PSV Tenue

Algemene zaken van PSV.
Post Reply
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Juancho wrote: 23 Apr 2024, 19:08Ik geloof heilig in de kracht van een sterk, simpel maar herkenbaar logo.
Visueel werkt beter dan tekst, dat is een feit. Maar Brainport is geen McDonald’s of Coca Cola, als je snapt wat ik bedoel; het logo is van ondergeschikt belang.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Juancho wrote: 23 Apr 2024, 19:08 Oneens. Ik geloof heilig in de kracht van een sterk, simpel maar herkenbaar logo. Meer dan een lap tekst.

Ze hebben dat logo ook niet voor niets verzonnen lijkt me. Daar zit altijd een idee achter.

Je zou om te beginnen gewoon doen wat op de frontpage van de website ook staat en zelfs dat is al een stuk strakker en duidelijker.

Image

Overigens geloof ik er ook nog niet echt in dat velen Brainport metropol nog wat iets zegt maar dat terzijde.
Blijf vooral in jezelf geloven. Maar je hebt iig geen verstand van marketing.
These users thanked the author Standbeeld for the post (total 4):
ArdbegThomaJenseStratumZuid10. Nilis
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Haha mijn hemel wat is dat nou weer voor reactie 😂
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Buiten dat "hele domme keuze" natuurlijk héél gechargeerd is, vind ik het geen mooi logo voor op een shirt.

Anyway, Eenhoopjob je design zou ik direct aanschaffen!
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Juancho wrote: 23 Apr 2024, 19:17 Haha mijn hemel wat is dat nou weer voor reactie 😂
Omdat je een marketingtechnisch hele logische keuze wegzet als 'dom'. Vervolgens leg ik je uit waarom dat niet zo is en dan ben je het daarmee oneens want je gelooft in de kracht van een logo. En dan heb ik het nog niet gehad over de tegenstrijdigheid in je bericht:
Juancho wrote: 23 Apr 2024, 19:08Overigens geloof ik er ook nog niet echt in dat velen Brainport metropol nog wat iets zegt maar dat terzijde.
Nee, dan inderdaad vooral een logo op het shirt zetten waarvan letterlijk niemand weet wat ze ermee aan moeten. Cognitieve dissonantie.
These users thanked the author Standbeeld for the post (total 4):
ArdbegDonyellMalenRen Höek10. Nilis
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen wrote: 23 Apr 2024, 19:11
Juancho wrote: 23 Apr 2024, 19:08Ik geloof heilig in de kracht van een sterk, simpel maar herkenbaar logo.
Visueel werkt beter dan tekst, dat is een feit. Maar Brainport is geen McDonald’s of Coca Cola, als je snapt wat ik bedoel; het logo is van ondergeschikt belang.
De website zegt wat anders... 🤔 😁
Op de borst van ons PSV prijkt het logo van Brainport Eindhoven. Deze samenwerking is het ultieme voorbeeld hoe we als een regio de wereld veroveren. Tijdens de wedstrijd PSV – FC Twente is het logo eenmalig vervangen door ‘het verhaal achter ons shirt’.
En je zou hieruit concluderen dat het logo van BP juist wel heel belangrijk is omdat het symboliseert dat het om een groep gaat:
Dus voor wie zich afvraagt waarom niet het logo van ASML, High Tech Campus Eindhoven, Jumbo Supermarkten, Philips, Royal Swinkels Family Brewers of VDL Groep op de borst van onze trots PSV staat is het antwoord simpel: de samenwerking tussen deze topbedrijven en PSV is het ultieme voorbeeld hoe we als één regio samen de wereld veroveren. Nu en in de toekomst, op het veld en daarbuiten en met iedereen die hier woont. Want Brainport is van ons allemaal, net als ons PSV. Dit is Brainport Eindhoven. En dit is ons verhaal.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37

Ik zou ook wel voorstander zijn om 'Metropoolregio' te vervangen door het logo. Ik verwacht in ieder geval dat dat beter zou ogen dan die kleine onleesbare, frotlettertjes. Enkel het logo zal waarschijnlijk nooit gebeuren, maar dat oogt uiteraard wel het mooist.
These users thanked the author Chucky for the post:
Juancho
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld wrote:
Omdat je een marketingtechnisch hele logische keuze wegzet als 'dom'. Vervolgens leg ik je uit waarom dat niet zo is en dan ben je het daarmee oneens want je gelooft in de kracht van een logo.


Voor mijn beeld, werk je in de marketing ofzo? Omdst je zo stellig bent dat ik jouw mening maar moet geloven. En als dat zo is hoor ik graag waarom jij niet gelooft in de kracht van een herkenbaar logo. Want idd, ik denk daar anders over, ook juist op basis van wat ervaringen en juist informatie en gesprekken met marketing goeroes.

Sowieso vind ik het erg vreemd dat je uiting op je belangrijkste sponsor bron anders is dan je site. Had dan gelijk gedaan op de site, logo met Brainport Eindhoven er onder. 2 vliegen in 1 klap.
Last edited by Juancho on 23 Apr 2024, 19:39, edited 4 times in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Chucky wrote: 23 Apr 2024, 19:34 Ik zou ook wel voorstander zijn om 'Metropoolregio' te vervangen door het logo. Ik verwacht in ieder geval dat dat beter zou ogen dan die kleine onleesbare, frotlettertjes. Enkel het logo zal waarschijnlijk nooit gebeuren, maar dat oogt uiteraard wel het mooist.
Vanuit visueel oogpunt is iedereen het daar wel over eens, denk ik. Maar vanuit marketingoogpunt niet. Dat is het verschil.
User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2,402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr

DonyellMalen wrote: 23 Apr 2024, 13:59 Eerlijk is eerlijk, alle drie puma shirts.
Fixed
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Standbeeld wrote: 23 Apr 2024, 19:36
Chucky wrote: 23 Apr 2024, 19:34 Ik zou ook wel voorstander zijn om 'Metropoolregio' te vervangen door het logo. Ik verwacht in ieder geval dat dat beter zou ogen dan die kleine onleesbare, frotlettertjes. Enkel het logo zal waarschijnlijk nooit gebeuren, maar dat oogt uiteraard wel het mooist.
Vanuit visueel oogpunt is iedereen het daar wel over eens, denk ik. Maar vanuit marketingoogpunt niet. Dat is het verschil.
Ik zou het daar over eens kunnen zijn als ik het niet zo'n verouderd en lelijk logo zou vinden.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Deze shirtjes zijn zo gaaf.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

11 Tinus wrote: 25 Apr 2024, 20:11 Deze shirtjes zijn zo gaaf.
Waanzinnige shirts inderdaad. En we hebben er ook een flink aantal memorabele potjes in gespeeld. Had 'm nog niet in m'n kast liggen, maar ga 'm toch maar aanschaffen. :mrgreen:
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52

Gezocht:

PSV uitshirt 2003-2005 in maat L, mocht iemand ‘m toevallig hebben (of iemand kennen die ‘m heeft).. zou ik deze graag willen overkopen!
Eenhoopjob
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 04 Nov 2020, 16:09

Iemand eigenlijk enig idee wanneer de finalisten van de ontwerpwedstrijd bekend worden? Ik kan er nergens iets over vinden.
MatejaKerstman
Ballenjongen
Posts: 11
Joined: 21 Jan 2024, 19:29
Favoriete speler: Noa Lang

Gezocht:

- PSV Thuisshirt 2023-2024 AUTHENTIC.
- Maat M of L.
- Zonder naam en nummer bedrukking
- Zonder Eredivisie Badge (CL wel welkom)
- Het liefst nog nieuw met kaartjes, anders in zo goed als nieuwe staat.

Heb er €200 voor over!
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

De officiele kampioensshirts waren eerst uitverkocht, maar zijn nu weer verkrijgbaar in de fanshop.

User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

MatejaKerstman wrote: 27 Apr 2024, 11:49 Gezocht:

- PSV Thuisshirt 2023-2024 AUTHENTIC.
- Maat M of L.
- Zonder naam en nummer bedrukking
- Zonder Eredivisie Badge (CL wel welkom)
- Het liefst nog nieuw met kaartjes, anders in zo goed als nieuwe staat.

Heb er €200 voor over!
Vanwaar deze specifieke zoekopdracht? Verzamel je shirts? Eventueel zou je bij matchwornshirts kunnen kijken. Maar dan heb je wel een versie met bedrukking. De shirts zijn zo goed als nieuw.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

Standbeeld wrote: 27 Apr 2024, 12:26
MatejaKerstman wrote: 27 Apr 2024, 11:49 Gezocht:

- PSV Thuisshirt 2023-2024 AUTHENTIC.
- Maat M of L.
- Zonder naam en nummer bedrukking
- Zonder Eredivisie Badge (CL wel welkom)
- Het liefst nog nieuw met kaartjes, anders in zo goed als nieuwe staat.

Heb er €200 voor over!
Vanwaar deze specifieke zoekopdracht? Verzamel je shirts? Eventueel zou je bij matchwornshirts kunnen kijken. Maar dan heb je wel een versie met bedrukking. De shirts zijn zo goed als nieuw.
Laat me raden; 1x gedragen?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Sensation wrote: 27 Apr 2024, 13:01
Standbeeld wrote: 27 Apr 2024, 12:26
Vanwaar deze specifieke zoekopdracht? Verzamel je shirts? Eventueel zou je bij matchwornshirts kunnen kijken. Maar dan heb je wel een versie met bedrukking. De shirts zijn zo goed als nieuw.
Laat me raden; 1x gedragen?
Bingo! Neem even via een dm contact op met ShovingNE2 om je prijs te claimen! :mrgreen:
These users thanked the author Standbeeld for the post:
Sensation
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

Standbeeld wrote: 27 Apr 2024, 13:13
Sensation wrote: 27 Apr 2024, 13:01

Laat me raden; 1x gedragen?
Bingo! Neem even via een dm contact op met @ShovingNE2 om je prijs te claimen! :mrgreen:
Ja de groeten, dan krijg ik een Luckassen shirt
These users thanked the author Sensation for the post:
Balinho
MatejaKerstman
Ballenjongen
Posts: 11
Joined: 21 Jan 2024, 19:29
Favoriete speler: Noa Lang

Standbeeld wrote: 27 Apr 2024, 12:26
MatejaKerstman wrote: 27 Apr 2024, 11:49 Gezocht:

- PSV Thuisshirt 2023-2024 AUTHENTIC.
- Maat M of L.
- Zonder naam en nummer bedrukking
- Zonder Eredivisie Badge (CL wel welkom)
- Het liefst nog nieuw met kaartjes, anders in zo goed als nieuwe staat.

Heb er €200 voor over!
Vanwaar deze specifieke zoekopdracht? Verzamel je shirts? Eventueel zou je bij matchwornshirts kunnen kijken. Maar dan heb je wel een versie met bedrukking. De shirts zijn zo goed als nieuw.
Een aantal weken terug was ik in de fanshop om een Authentic thuisshirt te halen met CL badges. Helaas waren zowel de shirts als patches uitverkocht, en mij werd verteld dat ze beide niet meer te verkrijgen zouden zijn. Echter liggen er nu in de shop wel weer CL badges, gekregen van de materiaalman van de selectie. Het gaat om overgebleven badges ze die dit seizoen na de uitschakeling niet meer nodig hebben.

Ik heb beide uitshirts (Authentic) dit seizoen met CL badges met mijn eigen naam bedrukt en zou de collectie graag willen voltooien; aangezien de Champions League vanaf komend seizoen in een andere opzet zal verder gaan, zullen de badges ook gaan veranderen. Leuk aandenken voor in de toekomst.
These users thanked the author MatejaKerstman for the post:
Standbeeld
MatejaKerstman
Ballenjongen
Posts: 11
Joined: 21 Jan 2024, 19:29
Favoriete speler: Noa Lang

Standbeeld wrote: 27 Apr 2024, 13:13
Sensation wrote: 27 Apr 2024, 13:01

Laat me raden; 1x gedragen?
Bingo! Neem even via een dm contact op met @ShovingNE2 om je prijs te claimen! :mrgreen:
Bedankt!

Gedaan :D
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Bij veel clubs wordt al het een en het ander gelekt qua tenues of details, maar bij ons is het helaas nog stil, op wat vage geruchten over een Brazilië-achtig tenue en 'de TV-test' na. De maand mei staat voor de deur, dus laat die eerste details maar komen.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57

Inderdaad, derde shirt zal niet lang op zich laten wachten lijkt me
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Post Reply