Nieuwe trainer PSV
-
- Internationale topspeler
Je hebt het anders goed geïnterpreteerd hoor, dit staat er in het ED:
Smell Rock PSV heeft ook een aantal andere opties, en Bosz heeft meer ijzers in het vuur.Lukt het niet om hem aan te trekken, dan is er nog een aantal andere opties waar PSV voor kan kiezen. Naar verluidt staat Bosz zelf ook open voor de belangrijkste trainerspost bij PSV, maar heeft hij meer ijzers in het vuur.
- Tyyne
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Couhaib Driouech
Bosz is gewoon een geile rakker, soort Nederlandse Johnnie Sins, komt goed. Geef hem een paar nieuwe verdedigers die met ruimte achter zich kunnen spelen en we worden kampioen nondeju.
-
- International
Daar moet ik ze wel gelijk in geven bij de Telegraaf podcast. De DNA bewakers zijn ook bijvoorbeeld van Kemenades en Mart bij PSV dus in een staf hoeft het niet zo specifiekComeOnPSV wrote: ↑04 Jun 2023, 09:52Wat mij betreft hoeft dit helemaal niet. Geef Bosz maar de gelegenheid om de drie assistenten mee te nemen en een fysiek trainer bijvoorbeeld.
Een Mart vd Heuvel die moet je behouden voor je club. Dat zijn mensen met een echt PSV dna.
Ik wil dat de assistenten en Peter op 1 lijn zitten. Anders krijg je hetzelfde als bij Ajax met Bergkamp.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ik vind het nogal een verschil of een speler ons ziet als tussenstap naar de echte Europese top of dat iemand liever bij onze grootste rivaal zou willen werken.Standbeeld wrote: ↑04 Jun 2023, 09:39We zijn voor nagenoeg iedere goede speler die hier wil komen voetballen optie 2, zo niet optie 3, 4 of 5. Boeien, zolang ze maar leveren als ze voor PSV werken.PCGC wrote: ↑04 Jun 2023, 09:31 Je bent gewoon 2e keus voor deze vent…
Puur omdat ajax hem niet wil, praat ie maar met ons.
En bij ons klappen ze in de handjes.
Ik ben er klaar mee; wordt een hele rustige en fijn seizoen zo zonder PSV voor mij. Een keer genoeg slaap. Geen drukte of stress.
Ik meld me dan wel wanneer ergens rond de winter wanneer deze lul weer ontslagen is en we weer kunnen bouwen aan een echte club.
Wat een farce.
- DC_PSV
- Vedette
Nou, het moet dus Bosz worden. Een trainer die nergens iets heeft bewezen (bingo) op een lucky EL finale (bingo) na. Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden, behalve dat ik absokuut hoop op een hele succesvolle periode met veel prijzen!
#simplythebest
-
- Lid scoutingsteam
Vanuit Bosz' perspectief is het toch niet gek? Grotere club, meer middelen, een verleden daar. Ik snap wel dat dat zijn voorkeur heeft. Dat is niet iets dat ik hem kwalijk kan nemen. Het zegt ook niks over zijn functioneren hier. Als hij het hier kut zou doen, is dat namelijk vooral omdat het vooralsnog niet zo'n goeie trainer gebleken is. Niet omdat hij een Ajax-voorkeur heeft.
-
- Vedette
Wat zou het een bak zijn als Bosz zou zeggen dat Ajax zich ook had gemeld maar dat het verhaal beter was bij PSV..
- Standbeeld
- Mister PSV
En die Ajax voorkeur is iets dat de mensen hier roepen. Wie weet komt ie gewoon graag naar PSV?
-
- Vedette
Dat ook. Bij Ajax wel na een jaar zelf opgestapt hè?Standbeeld wrote: ↑04 Jun 2023, 10:41 En die Ajax voorkeur is iets dat de mensen hier roepen. Wie weet komt ie gewoon graag naar PSV?
- GillesdelaCroquette
Wel woord houden dan hèPCGC wrote: ↑04 Jun 2023, 09:31 Je bent gewoon 2e keus voor deze vent…
Ik ben er klaar mee; wordt een hele rustige en fijn seizoen zo zonder PSV voor mij. Een keer genoeg slaap. Geen drukte of stress.
Ik meld me dan wel wanneer ergens rond de winter wanneer deze lul weer ontslagen is en we weer kunnen bouwen aan een echte club.
Wat een farce.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- ComeOnPSV
- Vedette
Er staat in het bericht dat zowel Bosz als PSV meerdere opties hebben.
En in het geval van Bosz.
Wie zegt dat Ajax een kandidaat is? Hier wordt echt als een baby gehuild dat hij meerdere opties heeft. Ja misschien wel een Frankfurt of Gladbach.
De kans dat Ajax interesse in hem heeft lijkt 0. Volgens de T hebben die niet eens contact opgenomen.
En in het geval van Bosz.
Wie zegt dat Ajax een kandidaat is? Hier wordt echt als een baby gehuild dat hij meerdere opties heeft. Ja misschien wel een Frankfurt of Gladbach.
De kans dat Ajax interesse in hem heeft lijkt 0. Volgens de T hebben die niet eens contact opgenomen.
-
- Legende
Waarom zou een trainer moeten popelen om hier te kunnen werken. Elke trainer boven de 50 is al meerdere keren ontslagen, die pakken dat gewoon als een professionele klus aan. Niets mis mee wat mij betreft.
Bovendien zijn we geen Real of Man City bovenin de piramide.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Nep-supporter.PCGC wrote: ↑04 Jun 2023, 09:31 Je bent gewoon 2e keus voor deze vent…
Wat een farce.
Ik wil je ook niet horen als we wel kampioen worden dan.
- TylerDurdn
Ik ben wel goed met vrouwelijke Nanny's maar voor kinderen zorgen ben ik minder geschikt.
In wat voor business ben je werkzaam dat je vanuit Spanje kan werken?
- Armada
Ik denk dat dit inderdaad een goed moment is om met iemand te werken met iets meer afstand van PSV.Josef Dettelbacher wrote: ↑04 Jun 2023, 10:53 Waarom zou een trainer moeten popelen om hier te kunnen werken. Elke trainer boven de 50 is al meerdere keren ontslagen, die pakken dat gewoon als een professionele klus aan. Niets mis mee wat mij betreft.
- ShovingNE2
- Site Admin
Als je leest dat de TD van Ajax zonder samenspraak met de trainer spelers wil halen dan denk ik dat Bosz ook geen kandidaat is. Je vraagt je af welke trainer dat wel is.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- ruuddevil
- Legende
Mocht Ajax latente interesse hebben dan zal die door dit bericht geactiveerd worden. Eens kijken wat er gaat gebeuren, want als die zich melden gaat ie alsnog daarheen.
Het is vooral goed nieuws voor alle PSV fans die de afgelopen jaren met zware tegenzin naar PSV hebben gekeken. Nu gaan we modern voetbal zien jongens!
Het is vooral goed nieuws voor alle PSV fans die de afgelopen jaren met zware tegenzin naar PSV hebben gekeken. Nu gaan we modern voetbal zien jongens!
-
- Legende
Ik vond dat sowieso een rare uitspraak van MIslintat, evenals dat hij al 10-11 maanden voor Ajax bezig zou zijn.ShovingNE2 wrote: ↑04 Jun 2023, 10:57 Als je leest dat de TD van Ajax zonder samenspraak met de trainer spelers wil halen dan denk ik dat Bosz ook geen kandidaat is. Je vraagt je af welke trainer dat wel is.
Armada Eens.
-
- Nationale topspeler
Dit inderdaad. Wat een gejank. Gewoon achter je trainer gaan staan, wie het ook wordt. Hij begint hier met een schone lei.Vanthaman18 wrote: ↑04 Jun 2023, 10:55Nep-supporter.PCGC wrote: ↑04 Jun 2023, 09:31 Je bent gewoon 2e keus voor deze vent…
Wat een farce.
Ik wil je ook niet horen als we wel kampioen worden dan.
Overigens heeft Bosz het in NL bij bijna alle clubs goed gedaan. Een EL-finale halen bij Ajax, een bekerfinale met Heracles en de play-offs winnen met Vitesse lukt niet iedere trainer. Tijd om hier de volgende stap te zetten.
- Lorenzo von Matterhorn
Wij zitten dan al langer in de voorbereidingGrasmat wrote: ↑04 Jun 2023, 10:04Uit bij Feyenoord winnen? Zelfs Bosz kan die vloek niet doorbreken vrees ik.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑04 Jun 2023, 10:00 Fijn dat hij aan het begin van het seizoen al meteen kans maakt op de JCS. Dan kan hij dat prijzengeleuter eindelijk eens laten ophouden.