Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Ardbeg
Mister PSV

Chrosser wrote: 06 Apr 2021, 12:14
Ardbeg wrote: 06 Apr 2021, 12:01

Daar gaat het niet om. Jij hebt het er over dat ie als backup van Schuurs naar Ajax zou kunnen gaan. Dat is natuurlijk lachwekkend.
Ik geef daarna volgens mij de context aan. Alleen op de eerste post dan blijven hangen is ook lachwekkend.
EDIT:

Ik ben gewoon op je context ingegaan. Haalt niet weg dat je ongeveer zegt dat Alderweireld dan aanvulling als derde verdediger zou zijn. Dat gaat natuurlijk niet gebeuren want het is nog een van de beste CV's van Europa.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ardbeg wrote: 06 Apr 2021, 12:18
11 Sir Tinus wrote: 06 Apr 2021, 12:11

Er is 0 kans dat Zahavi en Rosario niet in de basis staan zolang ze hier nog zijn. Als je PSV een beetje hebt gevolgd de afgelopen 7 maanden dan kan het niet zijn dat dat je verbaasd.
Nee, dat klopt niet, Tinus. In de huidige samenstelling van de selectie zet Schmidt het liefst Rosario naast Sangare. Boscagli is de belangrijk voor de verdediging om nu op het middenveld te posteren en Viergever dan in de verdediging te zetten. Da's nu een paar keer oke uitgepakt maar als je echt denkt dat dit 0 kans is: No way.
Rosario heeft nog geen minuut gemist waar hij niet geschorst of geblesseerd was. No way dat PSV Veerman gaat halen en al helemaal no way dat Schmidt Rosario niet opstelt ten kosten van Veerman.
ruuddevil
Legende

Drommel, Veerman, Boadu en Alderwereld. Lijkt me niet realistisch. De drie eredivisie spelers hoef ik overigens niet, prijs kwaliteit klopt niet.
Ardbeg
Mister PSV

11 Sir Tinus wrote: 06 Apr 2021, 12:30
Ardbeg wrote: 06 Apr 2021, 12:18

Nee, dat klopt niet, Tinus. In de huidige samenstelling van de selectie zet Schmidt het liefst Rosario naast Sangare. Boscagli is de belangrijk voor de verdediging om nu op het middenveld te posteren en Viergever dan in de verdediging te zetten. Da's nu een paar keer oke uitgepakt maar als je echt denkt dat dit 0 kans is: No way.
Rosario heeft nog geen minuut gemist waar hij niet geschorst of geblesseerd was. No way dat PSV Veerman gaat halen en al helemaal no way dat Schmidt Rosario niet opstelt ten kosten van Veerman.
Nee, wat ik zeg is: Rosario speelt bij gebrek aan beter. Als PSV er op die positie op vooruit kan, dan doen ze dat ook.
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler

Vind Veerman typisch zo'n speler die leuk is voor Heerenveen maar waarschijnlijk niet aan kan haken op een hoger niveau waar meer vereist wordt dan frivoliteiten.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
FritskePhilips
Nationale topspeler

11 Sir Tinus wrote: 06 Apr 2021, 11:49 Wijnaldum, verdient waarschijnlijk 5 a 10 miljoen bij Liverpool en kan een grote klapper maken omdat hij transfervrij is. Kan zo naar Barcelona, Manchester of blijven bij Liverpool maar dan roept iemand dat hij transfervrij naar PSV kan. Dan ben je echt te dom om te poepen.
Götze, zeurTinus (ik spiegel de denigrerende houding even). Götze. Het draait al lang niet allemaal meer om geld. Vooral niet bij hen die zichzelf al financieel onafhankelijk hebben gespeeld en/of hun toekomst hebben gegarandeerd.
Koopmeiners zit al aan zijn top en dat zou PSV kunnen doen voor Strootman-achtige bedragen, maar niet voor 17,5 a 25 miljoen.
Nogmaals; transferwaarden zijn zoveel als mogelijk van één en dezelfde site afkomstig, om op die manier een lineaire manier van vergelijken te hanteren.

Evenals bij Alderweireld, zie ik Koopmeiners niet voor dat bedrag vertrekken. Evenmin dat Kim voor 2 miljoen momenteel haalbaar zou zijn.
Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

GillesdelaCroquette wrote: 06 Apr 2021, 12:36 Vind Veerman typisch zo'n speler die leuk is voor Heerenveen maar waarschijnlijk niet aan kan haken op een hoger niveau waar meer vereist wordt dan frivoliteiten.
In het vakjargon noemen we dat een Feyenoordaankoop.
FritskePhilips wrote: 06 Apr 2021, 12:51 Evenals bij Alderweireld, zie ik Koopmeiners niet voor dat bedrag vertrekken. Evenmin dat Kim voor 2 miljoen momenteel haalbaar zou zijn.
Dat bedoelde ik ook met een koopje. Lijkt me heel sterk dat die voor 2 miljoen op te pikken is.
Ardbeg
Mister PSV

FritskePhilips wrote: 06 Apr 2021, 12:51
11 Sir Tinus wrote: 06 Apr 2021, 11:49 Wijnaldum, verdient waarschijnlijk 5 a 10 miljoen bij Liverpool en kan een grote klapper maken omdat hij transfervrij is. Kan zo naar Barcelona, Manchester of blijven bij Liverpool maar dan roept iemand dat hij transfervrij naar PSV kan. Dan ben je echt te dom om te poepen.
Götze, zeurTinus (ik spiegel de denigrerende houding even)
Eens, laten we wel een beetje normaal tegen elkaar blijven doen. We zijn allemaal PSV fans en soms hebben we andere opvattingen. Dat maakt je niet "te dom om te poepen" of wat dan ook. PSV zou gek zijn om geen poging te wagen bij Gini, vind ik. Hoe haalbaar is hij? Dat vind ik heel lastig in schatten maar waarom zou je niet peilen?
ruuddevil
Legende

Image
PSV-DTC
International

Nee heb je, ja kun je krijgen.

Nooit geschoten is altijd mis.

Wie niet waagt, wie niet wint.
Grasmat
Lid van verdienste

ruuddevil wrote: 06 Apr 2021, 12:56 Image

Dat blijft, met afstand, de mooiste avond in de transferhistorie ever ooit. Al denkt mijn vrouw daar anders over aangezien het forum toen zo down als een dubbeltje was.
Last edited by Grasmat on 06 Apr 2021, 12:57, edited 1 time in total.
Ardbeg
Mister PSV

Jij was (terecht) sceptisch toen ik hem aandroeg. Ik was van het "valt te proberen, ondanks de kleine kans". De munt viel de goede kant op! Daarom zeg ik idd "Altijd proberen!"
Thoresen
Nationale topspeler

ruuddevil wrote: 06 Apr 2021, 10:12 Ik vraag me af of Propper het verschil gaat maken. Het is een beetje een slapzak. Misschien is ie voor zijn gevoel klaar, want financieel onafhankelijk.
Inderdaad. Zijn eerste seizoen was geweldig, het tweede seizoen zeer zeer matig. De Propper van het tweede seizoen mag wat mij betreft wegblijven, die van het eerste seizoen is van harte welkom. Ik heb alleen het idee dat het in de PL niet veel beter is geworden...
Grasmat
Lid van verdienste

PSV-DTC wrote: 06 Apr 2021, 12:57 Nee heb je, ja kun je krijgen.

De bal is rond!
ruuddevil
Legende

Ardbeg wrote: 06 Apr 2021, 12:57
Jij was (terecht) sceptisch toen ik hem aandroeg. Ik was van het "valt te proberen, ondanks de kleine kans". De munt viel de goede kant op! Daarom zeg ik idd "Altijd proberen!"
Daarom betitel ik niet zo snel meer iemand als onhaalbaar. Misschien wil Boateng ook een beetje rust en vind hij dat belangrijker dan nog een keer veel geld verdienen. Om maar een voorbeeld te noemen.
Ykhim
Lid scoutingsteam

FritskePhilips wrote: 06 Apr 2021, 12:51 Götze, zeurTinus (ik spiegel de denigrerende houding even). Götze. Het draait al lang niet allemaal meer om geld. Vooral niet bij hen die zichzelf al financieel onafhankelijk hebben gespeeld en/of hun toekomst hebben gegarandeerd.
Zullen we anders even niet doen alsof dit zo'n vanzelfsprekendheid is, laat staan binnen de categorie spelers waar Götze in valt? Voor 99% van de spelers draait het maar om één ding: geld, ook als ze al meer dan genoeg hebben. Dat een absolute topspeler voor een rustige omgeving kiest is een zeldzame uitzondering en zo moet je 'm ook behandelen. De keren dat PSV dergelijke spelers weet te halen zijn op een hand te tellen. Sterker nog: dat Alderweireld een serieuze optie lijkt te zijn - ik geloof Ailon op z'n woord - is een klein wonder, want dat is ook gewoon nog steeds wereldtop. Hopen op zo'n scenario is nog altijd wat anders dan het continu aanhalen als een realistisch scenario.

De rest van je aanvankelijke analyse is overigens lachwekkend. Met realisme heeft het 0,0 te maken. ''Een selectie met best nog wat mogelijkheden'', zo kun je het inderdaad noemen. Dat PSV zes maanden later failliet zal zijn, daarover geen woord natuurlijk. Even 60 miljoen en een sloot aan andere kosten wegpissen aan een lijstje waarvan de helft gewoon twijfelgevallen betreft. Nee, dankjewel.

Komende zomer is er eentje waarin je moet finetunen en waarin je je gericht moet versterken. Het feit dat Boscagli op het middenveld lijkt te kunnen spelen is daarin een groot voordeel. Volgens mij kan hij de rol die Schmidt voor ogen heeft op die posities evengoed invullen als Rosario, terwijl hij meer voetballend en tactisch vermogen brengt. Dat biedt kansen om je achterin te versterken met Alderweireld en een rechtsback (Teze zie ik toch echt liever in het centrum staan) en dan ben je al bijna klaar. Het enige wat je dan zou moeten doen is kijken of je voorin Malen laat gaan en daar bijvoorbeeld Tzolis voor haalt. Ik zie bij die jongen genoeg parallellen met Lozano, in bijna alles. Maar goed, als dat 20 miljoen moet kosten zoals de berichtgeving nu luidt, dan gaat het natuurlijk niet gebeuren.
11 Tinus
Legende

Ardbeg wrote: 06 Apr 2021, 12:53
FritskePhilips wrote: 06 Apr 2021, 12:51
Götze, zeurTinus (ik spiegel de denigrerende houding even)
Eens, laten we wel een beetje normaal tegen elkaar blijven doen. We zijn allemaal PSV fans en soms hebben we andere opvattingen. Dat maakt je niet "te dom om te poepen" of wat dan ook. PSV zou gek zijn om geen poging te wagen bij Gini, vind ik. Hoe haalbaar is hij? Dat vind ik heel lastig in schatten maar waarom zou je niet peilen?
Je vindt het serieus lastig in te schatten hoe haalbaar Wijnaldum is?
Ardbeg
Mister PSV

11 Sir Tinus wrote: 06 Apr 2021, 13:20
Ardbeg wrote: 06 Apr 2021, 12:53

Focus even op alles wat ik schrijf en pik er niet enkel 1 zinnetje uit. Er is geen enkele reden om NIET te peilen of Wijnaldum interesse zou hebben. Dat eventuele wonder dat ie het wil, moet je gewoon checken. Natuurlijk zie ik die kans niet heel groot maar hey, je weet het niet. Ik vind het bovenop alles geen reden om over mede-forumleden te spreken als "te dom om te poepen".
Last edited by Ardbeg on 06 Apr 2021, 13:27, edited 1 time in total.
PSV-DTC
International

Grasmat wrote: 06 Apr 2021, 12:58
PSV-DTC wrote: 06 Apr 2021, 12:57 Nee heb je, ja kun je krijgen.

De bal is rond!
Ajax is kut!
ShovingNE2
Site Admin

Ik denk dat het geen issue is. Simpelweg omdat Rosario gaat vertrekken. Tik op google 'Rosario Raiola' in en vorige zomer vlogen al de wereld aan geruchten je om de oren. Raiola gaat hem wegbrengen. Die brengt een topper naar een Italiaanse club en zegt dan tegen die club: moet je Rosario ook nemen. Of een Atalanta Bergamo die goede ervaringen heeft met dit type Nederlandse spelers. Dit is ook precies de reden waarom spelers Raiola als zaakwaarnemer hebben.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
11 Tinus
Legende

Ardbeg wrote: 06 Apr 2021, 13:25
11 Sir Tinus wrote: 06 Apr 2021, 13:20

Focus even op alles wat ik schrijf en pik er niet enkel 1 zinnetje uit. Er is geen enkele reden om NIET te peilen of Wijnaldum interesse zou hebben. Dat eventuele wonder dat ie het wil, moet je gewoon checken. Natuurlijk zie ik die kans niet heel groot maar hey, je weet het niet. Ik vind het bovenop alles geen reden om over mede-forumleden te spreken als "te dom om te poepen".
Dat is toch geen argument? Dan kun je 500 spelers elke zomer en winter periode 'peilen' of ze voor een habbekrats bij PSV komen ballen. Daarnaast is het met Götze een lang en intensief contact geweest en niet enkel even een peilstokje erin duwen. Dat Götze voor PSV koos is een wonder en dat moeten we koesteren, maar het is geen startschot om iedere speler een appje te sturen of te vragen of ze interesse hebben.
11 Tinus
Legende

ShovingNE2 wrote: 06 Apr 2021, 13:37
Ik denk dat het geen issue is. Simpelweg omdat Rosario gaat vertrekken. Tik op google 'Rosario Raiola' in en vorige zomer vlogen al de wereld aan geruchten je om de oren. Raiola gaat hem wegbrengen. Die brengt een topper naar een Italiaanse club en zegt dan tegen die club: moet je Rosario ook nemen. Of een Atalanta Bergamo die goede ervaringen heeft met dit type Nederlandse spelers. Dit is ook precies de reden waarom spelers Raiola als zaakwaarnemer hebben.
Dat zou zoooooooo veel problemen oplossen voor PSV. Ik hoop het met alles wat ik heb. Mooi voor Raiola, mooi voor Rosario, mooi voor PSV... triple win.
Ardbeg
Mister PSV

11 Sir Tinus wrote: 06 Apr 2021, 13:40
Ardbeg wrote: 06 Apr 2021, 13:25

Dat is toch geen argument? Dan kun je 500 spelers elke zomer en winter periode 'peilen' of ze voor een habbekrats bij PSV komen ballen. Daarnaast is het met Götze een lang en intensief contact geweest en niet enkel even een peilstokje erin duwen. Dat Götze voor PSV koos is een wonder en dat moeten we koesteren, maar het is geen startschot om iedere speler een appje te sturen of te vragen of ze interesse hebben.
Weet je wat geen argument is?: "Dan kun je 500 spelers elke zomer en winter periode 'peilen' of ze voor een habbekrats bij PSV komen ballen."/"om iedere speler een appje te sturen of te vragen of ze interesse hebben". Dat beweer ik namelijk nergens maar dat trek jij in het extreme.

Dat weet je eigenlijk ook wel. Ik heb het over een ervaren voormalig PSV speler peilen die zelf zegt:

https://www.psvfans.nl/nieuws/historie- ... n-naar-PSV

Waarom zou je hem dan niet benaderen om te kijken of het een mogelijkheid is?
ShovingNE2
Site Admin

11 Sir Tinus wrote: 06 Apr 2021, 13:40 Daarnaast is het met Götze een lang en intensief contact geweest en niet enkel even een peilstokje erin duwen. Dat Götze voor PSV koos is een wonder en dat moeten we koesteren, maar het is geen startschot om iedere speler een appje te sturen of te vragen of ze interesse hebben.
Eens. Maar met Gini zal er sowieso wel contact zijn als oud speler. Ze weten echt wel of hij ervoor open staat of niet. Met veel zaakwaarnemers is sowieso wel contact en dan wordt de rest van de stal ook wel doorgenomen mocht het interessant kunnen zijn voor PSV. Wat je terecht zegt: dat is maandenlang masseren en niet een appje links of rechts.

Reken er maar op dat ook Roger een aantal spelers heeft genoemd bij John die normaliter onhaalbaar zijn maar waarvan hij denkt dat hij ze kan overtuigen om te komen. Zoals Zahavi, zoals Gotze. Maar dat zullen er geen tientallen zijn inderdaad. Dat zijn spelers met wie hij denk ik geregeld al contact heeft gehad de afgelopen jaren (om bijvoorbeeld naar zijn vorige clubs te halen). Ook Mario Götze zal misschien wel worden ingezet. Waarom niet?
11 Sir Tinus wrote: 06 Apr 2021, 13:41 Dat zou zoooooooo veel problemen oplossen voor PSV. Ik hoop het met alles wat ik heb. Mooi voor Raiola, mooi voor Rosario, mooi voor PSV... triple win.
Als het gebeurt dan drink ik er een pilsje op. Misschien wel twee!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
11 Tinus
Legende

Ardbeg wrote: 06 Apr 2021, 13:48
11 Sir Tinus wrote: 06 Apr 2021, 13:40

Dat weet je eigenlijk ook wel. Ik heb het over een ervaren voormalig PSV speler peilen die zelf zegt:

https://www.psvfans.nl/nieuws/historie- ... n-naar-PSV

Waarom zou je hem dan niet benaderen om te kijken of het een mogelijkheid is?
Zeker, ervaren oud PSV spelers, of zelfs oud Eredivisie spelers (Gudelj heb ik al vaak genoemd, maar ook Dembele bv) kun je zeker peilen. Maar Wijnaldum zit toch in een totaal andere situatie? De vraag is of hij naar Barcelona gaat of bij Liverpool blijft. Klopp en Koeman willen hem beide dolgraag, dan is PSV toch in geen 100 jaar op dit moment een optie?

Spelers als Luuk, Alderweireld, Gudelj, van Aanholt, Strootman Bruma Tete Dembele en Propper kun je best peilen en een vinger aan de pols huoden. Maar Wijnaldum vind ik naief gedacht op dit moment.
Locked