Gedoe met supporters

Dit is het forum voor stadionzaken.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 28 Aug 2024, 10:46
trouwepsvfan wrote: 28 Aug 2024, 10:40Het is wel een heel ouderwetse gedachte dat mensen die fan zijn van Ajax, Feyenoord of AZ allemaal in de Randstad wonen. Dus waarom dit dan een ,,kut idee” is vraag ik me af.

Ik zou het als PSV-fan uit de Randstad ook niet erg vinden als hier wat meer PSV in beeld is.
Goed punt, maar Eindhoven is vooral PSV, dat snap jij ook wel. Dat je dan vlakbij het stadion zo'n groot doek ophangt is vragen om problemen. Dat zou in Amsterdam en Rotterdam niet anders zijn.
Er wordt door Ziggo door heel Nederland groots uitgepakt met het feit dat zij nu de exclusieve rechten hebben voor Europees voetbal en dat Ajax, AZ, Feyenoord, Twente en PSV dus bij hun te zien zijn.

Niet meer dan normaal dat ze daar door heel Nederland reclame mee maken.

Bovendien had je een ludiekere en leukere actie kunnen bedenken dan de boel lelijk te zitten oververven, maar dat is kennelijk teveel gevraagd voor deze intelligente boys.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
FOOTB_REM_S: No

StratumZuid wrote: 28 Aug 2024, 10:46
Teletubby wrote: 28 Aug 2024, 10:42

Ja die heb ik dus ook en als het goed is heb je net zoals ik gemerkt dat een master niet veel zegt over het algemeen mentale niveau van mensen. Sommige mensen zijn te dom om te poepen maar kunnen gewoon goed uit een boekje leren. Dan kom je al snel aan een master.
Ik piste vroeger altijd even tegen de Arena als ik in de buurt was, gewoon omdat het kan
Ik plakte vroeger een PSV sticker op het logo voor het Roda JC parkstadion als ik er weer was voor een filmbeurs.
RPSV94
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 792
Joined: 29 Jul 2022, 12:16
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Valt overigens mee dat Ziggo Webcare niet antwoorde met 'Heeft u het modem al een keer gereset?'.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

trouwepsvfan wrote: 28 Aug 2024, 10:51Niet meer dan normaal dat ze daar door heel Nederland reclame mee maken.
Dat is ook normaal, maar het gaat om de uitvoering. En hier is gewoon niet over nagedacht, want met 5 seconden nadenken weet je dat er zo'n reactie op gaat komen. Dan valt kleuren echt niet in de meest softe categorie, want dat ding had ook in z'n totaliteit weggehaald, vernield en/of in brand gestoken kunnen worden.
JandeVakantieman
Veelbelovend talent
Posts: 112
Joined: 11 Feb 2022, 11:02
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het is een beetje kinderachtig maar ik kan er eigenlijk wel om lachen.

Sowieso heb ik altijd een beetje moeite met het idee dat als je maar betaalt dat jij dan mag bepalen waar iedereen tegenaan mag kijken in een stad. Ik snap dat het zo werkt, maar 100% rechtvaardig vind ik het niet dat iedereen maar tegen je kut reclames aan moet kijken omdat jij ervoor betaald hebt. Zeker omdat de mensen die er constant tegenaan moeten kijken niet echt mee profiteren van het geld dat voor die reclame betaald is. Dat jij de eigenaar van een gebouw betaalt om daar een banner op te hangen rechtvaardigt gevoelsmatig voor mij niet dat de hele omgeving jouw reclames maar moet slikken. Ik heb er daarom niet zo'n moeite mee als mensen af en toe zelf invloed uitoefenen op wat ze wel en niet in hun leefomgeving te zien krijgen.

En natuurlijk wonen er ook fans van andere clubs in de stad, maar ik vind dat je lokale identiteit best wel mag benadrukken in plaats van alles maar uniform te maken door het hele land heen.
These users thanked the author JandeVakantieman for the post (total 5):
EindjehogerGestelnaarsmoortjeFanatic-U-sD.Millpants
User avatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
Posts: 1689
Joined: 20 Sep 2017, 00:00
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 28 Aug 2024, 10:49 Ik vind het stiekem wel een leuk idee dat degenen die dit gedaan hebben wel een Ziggo abonnement hebben thuis :mrgreen:
Navraag leert dat men tegenwoordig allemaal gebruik maakt van IPTV (aanvragen via DM) :D
User avatar
EllermanJ
Jeugdspeler
Posts: 51
Joined: 22 Jun 2023, 07:51
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Provoceren en dan piepen als er een tegenreactie komt. Niet gek dat Ziggo hoofdsponsor van Ajax is.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Vorig seizoen speelde PSV uit bij Utrecht en toen vroeg iemand hier of zijn zoontje gewoon in PSV shirt kon gaan. Natuurlijk zou dat moeten kunnen, maar beter doe je het niet want er hoeft maar één mafketel tussen te lopen en de dag van jou en je zoontje is verpest. Dat is het niet waard. Treurig maar waar. Zo zie ik het ook met het doek van Ziggo. Het zou in theorie moeten kunnen, maar je weet dat er in het hol van de leeuw altijd wel iemand tussenzit die de boel gaat vernielen. Geen slimme actie van Ziggo en geen slimme actie van degene die het overgespoten heeft. De aangifte is wel terecht. Ik verwacht dat Ziggo de volgende keer beter na zal denken.
These users thanked the author Standbeeld for the post (total 3):
GrasmatmomoWoodenshoes
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

‘Provoceren’ , als dit al al provoceren is. Zal wel precies dezelfde reden zijn waarom ik in Rotterdam niet met een PSV shirtje kan hardlopen. Supporters hebben een vreemd soort eergevoel.
Saibari is underrated.
PeeJ
Vaste waarde in elftal
Posts: 538
Joined: 28 Feb 2021, 17:39
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Eigenlijk vind ik het van twee kanten wat treurig. Ziggo had de grootste kunnen zijn door per stad een op maat gemaakte advertentie te maken waarin ze er en passant bij vermelden dat ál het Europese voetbal bij hen te zien is. Gemiste kans.

Edit: zie nu dat El Sordo iets soortgelijks ook plaatste.
Last edited by PeeJ on 28 Aug 2024, 11:16, edited 1 time in total.
DoelbewustProvoceren
Regelmatige invaller
Posts: 317
Joined: 04 Nov 2020, 15:35
FOOTB_REM_S: No

Trixm wrote: 28 Aug 2024, 11:10 ‘Provoceren’ , als dit al al provoceren is. Zal wel precies dezelfde reden zijn waarom ik in Rotterdam niet met een PSV shirtje kan hardlopen. Supporters hebben een vreemd soort eergevoel.
DOELBEWUST PROVOCEREN! :finger:

Ziggo is het probleem niet, die grote logo's en shirts van die andere clubs wel. Doe lekker je PSV shirt in Eindhoven, Ajax shirt in Amsterdam etc.
Credits naar diegene die actie hebben ondernomen.
User avatar
Hammer
Bankzitter
Posts: 280
Joined: 06 Jun 2023, 17:46
Favoriete speler: Tim van den Heuvel
FOOTB_REM_S: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 28 Aug 2024, 10:44 Wat ben je dan kinderachtig bezig zeg..

Zelf draai ik vanmiddag trouw alle Ajaxflessen achterstevoren in de Jumbo.
Zeer kinderachtig inderdaad.
Zelf heb ik eergisteren in Griekenland 2 ajax shirts die prominent vooraan aan een rek hingen ergens achterin weggemoffeld. Ik dacht bij mezelf doe nie zo zielig man maar ik had gewoon de onbedwingbare behoefte die lelijke troep zoveel mogelijk uit het zicht te hangen.
These users thanked the author Hammer for the post (total 4):
StratumZuidTijnLorenzo von MatterhornJames Rodriguez
Support in difficult times
User avatar
PSVerDenBosch
Basisspeler
Posts: 445
Joined: 23 Jun 2022, 13:43
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

We moeten wel een beetje de humor van alles blijven inzien jongens... Je hangt geen ajax, feyenoord of AZ logo in het centrum van Eindhoven. Dat is natuurlijk vragen om problemen.
These users thanked the author PSVerDenBosch for the post (total 3):
Fanatic-U-sD.MillpantsJames Rodriguez
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
FOOTB_REM_S: No

PeeJ wrote: 28 Aug 2024, 11:13 Eigenlijk vind ik het van twee kanten wat treurig. Ziggo had de grootste kunnen zijn door per stad een op maat gemaakte advertentie te maken waarin ze er en passant bij vermelden dat ál het Europese voetbal bij hen te zien is. Gemiste kans.

Edit: zie nu dat @El Sordo iets soortgelijks ook plaatste.
Marketingtechnische hadden ze per stad dat kunnen doen en was wellicht meer aanspraak bij de lokale supporters geweest.

E.g. een L de Jong groot in het midden en daar de andere clubs kleiner omheen was waarschijnlijk anders gevallen. Van de bekende/grote club in de stad een speler als uithangbord en de rest van de clubs er kleiner/minder groot omheen.
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
FOOTB_REM_S: No

PSVerDenBosch wrote: 28 Aug 2024, 11:17 We moeten wel een beetje de humor van alles blijven inzien jongens... Je hangt geen ajax, feyenoord of AZ logo in het centrum van Eindhoven. Dat is natuurlijk vragen om problemen.
Sommige wereldverbeteraars zijn het daar niet mee eens. Die nemen enkel genoegen met een perfecte wereld waar iedereen van elkaar houdt en zullen niet rusten tot dat punt bereikt is.
These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
PSVerDenBosch
Ex unitate vires
User avatar
PSVerDenBosch
Basisspeler
Posts: 445
Joined: 23 Jun 2022, 13:43
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Fanatic-U-s wrote: 28 Aug 2024, 11:52
PSVerDenBosch wrote: 28 Aug 2024, 11:17 We moeten wel een beetje de humor van alles blijven inzien jongens... Je hangt geen ajax, feyenoord of AZ logo in het centrum van Eindhoven. Dat is natuurlijk vragen om problemen.
Sommige wereldverbeteraars zijn het daar niet mee eens. Die nemen enkel genoegen met een perfecte wereld waar iedereen van elkaar houdt en zullen niet rusten tot dat punt bereikt is.
Moraalridders
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

DoelbewustProvoceren wrote: 28 Aug 2024, 11:14
Trixm wrote: 28 Aug 2024, 11:10 ‘Provoceren’ , als dit al al provoceren is. Zal wel precies dezelfde reden zijn waarom ik in Rotterdam niet met een PSV shirtje kan hardlopen. Supporters hebben een vreemd soort eergevoel.
DOELBEWUST PROVOCEREN! :finger:

Ziggo is het probleem niet, die grote logo's en shirts van die andere clubs wel. Doe lekker je PSV shirt in Eindhoven, Ajax shirt in Amsterdam etc.
Credits naar diegene die actie hebben ondernomen.
Je bent toch geen 11 :lol: , man man, volgens mij ben je doelbewust aan het provoceren.
Saibari is underrated.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Trixm wrote: 28 Aug 2024, 11:10 ‘Provoceren’ , als dit al al provoceren is. Zal wel precies dezelfde reden zijn waarom ik in Rotterdam niet met een PSV shirtje kan hardlopen. Supporters hebben een vreemd soort eergevoel.
Ik kan dit ontkrachten. Meermalen in de relay marathon (ca. 15x gedaan) gelopen met een PSV-shirt aan, ook op zuid. Een enkeling dacht dat het een Sparta-shirt was, paar maal de opmerking 'Hé PisVee!' ('Mag jij al alleen de straat op?' was dan wel eens mijn reactie), of 'Pak die Joden hè?' Da's alles. Maar ook leuke reacties, al waren die in de minderheid
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

psvgouda wrote: 28 Aug 2024, 12:55
Trixm wrote: 28 Aug 2024, 11:10 ‘Provoceren’ , als dit al al provoceren is. Zal wel precies dezelfde reden zijn waarom ik in Rotterdam niet met een PSV shirtje kan hardlopen. Supporters hebben een vreemd soort eergevoel.
Ik kan dit ontkrachten. Meermalen in de relay marathon (ca. 15x gedaan) gelopen met een PSV-shirt aan, ook op zuid. Een enkeling dacht dat het een Sparta-shirt was, paar maal de opmerking 'Hé PisVee!' ('Mag jij al alleen de straat op?' was dan wel eens mijn reactie), of 'Pak die Joden hè?' Da's alles. Maar ook leuke reacties, al waren die in de minderheid
Ik heb 5 jaar op zuid gewoond, en woon nu bij je om de hoek. Mijn ervaringen zijn anders.
Saibari is underrated.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Trixm wrote: 28 Aug 2024, 13:00
psvgouda wrote: 28 Aug 2024, 12:55

Ik kan dit ontkrachten. Meermalen in de relay marathon (ca. 15x gedaan) gelopen met een PSV-shirt aan, ook op zuid. Een enkeling dacht dat het een Sparta-shirt was, paar maal de opmerking 'Hé PisVee!' ('Mag jij al alleen de straat op?' was dan wel eens mijn reactie), of 'Pak die Joden hè?' Da's alles. Maar ook leuke reacties, al waren die in de minderheid
Ik heb 5 jaar op zuid gewoond, en woon nu bij je om de hoek. Mijn ervaringen zijn anders.
Duidelijk ja. Mijn vriendelijke, pacificerende uiterlijk zal in deze hebben geholpen :mrgreen: Welke hoek trouwens? Linksom of rechtsom?
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
FOOTB_REM_S: No



BFTS laat zich ook maar weer eens van hun beste kant zien. Sneu gedrag
ArdaMattaveld
Regelmatige invaller
Posts: 366
Joined: 30 Aug 2021, 19:11
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Jur1913 wrote: 28 Aug 2024, 13:02

BFTS laat zich ook maar weer eens van hun beste kant zien. Sneu gedrag
Ik snap echt wel de kritiek op bepaalde supporters en supportersgroepen, mede door hun gedrag. Maar laten we aub dankbaar zijn voor BFTS en LTM. Ons stadion is zo dood als wat, zonder deze twee groepen is er zelfs in het stadion van Almere City meer sfeer.
These users thanked the author ArdaMattaveld for the post:
James Rodriguez
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Jur1913 wrote: 28 Aug 2024, 13:02BFTS laat zich ook maar weer eens van hun beste kant zien. Sneu gedrag
Ik mis even het sneuegedrag.

En als de politiestakingen iets hebben aangetoond dan is het wel dat we minimaal 80% van de wedstrijden af moeten kunnen met een paar wijkagenten en dat vrij vervoer ook mogelijk moet zijn. Als ze dat bedoelen met vrijheid hebben ze groot gelijk. Maar misschien mis ik de boodschap wel.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
D.MillpantsJames Rodriguez
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 29 Aug 2024, 07:32
Jur1913 wrote: 28 Aug 2024, 13:02BFTS laat zich ook maar weer eens van hun beste kant zien. Sneu gedrag
Ik mis even het sneuegedrag.

En als de politiestakingen iets hebben aangetoond dan is het wel dat we minimaal 80% van de wedstrijden af moeten kunnen met een paar wijkagenten en dat vrij vervoer ook mogelijk moet zijn. Als ze dat bedoelen met vrijheid hebben ze groot gelijk. Maar misschien mis ik de boodschap wel.
Zie laatste foto. Een donut etend varken in politieuniform afbeelden vind ik sneu gedrag. Maar goed, ik heb sowieso niks met die ACAB hooligan cultuur
These users thanked the author Jur1913 for the post:
MaxedMatthew
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



Mooi dit. Tegen die domme collectieve straffen.
These users thanked the author danko-lazovic for the post (total 4):
James RodriguezSomeOne29.04.2007DonyellMalen
Post Reply