Philipp Max

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Lijkt me ook niet meer dan terecht. Was de tweede seizoenshelft echt een flink stuk minder dan de eerste.
#FreeGeneratie4
Noosa
Meervoudig international

Prima, dan kan hij gewoon bij de 1e training aanwezig zijn.
Park
Nationale topspeler

Zou mooi zijn geweest voor PSV om speler bij kanshebber EK te hebben. Maar op prestaties laatste maanden terecht. Waar we in najaar nog bang waren dat Max al na een jaar weer weg zou zijn omdat hij zo goed speelde is dat toch een stuk minder geworden.
Trixm
Vedette

Ik zou er ook niet heel rouwig over zijn als hij voor een mooi bedrag 15+ verkocht wordt en er een iets stabielere back aangetrokken wordt. Prima speler, begrijp me niet verkeerd, maar ik vind beide backs nog iets te mager op verdedigend vlak.
Saibari is underrated.
Ardbeg
Mister PSV

Trixm wrote: 19 May 2021, 15:03 Ik zou er ook niet heel rouwig over zijn als hij voor een mooi bedrag 15+ verkocht wordt en er een iets stabielere back aangetrokken wordt. Prima speler, begrijp me niet verkeerd, maar ik vind beide backs nog iets te mager op verdedigend vlak.
Max is gewoon een uitstekende back voor PSV. Heel PSV ging kut na de winterstop maar vergeet niet wat hij heeft laten zien
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Beste aankoop in jaren idd, geen idee precies waarom het na de winterstop zoveel minder is geworden maar mijn vertrouwen is ook zeker niet weg.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Trixm
Vedette

Ardbeg wrote: 19 May 2021, 15:12
Trixm wrote: 19 May 2021, 15:03 Ik zou er ook niet heel rouwig over zijn als hij voor een mooi bedrag 15+ verkocht wordt en er een iets stabielere back aangetrokken wordt. Prima speler, begrijp me niet verkeerd, maar ik vind beide backs nog iets te mager op verdedigend vlak.
Max is gewoon een uitstekende back voor PSV. Heel PSV ging kut na de winterstop maar vergeet niet wat hij heeft laten zien
Eens hoor, maar stel een Wolfsburg biedt 17 miljoen en je kan voor een ongeveer zelfde bedrag Wijndal oppakken, dan ben je spekkoper.
Saibari is underrated.
koetje
Legende

Paco Casal wrote: 19 May 2021, 13:24 Lijkt me ook niet meer dan terecht. Was de tweede seizoenshelft echt een flink stuk minder dan de eerste.
Dat continu dubbele programma (competitie, Europees, die manschaft) heeft er wel ingehakt, was hij niet gewend. Hij maakte een uitgebluste indruk de laatste maanden, stond ook afgelopen zondag bijvoorbeeld halverwege de wedstrijd weer eens uit te puffen.
Ardbeg
Mister PSV

Trixm wrote: 19 May 2021, 15:39

Eens hoor, maar stel een Wolfsburg biedt 17 miljoen en je kan voor een ongeveer zelfde bedrag Wijndal oppakken, dan ben je spekkoper.
Wijndal is een kutjong en die heb je niet voor 17
PSV-DTC
International
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 19 May 2021, 15:56

Wijndal is een kutjong en die heb je niet voor 17
En met die arrogante kop, zie ik hem eerder naar die kutclub gaan.
Persepolis
Vedette

Dan nog liever van Aanholt, al is die kans heel klein, is veel interesse voor.
Joenepsv
Legende

Ik vind Wijndal niet veel beter dan Max hoor. De enige die dat echt vind is Wijndal zelf.

Las een poosje geleden ook een aantal berichten dat we Max moeten verkopen en Van Aanholt moeten pakken. Ik snap dat niet. We hebben eindelijk een hele goede linksback die zelfs Duits international is geworden en hij heeft een prima leeftijd. Wat mij betreft voetbalt hij nog vijf jaar bij ons. Je kan hem altijd zorgeloos opstellen. Defensief prima en aanvallend fantastisch.
ruuddevil
Legende

Eens, behalve met dat defensief prima. Verdedigend is ie zwak, daar moet je rekening mee houden in de balans van het team. Hopelijk maakt een uitgeruste Max daarin nog stappen.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Was roofbouw even afgelopen seizoen. Verdedigen is te leren bovendien al is meneer natuurlijk niet de jongste meer. En: de directe omgeving (medespelers) en de tactiek & uitvoering daarvan bepalen natuurlijk net zo goed zijn functioneren. Ben meer dan tevreden over hem, hopelijk maakt hij verdedigend nog stappen idd
ShovingNE2
Site Admin

ruuddevil wrote: 20 May 2021, 07:50 Eens, behalve met dat defensief prima. Verdedigend is ie zwak, daar moet je rekening mee houden in de balans van het team. Hopelijk maakt een uitgeruste Max daarin nog stappen.
Als hij een stap omhoog wil maken zal hij daarin inderdaad ook stappen moeten maken. Ik hoop en ga er ook een beetje van uit dat die matige tweede seizoenshelft mede door vermoeidheid kwam. Daarom is ook het halen van een linksback belangrijk. Dat je Max ook echt rust kan geven. Tenzij ze het echt in Oppegaard zien zitten als backup en zonder problemen in de basis durven te zetten. Maar dat zie ik nog niet echt?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Die heeft gewoon echt bijna geen wedstrijd rust gehad he? Ook geen Corona overigens.
ShovingNE2
Site Admin

Er was sprake van (meen ik mij te herinneren) dat een aantal spelers het ruim voor het seizoen al hadden gehad (hadden antistoffen). Zou Max ook kunnen zijn.

Maar heeft nauwelijks rust gehad. Je moet hem echt vaker kunnen wisselen zonder naar jeugdniveau af te zakken en zonder de rest van het elftal geweld aan te doen door te schuiven.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
MJPSV
Bankzitter

ShovingNE2 wrote: 20 May 2021, 10:04 Er was sprake van (meen ik mij te herinneren) dat een aantal spelers het ruim voor het seizoen al hadden gehad (hadden antistoffen). Zou Max ook kunnen zijn.

Maar heeft nauwelijks rust gehad. Je moet hem echt vaker kunnen wisselen zonder naar jeugdniveau af te zakken en zonder de rest van het elftal geweld aan te doen door te schuiven.
Dat eerst was bij onze Ajax vrienden het geval, tijdens competitiestop vorig jaar misschien wel opzettelijk laten oplopen zodat ze er tijdens competitie geen last van hadden vanaf september.

Weet wel dat Malen het heeft gehad vorig jaar toen hij nog geblesseerd was.
DonyellMalen
Legende

Vorig jaar hadden we het constant over 'onze beste aankoop in jaren', maar nu hebben we het nog niet een keer over hem gehad. Vond hem gisteren oke spelen, maar minder aanwezig voor mijn gevoel als dat ie normaal is. Wel assistje erbij, die op Mario.
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

DonyellMalen wrote: 22 Jul 2021, 11:28 Vorig jaar hadden we het constant over 'onze beste aankoop in jaren', maar nu hebben we het nog niet een keer over hem gehad. Vond hem gisteren oke spelen, maar minder aanwezig voor mijn gevoel als dat ie normaal is. Wel assistje erbij, die op Mario.
Laat Max maar pieken in andere wedstrijden. Ik maak me weinig zorgen over onze linksbackpositie en dat vind ik fijn.
TomPSV
Legende

Hij was gister niet opvallend, maar gewoon een prima wedstrijd.
ruuddevil
Legende

Verdedigend blijft het matig.
Heissenberrug
Internationale topspeler

Gooide zich anders wel netjes voor dat schot. Maar snap wel wat je zegt maar toch voor ons wel echt een top top keyplayer.
nilssonH
Moderator

Ben benieuwd wat er nou gebeurde bij die corner. Zal wel een aansteker zijn geweest, want van wat bier ga je niet liggen lijkt me.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Max neemt geen gevaarlijke corners, maar corners zijn wel gevaarlijk voor hem.
Post Reply