Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Eigenlijk is er geen plek voor hem in de selectie op dit moment.. Maar toch.. Maar kan mij niet voorstellen dat dit ten koste gaat van Lang of De Jong.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Kan ie ook rechts centraal in de verdediging?
XaviS7mons
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV

Is tegenwoordig meer spits dan buitenspeler en we hebben Luuk daar al staan, dus om zoveel geld aan Memphis uit te geven lijkt me overbodig
B. Dzsudzsak
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

SKERLA wrote: 22 May 2024, 14:06 Kan ie ook rechts centraal in de verdediging?
Die antwoord ga ik niet bevragen.
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Als hij met Noa in een vrije rol achter Luuk of Pepi wilt spelen, doen! Ik denk overigens niet dat hij zit te springen om terug te komen.
Daanpsv22
Talent
Favoriete speler: Xavi simons

memphis poging wagen?
Trixm
Vedette

Memphis is de droom natuurlijk, onnodig, maar wel de droom.
Saibari is underrated.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Te blessure gevoelig.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

B. Dzsudzsak wrote: 22 May 2024, 14:09
SKERLA wrote: 22 May 2024, 14:06 Kan ie ook rechts centraal in de verdediging?
Die antwoord ga ik niet bevragen.
Dan komt ie niet of ik weet.
Standbeeld
Mister PSV

Geleerd van moneymaker Ryan Babel. Transfervrij vertrekken en zelf een advocaat (dus geen zaakwaarnemer) inschakelen voor het papierwerk om zodoende de maximale tekenbonus te pakken.

Sportief geen twijfel over Memphis, blessuregevoeligheid en financieel zijn wel een dingetje. Ik denk dat het nu niet haalbaar is.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    DoubleUCoolman
    Robson de Souza
    Vedette

Memphis of Lang kunnen denk ik ook makkelijk op rechts. Zeker als ze vrijheid hebben om van kant te wisselen. Dan wordt de eredivisie echt een speeltuin...
  • These users thanked the author Robson de Souza for the post:
    DoubleUCoolman
    Madueke
    Legende

Zou heel vet zijn, maar ook een beetje dubbel. Blessuregevoelig, geld en echt plek is er niet.

Verwacht dat hij Gini achterna gaat.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

St.Juste mag niet want die is altijd geblesseerd maar Memphis is geen probleem?

Er is geen plek voor hem in het huidge PSV en ik denk dat hij elders nog flink (meer) kan verdienen.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    Noosa
    Tomm
    Vedette

Zie Memphis eerder naar de VS gaan dan terug naar Nederland. Lijkt me sterk dat wij daar een duur salaris voor neer gaan leggen en hijzelf met een reserverol genoegen neemt met Lang, Luuk en Pepi al in de selectie.
    DonyellMalen
    Legende

Kind van de club, goede gozer, maar mega hoog salaris, blessuregevoelig en niet echt nodig door aanwezigheid van Noa en Luuk.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    mr.top
    Kolkmania
    Regelmatige invaller

Verkoop van Bakayoko en Veerman zou voor grote geldinjectie kunnen zorgen. Kan als buffer gebruikt worden om relatief kort contract (max. 3 jaar) te bekostigen van Depay, zonder dat afschrijvingen worden opgekrikt.

Vanuit een 4-2-2-2 starten met:
    Memphis/Til - De Jong/Pepi
    Lang/Driouech - Tillman/Lozano
    Saibari/Land - Schouten/Flamingo

Wel heel gaaf, maar eerlijk gezegd niet realistisch. Denk dat een Memphis voor een club als AC Milan, West Ham, oid zal kiezen. Zou in ieder geval zonde zijn als hij gaat cashen en de zankbak kiest.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Kolkmania wrote: 22 May 2024, 14:29 Verkoop van Bakayoko en Veerman zou voor grote geldinjectie kunnen zorgen. Kan als buffer gebruikt worden om relatief kort contract (max. 3 jaar) te bekostigen van Depay, zonder dat afschrijvingen worden opgekrikt.

Wel heel gaaf, maar eerlijk gezegd niet realistisch. Denk dat een Memphis voor een club als AC Milan, West Ham, oid zal kiezen. Zou in ieder geval zonde zijn als hij gaat cashen en de zankbak kiest.
    Leuk dat creatief schuiven om het plaatje kloppend te krijgen maar feit is dat Memphis tegenwoordig spits is en daar hebben we met Luuk en Pepi een meer dan prima bezetting. En het systeem veranderen om Memphis te kunnen halen is echt het laatste wat we moeten doen.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 2):
    OmeAadWolf
    Standbeeld
    Mister PSV

Het collectief is bij Bosz belangrijker dan het individu. Bosz gaat dan ook niet zijn systeem aanpassen voor Memphis. Dat doet Koeman maar bij Oranje.
    JasperPSV
    Bankzitter

Kind van de club, toch heb ik altijd het idee dat het wel meevalt qua liefde tussen Memphis en PSV.

Sportief gezien zou het een gigantische aanwinst zijn, maar totaal niet nodig nu. Zie hem inderdaad naar de MLS vertrekken. Kan die gelijk z'n muziek/mode/kunst-carriere verder ontwikkelen.
    Galactico
    Meervoudig international

Ik denk dat Memphis naar Saudi gaat. Nog even wat extra knaken scheppen.
    Ardbeg
    Mister PSV

Ik zou er niet meer aan beginnen, idd.
    Kolkmania
    Regelmatige invaller

11 Tinus wrote: 22 May 2024, 14:34
    Kolkmania wrote: 22 May 2024, 14:29 Verkoop van Bakayoko en Veerman zou voor grote geldinjectie kunnen zorgen. Kan als buffer gebruikt worden om relatief kort contract (max. 3 jaar) te bekostigen van Depay, zonder dat afschrijvingen worden opgekrikt.

Leuk dat creatief schuiven om het plaatje kloppend te krijgen maar feit is dat Memphis tegenwoordig spits is en daar hebben we met Luuk en Pepi een meer dan prima bezetting. En het systeem veranderen om Memphis te kunnen halen is echt het laatste wat we moeten doen.
    Hij staat ook als spits met De Jong. Verdedigend staan we eigenlijk altijd al vanuit 4-2-2-2. Memphis krijgt dan de vrijheid om zich uit te laten zakken richting flank of in de as. Met Lang, Tillman en Saibari heb je dan erg veelzijdige jongens die wel voor de juiste balans van diepgang, creativiteit tussen de linies en scorend vermogen. Heb eerder mijn zorgen over Memphis zijn verdedigende werk die hij op moet knappen.

Ik denk overigens niet dat een formatie heilig is bij Bosz. Alles bij hetzelfde laten, is overigens ook geen recept voor succes. Je moet inspelen op de kwaliteiten van de selectie en doorontwikkelen van een systeem kan ook voor nieuwe impulsen zorgen. Maar goed, denk dat het uberhaupt niet realistisch is dat Memphis naar de Eredivisie wil.
  • These users thanked the author Kolkmania for the post:
    Peerke1981
    Rikkert1234
    Vedette

JasperPSV wrote: 22 May 2024, 14:48 Kind van de club, toch heb ik altijd het idee dat het wel meevalt qua liefde tussen Memphis en PSV.

Dan zou ik deze video goed bekijken ;)
  • These users thanked the author Rikkert1234 for the post:
    Trixm
    JasperPSV
    Bankzitter

Rikkert1234 wrote: 22 May 2024, 15:19
    JasperPSV wrote: 22 May 2024, 14:48 Kind van de club, toch heb ik altijd het idee dat het wel meevalt qua liefde tussen Memphis en PSV.

Dan zou ik deze video goed bekijken ;)
    Zeker gezien, toch ben ik niet helemaal overtuigd.

Wellicht komt het omdat Memphis zo'n atypische PSV'er is. Heb altijd het gevoel dat het enigszins geforceerd bij hem overkomt. Maargoed, dat is natuurlijk alleen gebaseerd op gevoel :D
    AlexDeTank4
    Bankzitter

Kind van de club en zou de eredivisie kapot spelen. Maar:
    - Torenhoog salaris dat je m.i. beter kan uitgeven aan een topper in de defensie
    - Afgelopen twee seizoenen in totaal 289 dagen geblesseerd geweest
    - Hebben al een fantastische spits
    - Zou doorbraak Pepi nog meer in de weg staan

Hoe graag ik Memphis ook weer terug in een PSV shirt zie, is dit wat mij betreft niet het moment.
  • These users thanked the author AlexDeTank4 for the post (total 5):
    SensationJur1913Mick JaggerBadShakerMenno1
    Post Reply