Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Een aantal namen die mij interessant lijken die spelen in de grotere competities, waarbij ik de kanttekening plaats dat de namen erg hoog ingezet zijn en sommigen misschien wel te ambitieus. Heb gekeken naar de posities voorin naar zowel buitenspelers, spitsen als allround aanvallers. Als we evt. 20 zouden willen uitgeven voor een type Karlsson, zouden deze namen wellicht ook haalbaar kunnen zijn,.

- Patson Daka: bankzitter bij Leicester, eerder fenomenaal bij RB. Echt een geweldige spits, zou de eredivisie kapot schieten. Vrij compleet en zou mogelijk samen met Luuk kunnen spelen. Super atletisch, erg snel, sterk, goed met voeten en hoofd.

- Leon Bailey: zit op de bank bij Aston Villa, was enorm goed bij Leverkusen met zijn snelheid, explosiviteit en scorend vermogen. Creëert ook veel kansen voor anderen.

- Thorgan Hazard: behoeft niet zo veel uitleg denk ik, speelt niet zo veel bij Dortmund, zou erg veel creativiteit en gevaar op kunnen leveren.

- Emil Forsberg: geweldige speler vind ik dat, begint op leeftijd te raken en wordt daarom voorbijgestreefd door jongere aanvallers bij RB. Zou voor ons nog steeds een topper zijn.

- Paulinho: aanvaller van Leverkusen, kan op meerdere posities voorin spelen. Talentvolle jongen die in de eredivisie zeker van toegevoegde waarde is en kan doorgroeien naar (veel) meer.

- Brekalo: bekend verhaal. Creatief, lichtvoetig en technisch zeer vaardig. Buitenkansje.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dat is inderdaad het soort namen waar je voor moet gaan bij een vertrek van Gakpo. Ambitieus, maar broodnodig.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Tovast wrote: 25 Aug 2022, 17:12
- Leon Bailey: zit op de bank bij Aston Villa, was enorm goed bij Leverkusen met zijn snelheid, explosiviteit en scorend vermogen. Creëert ook veel kansen voor anderen.

- Thorgan Hazard: behoeft niet zo veel uitleg denk ik, speelt niet zo veel bij Dortmund, zou erg veel creativiteit en gevaar op kunnen leveren.
Bailey zit wel op een leeftijd dat het een financieel risico zou kunnen zijn. Met huur zou je een perfecte oplossing hebben, huur met optie is even better omdat er zoveel geld binnen komt dat je zo'n transfersom echt wel kunt betalen mits hij volledig voldoet. Kan ook in een elftal mét Madueke spelen.

Thorgan Hazard stond hoog bij PSV op de lijst voordat hij naar Duitsland ging. Dat was toen een top top toptransfer geweest. Als dit nou zo'n naam was geweest die PSV had gekocht/gehuurd als ze CL hadden gehaald dan zou dat heel veel van het beleid verklaren. Maarja dat sprookje is ineengestort.

Ik zeg beide doen en dan gaan we erop vooruit ipv Gakpo.

Overigens zie ik het niet zo zitten om met aanvallende middenvelders als Brekalo en Forsberg op LB te spelen. Ik denk dat het te statisch is voor de ED.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Bailey en Daka zou echt top zijn!


User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 25 Aug 2022, 19:39 Bailey en Daka zou echt top zijn!


Daar zou ik stephan mavididi van Montpellier nog aan toe willen voegen

Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Bailey vind ik tegenwoordig veel minder. Was ooit een grote belofte, maar hij is imo nooit volledig ontbloeid. En spelers die elders niet zijn geslaagd zijn altijd een risico. Dat Daka daar op de bank zit, betekent ook dat hij geen wedstrijdritme heeft en het kan weken zo niet maanden duren voor dat er is, niet eens rekening houdend met blessures die vaak voorkomen bij spelers die met veel verwachtingen binnen komen bij een nieuwe club. Ik heb liever een bewezen en onomstreden basisspeler, dat is de meest veilige en ‘zekere’ optie van allemaal. Dát is pas ambitieus, passend bij wat PSV nodig heeft. Mudryk en Tsygankov samen, zodat ze makkelijker acclimatiseren.
Zuc0
Nationale topspeler
Posts: 2308
Joined: 22 Jun 2022, 17:28
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 18 Aug 2022, 22:12 Ik lees ook geruchten op het interweps dat Wien open zou staan voor een verkoop van Demir. O.a. MLS club Los Angeles FC zou interesse hebben. Tja, daar moeten wij ook mee kunnen concurreren hé.
Zou je zeggen idd. Lijkt El Ghazi te worden.

Mykhaylo Mudryk die je eerder postte ook interessante speler.
dannyPSV
Jeugdinternational
Posts: 132
Joined: 28 Jan 2022, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Jerdy Schouten
FOOTB_REM_S: No

hondjevandebakker wrote: 25 Aug 2022, 12:35 Het werd gisteren nogal duidelijk dat we echt een betere 2e spits nodig hebben. Wanneer Vertessen terug is hebben we weer een snelle straaljager die je diep kan sturen dus zocht ik even naar een type De Jong.

Dion Drena Beljo: 20-jarige Kroatische spits van 1,95 die vorig seizoen 15 doelpunten scoorde in de hoogste competitie. Dit seizoen ook alweer 4 goals in 5 wedstrijden. Voor zo'n lange boomstam is hij erg technisch en balvast. Veel clubs hebben al interesse in hem waaronder Anderlecht, Dortmund, Galatasaray en Gladbach.






Rasmus Höjlund: 19-jarige Deense spits van 1,91 die in de winter van Mietjesland naar Sturm Graz gegaan. In de Oosterijkse competitie in een half jaar 6 doelpunten gemaakt in 13 wedstrijden en dit seizoen al 6 doelpunten in 8 wedstrijden in alle competities. Net als Beljo wordt hij vergeleken met Haaland wat niet gek is als je naar zijn naam kijkt.


https://footballtalentscout.net/2021/05 ... s-hojlund/

Beiden zijn gok ik voor tussen de 7 en 10 miljoen euro op te halen en dat lijkt me een prima investering gezien het jonge spitsen zijn die zich al hebben bewezen op het hoogste niveau.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Tovast wrote: 25 Aug 2022, 17:12 Een aantal namen die mij interessant lijken die spelen in de grotere competities, waarbij ik de kanttekening plaats dat de namen erg hoog ingezet zijn en sommigen misschien wel te ambitieus. Heb gekeken naar de posities voorin naar zowel buitenspelers, spitsen als allround aanvallers. Als we evt. 20 zouden willen uitgeven voor een type Karlsson, zouden deze namen wellicht ook haalbaar kunnen zijn,.

- Patson Daka: bankzitter bij Leicester, eerder fenomenaal bij RB. Echt een geweldige spits, zou de eredivisie kapot schieten. Vrij compleet en zou mogelijk samen met Luuk kunnen spelen. Super atletisch, erg snel, sterk, goed met voeten en hoofd.

- Leon Bailey: zit op de bank bij Aston Villa, was enorm goed bij Leverkusen met zijn snelheid, explosiviteit en scorend vermogen. Creëert ook veel kansen voor anderen.

- Thorgan Hazard: behoeft niet zo veel uitleg denk ik, speelt niet zo veel bij Dortmund, zou erg veel creativiteit en gevaar op kunnen leveren.

- Emil Forsberg: geweldige speler vind ik dat, begint op leeftijd te raken en wordt daarom voorbijgestreefd door jongere aanvallers bij RB. Zou voor ons nog steeds een topper zijn.

- Paulinho: aanvaller van Leverkusen, kan op meerdere posities voorin spelen. Talentvolle jongen die in de eredivisie zeker van toegevoegde waarde is en kan doorgroeien naar (veel) meer.

- Brekalo: bekend verhaal. Creatief, lichtvoetig en technisch zeer vaardig. Buitenkansje.
Dit zijn de meest ambitieuze namen idd, een treetje daaronder heb je bijv. ook nog een Kamelenteen Sulemana.
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
FOOTB_REM_S: No

Tovast wrote: 25 Aug 2022, 17:12 Een aantal namen die mij interessant lijken die spelen in de grotere competities, waarbij ik de kanttekening plaats dat de namen erg hoog ingezet zijn en sommigen misschien wel te ambitieus. Heb gekeken naar de posities voorin naar zowel buitenspelers, spitsen als allround aanvallers. Als we evt. 20 zouden willen uitgeven voor een type Karlsson, zouden deze namen wellicht ook haalbaar kunnen zijn,.

- Patson Daka: bankzitter bij Leicester, eerder fenomenaal bij RB. Echt een geweldige spits, zou de eredivisie kapot schieten. Vrij compleet en zou mogelijk samen met Luuk kunnen spelen. Super atletisch, erg snel, sterk, goed met voeten en hoofd.

- Leon Bailey: zit op de bank bij Aston Villa, was enorm goed bij Leverkusen met zijn snelheid, explosiviteit en scorend vermogen. Creëert ook veel kansen voor anderen.

- Thorgan Hazard: behoeft niet zo veel uitleg denk ik, speelt niet zo veel bij Dortmund, zou erg veel creativiteit en gevaar op kunnen leveren.

- Emil Forsberg: geweldige speler vind ik dat, begint op leeftijd te raken en wordt daarom voorbijgestreefd door jongere aanvallers bij RB. Zou voor ons nog steeds een topper zijn.

- Paulinho: aanvaller van Leverkusen, kan op meerdere posities voorin spelen. Talentvolle jongen die in de eredivisie zeker van toegevoegde waarde is en kan doorgroeien naar (veel) meer.

- Brekalo: bekend verhaal. Creatief, lichtvoetig en technisch zeer vaardig. Buitenkansje.
Alhoewel ik niet per se tegen El Ghazi ben, is dit lijstje een stuk ambitieuzer. Met het WK op komst had ik gehoopt op een 'topper' die ergens buiten de boot viel.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik denk dat we na het missen van de CL miljoenen toch een trede moeten afschalen. Transfers van 15-20 mln verwacht ik niet.
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 26 Aug 2022, 08:58 Ik denk dat we na het missen van de CL miljoenen toch een trede moeten afschalen. Transfers van 15-20 mln verwacht ik niet.
Voor de linksbuiten mag dat toch wel verwacht worden, als Gakpo vertrekt. Voor de rechtsbuiten was dat sowieso niet de verwachting gezien de namen, toch? Alleen had ik een betere huurspeler verwacht (zoals hierboven genoemde namen) gezien de uitgesproken ambities en het naderende WK.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Siemen wrote: 26 Aug 2022, 09:15
Standbeeld wrote: 26 Aug 2022, 08:58 Ik denk dat we na het missen van de CL miljoenen toch een trede moeten afschalen. Transfers van 15-20 mln verwacht ik niet.
Voor de linksbuiten mag dat toch wel verwacht worden, als Gakpo vertrekt. Voor de rechtsbuiten was dat sowieso niet de verwachting gezien de namen, toch? Alleen had ik een betere huurspeler verwacht (zoals hierboven genoemde namen) gezien de uitgesproken ambities en het naderende WK.
Dat weet ik nog zo net niet. Ik zie PSV wel een buitenspeler halen van 10mln en dan nog een andere positie versterken. Ik ben een stuk minder optimistisch na het missen van de CL.
Alex Rodrigo Dias da Costa
Lid 2e elftal
Posts: 153
Joined: 28 Jun 2022, 15:56
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Boscagli
FOOTB_REM_S: No

Luuk ook een aantal weken uitgeschakeld :(... dat wordt nog wat hoor.
Las net dat El Ghazi wel nadrukkelijker met ons in verband gebracht wordt.
Zou mooi zijn om hem en Gnonto (ik hoop dan maar dattie echt zo talentvol is) op te halen.
Heb je 2 wingers en een wisselspits.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Alex Rodrigo Dias da Costa wrote: 26 Aug 2022, 10:51 Luuk ook een aantal weken uitgeschakeld :(... dat wordt nog wat hoor.
Las net dat El Ghazi wel nadrukkelijker met ons in verband gebracht wordt.
Zou mooi zijn om hem en Gnonto (ik hoop dan maar dattie echt zo talentvol is) op te halen.
Heb je 2 wingers en een wisselspits.
Roko Simic dan maar
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Met Vertessen hebben we al een speler die een ander profiel heeft dan Luuk. We moeten iemand in de spits hebben die een vergelijkbaar profiel heeft als Luuk. Daar is heel ons spelsysteem op afgesteld namelijk.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Misschien te hoog gegrepen, maar is Marcus Thuram (1,92m) niet wat? Heeft een transferwaarde van 20mil, maar wel een jaarcontract bij Gladbach. Kan ook linksbuiten spelen.
Afgelopen jaar een blessure gehad van 2 maanden (scheurtje binnenband knie).

https://www.transfermarkt.nl/marcus-thu ... ler/318528

User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

De namen hier maken mij een stuk blijer dan El Ghazi, Stengs en Karlsson.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik blijf erbij dat Rashica een prima optie zou zijn. Is gedegradeerd naar de Championship met Norwich maar deed het bij Werde Bremen uitstekend. Is een echte rechtsbuiten met snelheid en rendement.

Daarnaast vind ik Beljo wel een goede optie. Een grote sterke spits, jong talent die het in Kroatië goed heeft gedaan. Als je zo’n talent kan halen voor achter Luuk die je denk ik een goede zaak.
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Karlsson voor 20 of Stengs voor 10?
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 26 Aug 2022, 18:10 Karlsson voor 20 of Stengs voor 10?
1 voor John z'n ontslagpremie, 3 voor Luckassen z'n ontslagpremie, 2 voor Drommel z'n ontslagpremie. De rest gewoon op een degiro accountje zetten.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 26 Aug 2022, 18:10 Karlsson voor 20 of Stengs voor 10?
Saibari en Bakayoko voor 0.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Er zijn hier een paar leden die de supporters nog verder willen opjutten. :grin:
Owenpsv
Ballenjongen
Posts: 11
Joined: 30 Aug 2021, 18:54
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Image
Post Reply