Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
VTheMan
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko

Sommige mensen willen Johan gewoon niet zien slagen en ik snap er niks van. Mr. rendement, laat het zien in de Eredivisie en de Champions league. Daarbij heeft hij echt een hart voor de club!
En nog zijn er mensen die liever Lang en Lozano erin willen zetten en Baka naar de bank verwijzen. Schiet mij maar lek. Laat altijd zijn liefde zien voor de club. Johan is echt mijn favoriete speler op het moment.
  • These users thanked the author VTheMan for the post:
    Vanthaman18
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

VTheMan wrote: 27 Nov 2023, 12:40 Sommige mensen willen Johan gewoon niet zien slagen en ik snap er niks van. Mr. rendement, laat het zien in de Eredivisie en de Champions league. Daarbij heeft hij echt een hart voor de club!
    En nog zijn er mensen die liever Lang en Lozano erin willen zetten en Baka naar de bank verwijzen. Schiet mij maar lek. Laat altijd zijn liefde zien voor de club. Johan is echt mijn favoriete speler op het moment.
    Wie?
    Madueke
    Legende

Die zijn gewoon in dit topic te vinden, de 'ik zie het (talent) niet' posts. Zeer recent ook gewoon, niet van een jaar geleden o.i.d. :opzijnkop:
  • These users thanked the author Madueke for the post:
    VTheMan
    VTheMan
    Meervoudig international

SKERLA wrote: 27 Nov 2023, 12:55
    VTheMan wrote: 27 Nov 2023, 12:40 Sommige mensen willen Johan gewoon niet zien slagen en ik snap er niks van. Mr. rendement, laat het zien in de Eredivisie en de Champions league. Daarbij heeft hij echt een hart voor de club!
    Wie?
    Je hoeft niet heel ver terug te gaan voor comments als, hij laat het zien in een zwakke competitie of andere negatieve comments, ik vind gewoon dat je dat bij een jongen van de club gewoon niet kan maken. Zeker niet als hij zo goed presteert en zo veel van de club houd.
    Doldenaar
    Regelmatige invaller

VTheMan wrote: 27 Nov 2023, 13:18
    SKERLA wrote: 27 Nov 2023, 12:55

Wie?
    Je hoeft niet heel ver terug te gaan voor comments als, hij laat het zien in een zwakke competitie of andere negatieve comments, ik vind gewoon dat je dat bij een jongen van de club gewoon niet kan maken. Zeker niet als hij zo goed presteert en zo veel van de club houd.
    Ok, maar zeggen dat sommigen niet willen dat hij slaagt, slaat nergens op. Hoogstens kan je zeggen dat men overdreven kritisch is, maar waarom zouden we niet willen dat hij slaagt?
    SKERLA
    Legende

Doldenaar wrote: 27 Nov 2023, 13:26
    VTheMan wrote: 27 Nov 2023, 13:18

Ok, maar zeggen dat sommigen niet willen dat hij slaagt, slaat nergens op. Hoogstens kan je zeggen dat men overdreven kritisch is, maar waarom zouden we niet willen dat hij slaagt?
    Dit bedoel ik dus.

Wie?
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

SKERLA wrote: 27 Nov 2023, 13:34

Dit bedoel ik dus.

Wie?
    Ajacieden, Feyenoorders en Piet Hein Donner.
  • These users thanked the author Thijs for the post:
    SKERLA
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Ik lees automatisch Piet Hein Doner en nu heb ik honger.

Image
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Kannibaal!
    VTheMan
    Meervoudig international

Dit bedoel ik dus.

Wie?
    Soren en mr.top bijvoorbeeld. Maar er zijn er nog meer.
    ForestForest
    Bankzitter
    Favoriete speler: Jerdynho

Zelfde gezeik van dezelfde types over Gakpo, Memphis toch? Iedereen met een beetje verstand kan zien dat deze jongen op voetbal zit. En ja, ook genoeg moet leren.
    :kwijl:
    trouwepsvfan
    Vedette

We hebben ook nog steeds Forummers die vinden dat Donyell Malen er helemaal geen klote van kan. Laat gaan joh.
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Grasmat
    Lid van verdienste

trouwepsvfan wrote: 27 Nov 2023, 13:58 We hebben ook nog steeds Forummers die vinden dat Donyell Malen er helemaal geen klote van kan. Laat gaan joh.
    Malen is inderdaad een topper. Brobbey zou deze gemist hebben:

TheSyb
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV (duh)

Grasmat wrote: 27 Nov 2023, 14:00
    trouwepsvfan wrote: 27 Nov 2023, 13:58 We hebben ook nog steeds Forummers die vinden dat Donyell Malen er helemaal geen klote van kan. Laat gaan joh.
    Malen is inderdaad een topper. Brobbey zou deze gemist hebben:

Brobbey zou voor de middellijn over zijn eigen voeten zijn gestruikeld, vervolgens het gras proberen in elkaar te slaan om tot slot een heel waardeloos interview over dit moment te geven bij Hans
    Søren
    Meervoudig international

VTheMan wrote: 27 Nov 2023, 13:56
    SKERLA wrote:

Dit bedoel ik dus.

Wie?
    Laat mij erbuiten gast!
    Je zit gewoon complete onzin uit te kramen.

Ik ben kritisch ja, en ik heb twijfels of hij gaat slagen in de absolute top van Europa.
    Mag het?
    Maar Baka is een echte PSV-er, super leuke gozer, en top level voor PSV.

Ik heb hier nog nergens een post terug kunnen vinden van mensen die niet willen dat hij slaagt, en zeer zeker niet van mij.

Sukkel!
    Grasmat
    Lid van verdienste

TheSyb wrote: 27 Nov 2023, 14:06

Brobbey zou voor de middellijn over zijn eigen voeten zijn gestruikeld, vervolgens het gras proberen in elkaar te slaan om tot slot een heel waardeloos interview over dit moment te geven bij Hans
    Fout. Was een strikvraag: het was de 90e minuut, Brobbey zou al zeker 25 minuten gewisseld zijn. :mrgreen:
    TheSyb
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV (duh)

Grasmat wrote: 27 Nov 2023, 14:16
    TheSyb wrote: 27 Nov 2023, 14:06

Fout. Was een strikvraag: het was de 90e minuut, Brobbey zou al zeker 25 minuten gewisseld zijn. :mrgreen:
    Fout. Vorig jaar was het een strikvraag. Dit jaar zijn er minstens 5 spelers met een nóg slechtere conditie dan Brobbey. :mrgreen:
    VTheMan
    Meervoudig international

Søren wrote: 27 Nov 2023, 14:09
    Laat mij erbuiten gast!
    Je zit gewoon complete onzin uit te kramen.

Ik ben kritisch ja, en ik heb twijfels of hij gaat slagen in de absolute top van Europa.
    Mag het?
    Maar Baka is een echte PSV-er, super leuke gozer, en top level voor PSV.

Ik heb hier nog nergens een post terug kunnen vinden van mensen die niet willen dat hij slaagt, en zeer zeker niet van mij.

Sukkel!
    Je hoeft niet te schelden, ik vind je overmatig kritisch ja. In zoverre dat het mij lijkt dat je niet wilt dat ie slaagt want hoeveel hij ook doet je blijft maar zeggen dat het niet goed genoeg is. Dat is mijn inziens helemaal niet nodig.

Maar blij om toch een positief bericht van je te lezen,

Beste man!
    SKERLA
    Legende

Dit bedoel ik dus.

Wie?
    Laat de quotes maar zien dan.
    VTheMan
    Meervoudig international

SKERLA wrote: 27 Nov 2023, 14:27

mr.top wrote: 27 Nov 2023, 10:27
    Boktor wrote: 26 Nov 2023, 12:06

Denk dat hij met z'n leeftijd en z'n aantal goals en assists er in het buitenland al lang op staat als fenomeen.
    Maar wel in een erg zwakke competitie. Erik ten Hag ‘s onfortuinelijke aankopen laten bijna elke week zien dat je niet zomaar van de eredivisie naar de top kunt overstappen.

Als club wil je natuurlijk leveren aan de Liverpool’s van deze wereld en niet aan de Brentford’s.
    Søren wrote: 19 Nov 2023, 23:02
    Ardbeg wrote: 19 Nov 2023, 22:02
    Maar kun je dan ook toelichten waarop je het inhoudelijk baseert? Alle statistieken wetende en zo?
    Wout Weghorst z’n statistieken in het NL elftal zijn ook top, maar dat maakt hem nog geen topspeler.

Baka is wat mij betreft, maar daar mag jij anders over denken, gewoon een niveautje minder dan bv Madueke, Malen, Memphis, Gakpo.
    En dus verwacht ik dat ie het net niet gaat redden bij de Europese subtop, en dat ie na PSV vrij snel in de vergetelheid gaat raken, zoals zoveel andere supertalenten.
    Neemt niet weg dat het een prima speler is voor PSV, een leuke gast is, en ik ook zeker verwacht dat ie een hele mooie transfer gaat maken.
    Ik vind nothingham forrest, brentford, fullham, Everton ook geen Europese subtop, en zeker niet beter dan PSV, dus denk ik dat PSV wel zo ongeveer zijn plafond is.

Inhoudelijk vind ik dat hij niet fijngevoelig genoeg is met de bal, te weinig spelinzicht heeft, wild is, te veel balverlies lijdt, svhijnverdedigen, en vooral dat ie te vaak terugdraait en teruguitspeelt, omdat ie het gewoon niet meer weet.
    Dat laatste is het meest ergerlijke want als hij aan de bal komt is heel het elftal in voorwaartse beweging, als er dan balverlies wordt geleden staat iedereen voor de bal, en wordt het dus gelijk gevaarlijk.
    Hij brengt daarmee het team in de problemen.
    Daarnaast haalt ie daarmee continue de angel uit de aanval, als ie naar voren speelt/beweegt als ie aan de bal komt staat het elftal in aanvallend opzicht achter de bal, en de tegenstander grotendeels voor de bal, wat zeer gevaarlijk is en tot kansen leidt.
    Als hij terugdraait, en speelt, staat heel het elftal in aanvallend opzicht voor de bal, en de tegenpartij ondertussen achter de bal, wat het veel lastiger maakt om er doorheen te spelen.

Sommige zaken zijn nog te verbeteren omdat ie nog jong is, maar fijngevoeligheid aan de bal, spelinzicht, en het vaak gewoon “niet meer weten”, zijn zaken die hem in de Europese subtop in de weg gaan zitten ben ik bang.

En zoals eerder aangegeven, de ED is een speeltuin voor aanvallers, hij speelt ook nog eens in het beste team, en het meest aanvallende team.
    Me dunkt dat je dan goeie statistieken kan overleggen.
    En als het een keer niet lukt komt er wel weer een nieuwe kans, maar dat werkt in de Europese subtop net ff anders ben ik bang.
    Soren vergelijkt hem met WOUT WEGHORST of all people, en downplayed hem in alle mogelijke manieren
    en mr.top zegt dat hij het alleen laat zien in een zwakke comp.
    SKERLA
    Legende

VTheMan wrote: 27 Nov 2023, 14:31
    SKERLA wrote: 27 Nov 2023, 14:27

mr.top wrote: 27 Nov 2023, 10:27

Maar wel in een erg zwakke competitie. Erik ten Hag ‘s onfortuinelijke aankopen laten bijna elke week zien dat je niet zomaar van de eredivisie naar de top kunt overstappen.

Als club wil je natuurlijk leveren aan de Liverpool’s van deze wereld en niet aan de Brentford’s.
    Søren wrote: 19 Nov 2023, 23:02

Wout Weghorst z’n statistieken in het NL elftal zijn ook top, maar dat maakt hem nog geen topspeler.

Baka is wat mij betreft, maar daar mag jij anders over denken, gewoon een niveautje minder dan bv Madueke, Malen, Memphis, Gakpo.
    En dus verwacht ik dat ie het net niet gaat redden bij de Europese subtop, en dat ie na PSV vrij snel in de vergetelheid gaat raken, zoals zoveel andere supertalenten.
    Neemt niet weg dat het een prima speler is voor PSV, een leuke gast is, en ik ook zeker verwacht dat ie een hele mooie transfer gaat maken.
    Ik vind nothingham forrest, brentford, fullham, Everton ook geen Europese subtop, en zeker niet beter dan PSV, dus denk ik dat PSV wel zo ongeveer zijn plafond is.

Inhoudelijk vind ik dat hij niet fijngevoelig genoeg is met de bal, te weinig spelinzicht heeft, wild is, te veel balverlies lijdt, svhijnverdedigen, en vooral dat ie te vaak terugdraait en teruguitspeelt, omdat ie het gewoon niet meer weet.
    Dat laatste is het meest ergerlijke want als hij aan de bal komt is heel het elftal in voorwaartse beweging, als er dan balverlies wordt geleden staat iedereen voor de bal, en wordt het dus gelijk gevaarlijk.
    Hij brengt daarmee het team in de problemen.
    Daarnaast haalt ie daarmee continue de angel uit de aanval, als ie naar voren speelt/beweegt als ie aan de bal komt staat het elftal in aanvallend opzicht achter de bal, en de tegenstander grotendeels voor de bal, wat zeer gevaarlijk is en tot kansen leidt.
    Als hij terugdraait, en speelt, staat heel het elftal in aanvallend opzicht voor de bal, en de tegenpartij ondertussen achter de bal, wat het veel lastiger maakt om er doorheen te spelen.

Sommige zaken zijn nog te verbeteren omdat ie nog jong is, maar fijngevoeligheid aan de bal, spelinzicht, en het vaak gewoon “niet meer weten”, zijn zaken die hem in de Europese subtop in de weg gaan zitten ben ik bang.

En zoals eerder aangegeven, de ED is een speeltuin voor aanvallers, hij speelt ook nog eens in het beste team, en het meest aanvallende team.
    Me dunkt dat je dan goeie statistieken kan overleggen.
    En als het een keer niet lukt komt er wel weer een nieuwe kans, maar dat werkt in de Europese subtop net ff anders ben ik bang.
    Soren vergelijkt hem met WOUT WEGHORST of all people, en downplayed hem in alle mogelijke manieren
    Bedankt, maar ik bedoelde quotes van forumleden die aangaven niet te willen dat Baka slaagt.

Bovenstaande quotes zijn dat niet.
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    mr.top
    VTheMan
    Meervoudig international

SKERLA wrote: 27 Nov 2023, 14:36
    VTheMan wrote: 27 Nov 2023, 14:31

Bedankt, maar ik bedoelde quotes van forumleden die aangaven niet te willen dat Baka slaagt.

Niet specifiek dat ze dat zeggen(Dat zou raar zijn), maar het neerhalen van zijn prestaties( Helemaal van zo een jonge jongen), is voor mij blijk dat je niet wilt dat hij slaagt! Zoals ik hierboven ook al aangaf als reactie op Soren.
    Persepolis
    Vedette

Dan trek jij toch zelf een hele verkeerde conclusie, VTheMan ;)
    VTheMan
    Meervoudig international

Persepolis wrote: 27 Nov 2023, 14:42 Dan trek jij toch zelf een hele verkeerde conclusie, @VTheMan ;)
    Dat kan, ik vertel gewoon hoe het op mij overkomt en hoe jammer ik dat vind. Juist omdat het zo een groot talent is met ook nog is hart voor de club!
    SKERLA
    Legende

VTheMan wrote: 27 Nov 2023, 14:39
    SKERLA wrote: 27 Nov 2023, 14:36

Niet specifiek dat ze dat zeggen(Dat zou raar zijn), maar het neerhalen van zijn prestaties( Helemaal van zo een jonge jongen), is voor mij blijk dat je niet wilt dat hij slaagt! Zoals ik hierboven ook al aangaf als reactie op Soren.
    Heel bijzonder.
    En totaal misplaatst wat mij betreft.

Dit zegt Søren in de door aangehaalde quote:
    SKERLA wrote: 27 Nov 2023, 14:36Neemt niet weg dat het een prima speler is voor PSV, een leuke gast is, en ik ook zeker verwacht dat ie een hele mooie transfer gaat maken.
    Denk er nu nog eens over na, misschien zie je het dan anders.

Iemand beoordelen op zijn kwaliteiten als voetballer en een voorspelling doen waar zijn plafond ligt, is (totaal) niet hetzelfde als niet willen dat iemand slaagt.
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    VTheMan
    Post Reply