Interessante spelers
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Vd Ven zit bij Mino, dat zegt ook wel wat. Schuurs vond ik vroeger de beste CV van de KKD en die doet het naar behoren bij Ajax. Ik denk dat PSV het wel gaat proberen want we probeerden het ook bij Sepp vd Berg. PSV is duidelijk op zoek naar een jonge Nederlandse CV. daar zijn er niet veel van.
- Hatseflats
- Vedette
-
- Vedette
Zou het niet slim zijn om hem nu al proberen te halen. Kijkend naar de breedte van de selectie (tegen Volendam weer geen verdedigers op de bank) is het niet verkeerd om wat verdedigers erbij te halen. Kunnen ze meteen een half jaar kijken of hij goed genoeg is of dat hij over een half jaar misschien beter verhuurd kan gaan worden aan een eredivisieclub. Ik vind sowieso dat de selectie nog wat nieuw bloed kan gebruiken.RIO wrote: ↑22 Jan 2021, 06:46 Vd Ven zit bij Mino, dat zegt ook wel wat. Schuurs vond ik vroeger de beste CV van de KKD en die doet het naar behoren bij Ajax. Ik denk dat PSV het wel gaat proberen want we probeerden het ook bij Sepp vd Berg. PSV is duidelijk op zoek naar een jonge Nederlandse CV. daar zijn er niet veel van.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Ben ik het wel mee eens ja. Weet alleen niet of het deze winter gaat gebeuren of aankomende zomer. Ik zou het wel aandurven, nu kopen en nog een half jaartje bij Jong PSV laten spelen en mee laten trainen zodat ie bekend raakt met ons systeem.Robson de Souza wrote: ↑22 Jan 2021, 08:51Zou het niet slim zijn om hem nu al proberen te halen. Kijkend naar de breedte van de selectie (tegen Volendam weer geen verdedigers op de bank) is het niet verkeerd om wat verdedigers erbij te halen. Kunnen ze meteen een half jaar kijken of hij goed genoeg is of dat hij over een half jaar misschien beter verhuurd kan gaan worden aan een eredivisieclub. Ik vind sowieso dat de selectie nog wat nieuw bloed kan gebruiken.RIO wrote: ↑22 Jan 2021, 06:46 Vd Ven zit bij Mino, dat zegt ook wel wat. Schuurs vond ik vroeger de beste CV van de KKD en die doet het naar behoren bij Ajax. Ik denk dat PSV het wel gaat proberen want we probeerden het ook bij Sepp vd Berg. PSV is duidelijk op zoek naar een jonge Nederlandse CV. daar zijn er niet veel van.
- Hatseflats
- Vedette
Ons systeem? 20 minuten goed spelen en 70 minuten tegenhouden omdat de spelers erdoor heen zitten
Dat is snel geleerd
Dat is snel geleerd
- ShovingNE2
- Site Admin
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Internationale topspeler
Ik dacht dat met de Brexit Engelse spelers onder 18 jaar niet meer hier naartoe konden komen???ShovingNE2 wrote: ↑22 Jan 2021, 17:52 Ok, dit past in het Madueke verhaal:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/96 ... aiola.html
- ShovingNE2
- Site Admin
Andersom. Engelse clubs kunnen geen spelers meer halen onder de 18 jaar.
-
- Meervoudig international
Engels talent is altijd interessant, ook als blijkt dat het middelmatig is verkoop je die voor een leuk bedrag in Engeland.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ik weet even niet wat het meest geschikte topic is, maar ik las dat Bobby Adekanye op huurbasis naar ADO Den Haag gaat. Als die jongen ook maar enigszins logische keuzes had gemaakt in zijn carrière, zou die nu toch vanuit PSV of soortgelijk een stap maken naar de top?
- Ren Höek
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Tsja, als...
Hij is een typisch geval van verkeerde keuzes maken. Van Ajax, naar Barca, naar PSV, naar Liverpool, verhuurd aan Cadiz, nu verhuurd aan Ado.
Alleen bij Ajax en PSV liep het lekker, maar hij kan blijkbaar de topclubs niet negeren. En dan kom je in een circuit waar vaak een dalende lijn in te zien is.
Hij is een typisch geval van verkeerde keuzes maken. Van Ajax, naar Barca, naar PSV, naar Liverpool, verhuurd aan Cadiz, nu verhuurd aan Ado.
Alleen bij Ajax en PSV liep het lekker, maar hij kan blijkbaar de topclubs niet negeren. En dan kom je in een circuit waar vaak een dalende lijn in te zien is.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
Daar zat zelfs ook nog een transfer naar Lazio tussen, die momenteel de broodheer is.Ren Höek wrote: ↑26 Jan 2021, 08:56 Tsja, als...
Wordt niks meer met hem, als ik zo brutaal mag zijn. Hij zal het bij ADO ongetwijfeld wel wat goed doen, maar ik heb nog nooit een speler beter zien worden na het jaarlijks wisselen van club op zo'n jonge leeftijd.
- Ren Höek
- Vedette
Verrek, helemaal vergeten te vermelden inderdaad.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑26 Jan 2021, 09:05 Daar zat zelfs ook nog een transfer naar Lazio tussen, die momenteel de broodheer is.
Van Liverpool naar Lazio, die hem nu voor de 2e keer dit seizoen verhuren.
En hij is pas 21 jaar, dat lijkt me ook niets meer worden. Zonde, want talent heeft hij zat.
“Never argue with an idiot.
-
- Lid scoutingsteam
Voormalig KG wrote: ↑09 Dec 2020, 20:28 In de krochten van het internet gedoken.
Hier kwamen drie backs naar voren.
Waarbij Johan Svensson van Elfsborg met 30 jaar misschien niet interessant genieg is qua leeftijd maar met 12 assists dit seizoen toch zeker een belangrijke speler geweest, die ik even wilde benoemen.
De Trent Alexander van het Zweedse voetbal schijnt bij Djurgardens te voetballen genaamd Aslak Witry. Een noor van 24 jaar.
Hij geeft veel assists en is jarenlang onder de radar gebleven in de lagere Noorse divisies.
Hij geeft veel succesvolle voorzetten en ook assists. Daarnaast heeft hij een uitstekende trap met rechts.
Djurgarden staat bekend als een team dat ruwe diamanten scout op poetst en zo succes heeft in de competitie. Zo is dit ook bij Witry gebeurd.
Met 0,89 beslissende passes per 90 minuten is hij vorig jaar op de vijfde plek geëindigd in de hele competitie. Verdedigend sterk en ook aanvallend van vitale waarde geweest voor het voetbal van zijn club.
Hij wordt omschreven als een speler die voortdurende stroom van gevaarlijke crosses lanceert richting de aanvallers en ook regelmatig een goaltje meepikt.
Als linksback zou Fredrik André Bjørkan van het verrassend sterke Bodø/Glimt een optie kunnen zijn.
Hij is naar het schijnt al twee jaar de topverdediger in Noorwegen als we de media mogen geloven.
Bjørkan is op links een van de belangrijkste redenen in het succes wat de club heeft gehad net een tweede plaats en dit jaar een kampioenschap. Zowel verdedigend als aanvallend schijnt hij uitstekend zijn geweest.
Waarbij zijn vastberadenheid om de tegenstander op te jagen opvallend is.
Vorig seizoen vierde in de ranglijst van meeste defensieve duels(254), heeft het iedereen moeilijk gemaakt. Dit jaar ook tegen AC Milaan.
Daarnaast was hij met drie goals en vier assists ook van waarde.
Het percentage 67.8% succesvolle dribbels vorig jaar maakte hem de op vijf na beste dribbelaar in de league.
Hij is toe aan een hogere stap en met deze drive ook een prima vervanger voor Max. Zal ook niet heel duur zijn.
Dit seizoen heeft hij met 45% accuraatheid van succesvolle crosses en meerdere assists weer een succesvol seizoen.
seizoen 2019
Bjørkan is a fullback with a lot of tools in the final third, he can dribble, cross, pass to center and wide areas, cut to the middle and go to wider areas. He has a good pace and control to make progressive runs and timing to be the free man.
On the defensive side, he can anticipate on the opponent half and recover the ball. He also uses his pace to chase down winger on his side. His main weakness is aerial duels, he does not has the timing or the jump to win that kind of duels.
He is a fullback so of course, the majority of his actions are on the wide areas, but moves to the middle a lot especially close to the final third.
Source: https://itisfutbol.com/en/bjorkan-scouting-report
https://sportslens.com/leeds-eyeing-up- ... an/326293/
Helaas Bjørkan lijkt met de opties in Engeland en Sampdoria een brug te ver.
Nog steeds een uitstekende optie als eventuele vervanger voor Max. Mocht onze linksback doorgaan met zoveel assists ben ik ervan overtuigd dat er vanzelf grote clubs op de stoep staan in de zomer.
Deze man is ook een prima vervanger. Hij is een Pool speelt bij Lech Polman, kan op de hele linkerflank en rechtsbuiten uit de voeten en doet mij hierbij ook denken aan het profiel van Max. Zijn eindpass is niet zo scherp als Max maar hij brengt wel veel aan de linkerkant wat we nu missen als Boscagli er wordt neergezet,
Zijn naam: Tymoteusz Puchacz, 22 jaar en een van de sterren in de Poolse Liga.
In het spel van Schmidt een goede speler voor de linkerflank, verdedigend wel stapjes maken maar wie niet.
Nog een leuke middenvelder met een goed schot.. Jakub Moder!
Als laatste het Poolse wonderkind; Jakub Kamiński.. linksbuiten nog vierjarig contract vraag mij af of hij betaalbaar zou zijn. Wel een toppertje.
Verdraaid snel en goed rechterbeen.
Allen van Lech Poznan, een team dat altijd om de titel strijd en in Europa speelt. Al deze spelers lijken mij interessant..
-
- Lid scoutingsteam
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV und der BVB
- ShovingNE2
- Site Admin
Dat Emmen een gooi heeft gedaan en Locadia nee heeft gezegd zou genoeg moeten zeggen. Hij komt daar vandaan. Ze zijn afgewezen, dus ze vissen niet in dezelfde vijver. Ja: ze vissen in de zelfde vijver: met een bamboe hengeltje en 5/100e op open zee ja. En proberen daarmee een school kabeljauw te vangen.