Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Nou ja, naïef denk ik niet. Gini heeft 4 jonge kinderen, ik kan me voorstellen dat hij na een aantal jaar buitenland zegt: het is leuk geweest, ik wil dat ze zo veel mogelijk in Nederland opgroeien. Dus zeker bij een gevoelsmens als Wijnaldum kan het allesbehalve kwaad om ook nu een hengel uit te gooien. Nee heb je, ja kun je krijgen. Een optie is het altijd en al zegt ie nee, dan weet hij in ieder geval dat hij welkom is bij PSV en zitten we in ieder geval weer in zijn achterhoofd voor over een seizoen of twee.
Ardbeg
Mister PSV

11 Sir Tinus wrote: 06 Apr 2021, 14:02
Ardbeg wrote: 06 Apr 2021, 13:48

Dat weet je eigenlijk ook wel. Ik heb het over een ervaren voormalig PSV speler peilen die zelf zegt:

https://www.psvfans.nl/nieuws/historie- ... n-naar-PSV

Waarom zou je hem dan niet benaderen om te kijken of het een mogelijkheid is?
Zeker, ervaren oud PSV spelers, of zelfs oud Eredivisie spelers (Gudelj heb ik al vaak genoemd, maar ook Dembele bv) kun je zeker peilen. Maar Wijnaldum zit toch in een totaal andere situatie? De vraag is of hij naar Barcelona gaat of bij Liverpool blijft. Klopp en Koeman willen hem beide dolgraag, dan is PSV toch in geen 100 jaar op dit moment een optie?

Spelers als Luuk, Alderweireld, Gudelj, van Aanholt, Strootman Bruma Tete Dembele en Propper kun je best peilen en een vinger aan de pols huoden. Maar Wijnaldum vind ik naief gedacht op dit moment.
Nou, de vorige keer dat ik deze discussie had, kwam die speler. Mooi!
OnsPSV
Meervoudig international

Ik vind Nemanja Gudelj een intressante naam. Heeft zich in China financieel onafhankelijk gespeeld, waardoor hij het voor de centen niet meer hoeft te doen. Kent de competitie en bewijst in de minuten die hij krijgt bij Sevilla een meerwaarde voetballend te zijn. Speelde in Portugal wekelijks basis en was daar een belangrijke speler. stijlvolle verdedigende middenvelder met de nodige ervaring.
Grasmat
Lid van verdienste

Heeft slechts 1 seizoen in China gespeeld. Ben je dan al écht financieel onafhankelijk? Was allesbehalve een hele grote naam toen hij daarheen ging dus zal niet in de allerhoogste salarisschaal hebben gezeten.
Bovendien is Nederland niet zijn geboorteland en staat hij nog tot halverwege 2023 onder contract bij Sevilla waar hij dit kalenderjaar ook nog eens best wel wat minuten speelt. Lijkt me niet dat hij weg wil daar.

Prima naam, dat zeker, maar haalbaar?
Ardbeg
Mister PSV

Dan heb ik liever Propper. Initieel dacht iedereen dat PSV beter voor Gudelj had kunnen zijn maar het was overduidelijk PSV die het beter had gezien.
FritskePhilips
Nationale topspeler

11 Sir Tinus wrote: 06 Apr 2021, 14:02 Maar Wijnaldum vind ik naief gedacht op dit moment.
Ik zie Wijnaldum niet binnen Engeland verhuizen en niet naar Italië verkassen; indien FC Barcelona (met Koeman) langs komt, is de kans inderdaad groot dat hij naar Spanje vertrekt.

Er zijn echter ook voldoende signalen waaruit blijkt dat niet iedereen zo overtuigd is van een komst naar FCB. Indien dit niet rondkomt, zie ik hem enkel verlengen of naar NL/huis komen. Gini is al lang financieel onafhankelijk en heeft zijn toekomst gewaarborgd.

Daarnaast kan ik me voorstellen dat in de gezinssituatie ook sprake is van de behoefte om terug naar NL te komen; 4 kinderen, waarbij de oudste richting middelbare schoolleeftijd gaat en zijn door hem zeer gerespecteerde oma inmiddels 90 zou kunnen zijn. Kan me voorstellen dat je de kinderen dan ook dichterbij haar en je ouders
zou willen hebben en dat belangrijker acht dan €.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

We hebben het hier over 10 miljoen+, niet over een paar duizend per maand he.
Maikel
Site Admin

Gini kan overal spelen.
Die komt niet naar Nederland.

Ik snap dat de lente is begonnen en we allemaal wat lentekriebels krijgen. Maar nee, gaat niet gebeuren. Hoe zeer ik het ook toejuich.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Maikel_91 wrote: 06 Apr 2021, 14:52
Ik snap dat de lente is begonnen en we allemaal wat lentekriebels krijgen. Maar nee, gaat niet gebeuren.
That's what she said
ShovingNE2
Site Admin

Grasmat wrote: 06 Apr 2021, 14:42 Heeft slechts 1 seizoen in China gespeeld. Ben je dan al écht financieel onafhankelijk? Was allesbehalve een hele grote naam toen hij daarheen ging dus zal niet in de allerhoogste salarisschaal hebben gezeten.
Ging toen 6 miljoen netto verdienen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ardbeg
Mister PSV

Maikel_91 wrote: 06 Apr 2021, 14:52 Gini kan overal spelen.

Ik snap dat de lente is begonnen en we allemaal wat lentekriebels krijgen. Maar nee, gaat niet gebeuren. Hoe zeer ik het ook toejuich.
Niet zo resoluut zijn! Hopen mag! Kleine kans is ook een kans! :D
Grasmat
Lid van verdienste

De onverwachtse transfers zijn de mooiste hè. 8-)
ShovingNE2
Site Admin

Oud maar weer van toepassing:

Image
Maikel
Site Admin

Als Wijnaldum deze zomer terug komt trakteer ik op een kratje bier tijdens de forumborrel
Grasmat
Lid van verdienste

Maikel_91 wrote: 06 Apr 2021, 15:06 Als Wijnaldum deze zomer terug komt trakteer ik op een kratje bier tijdens de forumborrel
Een kratje de man hè, ik ga niet aan andermans flesje zitten lurken, vaccin of geen vaccin.
Trixm
Vedette

Grasmat wrote: 06 Apr 2021, 15:02

De onverwachtse transfers zijn de mooiste hè. 8-)
Maar even heel realistisch. hij verdient 5/6 miljoen per jaar en wil nog minimaal 4 jaar blijven voetballen. Alles leuk en aardig maar PSV gaat hem niet een contract geven voor 4 jaar voor die prijs, terwijl een Barcelona dat - bewonderenswaardig - nog wel gewoon doet. En dan mag je kiezen of je ingespeeld wil worden door De Jong of Messi of door Sangare en Viergever.

We mogen allemaal dromen en ja de transfer van Götze heeft ons laten zien dat in bijzondere situaties een speciale transfer mogelijk is. De uitzondering bevestigd echter altijd nog de regel. Deze transfer zal er dit jaar nog niet komen en het is ook totaal niet realistisch om dit te denken. Moet je voor de zekerheid altijd even polsen voor die 1% kan, tuurlijk, en dat wordt ook wel gedaan.
Saibari is underrated.
Ailon
Vedette

Ykhim wrote: 06 Apr 2021, 13:18 Zullen we anders even niet doen alsof dit zo'n vanzelfsprekendheid is, laat staan binnen de categorie spelers waar Götze in valt? Voor 99% van de spelers draait het maar om één ding: geld, ook als ze al meer dan genoeg hebben.
100% eens.
Ik hoor niet anders.
"De club zit in mijn hart" is puur een supporters "pleaser".
Last edited by Ailon on 06 Apr 2021, 15:28, edited 1 time in total.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Ailon
Vedette

Trixm wrote: 06 Apr 2021, 15:22 We mogen allemaal dromen en ja de transfer van Götze heeft ons laten zien dat in bijzondere situaties een speciale transfer mogelijk is.
De bijzondere situatie is dat de komst van Gotze mogelijk is gemaakt door externe financiers.
Dat is natuurlijk niet een steeds terugkerend verhaal.
ShovingNE2
Site Admin

Ailon wrote: 06 Apr 2021, 15:27 De bijzondere situatie is dat de komst van Gotze mogelijk is gemaakt door externe financiers.
Dit is echt allang gedebunkt. Het zou van Eerd zijn geweest.
Ailon
Vedette

ShovingNE2 wrote: 06 Apr 2021, 15:28
Ailon wrote: 06 Apr 2021, 15:27 De bijzondere situatie is dat de komst van Gotze mogelijk is gemaakt door externe financiers.
Dit is echt allang gedebunkt. Het zou van Eerd zijn geweest.
Van Eerd is een veronderstelling in de media die niet klopt. Net zozeer als dat er geen sprake zou zijn van externe financiering. Klopt ook niet. Daarover is bij PSV nog een flinke interne discussie aan voorafgegaan - bij mijn weten - en het is natuurlijk volstrekt logisch dat PSV dit in de media hardnekkig heeft ontkend en zal bliven ontkennen (in februari nog).
Last edited by Ailon on 06 Apr 2021, 17:12, edited 2 times in total.
11 Tinus
Legende

I dont care wie wat of hoe, Götze bij ons is fantastisch en het is doodzonde dat 50% van de tijd het stadion niet vol kon stromen.

Het gaat ook niet om zoveel mogelijk Götze's binnen te halen maar om een natuurlijke balans te creëeren. Ik denk dat PSV Ajax kan verslaan als we een wat meer ervaren en stabiele selectie hebben met meer pure winnaars erin. Laat AZ Feyenoord en Ajax maar opleidingsploegen zijn, ik zou een moord doen voor een Moreno en Guardado en dan hoeven we er geen 1 euro op te verdienen.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Ik geloof overigens best wel dat Wijnaldum ooit nog eens een optie voor PSV gaat worden. Dat zou deze zomer in principe kunnen, maar ik acht het waarschijnlijker dat hij nog twee jaar bij een mooie Europese club gaat ballen alvorens hij terugkeert naar Nederland. Maar goed: hij is transfervrij zoals het er naar uitziet, dus dan kun je ook gewoon een poging wagen toch? Misschien denkt Gini wel dat het zo wel mooi is geweest in de Europese top en dat hij liever nog een paar jaar voor de prijzen wil spelen bij PSV. Je weet 't niet.

Dat gezegd hebbende: Alderweireld én Wijnaldum zou praktisch al onze problemen oplossen. Dan haal je direct een bak ervaring, leiderschap en kwaliteit in huis. Zet daar fijne voetballers als Götze, Gakpo, Madueke, Boscagli en Teze tussen, zet twee stoomtreinen op de flanken neer en je hebt gewoon echt een fantastisch elftal.
Ardbeg
Mister PSV

11 Sir Tinus wrote: 06 Apr 2021, 15:34 I dont care wie wat of hoe, Götze bij ons is fantastisch en het is doodzonde dat 50% van de tijd het stadion niet vol kon stromen.

Het gaat ook niet om zoveel mogelijk Götze's binnen te halen maar om een natuurlijke balans te creëeren. Ik denk dat PSV Ajax kan verslaan als we een wat meer ervaren en stabiele selectie hebben met meer pure winnaars erin. Laat AZ Feyenoord en Ajax maar opleidingsploegen zijn, ik zou een moord doen voor een Moreno en Guardado en dan hoeven we er geen 1 euro op te verdienen.
Moreno en Guardado, wat mis ik die jongens
Chucky
Vedette

Drommel

Arias
Teze
Alderweireld
Max

Götze
Wijnaldum
Boscagli
Gakpo

Madueke
Zahavi

Ik ben even tissues halen jongens
11 Tinus
Legende

Sangare kan volgend jaar onze beste speler zijn als hij een goede defensieve organisatie om zich heen heeft. Daar hoeft PSV Wijnaldum niet voor te halen.
Locked