Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen wrote: 14 Aug 2022, 22:56 Kijk nu live UD Almeria - Real Madrid. En bij de thuisploeg valt, tevens doelpuntenmaker, Largie Ramazani mij op. Jonge Belg, in de jeugd van Man Utd gezeten.

https://www.transfermarkt.nl/largie-ram ... ler/518644
VI:
Explosiviteit, snelheid, diepgang, dribbelvaardig, techniek. Ramazani is op de eerste meters een fenomeen. Met zijn kleine gestalte schiet hij als een springveer bij zijn tegenstander weg. Op snelheid is hij bijna niet te stoppen. De aanvaller is een wapen in de omschakeling en onvoorspelbaar in één-tegen-één-situaties.
https://www.vi.nl/pro/de-nieuwe-eden-ha ... emand-kent

DadOfFour
Internationale topspeler

Dat is best een grote naam...
La vida és massa curta per no fer broma
Ardbeg
Mister PSV

Desalniettemin een interessant profiel
Standbeeld
Mister PSV

Deze jongen is van Jong United overgestapt naar Almeria. Kerkez van AZ kwam van Jong Milan. Is daar niet nog wat te behalen voor PSV? Spelers van Jong elftallen van topclubs oppikken? Mogelijk een jaartje laten rijpen.
Robson de Souza
Vedette

Standbeeld wrote: 21 Sep 2022, 15:04 Deze jongen is van Jong United overgestapt naar Almeria. Kerkez van AZ kwam van Jong Milan. Is daar niet nog wat te behalen voor PSV? Spelers van Jong elftallen van topclubs oppikken? Mogelijk een jaartje laten rijpen.
Je bedoelt gasten als Simons, Madueke, Malen en eigenlijk nu ook Hoever. We kijken dus wel regelmatig in jeugdopleidingen van topclubs, alleen lijkt dat voornamelijk gericht op Nederlanders. Ik vind het wel een interessante categorie.
Standbeeld
Mister PSV

Robson de Souza wrote: 21 Sep 2022, 15:08
Standbeeld wrote: 21 Sep 2022, 15:04 Deze jongen is van Jong United overgestapt naar Almeria. Kerkez van AZ kwam van Jong Milan. Is daar niet nog wat te behalen voor PSV? Spelers van Jong elftallen van topclubs oppikken? Mogelijk een jaartje laten rijpen.
Je bedoelt gasten als Simons, Madueke, Malen en eigenlijk nu ook Hoever. We kijken dus wel regelmatig in jeugdopleidingen van topclubs, alleen lijkt dat voornamelijk gericht op Nederlanders. Ik vind het wel een interessante categorie.
Ja, eigenlijk is alleen Malen echt een goed voorbeeld. Simons zat al bij 1, Madueke wilde zelf komen, Hoever zat ook hij 1. Maar snap wat je bedoelt.
voskat
Nationale topspeler

Zijn naam is hier al een paar keer gevallen, maar nu zit zelfs VI hem onze richting op te schrijven..

https://www.vi.nl/pro/overig/milan-van- ... ing-de-top
Klapstoel
Basisspeler

Goede aankoop voor in de winter, scenario à la Veerman.
Sowieso beter dan Hoever of hij beter is dan Sambo vind ik een lastige.
Menno1
Legende

Onhaalbaar, hoe gek het ook klinkt. Die jongen zou vast wel 6-8 miljoen kosten.
Klapstoel
Basisspeler

Gek inderdaad, ik denk dat 5-6 miljoen overigens genoeg is. Veerman was ook zoiets toch ?
DadOfFour
Internationale topspeler

Veerman was 6M plus bonussen, zo heb ik geleerd van de mensen met verstand van voetbal hier..
Klapstoel
Basisspeler

Haha vind ik hem wel waard. Maar goed volg Sambo niet genoeg voor een vergelijking te maken
Menno1
Legende

Klapstoel wrote: 21 Sep 2022, 20:32 Gek inderdaad, ik denk dat 5-6 miljoen overigens genoeg is. Veerman was ook zoiets toch ?
Misschien heb je het nog niet meegekregen, maar er is geen geld.
FritskePhilips
Nationale topspeler

Menno1 wrote: 21 Sep 2022, 21:06 Misschien heb je het nog niet meegekregen, maar er is geen geld.
Gaan we er alwéér aan?
Ardbeg
Mister PSV

Nee, er wordt gezegd dat er geen geld is. Al hebben we 40 mio staan.
DadOfFour
Internationale topspeler

Regel 1: er is nooit geld
Menno1
Legende

Tja, lach er maar om. We moeten 40 miljoen verkopen om break even te spelen. Een TM is er uit gegooid omdat hij die speler niet verkocht heeft.

Dan kan je vergeten dat PSV eventjes 6 miljoen gaat stuk slaan op een rechtsback. Als er al geld vrij komt, dan gaan ze dat eerder investeren in een opvolger van Sangare en/of Cody.
Joenepsv
Legende

Ben niet kapot van die Van Ewijk. Geen slechte speler hoor maar vraag me af of hij de top aankan en Heerenveen kennende zal hij een miljoen of 6 kosten. Vind ik hem niet waard. Hij zal overigens wel met twee vingers in de neus beter zijn dan Hoever maar dat is André Ooijer op dit moment ook nog.
Massimo
Legende

Menno1 wrote: 21 Sep 2022, 23:28 Tja, lach er maar om. We moeten 40 miljoen verkopen om break even te spelen. Een TM is er uit gegooid omdat hij die speler niet verkocht heeft.

Dan kan je vergeten dat PSV eventjes 6 miljoen gaat stuk slaan op een rechtsback. Als er al geld vrij komt, dan gaan ze dat eerder investeren in een opvolger van Sangare en/of Cody.
Ik heb het je in het RvC topic ook al uitgelegd dat er een verschil zit in liquiditeit en vorderingen tegenover nettowinst.
FieseFriedrich
Basisspeler
Favoriete speler: Joey

6M voor van Ewijk vind ik wel te rechtvaardigen en behalve dat hij altijd een vooruitgang is t.o.v. Hoever, denk ik ook dat hij op (relatief korte) termijn een acceptabel niveau kan halen. Punt is natuurlijk dat of de scouting niet ergens een goedkoper en tegelijkertijd beter alternatief zou moeten weten, maar dat is een andere discussie.
En laten we vooral blijven stellen dat er geen geld is, dat is altijd goed voor de onderhandeling.
Heruone
Lid scoutingsteam

Ik kwam deze toevallig tegen. [mention]Ykhim[/mention] [mention]Smeets14[/mention] iemand?

Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Lazo
Jeugdinternational

Heruone wrote: 22 Sep 2022, 01:07 Ik kwam deze toevallig tegen. @Ykhim @Smeets14 iemand?

https://www.transfermarkt.nl/thiago-bor ... ler/743951

En deze? Goed in vorm, laatste 8 wedstrijden 9 goals.
Robson de Souza
Vedette

Standbeeld wrote: 21 Sep 2022, 15:48
Robson de Souza wrote: 21 Sep 2022, 15:08

Ja, eigenlijk is alleen Malen echt een goed voorbeeld. Simons zat al bij 1, Madueke wilde zelf komen, Hoever zat ook hij 1. Maar snap wat je bedoelt.
Ja, je moet de categorie "nog net niet goed genoeg" of "valt dit seizoen net buiten de boot en is nog jong" hebben. Die zijn betaalbaar, maar zitten vaak al bijna op Eredivisie-niveau.
Standbeeld
Mister PSV

Er is interesse van PSV, Feyenoord, Celtic en Lille OSC. VI weet dat Van Ewijk daar op de scoutinglijstjes staat. "Ik weet dat Feyenoord, PSV en een paar buitenlandse clubs me volgen. Dat is natuurlijk heel erg gaaf. Het doet me niet zoveel, ik speel gewoon lekker mijn wedstrijden en zorg dat ik zo goed als mogelijk presteer. Als een club mij wil halen, dan hoor ik het vanzelf wel. Het leidt mij in ieder geval op geen enkele manier af. Ik ben extreem gedreven om te slagen, mijn plafond te bereiken."
DonyellMalen
Legende

Zeker een leuke speler. Speelt bij Heerenveen nu wel als rechterwingback in een 3-5-2. Andere rol dan hij bij ons zou krijgen indien hij hierheen komt.

Als hij zichzelf vergelijk met Dumfries:
‘In aanvallend opzicht soms wat meer schijt hebben. Vaak denk ik: Ik blijf wel achterin, speel op safe. Op zulke momenten dendert hij juist door, hij heeft echt dat lef. In dat opzicht kan het bij mij nog wel wat brutaler.’
Post Reply