Het is allemaal best dat hij Feyenoord supporter is/was. Voordat Luc Nilis naar PSV kwam, was hij wss ook geen PSV-er. Gini was ook geen PSV-er. Dat wordt je
Om echt antwoord te geven op je vraag: Omdat PSV een mooiere en betere club is.
Het is allemaal best dat hij Feyenoord supporter is/was. Voordat Luc Nilis naar PSV kwam, was hij wss ook geen PSV-er. Gini was ook geen PSV-er. Dat wordt je
Niet kunnen lezen, want geen abonnee.. Hint hint PB hint hintOp weg naar nr 25 wrote: ↑04 Jan 2022, 10:50Haha, nou in het ED artikel van vanochtend staat het ijs en wederdienende anders nog
Dit artikel was zonder betaalmuur, ik heb geen Elfrink abbo meer.Sensation wrote: ↑04 Jan 2022, 10:52Niet kunnen lezen, want geen abonnee.. Hint hint PB hint hintOp weg naar nr 25 wrote: ↑04 Jan 2022, 10:50
Haha, nou in het ED artikel van vanochtend staat het ijs en wederdienende anders nog
"En dan denk ik aan Brabant, want daar brand nog licht" wordt wel serieus genomen door JdJ en VoH
Kampioen worden?
Ik denk dat de kans op een kampioenschap niet vergroot wordt met Joey Veerman.Ren Höek wrote: ↑04 Jan 2022, 10:56Kampioen worden?
Pröpper is een fantastische speler, helemaal naast Sangaré. Alleen lijkt hij fysiek al op, vreemd genoeg.
Hoe kom je er trouwens bij dat Veerman eenzelfde niveau heeft als Rosario? Die overigens Oranje haalde toen hij nog wekelijks een hoog niveau haalde en minder fouten maakte, en vaste basisspeler is bij de nummer 2 van Frankrijk. Aan de bal is er bijna geen betere middenvelder in de Eredivisie dan Veerman, en dat laat hij al 1,5 seizoen structureel zien bij de gevallen subtopper Heerenveen met veel middelmaat als collega's. Daarin is hij ook veel beter dan Rosario.
Dat heimwee verhaal gaat al langer rond, maar is nooit bevestigd. Het is wel een punt van aandacht natuurlijk.
En wat heeft zijn eventuele voorkeur voor een club ermee te maken? Jij denkt dat alle PSV'ers vroeger al droomden van PSV? Alleen alle Ajacieden hadden als kind Ajax als droomclub Spelers zijn vooral broodvoetballers.
Een van de krachten van Veerman is dat hij juist onder druk goed kan spelen?
Nee.Rikkert1234 wrote: ↑04 Jan 2022, 11:08Een van de krachten van Veerman is dat hij juist onder druk goed kan spelen?
Kun je dat ook toelichten, waarom dat niet zo is? Ik zeg niet dat je per definitie ongelijk hebt maar ik weet het gewoon niet.Thijs wrote: ↑04 Jan 2022, 11:09Nee.Rikkert1234 wrote: ↑04 Jan 2022, 11:08
Lees wat scoutingsrapporten over Veerman.Thijs wrote: ↑04 Jan 2022, 11:09Nee.Rikkert1234 wrote: ↑04 Jan 2022, 11:08
Hij heeft geen sterke voorkeur voor Feyenoord. Hij is gewoon van kinds af aan Feyenoord-supporter. Dat komt vaak voor zoiets.
Op niveau Heerenveen, waar hij af en toe even onder druk wordt gezet, kan hij dat prima inderdaad. In de wedstrijden tegen ons zag je dat als er weinig of verkeerd druk op hem werd gezet, hij makkelijk met zijn passes kon strooien (wat een echte kracht van hem is). Als hij echt onder druk kwam te staan, lukte het hem ook niet meer om eruit te voetballen.Rikkert1234 wrote: ↑04 Jan 2022, 11:14Lees wat scoutingsrapporten over Veerman.
https://www.scoutedftbl.com/best-young- ... y-veerman/
https://totalfootballanalysis.com/artic ... is-tactics
Spreken hier over “press resistance” dus de mogelijkheid om onder druk te kunnen voetballen. Een van de kwaliteiten die hij juist bezit
Laten we gewoon hopen dat hij het goed doet inderdaad want zijn we beide gebaat bijThijs wrote: ↑04 Jan 2022, 11:19Op niveau Heerenveen, waar hij af en toe even onder druk wordt gezet, kan hij dat prima inderdaad. In de wedstrijden tegen ons zag je dat als er weinig of verkeerd druk op hem werd gezet, hij makkelijk met zijn passes kon strooien (wat een echte kracht van hem is). Als hij echt onder druk kwam te staan, lukte het hem ook niet meer om eruit te voetballen.Rikkert1234 wrote: ↑04 Jan 2022, 11:14
Lees wat scoutingsrapporten over Veerman.
https://www.scoutedftbl.com/best-young- ... y-veerman/
https://totalfootballanalysis.com/artic ... is-tactics
Spreken hier over “press resistance” dus de mogelijkheid om onder druk te kunnen voetballen. Een van de kwaliteiten die hij juist bezit
Maar volgens mij ga ik je niet overtuigen als ik niet met filmpjes of artikelen aankom en ik heb geen zin om er zoveel tijd in te steken, dus gaan we het de komende tijd wel zien. Laten we hopen dat jouw artikelen gelijk hebben en ik niet.