Helemaal eens. En dan de vraagprijs van 9 miljoen.Ren Höek wrote: ↑20 May 2022, 11:37 Waarom zou je in hemelsnaam een keeper halen met een flinke recente blessurehistorie die misschien fit zou kunnen blijven, dan iemand die geen (relevante) blessurehistorie heeft en gewoon fit is en blijft (of in ieder geval een veel grotere kans heeft om blessurevrij te blijven)?
Helemaal na de afgelopen 2 seizoenen vol blessures zou PSV dit risico absoluut niet moeten gaan lopen.
Ook omdat een fitte Cillissen weliswaar een goede en degelijke keeper is, maar ook geen geweldenaar. En hij zal qua salaris bij de top moeten/willen horen.
Nieuwe keeper
- ShovingNE2
- Site Admin
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- ComeOnPSV
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
9 miljoen?
Hij is destijds voor 35 miljoen vertrokken naar Valencia, maar hij heeft nog een contract tot 2023...
Voor 5 miljoen euro maximaal moet hij toch haalbaar zijn?
- Ren Höek
- Vedette
Een van de beste keepers in de Eredivisie maakt iemand nog geen geweldenaar, die lat ligt momenteel niet heel hoog namelijk.11 Sir Tinus wrote: ↑20 May 2022, 11:43 Hier wringt de (hand)schoen, want ik vrees dat een fitte Cillissen wel degelijk een geweldenaar is. Één van de beste allround keepers van de Eredivisie.
Cillissen is betrouwbaar en degelijk en ervaren en Nederlands. Maar ook iemand die zijn piek al duidelijk heeft gehad, die veel blessures heeft gehad de afgelopen jaren en mede daardoor minder heeft gekeept.
Cillissen zijn laatste volledige seizoen is in 2015/16 geweest, bij Ajax.
Daarna ging hij naar Barca waar hij 3 seizoenen lang nauwelijks keepte, tot slot ging hij naar Valencia waar hij 3 seizoenen naast veel geblesseerd ook niet onomstreden was.
Dus je vindt hem een geweldenaar, maar hij mag niet bij de topverdieners horen en hij mag niet veel kosten?En qua salaris en transfersom mag het gewoon zeker niet zo ingeschaald worden want laat hem eerst maar eens fit zijn en blijven. Als PSV hem een topverdiener maakt dan slaan ze de plank volledig mis en als ze voor hem een (hoge) transfersom betalen ook.
Dit rijm ik niet eigenlijk. En het zegt voor mij ook meer dan voldoende over de twijfels die er zijn, met name rond zijn fitheid.
Ik vind dat PSV geen fysiek twijfelgeval moet halen, zeker niet na de afgelopen 2 seizoenen en de kansen en druk die er komend seizoen zijn.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- ShovingNE2
- Site Admin
Dat meldde Marca volgens mij, maar kan ook een ander blad zijn geweest daar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ja dat hij bij Barcelona geen vol seizoen heeft gekeept is niet zo gek, bij Valencia heeft hij juist dit jaar weer meer gekeept. Dat hij zijn piek heeft gehad is ongetwijfeld zo maar juist voor de Eredivisie wel een geweldenaar MITS hij fit is. En daar zijn wij het ook over eens want ik wil ook geen twijfelgeval en mocht je een twijfelgeval halen dan ga je hem niet betalen als geweldenaar. En inderdaad het risico van zijn fitheid moet een grens stellen aan salaris en transfersom. Dat zou een ongekend risico zijn.Ren Höek wrote: ↑20 May 2022, 11:53Een van de beste keepers in de Eredivisie maakt iemand nog geen geweldenaar, die lat ligt momenteel niet heel hoog namelijk.11 Sir Tinus wrote: ↑20 May 2022, 11:43 Hier wringt de (hand)schoen, want ik vrees dat een fitte Cillissen wel degelijk een geweldenaar is. Één van de beste allround keepers van de Eredivisie.
Cillissen is betrouwbaar en degelijk en ervaren en Nederlands. Maar ook iemand die zijn piek al duidelijk heeft gehad, die veel blessures heeft gehad de afgelopen jaren en mede daardoor minder heeft gekeept.
Cillissen zijn laatste volledige seizoen is in 2015/16 geweest, bij Ajax.
Daarna ging hij naar Barca waar hij 3 seizoenen lang nauwelijks keepte, tot slot ging hij naar Valencia waar hij 3 seizoenen naast veel geblesseerd ook niet onomstreden was.
Dus je vindt hem een geweldenaar, maar hij mag niet bij de topverdieners horen en hij mag niet veel kosten?En qua salaris en transfersom mag het gewoon zeker niet zo ingeschaald worden want laat hem eerst maar eens fit zijn en blijven. Als PSV hem een topverdiener maakt dan slaan ze de plank volledig mis en als ze voor hem een (hoge) transfersom betalen ook.
Dit rijm ik niet eigenlijk. En het zegt voor mij ook meer dan voldoende over de twijfels die er zijn, met name rond zijn fitheid.
Ik vind dat PSV geen fysiek twijfelgeval moet halen, zeker niet na de afgelopen 2 seizoenen en de kansen en druk die er komend seizoen zijn.
Begrijp me niet verkeerd, van mij mogen ze Mvogo als 1 van de 2 keepers behouden en als dat ervoor zorgt dat Cillessen niet komt dan ben ik oprecht opgelucht en blij maar ik vind een fitte Cillessen wel by far goed genoeg als eerste keeper van PSV. Ik denk zelfs dat hij dan nog 1e doelman op het WK wordt omdat Bijlow nog meer geblesseerd is.
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
No fucking way dat ik iets ga uploaden met betrekking tot Jasper Cilissen.ShovingNE2 wrote: ↑20 May 2022, 11:14 De accountnaam van die uploader is dan wel weer mooi. That's you @Heissenberrug ?
- DonyellMalen
- Legende
Hij kan redelijk keepen, maar het zegt toch ook genoeg dat Van Gaal hem niet bij het NL elftal haalde. Het is gewoon een stoorzender.
- Juancho
- Mister PSV
Maar zelfs al zie je het wel zitten in Cillissen...en die mening mag je natuurlijk hebben. Dan lees ik er ook steeds bij: een FITTE Cillissen. Maar als iets wel gebleken is, is het dat hij niet fit is. Dus dan is de hele discussie toch al gelijk platgeslagen lijkt me?
Ik wil ook graag een fitte Romero, ik denk oprecht dat hij dan een sensatie wordt en de beste spits van de ED is. Maarja, hij is niet fit en zal dat ook nooit worden. Dus dan houdt het gewoon op helaas.
Ik wil ook graag een fitte Romero, ik denk oprecht dat hij dan een sensatie wordt en de beste spits van de ED is. Maarja, hij is niet fit en zal dat ook nooit worden. Dus dan houdt het gewoon op helaas.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- PapaHiljemark
- Talent
Zeker gezien het feit hoelang PSV al klungelt op die positie, waar juist vastigheid nodig is. Ga dan niet dezelfde fout maken door wederom te gokken op het feit dat ie fit zal blijven.Juancho wrote: ↑20 May 2022, 13:53 Maar zelfs al zie je het wel zitten in Cillissen...en die mening mag je natuurlijk hebben. Dan lees ik er ook steeds bij: een FITTE Cillissen. Maar als iets wel gebleken is, is het dat hij niet fit is. Dus dan is de hele discussie toch al gelijk platgeslagen lijkt me?
- DonyellMalen
- Legende
[mention]ComeOnPSV[/mention] . Je weet de achtergrond van die transfer toch? Het was vooral een transfer voor de boekhouding. Destijds bewandelde Neto, nu Barca's tweede doelman, de omgekeerde weg.
https://www.vi.nl/nieuws/barcelona-rond ... 35-miljoen
https://www.vi.nl/nieuws/barcelona-rond ... 35-miljoen
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Ik zag ook eens voorbij komen dat sinds hij vorig jaar maart zijn contract verlengde een afkoopsom van €70M bepaalt was. Als dat al waar is, slaat dat natuurlijk nergens op. Een keeper met een marktwaarden van €4M willen verkopen voor een prijs die hoger ligt dan de marktwaarde van Alisson Becker... Denk dat PSV deze jongen zou kunnen - en vooral moeten - halen voor zo'n €10M anno 2022. Maar ja, dan moet het weleens een keer serieus investeren. Zuinige en weinig creatieve keuzes als Cillessen helpen je sportief niets verder en financieel al helemaal niet.hondjevandebakker wrote: ↑03 Apr 2022, 21:09Volgens de Braziliaanse tak van ESPN wil Ajax ver gaan om Hugo Souza naar Amsterdam te halen. Ajax zou een bod voorbereiden tussen de 20 en 25 miljoen euro voor de doelaman van Flamengo.Deze prijzen kwamen voorbij toen hij bijna naar ajax gingNu luidt de berichtgeving dat Ajax zo'n acht tot tien miljoen euro wil betalen aan Flamengo, dat wel wil meewerken wegens geldnood.
Van Crombrugge of Ortega zie ik liever komen dan Cillessen, maar Brazilianen als Cleiton en Hugo Souza brengen meer lengte, kracht, uitstraling en spanwijdte mee. Zou eigenlijk een no-brainer moeten zijn om de opties in Brazilie eerst eens te verkennen.
- ruuddevil
- Legende
https://www.transfermarkt.nl/radoslaw-m ... ler/346546
Deze keeper wordt verhuurd en er is interesse uit Nederland.
Deze keeper wordt verhuurd en er is interesse uit Nederland.