Ajax deel II
- Asterix
- Meervoudig international
-
- Regelmatige invaller
Ongekend die Mikos Gouka ofzo, die gozer hoort alleen zichzelf praten over Feyenoord. Vervolgens gaat het over PSV en heeft hij het binnen één minuut alweer over Feyenoord en gaat het vervolgens verder over de degradatiekandidaten. Enige objectiviteit kun je toch wel verwachten? Afschuwelijk zeg.SWillykuiltje wrote: ↑08 Apr 2024, 09:02Heb hem beluisterd, wat een verschrikkelijke Feyenoord podcast. 10 sec over PSV gegaan…ShovingNE2 wrote: ↑08 Apr 2024, 07:23 Beginnen vandaag met deze podcast. En dan werken we zo toe naar de Pantelic podcast en Kale en Kokkie.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Ja dat zeg je nu, maar bij Ajax zijn ook Marcel Keijzer en Maurice Steijn aangesteld geweest als hoofdtrainer. Nu de oude betrouwbare garde écht te oud is geworden (Hiddink, V Gaal, Advocaat), is het niet uit te sluiten dat iemand met een lange (hooguit degelijke) staat van dienst én Ajaxhart als van 't Schip vroeg of laat een keer de kans zou krijgen. De spoeling is immers dun.
Verder vind ik wel dat van 't schip door de zeer lage ondergrens aan het zakken is. Deze man zit al ruim 20 jaar in het vak, waarvan 10+ jaar als hoofdtrainer. Ik zie daar echt niets van terug, en hij straalt ook totaal niet uit dat hij die jongens kan motiveren en ontwikkelen. Zoals ik al eerder zei: volgens mij is die man door z'n verlies helemaal nog niet toe aan zo'n baan.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Maax
Niet om het een of ander, maar ik vind het nog vrij logisch dat de dag nadat de klassieker 6-0 wordt daar wel de meeste aandacht naar uitgaat. Groot compliment tov ons dat een 5-1 op AZ als normaal wordt beschouwt, bekijk het zoDoelbewustProvoceren wrote: ↑08 Apr 2024, 09:34Ongekend die Mikos Gouka ofzo, die gozer hoort alleen zichzelf praten over Feyenoord. Vervolgens gaat het over PSV en heeft hij het binnen één minuut alweer over Feyenoord en gaat het vervolgens verder over de degradatiekandidaten. Enige objectiviteit kun je toch wel verwachten? Afschuwelijk zeg.SWillykuiltje wrote: ↑08 Apr 2024, 09:02
Heb hem beluisterd, wat een verschrikkelijke Feyenoord podcast. 10 sec over PSV gegaan…
-
- Legende
Het is een EN EN verhaal. Van 't Schip is altijd al een hele matige trainer geweest dus dat is verder geen verassing. Daarnaast is het een slechte en onevenwichtige selectie waardoor er ook nooit een lekkere serie kan worden neergezet. Ook qua fitheid is het al anderhalf jaar slecht en de bestuurlijke onrust helpt er verder ook niet bij.Josef Dettelbacher wrote: ↑08 Apr 2024, 09:43 Ja dat zeg je nu, maar bij Ajax zijn ook Marcel Keijzer en Maurice Steijn aangesteld geweest als hoofdtrainer. Nu de oude betrouwbare garde écht te oud is geworden (Hiddink, V Gaal, Advocaat), is het niet uit te sluiten dat iemand met een lange (hooguit degelijke) staat van dienst én Ajaxhart als van 't Schip vroeg of laat een keer de kans zou krijgen. De spoeling is immers dun.
Verder vind ik wel dat van 't schip door de zeer lage ondergrens aan het zakken is. Deze man zit al ruim 20 jaar in het vak, waarvan 10+ jaar als hoofdtrainer. Ik zie daar echt niets van terug, en hij straalt ook totaal niet uit dat hij die jongens kan motiveren en ontwikkelen. Zoals ik al eerder zei: volgens mij is die man door z'n verlies helemaal nog niet toe aan zo'n baan.
Dat ze nu op plek 6 zouden staan had ik niet gedacht, maar dat Ajax dit seizoen mijlenver achterstaat op PSV en Feyenoord vind ik wel een stuk logischer.
- These users thanked the author Massimo for the post:
- Persepolis
-
- Vaste waarde in elftal
Het is geen compliment. Het is desinteresse.Maax wrote: ↑08 Apr 2024, 09:50Niet om het een of ander, maar ik vind het nog vrij logisch dat de dag nadat de klassieker 6-0 wordt daar wel de meeste aandacht naar uitgaat. Groot compliment tov ons dat een 5-1 op AZ als normaal wordt beschouwt, bekijk het zoDoelbewustProvoceren wrote: ↑08 Apr 2024, 09:34
Ongekend die Mikos Gouka ofzo, die gozer hoort alleen zichzelf praten over Feyenoord. Vervolgens gaat het over PSV en heeft hij het binnen één minuut alweer over Feyenoord en gaat het vervolgens verder over de degradatiekandidaten. Enige objectiviteit kun je toch wel verwachten? Afschuwelijk zeg.
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Die wedstrijd gaat ook gestaakt worden als het die kant op dreigt te gaan.De Realist wrote: ↑08 Apr 2024, 09:08
Afijn. Laat Twente er ook nog maar met 7-0 overheen denderen, laat ze maar smeken en bedelen bij andere clubs of ze alsje alsjeblieft de conference League Playoff in hun stadion mogen spelen omdat Gerard Joling met zn glitterpakje in de betonbak staat. Het komt nog steeds niet binnen, ze zijn nog steeds de beste. Verneder de boel daar nog maar met een factor 50 want het is blijkbaar nog niet genoeg
Ex unitate vires
- Maax
Kan ons t interesseren wat daar ver onder ons op de ranglijst gebeurt? Dat je Max Verstappen niet meer ziet tijdens een Formule 1 race is geen desinteresse; het is gewoon niet meer leuk omdat hij vanaf de eerste bocht weg is en niet meer is in te halen. Je ziet hem pas in de laatste ronde, als de overwinning (weer) binnen is.
Zo zijn wij ook
- Tjompie
-
AD is een Rotterdams krantje, dat is niet vreemd.DoelbewustProvoceren wrote: ↑08 Apr 2024, 09:34Ongekend die Mikos Gouka ofzo, die gozer hoort alleen zichzelf praten over Feyenoord. Vervolgens gaat het over PSV en heeft hij het binnen één minuut alweer over Feyenoord en gaat het vervolgens verder over de degradatiekandidaten. Enige objectiviteit kun je toch wel verwachten? Afschuwelljk zeg.SWillykuiltje wrote: ↑08 Apr 2024, 09:02
Heb hem beluisterd, wat een verschrikkelijke Feyenoord podcast. 10 sec over PSV gegaan…
- Ardbeg
- Mister PSV
"Na gesprekken met de Amsterdamse club zou Potter echter zélf de stekker eruit hebben getrokken.
Over zijn beweegredenen wordt niets gemeld. Mogelijk houdt zijn terugtrekking verband met de schorsing van algemeen directeur Alex Kroes."
Dat zal de reden zijn ja.
Over zijn beweegredenen wordt niets gemeld. Mogelijk houdt zijn terugtrekking verband met de schorsing van algemeen directeur Alex Kroes."
Dat zal de reden zijn ja.
Last edited by Ardbeg on 08 Apr 2024, 10:31, edited 1 time in total.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
- Vaste waarde in elftal
+ dat ze bij het laatste gesprek gistermiddag om 15.45 vergeten zijn de TV uit te zetten
- VeresRivne
- Vedette
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Pun (not?) intended...VeresRivne wrote: ↑08 Apr 2024, 10:39 Tja ik kan het Graham Potter niet verwijten, als je in dit stuurloze schip een ding nodig hebt is het rugdekking van je AD.
- ShovingNE2
- Site Admin
De club is zo intens slecht. Zo door en door verrot.
'Voor het geval zijn ontslag als directeur onontkoombaar blijkt, beraden zijn medestanders zich alvast op manieren om Kroes toch te behouden voor Ajax.' Gedacht wordt aan een functie waarmee Kroes mogelijk niet direct onder de governanceregels van de beursgenoteerde onderneming valt.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
- ruuddevil • Heissenberrug
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Moet je een persoon in je organisatie willen hebben die niet voldoet aan de governanceregels van een beursgenoteerde ondernemening? Het antwoord lijkt op het eerste oog vrij simpel namelijk "nee". Kijk je wat verder heb je natuurlijk wat meer zaken mee te wegen edoch verandert het antwoord op geen enkele wijze van een "nee" naar een "ja", die blijft eigenlijk atijd "nee".ShovingNE2 wrote: ↑08 Apr 2024, 10:43 De club is zo intens slecht. Zo door en door verrot.
'Voor het geval zijn ontslag als directeur onontkoombaar blijkt, beraden zijn medestanders zich alvast op manieren om Kroes toch te behouden voor Ajax.' Gedacht wordt aan een functie waarmee Kroes mogelijk niet direct onder de governanceregels van de beursgenoteerde onderneming valt.
Tenzij je inderdaad dermate losgeslagen bent van de werkelijkheid en je alles in de handen van een persoon wil leggen die nu al dermate grote krassen opgelopen heeft dat je hem niet meer aan zou willen stellen. Laat staan als je verder de toekomst in gaat kijken, wat moet hij als AD ( of in welke functie dan ook ) doen om weggestuurd te kunnen worden, de meetlat wordt de huidige situatie, inzake Overmars is terugkomen voor grensoverschrijdend gedrag ook niet problematisch dus dat is in beginsel ook geen reden meer. Het doel heiligt de middellen blijkbaar en dat is op geen enkele manier een gezonde situatie.
- These users thanked the author Prof_napo for the post:
- ShovingNE2
- trouwepsvfan
- Vedette
Jammer dat die BAVA niet gelivestreamd kan worden
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
- Toxicpsv
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur