Stevie neemt het allemaal niet meer zo serieus. Lekker afbouwen voor 5 (?) miljoen p.j. Nog drie jaar lamballen en zakken vullen.Armada wrote: ↑07 Apr 2024, 21:03Klopt. Begin steeds meer twijfels te krijgen bij meneer Bergwijn. Is hij nog serieus voor rede vatbaar?ShovingNE2 wrote: ↑07 Apr 2024, 21:00 De VAR kan zeggen dat ze het niet gezien hebben, dus niet beoordeeld. Dan is er een tuchtcommissie.
Deze klapidioot moet van de velden af.
Wel exemplarisch dat hij de captain is van Ajax. Perfecte weerspiegeling als afgevaardigde.
Ajax deel II
-
- Internationale topspeler
- Armada
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Tegen betaling vast wel.
-
- Legende
-
- Legende
Nee deze is er achter bij Ajax ingeduwd vanmiddag, met een schrapende beweging met die nagel
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Armada
Zie nu weer wat beelden.
Maar hoe mooi metaforisch is een shot van Jan Siemerink.
Hij deed ALTIJD hetzelfde als tennisser. Voorspelbaar en tegen beter weten in naief: backhand slice-volley… waarna hij heel vaak de bal om zijn oren kreeg.
Ajax was vanmiddag niet anders qua opbouw. Wellicht is Jan het probleem.
Maar hoe mooi metaforisch is een shot van Jan Siemerink.
Hij deed ALTIJD hetzelfde als tennisser. Voorspelbaar en tegen beter weten in naief: backhand slice-volley… waarna hij heel vaak de bal om zijn oren kreeg.
Ajax was vanmiddag niet anders qua opbouw. Wellicht is Jan het probleem.
-
- Meervoudig international
Minteh 9 goals en 4 assists in 1200 minuten in de ED.Persepolis wrote: ↑07 Apr 2024, 16:47Minteh was voor deze wedstrijd 1x per 146 minuten betrokken bij een goal. Paixao? 1 keer per 210 minuten. Dat zijn dravers zonder rendement
Ter vergelijking: Baka 9 goals en 9 assists in 2100 minuten.
Dus draver lijkt me beetje overdreven.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Misschien kan hij zich wat moed indrinken?
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Zo te zien is ie daar 10 uur geleden mee begonnen. Die was al zat voordat de bal rolde in Rotterdam
- Armada
Hahahahaha Raffie laat zien wat het probleem is met al die gasten.
“Ik haat het woord moreel compas, maar wil gewoon dat het weer goed gaat met mijn cluppie. Hij heeft geen moord gepleegd”.
Voila.
Hierna begint Ibi over “mevrouw de Mosselman”.
Sterke uitzending.
“Ik haat het woord moreel compas, maar wil gewoon dat het weer goed gaat met mijn cluppie. Hij heeft geen moord gepleegd”.
Voila.
Hierna begint Ibi over “mevrouw de Mosselman”.
Sterke uitzending.
- These users thanked the author Armada for the post:
- De Realist
-
Haha .. lachwekkend. Precies het probleem bij Ajax.
-
- Lid scoutingsteam
Ik heb hier zo hard om moeten lachen. Treffend. De geschenken blijven maar komen.
Dat gezegd hebbende zou ik graag de 5-0 en 6-0 van vandaag ergens inlijsten, maar ik ben er nog niet helemaal over uit welke goal nou gênanter is vanuit Ajax-perspectief. De 5-0, waar de Pirlo van Veldhoven de bal knullig verliest, en samen met zijn teamgenoten vervolgens he-le-maal niks meer doet om Timber te stoppen, ze staan zelfs compleet stil. Of de 6-0, waar Geertruida tegenover acht Ajacieden staat, toch nog als winnaar uit de strijd komt en Paixao al juichend wegrent voordat die bal überhaupt over de lijn is, met een stel Ajacieden die verbijsterd achterblijven? Ik weet het oprecht niet jongens.
Er zijn simpelweg zoveel mooie dingen gebeurd dat je een talkshow van 24 uur kunt maken en dan alsnog pas deel 1 van 7 hebt opgenomen.
-
- Lid 2e elftal
Weet je wat ik het allermooiste vind aan vandaag? Al die buitenlandse voetbal fans lezen dat feyenoord, ajax met 6 0 heeft verslagen, en dan vast denken goh die staan die bovenaan. En dan zien ze dat PSV daar nog even 9 punten boven staat.
- These users thanked the author Psv_fan for the post (total 2):
- Heissenberrug • Balinho
- Armada
Kans groot dat ze dat niet zien.
Ik vind het vooral heerlijk dat PSV tamelijk in de luwte kampioen wordt.
Geaccepteerd/gedoogd.
- Persepolis
- Vedette
Los van het feit dat je best wel een idioot bent als je voetbaluitslagen belangrijker vindt dan mensen dusdanig lastigvallen en onveilig laten voelen dat zij hun baan op het spel zetten door het te melden, vraag ik me altijd af of dit soort gasten denken dat Overmars tot zijn dood zou blijven of zo? Hij was sowieso wel een keer vertrokken naar een nieuwe uitdaging, misschien zelfs na dat seizoen of het seizoen erna. Was het dan zo anders geweest qua vervolg? Zijn opvolging en nog veel andere zaken zijn dramatisch opgepakt. Was dat zo anders geweest als hij op een normale manier weg was gegaan? Er zijn nog steeds schandalen en blunders, heeft dat nog steeds te maken met die vrouwen? Het is natuurlijk veel makkelijker om hun maar de schuld te geven dan toegeven dat Overmars een viespeuk is, Van der Sar incapabel, en gasten zoals Van Praag, Blind en Kroes niet veel beter.
- These users thanked the author Persepolis for the post (total 3):
- voskat • Tijn • Balinho
- Garnaal
- Basisspeler
Niemand heeft dit seizoen de illusie gehad dat PSV te pakken zou zijn. We hebben vanaf dag 1 gedomineerd. Daarbij is het ongeacht voor welke club je bent al een geslaagd seizoen. De misére in de Hoofdstad is voor elke club een prijs op zich. We zijn allemaal kampioenen vergeleken met Ajax. Ajax is de allerbeste in het allerslechtste zijn, in alles. Van de bestuursleden tot de selectie, de fans, het stadion, de portomonnee, Ajax is in elk opzicht failliet aan het gaan. Na jaren dat gejengel van de engelen te hebben gehoord is het eindelijk stil. Muisstil. Heerlijk
- Persepolis
- Vedette
Het feit dat er nooit echt een titelstrijd is geweest terwijl er een andere club is die afstevent op 80+ punten laat zien hoe dominant wij zijn geweest. Meer van zulke kampioenschappen aub.
- Persepolis
- Vedette
Er is ook dit seizoen tig keer hier gezegd dat het rendement van Bakayoko omhoog moet, niet?Søren wrote: ↑07 Apr 2024, 22:31Minteh 9 goals en 4 assists in 1200 minuten in de ED.Persepolis wrote: ↑07 Apr 2024, 16:47Minteh was voor deze wedstrijd 1x per 146 minuten betrokken bij een goal. Paixao? 1 keer per 210 minuten. Dat zijn dravers zonder rendement
Ter vergelijking: Baka 9 goals en 9 assists in 2100 minuten.
Dus draver lijkt me beetje overdreven.
- Persepolis
- Vedette
Ik acht de kans ook groot dat Utrecht een serieuze(re) bedreiging vormt. Zij staan maar 3 punten achter en hebben een tamelijk makkelijk programma, behalve de laatste speeldag (AZ-uit).
- Persepolis
- Vedette
En als het geen oud vrouwtje is, maar gewoon een 25 jarige gast in een trainingspak? Denk dat dat anders wordt aangepakt en ook een net wat betere vergelijking is natuurlijk. Er zou dan echt geen aanhouding etc. plaatsvinden hoor dus das een tikje overdreven, maar neemt niet weg dat zo'n actie niet hoort en een schorsing verdient.ShovingNE2 wrote: ↑07 Apr 2024, 21:06 Het is gewoon een TBS kandidaat. Wat een idioot.
Sterker nog: als je gewoon aangifte doet, dan gaat ie gewoon voor gaas. Soms doen we wel eens of het binnen de witte lijnen een vrijstraat is waar de arbiter en de KNVB beslist. Maar doe dit bij een oud vrouwtje voor de supermarkt voor de ogen van oom agent en je wordt opgeladen en voorgeleid.
- DonyellMalen
- Legende