ik had hem niet gezien, maar heb het stukje nav deze post even teruggekeken..mooi dat een andere apotheker mijn informatie bevestigt (ik was het niet ).
Ajax
- Persepolis
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
- ruuddevil
- Legende
Van der Sar kan beter gaan schijten als hij wordt besproken. Hij kan zeggen dat mensen niet weten waar ze het over hebben, maar wat verandert dat aan de feiten:
Je probeert als voetbalclub een verdachte in een strafzaak te verkopen om van het probleem af te komen.
Er ligt een jongen van de club al jaren in een bed door nalatig handelen van jouw organisatie, en het lukt je niet dit netjes op te lossen.
Je koopt een spits van 22,5 mln en vergeet hem in te schrijven voor de Europa League.
Je keeper is voor een jaar geschorst vanwege doping gebruik, en dit heb je 3 maanden onder de pet gehouden terwijl je directeur bent van een beursgenoteerd bedrijf.
Je probeert als voetbalclub een verdachte in een strafzaak te verkopen om van het probleem af te komen.
Er ligt een jongen van de club al jaren in een bed door nalatig handelen van jouw organisatie, en het lukt je niet dit netjes op te lossen.
Je koopt een spits van 22,5 mln en vergeet hem in te schrijven voor de Europa League.
Je keeper is voor een jaar geschorst vanwege doping gebruik, en dit heb je 3 maanden onder de pet gehouden terwijl je directeur bent van een beursgenoteerd bedrijf.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Oneenee wordt vakkundig in de slachtofferrol geduwd. Arme jongen ook he.
https://www.ed.nl/nederlands-voetbal/ho ... ~a8959d25/
https://www.ed.nl/nederlands-voetbal/ho ... ~a8959d25/
- Hatseflats
- Vedette
- ShovingNE2
- Site Admin
Als hij dan nog iets wil doen in de voetballerij dan zou ik dat niet opschrijven want dan krijgt hij alsnog 4 jaar schorsing.Hatseflats wrote: ↑09 Feb 2021, 08:19 Over een jaar of tien (of als zijn carriere er helemaal op zit) zal hij wel een boek schrijven en zeggen dat ie toch iets gebruikt heeft dat niet mag (buiten furosemide om).
Hoe voor lul sta je dan als Ajax zijnde met alle zielige verhalen nu.
Maar goed: ik heb uit betrouwbare bron dat hij om te schijten ook een flowchart nodig heeft. Het zou mij dus niet verbazen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Joenepsv
- Legende
Zou me niks verbazen als Van der Sar eruit vliegt. Die is niet meer te handhaven.
Even offtopic, heb geen idee waar ik dit anders kan posten, maar ben ik de enige die schijtziek wordt van die Noa Lang hype? Vind hem één van de grootste sukkels die ik ooit heb horen praten. Echt een wannabee zonder bovenlip. Doet het nu een paar wedstrijden goed en je wordt ineens doodgegooid met artikelen over hem.
Even offtopic, heb geen idee waar ik dit anders kan posten, maar ben ik de enige die schijtziek wordt van die Noa Lang hype? Vind hem één van de grootste sukkels die ik ooit heb horen praten. Echt een wannabee zonder bovenlip. Doet het nu een paar wedstrijden goed en je wordt ineens doodgegooid met artikelen over hem.
- Ren Höek
- Vedette
Onana heeft gezegd dat zijn vrouw het middel kreeg na haar zwangerschap, niet tijdens.
Even voor de goede orde.
Verder heeft Thijs Zonneveld volledig gelijk als hij aangeeft dat het hem stoort dat Onana als slachtoffer wordt gezien:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/96 ... eloof.html
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Joenepsv wrote: ↑09 Feb 2021, 09:13 Zou me niks verbazen als Van der Sar eruit vliegt. Die is niet meer te handhaven.
Ik vind dit ook zo enorm laag, als directeur van een beursgenoteerd bedrijf via twitter je onvrede uiten over iemand, ik kan me niet voorstellen dat er veel directeuren in dergelijke positie via twitter reageren op dit soort zaken, althans, niet op een dergelijke manier. Een nette reactie, met verwijzing naar uitleg ofzo, is een ander verhaal, maar dit is echt 'ontkennen om het ontkennen zonder onderbouwing'. Op deze manier reageren toont alleen maar zwakte en onzekerheid. Zijn positie lijkt mij idd ook onhoudbaar na alle perikelen die nu spelen, en het niet kunnen managen.
- El Sordo
- Vedette
Dan is het op z’n minst vreemd dat een medicijn die zijn vrouw niet echt bijzonder hard nodig had (na twintig maanden zitten er kennelijk nog steeds pillen in?), op zo’n prominente plek in je kastje ligt dat je hier ‘per ongeluk’ en tabletje uitdrukt?
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik lach me helemaal gek als hij een hogere straf krijgt. Als zijn carrière dan voorgoed naar de gallemiezen is dan mag hij daar zijn eigen hooghartige optreden en dat van Ajax voor bedanken. Met zijn zieke slachtofferrol.
Ik vond Lance Armstrong ook zielig en slachtoffer van het systeem!
Ik vond Lance Armstrong ook zielig en slachtoffer van het systeem!
-
- Vedette
Van mij mag Van Der Sar nog lang bij Ajax blijven. Zodra het lastig wordt komt hij totaal niet geloofwaardig meer over. Daarnaast reageert hij soms vanuit emotie en dat is ook dom. Van mij mag hij zo jaren doorgaan.Sensation wrote: ↑09 Feb 2021, 09:24Joenepsv wrote: ↑09 Feb 2021, 09:13 Zou me niks verbazen als Van der Sar eruit vliegt. Die is niet meer te handhaven.
Ik vind dit ook zo enorm laag, als directeur van een beursgenoteerd bedrijf via twitter je onvrede uiten over iemand, ik kan me niet voorstellen dat er veel directeuren in dergelijke positie via twitter reageren op dit soort zaken, althans, niet op een dergelijke manier. Een nette reactie, met verwijzing naar uitleg ofzo, is een ander verhaal, maar dit is echt 'ontkennen om het ontkennen zonder onderbouwing'. Op deze manier reageren toont alleen maar zwakte en onzekerheid. Zijn positie lijkt mij idd ook onhoudbaar na alle perikelen die nu spelen, en het niet kunnen managen.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Scheel kijken, uitpuilende ogen, woedeaanvallen (al dan niet gericht op één persoon) en je schijnt er ook een jankhoofd van te krijgen.
Wel een leuke bijwerking, je beschikt over de superkracht 'onzichtbaarheid', vraag maar aan Haller
Ik zie toch weer graag de bestuurlijke chaos terugkeren bij Ajax, dus vd Sar en Overmars eruit en dan lekker van die haantjes erin die elkaar weer de tent uit jagen, good old days.Robson de Souza wrote: ↑09 Feb 2021, 09:36
Van mij mag Van Der Sar nog lang bij Ajax blijven. Zodra het lastig wordt komt hij totaal niet geloofwaardig meer over. Daarnaast reageert hij soms vanuit emotie en dat is ook dom. Van mij mag hij zo jaren doorgaan.
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
- Grasmat
- Lid van verdienste
Ha nee. Hier ook. Arrogante rotkop van hem, vies bah.Joenepsv wrote: ↑09 Feb 2021, 09:13 Zou me niks verbazen als Van der Sar eruit vliegt. Die is niet meer te handhaven.
En ja hij doet het nu inderdaad een paar wedstrijden meer dan prima, maar wel in een B competitie waar Feyenoord gewoon zou meespelen om het kampioenschap en bij het team dat dit seizoen met afstand het sterkste is. Op vi.nl is het echter Lang voor en Lang na. Na de Frenkiefapperij is het nu de Noaneukerij. Of zoiets?
- Ailon
- Vedette
Voor de goede orde maakt het niet zoveel uit of het tijdens of na is.
Ook in de "borstvoeding" periode zal het alleen bij grote uitzondering voorgeschreven worden en ook uiterst zelden wannneer je beneden de 30 jaar bent (vrouw van Onana is 24).
Maar ook hier laat ik me graag corrigeren door degene die er verstand van heeft, namelijk @Persepolis
Last edited by Ailon on 09 Feb 2021, 10:04, edited 1 time in total.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
- ShovingNE2
- Site Admin
Dan is het CAS corrupt. Enige juiste conclusie. :praise:
Maar goed: niet alleen deze bubbel zegt het hè. Echt iedereen die er in de media een plasje (no pun) over heeft gedaan komt tot dezelfde conclusie.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Persepolis
- Vedette
klopt, vooral omdat het lastiger kan worden om de borstvoeding op gang te laten komen wordt het het liefst vermeden. Als het noodzakelijk is zal het wel voorgeschreven worden, maar net zoals bij het zwangerschap zal dat echt alleen gedaan worden als er iets serieus aan de hand is wat zwaarder weegt dan de nadelige effecten. Dan heb je het over aandoeningen die bij een vrouw van die leeftijd zeldzaam zijn, maar je weet het nooit natuurlijk.Ailon wrote: ↑09 Feb 2021, 09:59Voor de goede orde maakt het niet zoveel uit of het tijdens of na is.
Ook in de "borstvoeding" periode zal het bij grote uitzondering voorgeschreven worden en ook uiterst zelden wannneer je beneden de 30 jaar bent (vrouw van Onana is 24).
Maar ook hier laat ik me graag corrigeren door degene die er verstand van heeft, namelijk @Persepolis