Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tja, voor PSV zou het wel fijn zijn als dat geld nu al komt en de duidelijkheid er is, zodat de volgende posities ingevuld kunnen gaan worden. Maar toch vind ik het wel erg jammer hoor. Ik hoopte op een grotere club en vind Sangare vooral gewoon een fantastische speler, had hem graag gehouden.
Gomes92
Vaste waarde in elftal
Posts: 710
Joined: 04 Nov 2020, 19:05
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Chucky Lozano
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomV23 wrote: 13 Jul 2023, 14:54
Nottingham Forest are in advanced talks to sign PSV Eindhoven midfielder Ibrahim Sangare, sources have told Football Insider.

The 25-year-old has been a long-term target for Steve Cooper’s side, and the two parties are closing in on a £30million deal.

Football Insider understands that Sangare‘s representatives are currently in Greece meeting Forest owner Evangelos Marinakis to finalise an agreement.

The Ivory Coast international has a £30million release clause in his PSV contract that Forest are happy to meet.
Sangare has been closely watched by Forest in recent seasons, and multiple other Premier League clubs have also shown interest in the defensive midfielder.

However, confidence is now growing around the City Ground that Forest will win the race for Sangare’s signature.
Forest lijkt dus de clausule te willen betalen.
Waarom zou je van voorronde Champions League, naar de Engelse Championship gaan :lol: ?
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Forest genoeg geld, die hebben wat 200 miljoen uitgegeven vorig seizoen. 37 miljoen is peanuts. Vraag is of Sangare interesse heeft.
YMSA13
Lid 2e elftal
Posts: 152
Joined: 22 Jun 2022, 21:16
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gomes92 wrote: 13 Jul 2023, 15:01
TomV23 wrote: 13 Jul 2023, 14:54



Forest lijkt dus de clausule te willen betalen.
Waarom zou je van voorronde Champions League, naar de Engelse Championship gaan :lol: ?
Ehhm Forrest speelt in de PL.
Rickskeg
International
Posts: 915
Joined: 21 Mar 2021, 14:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 13 Jul 2023, 15:02 Forest genoeg geld, die hebben wat 200 miljoen uitgegeven vorig seizoen. 37 miljoen is peanuts. Vraag is of Sangare interesse heeft.
Wijnaldum ging ook naar degradatie kandidaat in Engeland and the rest is history
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sangare gaf eerder al aan dat als hij dan gaat, hij zsm wil aansluiten om ook te kunnen wennen aan alles. Dus ik denk wel dat als hij graag naar een topcompetitie wil (let op, geen topclub) hij die stap zal zetten en wel zsm.

Zou me niks verbazen als hij stiekem alsnog in Eindhoven blijft of naar Engeland vliegt om een deal rond te maken. Je hebt er niks aan als het echt serieus is om hem mee te nemen met de groep.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gomes92
Vaste waarde in elftal
Posts: 710
Joined: 04 Nov 2020, 19:05
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Chucky Lozano
Send Prediction League reminder to second email adress: No

YMSA13 wrote: 13 Jul 2023, 15:04
Gomes92 wrote: 13 Jul 2023, 15:01

Waarom zou je van voorronde Champions League, naar de Engelse Championship gaan :lol: ?
Ehhm Forrest speelt in de PL.
Dat snap ik, maar volgend jaar waarschijnlijk niet meer. Ik vind dit niet echt getuigen van ambitie of een stap omhoog.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou toch echt wat hoger mikken als ik Sangare was Forrest nog ff aan het lijntje houden. Voor ons maakt het niet zoveel uit natuurlijk, als die clausule maar gelicht wordt. Maar toch hoop ik dat hij naar een Newcastle, Liverpool, Arsenal, Aston Villa of Spurs gaat omdat ik oprecht denk dat hij op dat niveau, op de juiste positie en speelwijze, een toegevoegde waarde kan zijn.

Voor osn het natuurlijk beter dat áls hij verkocht wordt dat dat zsm gebeurd zodat wij ook door kunnen schakelen.
FTS
Regelmatige invaller
Posts: 379
Joined: 23 Dec 2021, 19:08
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Had je toch 10 jaar geleden niet kunnen verzinnen, dat clubs als Nottingham Forest spelers van PSV voor 37 miljoen Euro over zouden nemen.. Bizar wereldje is het geworden.
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk dat dit net zo'n stap als Wijnaldum zal zijn voor hem. Die speelt zich daar binnen een jaar in de kijker van een grote club. Doorverkoop percentage zou niet een heel slecht idee zijn denk ik, mochten ze die 37.5 net niet willen betalen.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ok, dus 32.5 miljoen en 20% doorverkoop.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Betalen ze die 32.5 in één keer?
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 13 Jul 2023, 17:19 Ok, dus 32.5 miljoen en 20% doorverkoop.
Dat heb jij gehoord? Lijkt me een mooie deal mits alles in 1x wordt betaald.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 13 Jul 2023, 17:19 Ok, dus 32.5 miljoen en 20% doorverkoop.
?
LeandroBonfim
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 796
Joined: 07 Nov 2022, 15:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Klinkt goed. Kunnen we meteen doorpakken en in de toekomst meeprofiteren zodra Sanga een prachtige vervolgstap zet binnen de PL. Wat zonder twijfel gaat gebeuren.
User avatar
PSV 1973
Lid 2e elftal
Posts: 198
Joined: 06 Jun 2023, 10:49
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LeandroBonfim wrote: 13 Jul 2023, 17:42 Klinkt goed. Kunnen we meteen doorpakken en in de toekomst meeprofiteren zodra Sanga een prachtige vervolgstap zet binnen de PL. Wat zonder twijfel gaat gebeuren.
Ik kan me niet herinneren bij welke PSV speler een doorverkooppercentage heeft bedongen.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nou, zo'n Scamacca heeft ons alsnog best wat opgeleverd. :mrgreen:
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gomes92 wrote: 13 Jul 2023, 15:10
YMSA13 wrote: 13 Jul 2023, 15:04

Ehhm Forrest speelt in de PL.
Dat snap ik, maar volgend jaar waarschijnlijk niet meer. Ik vind dit niet echt getuigen van ambitie of een stap omhoog.
Forest is afgelopen seizoen niet gedegradeerd. Waarom denk je dat ze komend seizoen waarschijnlijk wel degraderen?
Thoresen
Nationale topspeler
Posts: 1,645
Joined: 10 May 2018, 10:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 13 Jul 2023, 15:10 Ik zou toch echt wat hoger mikken als ik Sangare was Forrest nog ff aan het lijntje houden. Voor ons maakt het niet zoveel uit natuurlijk, als die clausule maar gelicht wordt. Maar toch hoop ik dat hij naar een Newcastle, Liverpool, Arsenal, Aston Villa of Spurs gaat omdat ik oprecht denk dat hij op dat niveau, op de juiste positie en speelwijze, een toegevoegde waarde kan zijn.

Voor osn het natuurlijk beter dat áls hij verkocht wordt dat dat zsm gebeurd zodat wij ook door kunnen schakelen.
Het kan ook zijn dat die clubs nu denken: laat het eerst maar eens zien bij Forest, blink je daar uit kan het nog altijd. Scenario Wijnaldum. Van Dijk...
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 13 Jul 2023, 17:19 Ok, dus 32.5 miljoen en 20% doorverkoop.
Was er niet iets waardoor je in Engeland bij binnenlandse transfers niet kon verdienen aan doorverkoop %? Een of andere rare constructie, waardoor een doorverkoop % in Engeland minder zin had dan bij andere landen? Dit was alleen bij binnenlandse transfers (dus binnen de UK) het geval....
User avatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
Posts: 696
Joined: 24 Jan 2022, 13:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 13 Jul 2023, 18:13
RIO wrote: 13 Jul 2023, 17:19 Ok, dus 32.5 miljoen en 20% doorverkoop.
Was er niet iets waardoor je in Engeland bij binnenlandse transfers niet kon verdienen aan doorverkoop %? Een of andere rare constructie, waardoor een doorverkoop % in Engeland minder zin had dan bij andere landen? Dit was alleen bij binnenlandse transfers (dus binnen de UK) het geval....
Als jeugdspelers een transfer maakt krijgt de opleidende club alleen een percentage (opleidingsvergoeding) bij internationale transfer. Wellicht dacht je daar aan?
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 13 Jul 2023, 18:13
RIO wrote: 13 Jul 2023, 17:19 Ok, dus 32.5 miljoen en 20% doorverkoop.
Was er niet iets waardoor je in Engeland bij binnenlandse transfers niet kon verdienen aan doorverkoop %? Een of andere rare constructie, waardoor een doorverkoop % in Engeland minder zin had dan bij andere landen? Dit was alleen bij binnenlandse transfers (dus binnen de UK) het geval....
Was inderdaad zo maar las onlangs dat dit niet meer het geval is.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Smeets14 wrote: 13 Jul 2023, 18:25
Menno1 wrote: 13 Jul 2023, 18:13

Was er niet iets waardoor je in Engeland bij binnenlandse transfers niet kon verdienen aan doorverkoop %? Een of andere rare constructie, waardoor een doorverkoop % in Engeland minder zin had dan bij andere landen? Dit was alleen bij binnenlandse transfers (dus binnen de UK) het geval....
Was inderdaad zo maar las onlangs dat dit niet meer het geval is.
Oke, mooi. Had dat nooit begrepen. Goed dat het voorbij is; dan zou ik zeker hoog inzetten bij een hoog doorverkoop%; 1 top seizoen en een idiote club telt er 80 miljoen voor neer daar.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Forrest geweldige club joh. 37,5 aftikken en gauw vertrekken Ibi. Tis m van harte gegund.
#FreeGeneratie4
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 13 Jul 2023, 17:19 Ok, dus 32.5 miljoen en 20% doorverkoop.
Is toch geen goede deal? Als hij voor 60 mln verkocht wordt krijg je nog eens 5,5 mln erbij. Kan je beter voor 37 mln nu gaan. Zijn zat goede middenvelders die het ook niet gered hebben.
Post Reply