Waarschijnlijk is te kort dag om alles in een te doen. Maar er waren dus wel serieuze gesprekken gaande al. Vivell zou de TD positie moeten invullen. Beuker is al gehaald voor de methodologie binnen de gehele BVO. Potter had dus de nieuwe hoofdtrainer moeten worden en was vrijwel rond, maar trok de stekkers eruit toen Kroes op straat werd gezet.ziege maar ook zagge wrote: ↑08 Apr 2024, 20:31Ik had begrepen dat Kroes dat allemáál zou gaan doen :grin:Heruone wrote: ↑08 Apr 2024, 20:17Nee, het is zoals ik hierboven stel begin april en het is nu het 2e jaar op rij dat je geen TD, geen trainer en geen visie hebt. Dan kan je gewoon letterlijk helemaal niks. En nu dus ook geen AD die die beslissingen moet maken of die mensen op zeer korte termijn kan aanstellen.
Of nou ja, toch minstens ook TD. :neh:
Ze zitten dus weer diep in de shit. En het mooiste van alles is dat ze nog 6 weken lang de optie openhouden dat ie alsnog terugkomt, zodat ze eind mei pas serieus stappen kunnen zetten :mrgreen:
Enfin, ik denk zelf dat Kroes wel een vaardig man is om nog even op een paar posts hierboven in te haken. Wellicht is het ook wel gewoon hoop en opportunisme, zoals wij dat ook zo vaak hebben gehad als PSV supporters in mindere periodes.
Maar hoe dan ook, op de huidige manier is het inderdaad een hele grote puinhoop. Als over een paar weken duidelijk wordt op de aandeelhouder vergadering dat Kroes definitief niet terug kan, ben ik heel erg benieuwd naar aankomend seizoen... Frank de Boer als trainer en iemand als Kluivert bijv. als TD? Gok dat je dan zomaar eens in dat soort hoeken moet gaan vissen.
En vooral ook omdat de RvC dan dus eigenlijk min of meer de cruciale posities binnen korte termijn moet gaan aanstellen. Ook dat is geen gezonde situatie.