Sinds wanneer is Guti beter dan Spierings?
Transferwindow 2023/24
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- mateja
- Internationale topspeler
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik heb geen idee wie beter is bij PSV, het ging mij erom dat we topkwaliteit moeten toevoegen. Feyenoord heeft Lopez, Timber, Dilrosun, Rasmussen, Wellenreuther, Danilo en Paixao gehaald die allemaal het verschil niet maken. Juist Hancko Wieffer en Gimenez maken het verschil. En als Spierings onze eigen Wieffer is helemaal prima. Al had ik daar meer vertrouwen in met Ruud en zijn manier van spelen.
-
- Nationale topspeler
we hebben het gister echt al uitgebreid over Ziyech zijn lompe actie gehad (sommige noemen het een echte vriend zijn Rusland discussie blablabla) laten we dat aub niet nog een keer doen omdat die kabouter aandacht zoekt op twitter, en ZEKER niet in het transfer topic.
- mateja
Haha, de enige die Schimmelpenninck aandacht geeft ben jijRV1913 wrote: ↑06 Jun 2023, 09:50we hebben het gister echt al uitgebreid over Ziyech zijn lompe actie gehad (sommige noemen het een echte vriend zijn Rusland discussie blablabla) laten we dat aub niet nog een keer doen omdat die kabouter aandacht zoekt op twitter, en ZEKER niet in het transfer topic.
-
- Vaste waarde in elftal
Ach, hij heeft hier wel gewoon gelijk.
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
Ja, an sich wel. Maar het is wel behoorlijk makkelijk om je zo op te stellen als je zo bevoorrecht bent. Ik vind het een beetje nep aanvoelen...Hij kan roepen en doen wat ie wilt, hij kan namelijk altijd terugvallen op 'oud geld'.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Je kunt sarcastisch zijn als iemand vanuit een bevoorrechte positie wat politiek corrects roept, maar hij zou ook cynisch die bevoorrechte positie blind kunnen accepteren en van daaruit zich geen reet aantrekken wat er in de wereld gebeurt. Dan is dàt weer niet goed. Zeg het maar dan… Snap je best hoor, je kunt heus kanttekeningen plaatsen, maar zoals jij het stelt is het nooit goed. (Oeps, gaan we weer in de richting van de politiek ). On: Ziyech… prima voetballer, maar ik hoef m sowieso niet in ons mooie shirt te zienD.Millpants wrote: ↑06 Jun 2023, 10:07Ja, an sich wel. Maar het is wel behoorlijk makkelijk om je zo op te stellen als je zo bevoorrecht bent. Ik vind het een beetje nep aanvoelen...Hij kan roepen en doen wat ie wilt, hij kan namelijk altijd terugvallen op 'oud geld'.
-
Heel erg off topic allemaal, maar ik vind het klinkklare onzin van de allerhoogste plank. Een vriendschap onderhouden met een crimineel is niet hetzelfde als zelf die misdaad te hebben gepleegd. Op geen enkele manier. Daarnaast is het niet aan deze randdebiel om te bepalen wat een ander wel of niet mag en wilt. De een vind pizza met ananas heerlijk, de ander heeft er een godsgruwelijke hekel aan, maar het is simpelweg niet aan jou om dat te veroordelen. Je mag iets van vinden, tuurlijk, maar meer dan een mening is het niet. Ik heb helemaal niks met zowel Ziyech als Promes, maar wat deze mongool zich allemaal permitteert te roepen is echt bullshit.
-
- Nationale topspeler
Ik snap jouw punt. Echter is dit meer een gevoelskwestie denk ik, Sander komt soms oprecht over maar ik vind het te mooi om waar te zijn omdat de connecties met de welvarende kant goed blijven.psvgouda wrote: ↑06 Jun 2023, 10:12Je kunt sarcastisch zijn als iemand vanuit een bevoorrechte positie wat politiek corrects roept, maar hij zou ook cynisch die bevoorrechte positie blind kunnen accepteren en van daaruit zich geen reet aantrekken wat er in de wereld gebeurt. Dan is dàt weer niet goed. Zeg het maar dan… Snap je best hoor, je kunt heus kanttekeningen plaatsen, maar zoals jij het stelt is het nooit goed. (Oeps, gaan we weer in de richting van de politiek ). On: Ziyech… prima voetballer, maar ik hoef m sowieso niet in ons mooie shirt te zienD.Millpants wrote: ↑06 Jun 2023, 10:07
Ja, an sich wel. Maar het is wel behoorlijk makkelijk om je zo op te stellen als je zo bevoorrecht bent. Ik vind het een beetje nep aanvoelen...Hij kan roepen en doen wat ie wilt, hij kan namelijk altijd terugvallen op 'oud geld'.
Ik vind daarnaast dat als iemand zich echt bekommert om de problematiek in de wereld en eea van 'eigen afkomst en leefwereld' vindt, dan moet je niet alleen roepen en je daarna terugtrekken in weelde, dan pak je dat anders aan. Ga delen, help goede doelen, help start-ups, goede initiatieven genoeg waar je mee kunt helpen. Maar dit zal altijd een discussie blijven. In zo'n positie doe je het nooit goed verwacht ik.
Met dat laatste ben ik het volkomen eens, Ziyech hoeft niet te komen. Leuk seizoen gehad bij Ajax, maar altijd gezeik om hem heen en heeft niet de juiste prioriteiten en focus op het voetbal m.i.
- Trixm
- Vedette
Lol dit is toch letterlijk wat hij doet. Hij maakt uitvoerige NPO series over hoe het oud geld beter verdeeld kan worden. Schrijft boeken over hoe het erfrecht aangepast moet worden. Als je hte dan nog niet wil begrijpen.........D.Millpants wrote: ↑06 Jun 2023, 10:37Ik snap jouw punt. Echter is dit meer een gevoelskwestie denk ik, Sander komt soms oprecht over maar ik vind het te mooi om waar te zijn omdat de connecties met de welvarende kant goed blijven.psvgouda wrote: ↑06 Jun 2023, 10:12
Je kunt sarcastisch zijn als iemand vanuit een bevoorrechte positie wat politiek corrects roept, maar hij zou ook cynisch die bevoorrechte positie blind kunnen accepteren en van daaruit zich geen reet aantrekken wat er in de wereld gebeurt. Dan is dàt weer niet goed. Zeg het maar dan… Snap je best hoor, je kunt heus kanttekeningen plaatsen, maar zoals jij het stelt is het nooit goed. (Oeps, gaan we weer in de richting van de politiek ). On: Ziyech… prima voetballer, maar ik hoef m sowieso niet in ons mooie shirt te zien
Ik vind daarnaast dat als iemand zich echt bekommert om de problematiek in de wereld en eea van 'eigen afkomst en leefwereld' vindt, dan moet je niet alleen roepen en je daarna terugtrekken in weelde, dan pak je dat anders aan. Ga delen, help goede doelen, help start-ups, goede initiatieven genoeg waar je mee kunt helpen. Maar dit zal altijd een discussie blijven. In zo'n positie doe je het nooit goed verwacht ik.
Met dat laatste ben ik het volkomen eens, Ziyech hoeft niet te komen. Leuk seizoen gehad bij Ajax, maar altijd gezeik om hem heen en heeft niet de juiste prioriteiten en focus op het voetbal m.i.
Last edited by Trixm on 06 Jun 2023, 10:40, edited 1 time in total.
Saibari is underrated.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik hoef Teze ook niet op rechtsback.mateja wrote: ↑06 Jun 2023, 08:18Maar dat verkeerd dekken doet Teze ook. En die scoort nietShovingNE2 wrote: ↑06 Jun 2023, 08:15 Dat heb ik dus ook. Zoveel beter is hij niet geworden.
Kijk zijn wedstrijd tegen Feyenoord terug. Hij scoort. Klopt. Maar geeft daarna 3 mega kansen weg omdat hij verkeerd staat te dekken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
En wie zegt dat hij dat allemaal niet doet? Het is nooit genoeg totdat je zelf op de armoedegrens zit, want anders ben je 'hypocriet'?
Dat is gewoon goedkope retoriek om jezelf geen bal van iets aan te trekken.
Dat is gewoon goedkope retoriek om jezelf geen bal van iets aan te trekken.
- DonyellMalen
- Legende
Dat zal Bosz ook nooit gaan doen. Technisch niet goed genoeg als back. Met z'n progressieve pass kan hij als CB wel van waarde zijn.
-
- Nationale topspeler
Trixm wrote: ↑06 Jun 2023, 10:39Lol dit is toch letterlijk wat hij doet. Hij maakt uitvoerige NPO series over hoe het oud geld beter verdeeld kan worden. Schrijft boeken over hoe het erfrecht aangepast moet worden. Als je hte dan nog niet wil begrijpen.........D.Millpants wrote: ↑06 Jun 2023, 10:37
Ik snap jouw punt. Echter is dit meer een gevoelskwestie denk ik, Sander komt soms oprecht over maar ik vind het te mooi om waar te zijn omdat de connecties met de welvarende kant goed blijven.
Goed argument idd, die serie ken ik.
Maar dan blijft mijn argument nog steeds overeind. Het is nogal makkelijk om daarover te roepen als je eigenlijk al weet dat t toch niet gaat veranderen om vervolgens als een Dagobertje je middelvinger op te steken naar de buitenwereld terwijl je in weelde leeft.
Maar ja, jij bent zo naief dat je denkt dat deze NPO serie de zaken gaan veranderen? Sander Schimmelpennick allle luxe gaat opofferen als een weldoener? Kijk naar zijn opleidingen en loopbaan tot nu toe...zijn dat de kansen die ook krijgt als je niet bevoorrecht bent? Daarom vind ik hem nep en neig ik naar het niet geloven wat hij roept, hij doet namelijk anders.
Ik ben dus wel benieuwd wat jij dan anders ziet dan ik. Wat voor filantropische zaken heeft deze barmhartige Samaritaan dan bewerkstelligd wat in zijn voordeel spreekt?
Dan heb ik t niet over de marathon in New York en de fietstocht naar Lapland of ambassadeurschap van KWF, die 1e 2 zijn voor minder bevoorrechte mensen al niet te doen qua financiering en dat laatste is niet heel bijzonder, daarmee komt er ook veel naar hem toe.
-
- Vaste waarde in elftal
Ik ben hier niet om een discussie aan te gaan, maar dit vergelijken met het eten van een pizza met ananas is natuurlijk compleet krankjorumRevolinho wrote: ↑06 Jun 2023, 10:35 Heel erg off topic allemaal, maar ik vind het klinkklare onzin van de allerhoogste plank. Een vriendschap onderhouden met een crimineel is niet hetzelfde als zelf die misdaad te hebben gepleegd. Op geen enkele manier. Daarnaast is het niet aan deze randdebiel om te bepalen wat een ander wel of niet mag en wilt. De een vind pizza met ananas heerlijk, de ander heeft er een godsgruwelijke hekel aan, maar het is simpelweg niet aan jou om dat te veroordelen. Je mag iets van vinden, tuurlijk, maar meer dan een mening is het niet. Ik heb helemaal niks met zowel Ziyech als Promes, maar wat deze mongool zich allemaal permitteert te roepen is echt bullshit.
- ShovingNE2
- Site Admin
Heel erg off topic nu. Graag verder in DM
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- mateja
Same. Maar daar is vorig seizoen wel duidelijk voor gekozen. Dan had ik liever Brenet gehad.
-
- Jeugdinternational
Kan voor dit alles geen aparte topic zijn? Ik zou het alleen interessant vinden als die gast 30 miljoen op de bankrekening van PSV stort voor enkele top transfers.
We moeten blijkbaar 7 spelers aantrekken. Zodra Bosz gepresenteerd wordt, gaan we waarschijnlijk weer met veel namen in verband gebracht worden. Dolberg zou ik wel heel verrassend vinden. En zeker niet in de zin van "ik word er blij van".
We moeten blijkbaar 7 spelers aantrekken. Zodra Bosz gepresenteerd wordt, gaan we waarschijnlijk weer met veel namen in verband gebracht worden. Dolberg zou ik wel heel verrassend vinden. En zeker niet in de zin van "ik word er blij van".