Branco van den Boomen zal wel een stap maken van de zomer. Verwacht niet naar PSV...
Interessante spelers
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Mauro Jr
Cercle is Fortuna niveau. Natuurlijk is dat een stap hoger.Golden Stars wrote: ↑24 Oct 2022, 23:34 Vandaag werd Kevin Denkey bij Extra Time uitgelicht.
Speelt bij Cercle Brugge en met 5 goals en 5 assists betrokken bij de helft van de doelpunten bij Cercle.
Heel sterke speler die goed de bal weet af te schermen en kan kaatsen. Daarnaast ook een aardig schot in de benen.
Lijkt me als reservespits betaalbaar maar of hij dat zelf als stap hoger ziet...?
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Philips
Ik kwam na het bericht dat PSV ogen en oren open houdt al naar dit topic om eventuele defensieve versterkingen te lezen. Interessante opties.Sensation wrote: ↑25 Oct 2022, 08:30 Misschien moeten we Roger maar eens lief aankijken. Bij Benfica heb je nu Otamendi en toptalent Silva die het goed doen centraal achterin. Daar zit Brooks en talent Joao Victor nog op de bank. Dan heb je nog Lucas Verissimo die net terug is van een lange blessure, maar was altijd echt een waanzinnige verdediger. En ander toptalent Morato die basis stond sinds de blessure van Verissimo nu geblesseerd is, waardoor Silva zijn kans heeft gegrepen en tegen Porto en de wedstrijden tegen PSG prima op de been bleef.
Oftewel, als Verissimo weer volledig fit is en Morato terugkeert hebben ze daar centraal achterin een gigantisch luxe probleem. Otamendi is de aanvoerder, Verissimo was jarenlang de beste CV, Morato is een enorm talent maar door blessure heeft Silva zijn kans met beide handen aangegrepen. Brooks is een ervaren rot die ze hadden overgenomen van Wolfsburg waar hij jarenlang in de basis stond, maar tot nog toe weinig minuten maakt.
Van het rijtje Morato, Verissimo en Brooks gaan er in ieder geval twee niet veel aan spelen toe komen, kunnen wij daar in de winter van profiteren?
- M.Delgado
- Vaste waarde in elftal
Vond dat een zeer interessante speler, jammer dat hij niet naar PSV kwam, heb jij enig idee waarom hij niet slaagt in Southampton?
-
- Lid scoutingsteam
Eens [mention]Sensation[/mention] alleen het is niet de man die ervaring zal toevoegen. Hij is alleen net naar Marseille voor 5,5 miljoen, heeft een contract tot 2027 getekend en zit daar nog voornamelijk op de bank helaas. Ondanks zijn lengte van wat ik eerder gelezen heb 2.06. vrees categorie te laatVoormalig KG wrote: ↑28 May 2022, 12:19 Een parel uit de Ligue 2 is overigens centrale verdediger Souleymane Isaac Touré van Le Havre.
Deze jongen is een buitenkans. Een verdediger en dit seizoen ondanks zijn 19 jaar heel steady.
Hij is letterlijk een reus, 2,04 cm, en een beest op het veld. Dit seizoen veel last gehad van een enkel blessure waardoor hij er een half jaar of langer uit lag.
Als we hem al kunnen vastleggen, dan staat er binnen twee jaar een speler klaar met enorm veel potentie om tot een topper uit te groeien.
- Ardbeg
- Mister PSV
- Ren Höek
- Vedette
Lyanco is niet goed genoeg blijkbaar.
Vorig seizoen in 15 PL wedstrijden mee mogen doen, dit seizoen tot nu toe in 5 wedstrijden. En daarin overtuigt hij niet, voor zover ik het kan zien en lezen.
Al wil dit natuurlijk niet zeggen dat hij niet goed genoeg is voor PSV.
Bella-Kotchap overtuigt overigens wel, ondanks dat hij pas 20 is. Toptalent.
Vorig seizoen in 15 PL wedstrijden mee mogen doen, dit seizoen tot nu toe in 5 wedstrijden. En daarin overtuigt hij niet, voor zover ik het kan zien en lezen.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Lid scoutingsteam
Salisu al wat ouder maar is echt een beest dit seizoen en afgelopen seizoen ook. Had ik heel graag bij PSV gezien een paar jaar terug was dit nog mogelijk geweest toen hij in Spanje speelde, nu niet meer.Ren Höek wrote: ↑27 Oct 2022, 10:24 Lyanco is niet goed genoeg blijkbaar.
Caleta-Car sinds zijn wedstrijd tegen Feyenoord zie ik in Lyanco toch een betere verdediger.
- Ren Höek
- Vedette
Hij is wel goed genoeg want degenen die in de basis staan zijn beter?
Ik snap die logica niet.
Vorig seizoen heeft Lyanco 15 wedstrijden gespeeld in de PL, dat is niet veel en Southampton heeft met Bella-Kotchap een concurrent gekocht (die wel in de basis staat, al is hij nu geblesseerd).
Hij is niet goed genoeg voor Southampton om een vaste basisspeler te zijn, volgens hun trainer. Maar nogmaals, dat wil niet zeggen dat hij niet goed genoeg is voor PSV.
“Never argue with an idiot.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Interessant talent:
- Hugo Larsson, pas 18 jaar van Malmö. Centrale middenvelder, echt extreem dynamisch, veel in beweging, ijzersterk in het vinden van de ruimte en goed in de passing. Ziet er tenger uit maar heeft met 1.87m de basis om een sterke box-to-box speler te worden.
- Hugo Larsson, pas 18 jaar van Malmö. Centrale middenvelder, echt extreem dynamisch, veel in beweging, ijzersterk in het vinden van de ruimte en goed in de passing. Ziet er tenger uit maar heeft met 1.87m de basis om een sterke box-to-box speler te worden.
- Ardbeg
- Mister PSV
Dat is de logica ook helemaal niet Tevens zei ik dat ook niet. Wat ik al zei, het staat nu prima en de trainer verandert daar nu niets aan.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Vind de beelden niet heel overtuigend nog moet ik zeggen. Beetje robuust en niet overdreven veel snelheid. Zou niet weten waarom PSV deze jongen wel zou willen halen, maar afgelopen zomer zonder slag of stoot Swedberg naar Celta liet gaan. Die had iets Frenkie de Jong-achtigs en zou veel balcontrole en combinatievermogen toevoegen aan ons middenveld; deze Larsson komt me over als een speler die je in de ED ook zou kunnen vinden.Sensation wrote: ↑27 Oct 2022, 16:17 Interessant talent:
- Ardbeg
- Mister PSV
- DonyellMalen
- Legende
-
- Nationale topspeler
Ziet er inderdaad wel goed uit, maar dan was Williot Swedberg een betere optie geweest. Zeker voor het geld wat Celta nu voor hem heeft betaald. Al lijkt Larsson een wat meer verdedigende middenvelder te zijn itt Swedberg die meer aanvallend is ingesteld.Sensation wrote: ↑27 Oct 2022, 16:17 Interessant talent:
Last edited by Mikelvb on 28 Oct 2022, 16:58, edited 1 time in total.
- Standbeeld
- Mister PSV