Ibrahim Sangaré
- TomPSV023
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Messi
Het zou echt een prima club zijn voor Ibi om ervaring op te doen in de competitie en dan weer een stap te maken, die jongen is pas 25.
-
- Legende
Wellicht, maar het is Nottingham de afgelopen tijd dus blijkbaar niet gelukt om hem te overtuigen. Daar gaat een vriendschappelijk potje tegen Nottingham toch niets aan veranderen.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Zoals je al zegt: het lijkt, het blijkt niet. Als je de details niet kent, kan er toch nog van alles gebeuren. Denk dat rondom de wedstrijd dit weekend wel duidelijk wordt of hij niet of wel de overstap naar Nottingham wil maken. En in dat laatste geval verwacht ik in de dagen erop gelijk vuurwerk; het lijkt me niet vreemd als het contract voor Vranckx alleen nog maar een krabbel nodig heeft in dat scenario en er weinig voor nodig is om de laatste plooien voor zijn komst glad te strijken.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Gezamenlijk etentje zondag van de verschillende mt’s kan zaken wellicht vlottrekken. Zal de eerste keer niet zijn
-
- Internationale topspeler
Ben blij dat Earnie uitspreekt dat hij Ibi nog graag zou willen houden. Allemaal leuk en aardig dat hij veel geld kan opleveren, maar je haalt er geen gelijkwaardige speler voor terug. Men houdt van nieuw, maar nieuw is niet per se beter. Vranckx zal een prima talentvolle speler zijn, maar hij is gewoon geen Ibi. Daarnaast weiger ik het laatste seizoen als referentiekader te nemen, want hij speelde totaal niet in zijn kracht. Met een trainer als Bosz, die een duidelijke manier van spelen heeft die gericht is op de spelers die hij heeft, gaat Ibi ongelofelijk knallen. Geld weegt niet op tegen een absolute topper op het veld.
Komt er een club met geld, ja dan is hij weg. En ik denk dat clubs pas gaan toehappen als hij de komende weken sterk voor de dag komt. Dan zal er, zoals ik het interview met Earnie lees, heel snel geschakeld gaan worden naar een andere prima speler. Maar nogmaals, het zal geen Ibi zijn tenzij we een basisspeler uit de PL gaan halen, wat niet gaat gebeuren. Betekent niet dat het dan per se niks gaat worden, maar Ibi is gewoon te goed geworden. En je kan mij niet vertellen dat je niet het beste van het beste bij PSV wilt zien.
Komt er een club met geld, ja dan is hij weg. En ik denk dat clubs pas gaan toehappen als hij de komende weken sterk voor de dag komt. Dan zal er, zoals ik het interview met Earnie lees, heel snel geschakeld gaan worden naar een andere prima speler. Maar nogmaals, het zal geen Ibi zijn tenzij we een basisspeler uit de PL gaan halen, wat niet gaat gebeuren. Betekent niet dat het dan per se niks gaat worden, maar Ibi is gewoon te goed geworden. En je kan mij niet vertellen dat je niet het beste van het beste bij PSV wilt zien.
- Persepolis
- Vedette
Zo'n uitspraak van Stewart zal er vooral zijn om zijn prijs hoog te houden, maar Vrangaré is nog steeds een mogelijkheid
- Ryme
- Vaste waarde in elftal
Ik zie Sangaré ook nog gewoon prima wachten tot hij weet of CL wordt gehaald met PSV. Een seizoen CL + mogelijkheid op kampioenschap lijkt me voor hem ook aantrekkelijk genoeg en is iets wat Nottingham hem niet kan bieden. Bij PSV lijkt hij me een absolute grootverdiener en daarbij eventuele premies in geval van CL dan kun je ook prima concurreren met een salaris bij Nottingham.
We gaan het zien.
We gaan het zien.
-
- Vaste waarde in elftal
Nog een jaar zou fantastisch zijn. Enige nadeel dat PSV de inkomsten nu al goed kan gebruiken voor het versterken van diverse posities. Dus wat weegt dan zwaarder....
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Iemand anders verkopen is de oplossing. Het liefst de tolk van Sangaré, maar dat is dan ook weer niet handigDemenkovets wrote: ↑28 Jul 2023, 15:39 Nog een jaar zou fantastisch zijn. Enige nadeel dat PSV de inkomsten nu al goed kan gebruiken voor het versterken van diverse posities. Dus wat weegt dan zwaarder....
- Analist
- Veelbelovend talent
Kans is ook aanwezig van niet
Hard work beats talent if talent doesn't work hard
- De Realist
-
- Vaste waarde in elftal
Prima, doen we er een terugkoopclausule voor 500k in (in perspectief voor PSV geheel indachtig de kleingeldclausule van PSG). Willen we best erbij garanderen dat hij daarna niet meteen verhuurd of verkocht wordt.
- LaFoquita
- Geselecteerd voor Oranje
Die kans is meer dan aannemelijk maar zag dat transfer van Verratti rond is. Was niet echt gepland dus zou zomaar kunnen dat zij zich melden komend weekend/weken. Ondanks dat niemand iets met die club heeft, is het toch een topclub. Garantie op kampioenschappen, nationale bekers en mogelijk CL.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- LaFoquita
Je had ook niet kunnen reageren. Wat is jou bijdrage?
Denken grappig te zijn in de hoop likes te scoren. Wat zielig
-
- Bankzitter
Is dit jouw eigen gevoel of ergens op gebaseerd?LaFoquita wrote: ↑28 Jul 2023, 16:16Die kans is meer dan aannemelijk maar zag dat transfer van Verratti rond is. Was niet echt gepland dus zou zomaar kunnen dat zij zich melden komend weekend/weken. Ondanks dat niemand iets met die club heeft, is het toch een topclub. Garantie op kampioenschappen, nationale bekers en mogelijk CL.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Nee mijn bijdrage is werkelijk net zo groot als die van jou. Heeft niks met likes scoren te maken. De enige die continu aandacht wilt ben jij. Wat jij zegt, kan over iedere speler en iedere club geroepen worden.
- LaFoquita
Gast, aandacht? PSG is begin dit jaar genoemd en raakt nu op dit moment hun nummer 8 kwijt? Ik meld dat zij zich mogelijk kunnen melden en dan zoek ik aandacht ? je hebt zware problemen als je dat meent.Vanthaman18 wrote: ↑28 Jul 2023, 16:28Nee mijn bijdrage is werkelijk net zo groot als die van jou. Heeft niks met likes scoren te maken. De enige die continu aandacht wilt ben jij. Wat jij zegt, kan over iedere speler en iedere club geroepen worden.
- LaFoquita
Nee, begin dit jaar waren er geruchten omtrent PSG en Sangaré. Nu raken zij hun nummer 8 kwijt, vandaar mijn gedachte.Sjorsensjimmie wrote: ↑28 Jul 2023, 16:27Is dit jouw eigen gevoel of ergens op gebaseerd?LaFoquita wrote: ↑28 Jul 2023, 16:16
Die kans is meer dan aannemelijk maar zag dat transfer van Verratti rond is. Was niet echt gepland dus zou zomaar kunnen dat zij zich melden komend weekend/weken. Ondanks dat niemand iets met die club heeft, is het toch een topclub. Garantie op kampioenschappen, nationale bekers en mogelijk CL.
- Hatseflats
- Vedette
- LaFoquita
Ik breng het niet als feit? Het is maar wat je wilt lezen.Hatseflats wrote: ↑28 Jul 2023, 16:52Schei toch uit. Je brengt het zowaar als een soort van feit. Dan kan je zulke tegenberichten verwachten.