Transferwindow 2024/25
-
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Een Real shirtje met op de rug Veerman is een mooie voor de collectie
- These users thanked the author Benitez040 for the post:
- TylerDurdn
- Juancho
- Mister PSV
Zelf ik ga die kopen. Originele zelfs.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Juancho
- Mister PSV
Dit soort tweets hier posten valt wat mij betreft in dezelfde categorie als die juicy tweets die over Sanne gepost worden. Gewoon opzouten met die onzin, forum onwaardig die troep. En bij beide geef je ze alleen maar wat ze juist willen: aandacht.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Alles in mij voelt dat er iets machtigs staat te gebeuren dit transferwindow, ik weet niet wat maar ik voel dat ik niet teleurgesteld ga worden. Bewaar deze post maar.
- These users thanked the author Sensation for the post (total 12):
- Smeets14 • DonyellMalen • SomaQan • Ardbeg • Bossche bol • Araavos • FritskePhilips • De Realist • TylerDurdn • DeefPeef • Wolf • FieseFriedrich
-
- Legende
- DonyellMalen
- Legende
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
Lijkt op dat ventje van ManU. Familie zkrs.
Ben benieuwd wasr PSV echt op gaat doorpakken.
Dit gaat denk ik een zieke transfer zomer worden. De gunstige CL ranglijst van NL met een vaste 2e CL ticket geeft ruimte voor PSV om flink te stunten.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Dit zijn toch helemaal geen ‘stuntprofielen?’ Die spits zal bij een transfer gewoon wedstrijden voor Jong PSV gaan spelen in eerste instantie en we zien aan alle jonge gasten achter Luuk de Jong hoe lastig het is om door te breken op die positie. En die rechtsback mag hopen op een rol in luwte bij het eerste hooguit…
- Balinho
- Internationale topspeler
Eureka! En "transferfriday" is de door AI gepreserveerde genialiteit van Stephen Hawking die digitaal de onwaarschijnlijkste transfers onze kant op clickbait!Josef Dettelbacher wrote: ↑21 May 2024, 23:26Maar wat als "Mike Schoenmakers" het alter ego is van Michael Schumacher, die sinds zijn ongeluk uit verveling de hele dag PSV nieuws tweet met oogbesturing?
- These users thanked the author Balinho for the post:
- TylerDurdn
- Standbeeld
- Mister PSV
Ben benieuwd wat het plan van PSV met deze jongen is. Zijn verhuur in de tweede Bundesliga is dus een succes gebleken. Het is nog een jonge gozer en hij heeft een lange contractduur. Dat allemaal opgeteld schept bij mij de verwachting dat Bayern hem nu niet gaat verkopen of evt. huur+optie aan gaat bieden. Maar wie weet. We gaan het zien.
-
- Vedette
Ik ben ook benieuwd. Zoals ik de tweet lees lijkt het alleen maar om een verhuurperiode te gaan. Zou dan voor jong moeten zijn lijkt me. Ik kwam op Twitter ook nog deze goal van hem tegen op het jeugd EK van 2 jaar geleden:Standbeeld wrote: ↑22 May 2024, 08:55Ben benieuwd wat het plan van PSV met deze jongen is. Zijn verhuur in de tweede Bundesliga is dus een succes gebleken. Het is nog een jonge gozer en hij heeft een lange contractduur. Dat allemaal opgeteld schept bij mij de verwachting dat Bayern hem nu niet gaat verkopen of evt. huur+optie aan gaat bieden. Maar wie weet. We gaan het zien.
- Ardbeg
- Mister PSV
Dat zegt hij toch ook niet? Het tweede wat hij zei staat verder los van het eerste.O Goleiro Grande wrote: ↑22 May 2024, 07:34Dit zijn toch helemaal geen ‘stuntprofielen?’ Die spits zal bij een transfer gewoon wedstrijden voor Jong PSV gaan spelen in eerste instantie en we zien aan alle jonge gasten achter Luuk de Jong hoe lastig het is om door te breken op die positie. En die rechtsback mag hopen op een rol in luwte bij het eerste hooguit…
-
- Basisspeler
clausules vind ik nooit zo een groot probleem, het hoort erbij wanneer je van een europese gigant haalt. Als het maar duidelijk is. zo een 35 miljoen terugkoop is allemaal zo erg niet. Vraag me af of Tillman realistisch veel meer kan opleveren. Dan moet hij volgend seizoen de hele voorhoede bij de hand nemen.
- These users thanked the author Mvogoat for the post:
- Romario040
Anel Ahmedhodzic komt eraan!
- Joenepsv
- Legende
Nee met Tillman pakt het prima uit inderdaad. Als je zoiets met die Wanner kan uitonderhandelen is dat ook prima. Vraag me alleen af of ze hem al zien voor het eerste. Op zijn beste positie zijn wij het best bezet momenteel.Mvogoat wrote: ↑22 May 2024, 09:10clausules vind ik nooit zo een groot probleem, het hoort erbij wanneer je van een europese gigant haalt. Als het maar duidelijk is. zo een 35 miljoen terugkoop is allemaal zo erg niet. Vraag me af of Tillman realistisch veel meer kan opleveren. Dan moet hij volgend seizoen de hele voorhoede bij de hand nemen.
- DC_PSV
- Vedette
Heeft het loopje van Perreiro.Rikkert1234 wrote: ↑22 May 2024, 08:58Ik ben ook benieuwd. Zoals ik de tweet lees lijkt het alleen maar om een verhuurperiode te gaan. Zou dan voor jong moeten zijn lijkt me. Ik kwam op Twitter ook nog deze goal van hem tegen op het jeugd EK van 2 jaar geleden:Standbeeld wrote: ↑22 May 2024, 08:55
Ben benieuwd wat het plan van PSV met deze jongen is. Zijn verhuur in de tweede Bundesliga is dus een succes gebleken. Het is nog een jonge gozer en hij heeft een lange contractduur. Dat allemaal opgeteld schept bij mij de verwachting dat Bayern hem nu niet gaat verkopen of evt. huur+optie aan gaat bieden. Maar wie weet. We gaan het zien.
#simplythebest
-
- Nationale topspeler
Geloof er niet zo in. Holjund is een spits, waarbij bijv de vraag is of die beter is dan de Duif. Die andere is het broertje van het grote talent waar van de winter interesse in leken de hebben en niet eens een vaste basisplaats heeft bij zijn huidige club. Zou me dus zeer verbazen als waar blijkt te zijn.
- Ardbeg
- Mister PSV
Maar wellicht dat PSV Hojlund hoger inschat dan van Duiven. Tevens is het ook niet vreemd dat een 19jarige verdediger nog geen vaste basisplaats heeft. Dat is vrij uitzonderlijk om te gebeuren namelijk.Mikelvb wrote: ↑22 May 2024, 09:27Geloof er niet zo in. Holjund is een spits, waarbij bijv de vraag is of die beter is dan de Duif. Die andere is het broertje van het grote talent waar van de winter interesse in leken de hebben en niet eens een vaste basisplaats heeft bij zijn huidige club. Zou me dus zeer verbazen als waar blijkt te zijn.
Last edited by Ardbeg on 22 May 2024, 10:20, edited 1 time in total.
-
- Nationale topspeler
Staat ook bekend als een groot talent volgens mij. Dit in combinatie met inderdaad langdurig contract zegt mij dat een koop niet snel tot de opties zal behoren. En inderdaad tweede Bundesliga naar KKD is een downgrade, dus erg onlogisch. Wel interessant dat er hoe dan ook met zulke spelers gelinkt worden.Standbeeld wrote: ↑22 May 2024, 08:55Ben benieuwd wat het plan van PSV met deze jongen is. Zijn verhuur in de tweede Bundesliga is dus een succes gebleken. Het is nog een jonge gozer en hij heeft een lange contractduur. Dat allemaal opgeteld schept bij mij de verwachting dat Bayern hem nu niet gaat verkopen of evt. huur+optie aan gaat bieden. Maar wie weet. We gaan het zien.