Noni Madueke
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Vedette
Ik denk dat [mention]Juancho[/mention] hier onderscheid maakt in de kopende club, wat natuurlijk vrij logisch is.
De kans lijkt mij is groter dat Noni voor de jackpot van een West Ham naar top Engeland gaat dan dat hij nog binnen de top van Engeland een (grote) transfer maakt.
Dan is het logisch dat je in het geval van een transfer naar West Ham vooral mikt op een hoger doorverkooppercentage.
De kans lijkt mij is groter dat Noni voor de jackpot van een West Ham naar top Engeland gaat dan dat hij nog binnen de top van Engeland een (grote) transfer maakt.
Dan is het logisch dat je in het geval van een transfer naar West Ham vooral mikt op een hoger doorverkooppercentage.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Ik vind 60 miljoen de absolute onderkant. Maar goed, er is ook een reden waarom ik geen succesvolle TD ben
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- DonyellMalen
- Legende
Hoe dan ook, Vivell (die pas net bij Chelsea zit) wil hem heel graag hebben. Wilde Madueke al naar Leipzig halen, dus die gaan nog wel een nieuw bod doen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ja, dat is al vanuit meerdere kanten benoemd inderdaad.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Juancho
- Mister PSV
Ja dat was nog VOOR het artikel dat jij post he. Ik ging toen nog uit van het bod van Chelsea . Verder zit er vooral een verschil in wat ik vind dat moet gebeuren en wat PSV denkt dat er moet gebeuren. Mijn ondergrens kan wel 45/50/60 of wat dan ook zijn, dat zal voor PSV (helaas) wat anders liggen. Als PSV bereid is te verkopen voor bijv. 40 miljoen, dan idd liever via een West Ham met nog extra forse doorverkoop % dan gelijk naar Chelsea. De kans dat je dan nog een leuk extra bedrag krijgt bij doorverkoop is een stuk kleiner.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- DonyellMalen
- Legende
Roep dat hier al het hele weekend idd.
Chelsea komt sowieso terug met een nieuw bod, hoe eerder, hoe beter voor ons. PSV moet snel schakelen bij een verkoop.
- De Realist
- Internationale topspeler
Klinkt als een goed plan maar waarschijnlijk wordt er dan nog steeds gewacht op een buitenkansje ipv dat de portemonnee wordt getrokken om het sportieve aspect te waarborgen.DonyellMalen wrote: ↑16 Jan 2023, 11:47Roep dat hier al het hele weekend idd.
Chelsea komt sowieso terug met een nieuw bod, hoe eerder, hoe beter voor ons. PSV moet snel schakelen bij een verkoop.
Alvast voorsorteren op het mislopen van champions league ofzo
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- DadOfFour
Maar je bent dus wel een TD, maar dan onsuccesvol?
Is jouw achternaam toevallig dezelfde als die van onze spits die helaas even vergeten is hoe hij moet scoren?
La vida és massa curta per no fer broma
- DonyellMalen
- Legende
- Armada
Lijkt er op dat Noni een prestige project is voor die TD. Hij wilde Noni al eerder naar RB halen.
Dus voor zijn gevoel heeft hij het al vroeg zien zitten, hem naar een andere club zien gaan is dan wrang.
Als PSV zijnde investeerde ik nu wel in wat geruchten van andere clubs… Noni’s entourage zal dat ook doen om de druk op te voeren.
Zo werkt dat spelletje.
Dus voor zijn gevoel heeft hij het al vroeg zien zitten, hem naar een andere club zien gaan is dan wrang.
Als PSV zijnde investeerde ik nu wel in wat geruchten van andere clubs… Noni’s entourage zal dat ook doen om de druk op te voeren.
Zo werkt dat spelletje.
-
- Vedette
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Met afstand de slechtste van het veld!
Ex unitate vires
-
Geweldig potentieel, een echte ongepolijste diamant. Ik hoop dat hij blijft, een van de weinige spelers die zelf iets kan creëren. We moeten juist vertrouwen geven aan spelers als Xavi en Madueke, die kunnen ten slotte wedstrijden beslissen, en dus niet verkopen. De vraag is wie er op dit moment voor terug komt, het ziet er niet naar uit dat we alles op orde hebben gezien de vervanging van Gakpo.
-
- Nationale topspeler
Als hij een egoïst was geweest dan was hij natuurlijk voor het record van Tadic gegaan. Maar nee hoor...hij liet die laatste assist liggen en ging ervoor om die bal zo hoog mogelijk de tribune in te jassen om tijd te winnen voor zijn team.
-
- Legende
En dan neem ik aan dat je dit op sociaal, mentaal gebied bedoelt?
Of meer met de entourage om hem heen?
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- Armada
Sociaal, mentaal ja. Entourage helpt niet, ook niet bij het vervalsen van een rijbewijs en dat soort handigheden.milansandro wrote: ↑16 Jan 2023, 15:55En dan neem ik aan dat je dit op sociaal, mentaal gebied bedoelt?
Ook zijn blessures helpen niet en hij wil zelf de stap maken (ondanks dat hij daar niet klaar voor is).
Het is FC Madueke, ondanks dat hij ook wel eens een voorzet geeft. De jongen heeft enorm potentieel maar ik twijfel dermate aan het feit dat hij dat potentieel in Eindhoven tot wasdom brengt, dat ik nu eieren voor mijn geld koos. Ik denk ook dat je een beter selectielid kunt vinden.
Bijna een tegenpool van Xavi.
Last edited by Armada on 16 Jan 2023, 16:10, edited 1 time in total.
-
- Vedette
in potentie een 2e Mo Ihattaren.Armada wrote: ↑16 Jan 2023, 16:05Sociaal, mentaal ja. Entourage helpt niet, ook niet bij het vervalsen van een rijbewijs en dat soort handigheden.milansandro wrote: ↑16 Jan 2023, 15:55
Ook zijn blessures helpen niet en hij wil zelf de stap maken (ondanks dat hij daar niet klaar voor is).
- DadOfFour
Dat is toch spijtig. Men had wellicht gehoopt dat Noni zich op zou trekken aan Xavi; een leeftijdsgenoot, maar met een veel grotere drive en een portie zelfkennis waar je u tegen zegt.Armada wrote: ↑16 Jan 2023, 16:05Sociaal, mentaal ja. Entourage helpt niet, ook niet bij het vervalsen van een rijbewijs en dat soort handigheden.milansandro wrote: ↑16 Jan 2023, 15:55
Jammer dat dat niet lijkt te lukken, met zowel Noni als Xavi in bloedvorm had PSV niet gestaan waar ze nu staan.
La vida és massa curta per no fer broma