PSV in Europa 2024/25

Bespreek hier de wedstrijden van PSV.
Post Reply
TomPSV
Legende
Posts: 14764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

iam wrote: 29 Aug 2024, 19:32 Alle stoelen die na de voorrangsverkoop van Seizoen Club Cardhouders nog beschikbaar zijn, gaan per wedstrijd in de verkoop. Per PSV (Seizoen/Supporters) Club Card kan één kaart worden besteld voor één van de 4 thuiswedstrijden.

Ze leren het ook nooit. Jammer weer.
Wat een onzin. Ach, dat wordt weer de dure ‘truc’ toepassen ;)
Last edited by TomPSV on 29 Aug 2024, 19:33, edited 1 time in total.
Strong
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
FOOTB_REM_S: No

iam wrote: 29 Aug 2024, 19:32 Alle stoelen die na de voorrangsverkoop van Seizoen Club Cardhouders nog beschikbaar zijn, gaan per wedstrijd in de verkoop. Per PSV (Seizoen/Supporters) Club Card kan één kaart worden besteld voor één van de 4 thuiswedstrijden.

Ze leren het ook nooit. Jammer weer.
Wat is hier mis mee?
Wilysimba
Lid van verdienste
Posts: 536
Joined: 04 Nov 2020, 15:24
FOOTB_REM_S: No

Zojuist Marcel Brands weg zien rijden bij de Herdgang. Philips Stadion lijkt uitgestorven.
These users thanked the author Wilysimba for the post (total 4):
TjompieSensationLeandroBonfimDonyellMalen
GeraldSibon
Ballenjongen
Posts: 19
Joined: 06 Jun 2023, 13:41
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Is toch normaal? Iedereen heeft op deze manier een kans om te gaan.
Last edited by GeraldSibon on 29 Aug 2024, 19:34, edited 1 time in total.
These users thanked the author GeraldSibon for the post:
10. Nilis
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Wilysimba wrote: 29 Aug 2024, 19:34 Zojuist Marcel Brands weg zien rijden bij de Herdgang. Philips Stadion lijkt uitgestorven.
Waren de lichten uit?
iam
International
Posts: 892
Joined: 31 Aug 2022, 15:29
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: 12e man
FOOTB_REM_S: No

Jammer dat Brest zo'n kolere eind rijden is. Wist niet eens dat ze er voetbalde.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

iam wrote: 29 Aug 2024, 19:35 Jammer dat Brest zo'n kolere eind rijden is. Wist niet eens dat ze er voetbalde.
Guincamp, ietsjes dichterbij ;)
Martijn1992
Ballenjongen
Posts: 8
Joined: 04 Jul 2022, 12:06
FOOTB_REM_S: No

iam wrote: 29 Aug 2024, 19:35 Jammer dat Brest zo'n kolere eind rijden is. Wist niet eens dat ze er voetbalde.
Het stadion van Brest is te klein, dus ze spelen in Guingamp. Scheelt bijna anderhalf uur.
These users thanked the author Martijn1992 for the post:
iam
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Ik na het zien van de loting: nice Brest!

Image
These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
HeissenberrugMC Hammer
NilisInOranje
Regelmatige invaller
Posts: 317
Joined: 04 Nov 2020, 15:21
FOOTB_REM_S: No

Ik zag toevallig de loting van PSG.. Ik had niet willen ruilen.
City, Atletico, PSV en Girona thuis en Bayern, Arsenal, RB Salzburg en Stuttgart uit.
Toch een raar systeem, ook die grote enkele poule.
These users thanked the author NilisInOranje for the post (total 2):
SensationGrasmat
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 29 Aug 2024, 19:38 Ik na het zien van de loting: nice Brest!

Image
Leslie Nielsen is trots op je.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dikke prima deze loting. Aantal mooie wedstrijden en we hebben goede kans op een vervolg.
Massimo
Legende
Posts: 13814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mijn eerste blik op de tegenstanders:

Liverpool: Ondanks de thuiswedstrijd denk ik een nederlaag. Heel misschien als het net even op een goed moment en in een drukke periode van Liverpool is een gelijkspelletje, maar anders denk ik 0 punten.
PSG: Uit daar lijkt me een kansloos verhaal
Shakhtar: Thuis en een hele fijne loting. Moeten simpelweg 3 punten worden.
Juventus: Uit ga je er denk ik op met Motta die ze van Bologna hebben gehaald en ze zijn ook weer aan het opkrabbelen.
Sporting Lissabon: Schat ik ongeveer gelijk aan PSV. Hier kan het thuis spelen wel eens het verschil maken. In Portugal zou je verliezen en nu thuis kan je winnen. (En een gelijkspel kan natuurlijk ook altijd)
Rode Ster Belgrado: Moet je gewoon winnen. Gelijk kan uit gebeuren, maar zou wel enigszins teleurstellend zijn.
Girona: Zijn hun beste spelers kwijt geraakt en zijn uit de flow van vorig seizoen. Tevens eerste jaar CL en daar moeten clubs ook vaak aan wennen. Behoren 3 punten te worden.
Brest: Hoort ook een overwinning te worden. Een one season wonder en staan na 2 competitiewedstrijden onderaan. Ook een aantal sterkhouders verloren en spelen niet eens in hun eigen stadion.
Last edited by Massimo on 29 Aug 2024, 20:40, edited 1 time in total.
These users thanked the author Massimo for the post (total 6):
YkhimDonyellMalenDribbleSmeets14SensationComeOnPSV
Fritske12
Bankzitter
Posts: 210
Joined: 04 Nov 2020, 16:42
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 29 Aug 2024, 20:31 Mijn eerste blik op de tegenstanders:

Liverpool: Ondanks de thuiswedstrijd denk ik een nederlaag. Heel misschien als het net even op een goed moment en in een drukke periode van Liverpool is een gelijkspelletje, maar anders denk ik 0 punten.
PSG: Uit daar lijkt me een kansloos verhaal
Shakhtar: Thuis en een hele fijne loting. Moeten simpelweg 3 punten worden.
Juventus: Uit ga je er denk ik op met Motta die ze van Bologna hebben gehaald en ze zijn ook weer aan het opkrabbelen.
Sporting Lissabon: Schat ik ongeveer gelijk aan PSV. Hier kan het thuis spelen wel eens het verschil maken. In Portugal zou je verliezen en nu thuis kan je winnen. (En een gelijkspel kan natuurlijk ook altijd)
Rode Ster Belgrado: Moet je gewoon winnen. Gelijk kan uit gebeuren, maar zou wel enigszins teleurstellend zijn.
Girona: Zijn hun beste spelers kwijt geraakt en zijn uit de flow van vorig seizoen. Tevens eerste jaar CL en daar moeten clubs ook vaak aan wennen. Behoren 3 punten te worden.
Brest: Hoort ook een overwinning te worden. Een one season wonder en staan na 2 competitiewedstrijden onderaan. Ook een aantal sterkhouders verloren en spelen niet eens in hun eigen stadion.
ja 13 punten halen moet voldoende zijn, ik denk zelfs dat je met 10 of 11 al door kunt
TomPSV
Legende
Posts: 14764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Fritske12 wrote: 29 Aug 2024, 20:45
Massimo wrote: 29 Aug 2024, 20:31 Mijn eerste blik op de tegenstanders:

Liverpool: Ondanks de thuiswedstrijd denk ik een nederlaag. Heel misschien als het net even op een goed moment en in een drukke periode van Liverpool is een gelijkspelletje, maar anders denk ik 0 punten.
PSG: Uit daar lijkt me een kansloos verhaal
Shakhtar: Thuis en een hele fijne loting. Moeten simpelweg 3 punten worden.
Juventus: Uit ga je er denk ik op met Motta die ze van Bologna hebben gehaald en ze zijn ook weer aan het opkrabbelen.
Sporting Lissabon: Schat ik ongeveer gelijk aan PSV. Hier kan het thuis spelen wel eens het verschil maken. In Portugal zou je verliezen en nu thuis kan je winnen. (En een gelijkspel kan natuurlijk ook altijd)
Rode Ster Belgrado: Moet je gewoon winnen. Gelijk kan uit gebeuren, maar zou wel enigszins teleurstellend zijn.
Girona: Zijn hun beste spelers kwijt geraakt en zijn uit de flow van vorig seizoen. Tevens eerste jaar CL en daar moeten clubs ook vaak aan wennen. Behoren 3 punten te worden.
Brest: Hoort ook een overwinning te worden. Een one season wonder en staan na 2 competitiewedstrijden onderaan. Ook een aantal sterkhouders verloren en spelen niet eens in hun eigen stadion.
ja 13 punten halen moet voldoende zijn, ik denk zelfs dat je met 10 of 11 al door kunt
9/10 punten is voldoende op basis van 10.000 simulaties
These users thanked the author TomPSV for the post:
floss0182
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Daarbij is 11 zeker niet onmogelijk. Maar onze verdediging... Enfin, nog een paar dagen. Verwacht dat buiten Karsdorp Itakura alsnog wel rond komt. Nippertje
User avatar
Koenjo
Meervoudig international
Posts: 1058
Joined: 15 Mar 2022, 13:51
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 29 Aug 2024, 20:31 Mijn eerste blik op de tegenstanders:

Liverpool: geen enkel probleem!
PSG: Pakken we ook, volgevreten kutclub
Shakhtar: Appeltje eitje
Juventus: vergane glorie
Sporting Lissabon: Kut Portugezen, maar ook die pakken we.
Rode Ster Belgrado: Lekkere pot om het doelsaldo op te krikken
Girona: Wie?
Brest: Small club
Ff paar correcties :pul:
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
FOOTB_REM_S: No

Rikkert1234 wrote: 29 Aug 2024, 19:13

Klopt niet, in 2004/2005 wonnen we thuis van Rode Ster, en in 2019/2020 wonnen we thuis van Sporting. Verder waren 5 van de 7 nederlagen tegen Liverpool; tegen 5 van de 8 tegenstanders hebben we nog nooit gespeeld. Een compleet nietszeggende statistiek dus.
These users thanked the author loginnaam for the post (total 3):
GrasmatSKERLARikkert1234
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik vind het maar een apart systeem. Ik heb ook geen idee of deze loting gunstig is of niet.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Johann Vogel wrote: 29 Aug 2024, 21:29 Ik vind het maar een apart systeem.
Het is even wennen, dat zal het wel zijn. Maar het is in ieder geval weer iets verfrissends.
Johann Vogel wrote: 29 Aug 2024, 21:29 Ik heb ook geen idee of deze loting gunstig is of niet.
Trust me: het had echt een heel stuk erger kunnen zijn.
Chucky
Vedette
Posts: 5511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

loginnaam wrote: 29 Aug 2024, 21:01
Rikkert1234 wrote: 29 Aug 2024, 19:13

Klopt niet, in 2004/2005 wonnen we thuis van Rode Ster, en in 2019/2020 wonnen we thuis van Sporting. Verder waren 5 van de 7 nederlagen tegen Liverpool; tegen 5 van de 8 tegenstanders hebben we nog nooit gespeeld. Een compleet nietszeggende statistiek dus.
- Rode Ster was een voorronde, die zal dus niet mee tellen.
- Sporting was in de EL, dus ook die zal niet worden meegerekend.

Overigens wel eens met je conclusie ;)
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
FOOTB_REM_S: No

Chucky wrote: 29 Aug 2024, 21:33
loginnaam wrote: 29 Aug 2024, 21:01

Klopt niet, in 2004/2005 wonnen we thuis van Rode Ster, en in 2019/2020 wonnen we thuis van Sporting. Verder waren 5 van de 7 nederlagen tegen Liverpool; tegen 5 van de 8 tegenstanders hebben we nog nooit gespeeld. Een compleet nietszeggende statistiek dus.
- Rode Ster was een voorronde, die zal dus niet mee tellen.
- Sporting was in de EL, dus ook die zal niet worden meegerekend.

Overigens wel eens met je conclusie ;)
Maar die 10 wedstrijden klopt alleen als je die wedstrijden meetelt...
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

En hoeveel uit de poule gaan dan door naar de volgende ronde?

Over de loting, leuk dat Cody weer terugkomt en die kale twat.

Thuis pakken we 7 punten denk ik. Verliezen tegen Liverpool en gelijk tegen Sporting.
Uit pakken we 4 punten, verlies tegen Juve en PSG, winst bij Rode Ster en gelijk bij Brest.
11 Punten in totaal, is dat genoeg?
Ricardo Izecson Santos
Ballenjongen
Posts: 10
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
FOOTB_REM_S: No

1 t/m 8 gaat direct naar de achtste finales. 9 t/m 24 gaat naar een tussenronde. 25 en lager is meteen klaar, er stromen geen afvallers meer door naar de Europa League.

11 punten zal normaal gesproken zeker voldoende moeten zijn. Van de week een artikel gelezen dat volgens datamodellen de grens normaal gesproken op 9 punten ligt om tot de tussenronde te komen.
These users thanked the author Ricardo Izecson Santos for the post (total 2):
RIOLente
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ricardo Izecson Santos wrote: 30 Aug 2024, 03:53 1 t/m 8 gaat direct naar de achtste finales. 9 t/m 24 gaat naar een tussenronde. 25 en lager is meteen klaar, er stromen geen afvallers meer door naar de Europa League.

11 punten zal normaal gesproken zeker voldoende moeten zijn. Van de week een artikel gelezen dat volgens datamodellen de grens normaal gesproken op 9 punten ligt om tot de tussenronde te komen.
Weet jij toevallig ook of er voor de tussenronde geloot wordt of gaat dat op basis van klassering? Bijvoorbeeld nummer 9 tegen 24 - 10 tegen 23 - 11 tegen 22 enz.?
These users thanked the author Lente for the post:
Gomes92
Oh PSV wat je met me doet…
Post Reply