Ajax deel II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
VeresRivne
Vedette

SKERLA wrote: 20 Apr 2024, 14:48
Jeronimo wrote: 20 Apr 2024, 14:44 Het is nog veel gekker volgens mij, vroeger deden ze niet aan dit soort begeleiding maar sinds kort hebben ze daar Michel Kreek voor aangenomen en die doet nu precies hetzelfde als wat ie op het veld deed namelijk onzichtbaar zijn!
Onjuist! Kreek is voor de verhuurde spelers.

Dat hij geen flikker uitvoert klopt overigens wel.
Ze hadden het naar het schijnt zo ingedeeld dat hij alleen over de jeugdspelers ging die verhuurd waren.

Maargoed dit verhaal over Mikautadze, hier hintte ik dus al een paar pagina's terug op, dat Ajax het bij zichzelf moet zoeken in de begeleiding. Anyway ik heb wel een beetje opgegeven om hier binnen Ajaxkringen voor te pleiten. Het probleem van veel van mijn collegasupporters is dat ze in poppetjes denken en niet in processen, hoewel poppetjes natuurlijk wel individueel invloed uitoefenen op een proces is de grote gemene deler in mijn ogen met name dat Ajax haar algehele processen niet op orde heeft.
These users thanked the author VeresRivne for the post (total 5):
JeronimoShovingNE2Menno1Paulus22Ren Höek
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Ze heeft weer met Taylor zitten vozen?

1913PSV.
Vaste waarde in elftal

Image

Deze club trekt echt alleen maar mafklappers aan hè.
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler

Ben ik de enige die geen idee heeft naar wie ik kijk?
These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post (total 5):
TijnSKERLATylerDurdn29.04.2007Persepolis
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

GillesdelaCroquette wrote: 20 Apr 2024, 20:17 Ben ik de enige die geen idee heeft naar wie ik kijk?
Image
Menno1
Legende

VeresRivne wrote: 20 Apr 2024, 15:27
SKERLA wrote: 20 Apr 2024, 14:48

Onjuist! Kreek is voor de verhuurde spelers.

Dat hij geen flikker uitvoert klopt overigens wel.
Ze hadden het naar het schijnt zo ingedeeld dat hij alleen over de jeugdspelers ging die verhuurd waren.

Maargoed dit verhaal over Mikautadze, hier hintte ik dus al een paar pagina's terug op, dat Ajax het bij zichzelf moet zoeken in de begeleiding. Anyway ik heb wel een beetje opgegeven om hier binnen Ajaxkringen voor te pleiten. Het probleem van veel van mijn collegasupporters is dat ze in poppetjes denken en niet in processen, hoewel poppetjes natuurlijk wel individueel invloed uitoefenen op een proces is de grote gemene deler in mijn ogen met name dat Ajax haar algehele processen niet op orde heeft.
Het is echt te bespottelijk voor woorden hoe er met miljoenen investeringen om gaan. En dan zijn het nog mensen ook. Die jongen is zo 10% van je omzet kwa investering. Zie je een ASML zo om gaan met hun investeringen?

Zorg dat zo’n jongen een goed huis krijgt, zijn familie kan overkomen, en als zo’n jongen verhuurd wordt, zorg dan dat je zo’n jongen steunt en laat blijken dat ze hem helpen.

Kost je misschien een tonnetje of 2 op jaar basis. Het is echt een no-brainer om dat te doen.
Bram
Nationale topspeler

1913PSV. wrote: 20 Apr 2024, 20:16 Image

Deze club trekt echt alleen maar mafklappers aan hè.
Zou willen dat wij bij Nederland zo'n penaltykiller onder de lat hadden
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler

Sensation wrote: 20 Apr 2024, 20:28
GillesdelaCroquette wrote: 20 Apr 2024, 20:17 Ben ik de enige die geen idee heeft naar wie ik kijk?
Image
Oh, hij
These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post:
mr.top
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Armada
Internationale topspeler

Ajax.

“The hurt gets worse and the heart gets harder”

🙏🏻
Standbeeld
Mister PSV

1913PSV. wrote: 20 Apr 2024, 20:16Deze club trekt echt alleen maar mafklappers aan hè.
Enige context bij de foto? Hij was aan het chillen met Rulli of Martinez of zo?
MC Hammer
International

Persepolis wrote: 20 Apr 2024, 13:32
Hammer wrote: 20 Apr 2024, 13:08 Nou dit vind ik een behoorlijke belediging voor alle goudvissen eigenlijk
En sowieso een veelgemaakte fout, dat goudvissen dom zijn en/of een slechte geheugen hebben. Het schijnen juiste redelijk slimme, snel leerende vissen te zijn met een uitstekende geheugen.
Met andere woorden, Ajax is geen goudvis. Meer een struisvogel - kop in het zand en denken dat alles goed komt.
Grappig genoeg is dat van struisvogels ook een mythe.

Wat dat betreft is Ajax een pandabeer. Media zijn er dol op, maar ze weigeren te evolueren, waarmee ze voor hun eigen ondergang zorgen. Gelukkig is er geen WNF voor voetbalclubs.
These users thanked the author MC Hammer for the post:
FTS
Hammertime!
RPSV94
Geselecteerd voor Oranje

Standbeeld wrote: 20 Apr 2024, 21:55
1913PSV. wrote: 20 Apr 2024, 20:16Deze club trekt echt alleen maar mafklappers aan hè.
Martinez gedraagt zich als een mongool, dan krijg je al heel snel zo'n shirt toegezonden
Armada
Internationale topspeler

MC Hammer wrote: 20 Apr 2024, 22:25

En sowieso een veelgemaakte fout, dat goudvissen dom zijn en/of een slechte geheugen hebben. Het schijnen juiste redelijk slimme, snel leerende vissen te zijn met een uitstekende geheugen.
Met andere woorden, Ajax is geen goudvis. Meer een struisvogel - kop in het zand en denken dat alles goed komt.

Wat dat betreft is Ajax een pandabeer. Media zijn er dol op, maar ze weigeren te evolueren, waarmee ze voor hun eigen ondergang zorgen. Gelukkig is er geen WNF voor voetbalclubs.
Wat een onzin. Nooit een pandabeer.

Ajax is een woestijnmuisje; verlaten door iedereen, dorstig maar ruimte genoeg om een wereld om zich heen te fantaseren.
Armada
Internationale topspeler

In dit bekerweekend wil ik de aandacht vestigen op onderstaande samenvatting. Let ook vooral op Sar’s toespraak “anders gaan we naar de klote” ❤️!

Menno1
Legende

Vd Sar. De Nederlandse Obama kwa public speaking. Mis hem wel, had hem graag horen hakkelen dit seizoen.
These users thanked the author Menno1 for the post:
Massimo
RPSV94
Geselecteerd voor Oranje

Armada wrote: 20 Apr 2024, 23:40

Wat een onzin. Nooit een pandabeer.

Ajax is een woestijnmuisje; verlaten door iedereen, dorstig maar ruimte genoeg om een wereld om zich heen te fantaseren.
Heb je ooit panda filmpjes gezien? Dat is echt inherent aan de gemiddelde Ajacied dit seizoen. Klunzig
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Jup, ajax = panda.
Image

Al had Marc O. juist deze panda destijds goed kunnen gebruiken:
Image
These users thanked the author Grasmat for the post (total 3):
SKERLABreurMC Hammer
1913PSV.
Vaste waarde in elftal

Standbeeld wrote: 20 Apr 2024, 21:55

Foto op zijn Insta met zijn gezin/familie
Brael
Vedette

Zie net een interview met Simon Tahamata, na afloop van een wedstrijd van de Ajax Legends.
Ik weet niet waarom, maar ik had altijd het idee dat dat een sympathieke man was. Tot dit interview dus. Wát een over het paard getilde kwal. Op en top Ajacied.
Bram
Nationale topspeler

*Doet dagelijks gebed dat Frank de Boer de trainer wordt*
mr.top
Internationale topspeler

VeresRivne wrote: 20 Apr 2024, 15:27Het probleem van veel van mijn collegasupporters is dat ze in poppetjes denken en niet in processen, hoewel poppetjes natuurlijk wel individueel invloed uitoefenen op een proces is de grote gemene deler in mijn ogen met name dat Ajax haar algehele processen niet op orde heeft.
Zit dat niet in het dna van de club?

Al sinds de dagen van Cruijff word er gekeken naar namen en niet naar wat goed zou zijn voor de club. Wanneer je te maken hebt met een natuurlijk fenomeen zoals deze oude meester dan kan dat geen kwaad. Maar het probleem is dat de meeste namen geen fenomenen zijn.
Persepolis
Vedette

Klopt helemaal van de struisvogels, maar de realiteit is niet veel beter. Als zij in gevaar zijn liggen ze op hun buik, met hun nek gestrekt over de grond, om zich zogenaamd te camoufleren. Zoals verwacht werkt het nooit, maar verder gaat hun denk/lerend vermogen niet. Ajax dus :D
Ik dacht ook aan een panda, zijn namelijk ook best domme dieren met een zwak lerend vermogen. Maar die zijn wel mooi om naar te kijken, dus dan houdt de vergelijking op. Maar zoals jij het beschrijft is het misschien ook een goede analogie :tear:
These users thanked the author Persepolis for the post:
MC Hammer
Heya Hallvar
Nationale topspeler

Brael wrote: 21 Apr 2024, 10:08 Zie net een interview met Simon Tahamata, na afloop van een wedstrijd van de Ajax Legends.
Ik weet niet waarom, maar ik had altijd het idee dat dat een sympathieke man was. Tot dit interview dus. Wát een over het paard getilde kwal. Op en top Ajacied.
Mwah, ik zie vooral een verongelijkte oude man (vroeger was alles beter) met weinig relativeringsvermogen. Maar dat is inderdaad een eigenschap die ze in Amsterdam niet kennen.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Brael wrote: 21 Apr 2024, 10:08 Zie net een interview met Simon Tahamata, na afloop van een wedstrijd van de Ajax Legends.
De eerste vraag die mij bekruipt is dan vooral: waarom kijk je in godenzoonsnaam een interview van ajax legends? :mrgreen:
These users thanked the author Grasmat for the post:
SKERLA
VeresRivne
Vedette

mr.top wrote: 21 Apr 2024, 10:43
VeresRivne wrote: 20 Apr 2024, 15:27Het probleem van veel van mijn collegasupporters is dat ze in poppetjes denken en niet in processen, hoewel poppetjes natuurlijk wel individueel invloed uitoefenen op een proces is de grote gemene deler in mijn ogen met name dat Ajax haar algehele processen niet op orde heeft.
Zit dat niet in het dna van de club?

Al sinds de dagen van Cruijff word er gekeken naar namen en niet naar wat goed zou zijn voor de club. Wanneer je te maken hebt met een natuurlijk fenomeen zoals deze oude meester dan kan dat geen kwaad. Maar het probleem is dat de meeste namen geen fenomenen zijn.
Nee juist niet, zit eigenlijk precies andersom.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Locked