Ibrahim Sangaré
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Ik hoop vooral dat PSV maar de druk opvoert in de zin van tot 1 augustus geldt die 37 miljoen (toch?) en daarna gaat de prijs hoe dan ook (fors) omhoog. Stel PSV haalt die 2 Belgen op korte termijn en iedereen is fit voor de voorronde CL. Wat ga je dan doen? Sangare banken? 1 van je topaankopen? Veerman? En spelen met een brakke verdediging omdat Ibi nog niet verkocht is?
Last edited by Juancho on 18 Jul 2023, 16:54, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Basisspeler
Toevallig vanochtend een NA/NA jet uit Liverpool geland in Linz, dus je zou kunnen speculeren.Frisian1913 wrote: ↑18 Jul 2023, 16:49 Maar verder geen indicaties dat Liverpool concreet is/ gaat worden toch?
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
En hij is weer vertrokken in de richting van Liverpool (voorlopig). Misschien toch even kijken of Ibi nog in Linz isGarnala wrote: ↑18 Jul 2023, 16:54Toevallig vanochtend een NA/NA jet uit Liverpool geland in Linz, dus je zou kunnen speculeren.Frisian1913 wrote: ↑18 Jul 2023, 16:49 Maar verder geen indicaties dat Liverpool concreet is/ gaat worden toch?
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
Ik denk dat het onmogelijk is om te spelen met Sanga en Veerman op 1 middenveld waarbij dan er nog een ‘10’ voorin loopt. Balans is dan zoek en Sanga kan de 6 rol niet vervullen helaas.
Mijn ideaal beeld zou zijn een Vranx + Sanga + CDK op middenveld maar dat betekent kapitaal vernietiging met Veerman. Sanga wil stappen maken dan gun ik m dT wel indien die 37 milj gelapt gaat worden.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
- Persepolis
- Vedette
Zoals ik al zei, alles wat je hier zegt geldt voor meerdere spelers. Spelers die reuze interessant zijn en waarvan bekend is dat zij voor een mooi bedrag op te pikken zijn. Sangaré is echt niet de enige goeie speler met een clausule danwel min of meer bekende prijs. Maar die clubs kunnen niet iedereen halen en moeten keuzes maken, prioriteiten stellen etc. Daarbij komt dat clubs in topcompetities vooralsnog totaal niet de haast hebben die PSV heeft, die zien gewoon nog 1,5 maand aan transferwindow voor zich. Sowieso heb ik niet het gevoel dat het transfergeweld echt is losgebarsten. Maar zoiets kan heel snel veranderen met 1 transfer die een domino effect heeft. Nogmaals, voor ons duurt het allemaal lang, maar vanuit de gemiddelde PL club bekeken niet.Juancho wrote: ↑18 Jul 2023, 16:33 Ik had juist verwacht dat de PL clubs onder de top of misschien zelfs subtop heel snel zouden komen met allemaal aanbiedingen die de clausule benaderen en een dik salaris om zo juist de subtop/top voor te zijn die wat later in de markt actief worden. Maar buiten die ene club is er blijkbaar geen club serieus geweest. Valt toch wat tegen denk ik voor sommigen.
- Persepolis
- Vedette
Dat is ook mijn ideaal beeld. Simpelweg omdat ik eerst denk aan wat het sterkste middenveld is, voordat ik aan geld denk. Bovendien kan een goed seizoen van Sangaré zijn waarde sterk doen verhogen, wat weer de dalende waarde van Veerman enigszins compenseert. Maar het moet financieel natuurlijk allemaal passen icm andere posities versterken.Riffii wrote: ↑18 Jul 2023, 17:14Ik denk dat het onmogelijk is om te spelen met Sanga en Veerman op 1 middenveld waarbij dan er nog een ‘10’ voorin loopt. Balans is dan zoek en Sanga kan de 6 rol niet vervullen helaas.
Mijn ideaal beeld zou zijn een Vranx + Sanga + CDK op middenveld maar dat betekent kapitaal vernietiging met Veerman. Sanga wil stappen maken dan gun ik m dT wel indien die 37 milj gelapt gaat worden.
- Standbeeld
- Mister PSV
Of El Ghazi terug naar Everton?
- Juancho
- Mister PSV
Die past toch totaal niet in het dynamische voetbal van Bosz. Traag, log, statisch. Kan je beter een moderne aanvaller terughalen. Desnoods huur.
Maar El G lijkt me iig totaal niet te passen bij het nieuwe PSV.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Vedette
- DonyellMalen
- Legende
-
- Internationale topspeler
De transfers van spelers naar Saoudi-Arabie kunnen ons in ieder geval wel helpen. Als spelers als Henderson, Kante en Fabinho daar naar toe gaan moet op het middenveld wel een carrouselletje op gang gaan komen. Dan lijkt het me dat Sangare daar wel bij gaat zitten.
Hoewel het typisch zou zijn als Ajax 50m krijgt van WHU of Arsenal voor Alvarez en wij op de laatste dag Sangare maar voor 25m verkopen.
Hoewel het typisch zou zijn als Ajax 50m krijgt van WHU of Arsenal voor Alvarez en wij op de laatste dag Sangare maar voor 25m verkopen.
-
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Propper
Ik denk dat de transfer van Kokcu ook een bepaalde benchmark heeft neergezet. Als de beste speler van de competitie (conform VI en Telegraaf, bij het AD was Hancko #1) voor 25mln weggaat, dan kun je je afvragen of het logisch is dat een speler als Sangaré die toch wisselvallig speelde het afgelopen seizoen, 12 miljoen meer gaat opleveren.
-
- Vedette
Die ging niet naar Engeland. Timber speelde minder dan Sangaré, laat dat de benchmark maar zijn.Alex88 wrote: ↑19 Jul 2023, 16:22 Ik denk dat de transfer van Kokcu ook een bepaalde benchmark heeft neergezet. Als de beste speler van de competitie (conform VI en Telegraaf, bij het AD was Hancko #1) voor 25mln weggaat, dan kun je je afvragen of het logisch is dat een speler als Sangaré die toch wisselvallig speelde het afgelopen seizoen, 12 miljoen meer gaat opleveren.
- Standbeeld
- Mister PSV
Op basis van de berichten denk ik niet dat Sangare optie 1 op de lijst is. We gaan het zien. Hoop het wel zodat we kunnen doorpakken.
-
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Propper
Wie zegt dat Sangaré naar Engeland gaat? Dit soort redenaties -zeker het erbij betrekken van Timber die op een andere positie speelt en met een ander profiel- is gewoon je kop in het zand steken. Het zijn beiden middenvelders uit de eredivisie, puntRobson de Souza wrote: ↑19 Jul 2023, 16:23Die ging niet naar Engeland. Timber speelde minder dan Sangaré, laat dat de benchmark maar zijn.Alex88 wrote: ↑19 Jul 2023, 16:22 Ik denk dat de transfer van Kokcu ook een bepaalde benchmark heeft neergezet. Als de beste speler van de competitie (conform VI en Telegraaf, bij het AD was Hancko #1) voor 25mln weggaat, dan kun je je afvragen of het logisch is dat een speler als Sangaré die toch wisselvallig speelde het afgelopen seizoen, 12 miljoen meer gaat opleveren.
- Lorenzo von Matterhorn
En dat zou niet voor Alvarez gelden? Er komt echt nog wel een club die de 37m aftikt voor Sangaré. Engeland of SA is mij om het even.Alex88 wrote: ↑19 Jul 2023, 16:22 Ik denk dat de transfer van Kokcu ook een bepaalde benchmark heeft neergezet. Als de beste speler van de competitie (conform VI en Telegraaf, bij het AD was Hancko #1) voor 25mln weggaat, dan kun je je afvragen of het logisch is dat een speler als Sangaré die toch wisselvallig speelde het afgelopen seizoen, 12 miljoen meer gaat opleveren.
-
Waarom zou die benchmark niet gelden voor Ajacieden dan?Alex88 wrote: ↑19 Jul 2023, 16:22 Ik denk dat de transfer van Kokcu ook een bepaalde benchmark heeft neergezet. Als de beste speler van de competitie (conform VI en Telegraaf, bij het AD was Hancko #1) voor 25mln weggaat, dan kun je je afvragen of het logisch is dat een speler als Sangaré die toch wisselvallig speelde het afgelopen seizoen, 12 miljoen meer gaat opleveren.
Timber 45m...?
Alvarez gaat dat ook opleveren, En Kudus ook...
Overigens vind ik Kokcu niet de beste speler was vd eredivise. Ook niet de beste middenvelder. Heeft hele grote stappen gezet en een goed jaar gedraaid maar nmi niet de beste.
-
- Jeugdspeler
Ja en voor verdedigers word altijd minder betaalt. Timber 40M, Sangare 80MAlex88 wrote: ↑19 Jul 2023, 16:32Wie zegt dat Sangaré naar Engeland gaat? Dit soort redenaties -zeker het erbij betrekken van Timber die op een andere positie speelt en met een ander profiel- is gewoon je kop in het zand steken. Het zijn beiden middenvelders uit de eredivisie, puntRobson de Souza wrote: ↑19 Jul 2023, 16:23
Die ging niet naar Engeland. Timber speelde minder dan Sangaré, laat dat de benchmark maar zijn.
-
- Ballenjongen
In een soort vage VI vandaag versie van Saudi-Arabië (ik werk er regelmatig om m'n zakken te vullen) werd Sangare genoemd als mogelijk versterking voor de competitie vanuit de eredivisie, net als El Ghazi, Kudus en Salahhedinne van Ajax.
Nu had El Ghazi vorig jaar volgens mij wat clubs uit Qatar afgewezen maar islamitische spelers zijn toch gevoelig voor SA(laris). Zou me niet heel erg verbazen als Sangare die stap nu ook overweegt.
Nu had El Ghazi vorig jaar volgens mij wat clubs uit Qatar afgewezen maar islamitische spelers zijn toch gevoelig voor SA(laris). Zou me niet heel erg verbazen als Sangare die stap nu ook overweegt.