, maar het is geen startschot om iedere speler een appje te sturen of te vragen of ze interesse hebben.Ardbeg wrote: ↑06 Apr 2021, 13:25
Focus even op alles wat ik schrijf en pik er niet enkel 1 zinnetje uit. Er is geen enkele reden om NIET te peilen of Wijnaldum interesse zou hebben. Dat eventuele wonder dat ie het wil, moet je gewoon checken. Natuurlijk zie ik die kans niet heel groot maar hey, je weet het niet. Ik vind het bovenop alles geen reden om over mede-forumleden te spreken als "te dom om te poepen".
Eens. Maar met Gini zal er sowieso wel contact zijn als oud speler. Ze weten echt wel of hij ervoor open staat of niet. Met veel zaakwaarnemers is sowieso wel contact en dan wordt de rest van de stal ook wel doorgenomen mocht het interessant kunnen zijn voor PSV. Wat je terecht zegt: dat is maandenlang masseren en niet een appje links of rechts.11 Sir Tinus wrote: ↑06 Apr 2021, 13:40 Daarnaast is het met Götze een lang en intensief contact geweest en niet enkel even een peilstokje erin duwen. Dat Götze voor PSV koos is een wonder en dat moeten we koesteren, maar het is geen startschot om iedere speler een appje te sturen of te vragen of ze interesse hebben.
Als het gebeurt dan drink ik er een pilsje op. Misschien wel twee!11 Sir Tinus wrote: ↑06 Apr 2021, 13:41 Dat zou zoooooooo veel problemen oplossen voor PSV. Ik hoop het met alles wat ik heb. Mooi voor Raiola, mooi voor Rosario, mooi voor PSV... triple win.
Zeker, ervaren oud PSV spelers, of zelfs oud Eredivisie spelers (Gudelj heb ik al vaak genoemd, maar ook Dembele bv) kun je zeker peilen. Maar Wijnaldum zit toch in een totaal andere situatie? De vraag is of hij naar Barcelona gaat of bij Liverpool blijft. Klopp en Koeman willen hem beide dolgraag, dan is PSV toch in geen 100 jaar op dit moment een optie?Ardbeg wrote: ↑06 Apr 2021, 13:48Dat weet je eigenlijk ook wel. Ik heb het over een ervaren voormalig PSV speler peilen die zelf zegt:11 Sir Tinus wrote: ↑06 Apr 2021, 13:40
Dat is toch geen argument? Dan kun je 500 spelers elke zomer en winter periode 'peilen' of ze voor een habbekrats bij PSV komen ballen. Daarnaast is het met Götze een lang en intensief contact geweest en niet enkel even een peilstokje erin duwen. Dat Götze voor PSV koos is een wonder en dat moeten we koesteren, maar het is geen startschot om iedere speler een appje te sturen of te vragen of ze interesse hebben.
https://www.psvfans.nl/nieuws/historie- ... n-naar-PSV
Waarom zou je hem dan niet benaderen om te kijken of het een mogelijkheid is?