Transferwindow 2024/25
-
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Is tegenwoordig meer spits dan buitenspeler en we hebben Luuk daar al staan, dus om zoveel geld aan Memphis uit te geven lijkt me overbodig
- B. Dzsudzsak
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Die antwoord ga ik niet bevragen.
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
-
- Lid scoutingsteam
Als hij met Noa in een vrije rol achter Luuk of Pepi wilt spelen, doen! Ik denk overigens niet dat hij zit te springen om terug te komen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Geleerd van moneymaker Ryan Babel. Transfervrij vertrekken en zelf een advocaat (dus geen zaakwaarnemer) inschakelen voor het papierwerk om zodoende de maximale tekenbonus te pakken.
Sportief geen twijfel over Memphis, blessuregevoeligheid en financieel zijn wel een dingetje. Ik denk dat het nu niet haalbaar is.
Sportief geen twijfel over Memphis, blessuregevoeligheid en financieel zijn wel een dingetje. Ik denk dat het nu niet haalbaar is.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- DoubleUCoolman
-
- Vedette
Memphis of Lang kunnen denk ik ook makkelijk op rechts. Zeker als ze vrijheid hebben om van kant te wisselen. Dan wordt de eredivisie echt een speeltuin...
- These users thanked the author Robson de Souza for the post:
- DoubleUCoolman
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
- DonyellMalen
- Legende
Kind van de club, goede gozer, maar mega hoog salaris, blessuregevoelig en niet echt nodig door aanwezigheid van Noa en Luuk.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- mr.top
-
- Regelmatige invaller
Verkoop van Bakayoko en Veerman zou voor grote geldinjectie kunnen zorgen. Kan als buffer gebruikt worden om relatief kort contract (max. 3 jaar) te bekostigen van Depay, zonder dat afschrijvingen worden opgekrikt.
Vanuit een 4-2-2-2 starten met:
Memphis/Til - De Jong/Pepi
Lang/Driouech - Tillman/Lozano
Saibari/Land - Schouten/Flamingo
Wel heel gaaf, maar eerlijk gezegd niet realistisch. Denk dat een Memphis voor een club als AC Milan, West Ham, oid zal kiezen. Zou in ieder geval zonde zijn als hij gaat cashen en de zankbak kiest.
Wel heel gaaf, maar eerlijk gezegd niet realistisch. Denk dat een Memphis voor een club als AC Milan, West Ham, oid zal kiezen. Zou in ieder geval zonde zijn als hij gaat cashen en de zankbak kiest.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Leuk dat creatief schuiven om het plaatje kloppend te krijgen maar feit is dat Memphis tegenwoordig spits is en daar hebben we met Luuk en Pepi een meer dan prima bezetting. En het systeem veranderen om Memphis te kunnen halen is echt het laatste wat we moeten doen.Kolkmania wrote: ↑22 May 2024, 14:29 Verkoop van Bakayoko en Veerman zou voor grote geldinjectie kunnen zorgen. Kan als buffer gebruikt worden om relatief kort contract (max. 3 jaar) te bekostigen van Depay, zonder dat afschrijvingen worden opgekrikt.
- Standbeeld
- Mister PSV
Het collectief is bij Bosz belangrijker dan het individu. Bosz gaat dan ook niet zijn systeem aanpassen voor Memphis. Dat doet Koeman maar bij Oranje.
-
- Bankzitter
Kind van de club, toch heb ik altijd het idee dat het wel meevalt qua liefde tussen Memphis en PSV.
Sportief gezien zou het een gigantische aanwinst zijn, maar totaal niet nodig nu. Zie hem inderdaad naar de MLS vertrekken. Kan die gelijk z'n muziek/mode/kunst-carriere verder ontwikkelen.
Sportief gezien zou het een gigantische aanwinst zijn, maar totaal niet nodig nu. Zie hem inderdaad naar de MLS vertrekken. Kan die gelijk z'n muziek/mode/kunst-carriere verder ontwikkelen.
-
- Regelmatige invaller
Hij staat ook als spits met De Jong. Verdedigend staan we eigenlijk altijd al vanuit 4-2-2-2. Memphis krijgt dan de vrijheid om zich uit te laten zakken richting flank of in de as. Met Lang, Tillman en Saibari heb je dan erg veelzijdige jongens die wel voor de juiste balans van diepgang, creativiteit tussen de linies en scorend vermogen. Heb eerder mijn zorgen over Memphis zijn verdedigende werk die hij op moet knappen.11 Tinus wrote: ↑22 May 2024, 14:34Leuk dat creatief schuiven om het plaatje kloppend te krijgen maar feit is dat Memphis tegenwoordig spits is en daar hebben we met Luuk en Pepi een meer dan prima bezetting. En het systeem veranderen om Memphis te kunnen halen is echt het laatste wat we moeten doen.Kolkmania wrote: ↑22 May 2024, 14:29 Verkoop van Bakayoko en Veerman zou voor grote geldinjectie kunnen zorgen. Kan als buffer gebruikt worden om relatief kort contract (max. 3 jaar) te bekostigen van Depay, zonder dat afschrijvingen worden opgekrikt.
Ik denk overigens niet dat een formatie heilig is bij Bosz. Alles bij hetzelfde laten, is overigens ook geen recept voor succes. Je moet inspelen op de kwaliteiten van de selectie en doorontwikkelen van een systeem kan ook voor nieuwe impulsen zorgen. Maar goed, denk dat het uberhaupt niet realistisch is dat Memphis naar de Eredivisie wil.
- These users thanked the author Kolkmania for the post:
- Peerke1981
-
- Vedette
Dan zou ik deze video goed bekijken
- These users thanked the author Rikkert1234 for the post:
- Trixm
-
- Bankzitter
Zeker gezien, toch ben ik niet helemaal overtuigd.
Wellicht komt het omdat Memphis zo'n atypische PSV'er is. Heb altijd het gevoel dat het enigszins geforceerd bij hem overkomt. Maargoed, dat is natuurlijk alleen gebaseerd op gevoel
- AlexDeTank4
- Bankzitter
Kind van de club en zou de eredivisie kapot spelen. Maar:
- Torenhoog salaris dat je m.i. beter kan uitgeven aan een topper in de defensie
- Afgelopen twee seizoenen in totaal 289 dagen geblesseerd geweest
- Hebben al een fantastische spits
- Zou doorbraak Pepi nog meer in de weg staan
Hoe graag ik Memphis ook weer terug in een PSV shirt zie, is dit wat mij betreft niet het moment.
- Torenhoog salaris dat je m.i. beter kan uitgeven aan een topper in de defensie
- Afgelopen twee seizoenen in totaal 289 dagen geblesseerd geweest
- Hebben al een fantastische spits
- Zou doorbraak Pepi nog meer in de weg staan
Hoe graag ik Memphis ook weer terug in een PSV shirt zie, is dit wat mij betreft niet het moment.
- These users thanked the author AlexDeTank4 for the post (total 5):
- Sensation • Jur1913 • Mick Jagger • BadShaker • Menno1